abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2015 @ 14:13:13 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149507391
Ik zou het vooral jammer vinden dat ik al dat moois of leuks niet met iemand kan delen... maar je maakt ook wel weer nieuwe vrienden en contacten daarginds.
KuikenGuppy
  roze maandag 9 februari 2015 @ 14:13:41 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149507410
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het vooral jammer vinden dat ik al dat moois of leuks niet met iemand kan delen
Foto's maken
Your beauty never ever scared me.
pi_149508116
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Nog nooit gedaan, wel nog van plan. Maar vind het wel erg spannend, het hele idee al. Want wat je ga je inderdaad 24/7 alleen doen?
Exact hetgeen jij wilt.
pi_149509822
Ik zou er denk ik best wel moeite mee hebben om alleen op pad te gaan. Vroeger wel op vakantie gegaan naar Frankrijk, maar dat was altijd met mijn toenmalige gezien. Sindsdien heb ik geen reisjes meer gemaakt, totdat ik mijn huidige vriend tegen kwam. Pas in deze relatie ontdekt hoe dol ik ben op reizen...maar dan vooral op gezamenlijk reizen. Altijd fijn om iemand te hebben om mee te kletsen en om op dat moment..op die plek..dingen te delen. Geweldig gevoel.

Als ik echt jaren single zou zijn, dan zou ik het heel misschien overwegen, omdat ik wel veel van de wereld wil zien nog, maar zou nooit hetzelfde voelen.
pi_149509847
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Foto's maken
Hele dag facebook updaten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_149511172
Ik heb een lieve man maar met totaal andere vakantie ideeen dan ik, tevens heb ik 2 kinders van 12 en 7 die absoluut niet met elkaar overweg kunnen en waarvan de oudste verstandelijk beperkt is en adhd heeft. Ruilen :))))))))
Lijkt me heeeeeerlijk gewoon lekker alleen, in alle rust!
  maandag 9 februari 2015 @ 16:21:39 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149511346
Tjah als je Geen vrienden hebt dan heb jeweinig keus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149533173
Ik denk dat ik het toch maar doe. Natuurlijk is samen leuker, maar de kans dat ik nog voor de zomer een relatie krijg is helaas op een vinger te tellen. Hoogseizoen is te duur en te druk. Mocht ik toch een relatie krijgen, dan is twee weken elkaar zien niet eens zo'n ramp, maar als je de ware reden zegt dat je twee weken in je eentje op vakantie gaat weet ik niet of je daarna nog wel een relatie hebt want best wel freaky natuurlijk. En bijboeken en haar meteen meenemen is wss duur en meteen ultieme relatie test of ze moet het zelf willen en dokken.

Dus wachten op relatie en dan samen op vakantie betekent voor mij wss pas met de herfst op vakantie en dat trek ik mentaal niet want ik wil er gewoon ff uit.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:51:25 #84
379033 Krakimolo
Het komt wel goed.
pi_149534646
Afgelopen zomer in mijn eentje naar Zuid-Frankrijk gefietst. Mijn fiets volgepakt met spullen + tentje en iedere dag een camping zoeken. Het is goed te doen omdat ik de hele dag bezig was met fietsen en het genieten van de natuur. Wanneer je op een camping komt dan wordt het wel wat eenzaam. Het vreemdste vold ik nog om alleen in een restaurant of op een terrasje te zitten. Je raakt wel aan de praat over je hobby, dus dat is wel weer leuk.
pi_149534852
Net na de scheiding met m'n eerste vrouw ben ik gewoon 3 weken op vakantie naar de VS getrokken.
Je gaat toch meer 's avonds naar een bar of zo om mensen te ontmoeten.
pi_149536025
Ik ga elk jaar een paar daagjes alleen weg. Dat is echt heerlijk, even jezelf zijn, je eigen ritme hebben, alles bekijken wat je leuk vindt...
En daarna met een vriendin weg, wat net zo leuk is
pi_149536131
Niks mis mee. Ben vaker een paar weken in mijn uppie op vakantie geweest, onder andere naar Turkije (zowel road trip als city trip) en US (road trip). :)
pi_149536417
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:

Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten.
Dit is echt dikke bullshit. Als jij in een hostel gaat zitten en je verder geen complete autist bent heb je genoeg aanspraak en leer je heel snel mensen kennen om mee te feesten en de sights mee te bekijken.

Hele volksstammen reizen alleen. Ik zie niet in waarom dat nog een taboe zou zijn.
pi_149536454
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Tsja, een collega van mij heeft dat laatst gedaan (weekje) en die heeft zich uitstekend vermaakt in een all-inclusive resort. Maar goed die kan dan ook prima de hele dag alleen in de zon liggen en een boek lezen. Ik zou dat niet zo snel kunnen.
pi_149538015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:39 schreef Deezertje het volgende:
maar als je de ware reden zegt dat je twee weken in je eentje op vakantie gaat weet ik niet of je daarna nog wel een relatie hebt want best wel freaky natuurlijk.
Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?

_O-

quote:
En bijboeken en haar meteen meenemen is wss duur en meteen ultieme relatie test of ze moet het zelf willen en dokken.
Of ze moet het zelf willen? What happened to romance ;(

Kirgizië is het overwegen dan misschien wel waard :') .

quote:
Dus wachten op relatie en dan samen op vakantie betekent voor mij wss pas met de herfst op vakantie en dat trek ik mentaal niet want ik wil er gewoon ff uit.
Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!
pi_149539087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?

_O-

[..]

Of ze moet het zelf willen? What happened to romance ;(

Kirgizië is het overwegen dan misschien wel waard :') .

[..]

Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.

Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
pi_149539182
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.

Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
Waarom ga je dan all-in???
Vind je dat serieus leuker dan 2 weken gewoon rondreizen en leuke dingen bekijken?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149539399
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom ga je dan all-in???
Vind je dat serieus leuker dan 2 weken gewoon rondreizen en leuke dingen bekijken?
Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dag :')
pi_149540036
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dag :')
Je zegt net dat budget het problem niet is.
All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149540342
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie?
Oh zeker wel, maar daarom ga ik ook op vakantie. Om lekker over andere mensen te kunnen oordelen. Heerlijk, cocktailtje erbij en lachen maar!

quote:
Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.
Je wil zelf gaan, maar toch niet alleen zijn en boehoehoe bomen op de weg alleen *snik*? Kies een singlesreis dan als het je zo tegenstaat. Of in ieder geval geen family resort.

quote:
Je bent hoe dan ook bang en lonely en dat blijf je zolang je niet snapt dat het aan die state of mind van je ligt.
pi_149540858
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie. :P
pi_149540980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie. :P
Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.
pi_149541141
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.
Eens. Een beetje afwisseling is wel prettig ja. Wanneer je als solo-reiziger in een resort blijft hangen, dan is er geen afwisseling. Met een reismaatje kan je tenminste nog lekker babbelen, chillen enzo. Een road trip is per definitie afwisseling. :Y
pi_149541524
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hangt ook een beetje van het resort af natuurlijk, ga je naar Turkije of Griekenland dan krijg je dat soort situaties.

Best lekker hoor, paar dagen in een exclusief resort tussen 2 projecten door. En met een beetje slim boeken, in het land zelf of rechtstreeks bij het resort, kun je daar zitten voor hetzelfde geld als dat Fred en Ria (+ een shitload aan Russen) betalen voor hun resort.
pi_149543118
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Igen het volgende:
Even als hint: in TRV is er een hele topicreeks:
TRV / Alleen op vakantie... #4 In je eentje in een Eriba O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')