hier nog een..in november weekje NY geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben alleen naar New York geweest
Prima te doen, soms een klein beetje saai. Maar het is voor herhaling vatbaar hoor
ik zit doorgaans wel in een hotel, maar niet all inclusive. Dat is echt supersaai volgens mij. Kan me niet voorstellen dat iemand dat doet. Ik ga op vakantie om lekker van alles te doen. Sightseeing, stedentrips, (berg)wandelingen maken etc. Niet om in een hotel duf te zitten staren bij een zwembad oid.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Het ging naast geen vriendin ook over geen vrienden.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Dus als je geen vriendin hebt stopt opeens je leven? Dan kun / mag je geen leuke dingen meer doen? Wat zou dan nog wel verantwoord zijn? Thuis zitten somberen?
Dat is nauwelijks een antwoord op de vraag.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Het ging naast geen vriendin ook over geen vrienden.
vliegtickets bestellen, hotelkamer boeken, in het juiste vliegtuig stappen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Geerd het volgende:
Zou wel willen maar geen idee hoe dat moet dat reizen
Ga niet in zoon kut ding zitten, dan ga ik wel met de motor. Maar helemaal alleen sta je daar halverwege frankfurt mwt pech.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef luckass het volgende:
[..]
vliegtickets bestellen, hotelkamer boeken, in het juiste vliegtuig stappen.
QFTquote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Solo7609 het volgende:
En jezelf twee weken wijs maken dat dit beter is terwijl je weet dat de ware reden is dat je geen vrienden/vriendin hebt? Nee dank je.
Okquote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een antwoord op de vraag.
Het stiekem wel hopen maar dat natuurlijk nooit toegeven, zelfs niet online!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Naar aanleiding van mijn andere topics weer een leuk taboe: alleen op vakantie. En dan heb ik het niet over een singlesreis of dat je vrienden meegaan, maar echt gewoon alleen op vakantie. Dus twee weken lang iedere dag alleen ontbijten, avondeten, in de zon liggen en 's avonds jezelf vermaken. Ideale vakantie toch? Geen rekening houden met anderen?'
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten. Of je moet naar Salou gaan waar je misschien met een ander doel heengaat..
Heerlijk!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Naar aanleiding van mijn andere topics weer een leuk taboe: alleen op vakantie. En dan heb ik het niet over een singlesreis of dat je vrienden meegaan, maar echt gewoon alleen op vakantie. Dus twee weken lang iedere dag alleen ontbijten, avondeten, in de zon liggen en 's avonds jezelf vermaken. Ideale vakantie toch? Geen rekening houden met anderen?'
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten. Of je moet naar Salou gaan waar je misschien met een ander doel heengaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |