Foto's makenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het vooral jammer vinden dat ik al dat moois of leuks niet met iemand kan delen
Exact hetgeen jij wilt.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Nog nooit gedaan, wel nog van plan. Maar vind het wel erg spannend, het hele idee al. Want wat je ga je inderdaad 24/7 alleen doen?
Dit is echt dikke bullshit. Als jij in een hostel gaat zitten en je verder geen complete autist bent heb je genoeg aanspraak en leer je heel snel mensen kennen om mee te feesten en de sights mee te bekijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten.
Tsja, een collega van mij heeft dat laatst gedaan (weekje) en die heeft zich uitstekend vermaakt in een all-inclusive resort. Maar goed die kan dan ook prima de hele dag alleen in de zon liggen en een boek lezen. Ik zou dat niet zo snel kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:39 schreef Deezertje het volgende:
maar als je de ware reden zegt dat je twee weken in je eentje op vakantie gaat weet ik niet of je daarna nog wel een relatie hebt want best wel freaky natuurlijk.
Of ze moet het zelf willen? What happened to romancequote:En bijboeken en haar meteen meenemen is wss duur en meteen ultieme relatie test of ze moet het zelf willen en dokken.
Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!quote:Dus wachten op relatie en dan samen op vakantie betekent voor mij wss pas met de herfst op vakantie en dat trek ik mentaal niet want ik wil er gewoon ff uit.
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?
[..]
Of ze moet het zelf willen? What happened to romance![]()
Kirgizië is het overwegen dan misschien wel waard.
[..]
Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!
Waarom ga je dan all-in???quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.
Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je dan all-in???
Vind je dat serieus leuker dan 2 weken gewoon rondreizen en leuke dingen bekijken?
Je zegt net dat budget het problem niet is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dag
Oh zeker wel, maar daarom ga ik ook op vakantie. Om lekker over andere mensen te kunnen oordelen. Heerlijk, cocktailtje erbij en lachen maar!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie?
Je wil zelf gaan, maar toch niet alleen zijn en boehoehoe bomen op de weg alleen *snik*? Kies een singlesreis dan als het je zo tegenstaat. Of in ieder geval geen family resort.quote:Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.
Je bent hoe dan ook bang en lonely en dat blijf je zolang je niet snapt dat het aan die state of mind van je ligt.quote:Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net dat budget het problem niet is.
All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie.
Eens. Een beetje afwisseling is wel prettig ja. Wanneer je als solo-reiziger in een resort blijft hangen, dan is er geen afwisseling. Met een reismaatje kan je tenminste nog lekker babbelen, chillen enzo. Een road trip is per definitie afwisseling.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.
Hangt ook een beetje van het resort af natuurlijk, ga je naar Turkije of Griekenland dan krijg je dat soort situaties.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net dat budget het problem niet is.
All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Igen het volgende:
Even als hint: in TRV is er een hele topicreeks:
TRV / Alleen op vakantie... #4 In je eentje in een Eriba O+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |