quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Waar Feyenoord afgelopen woensdag verloor van sc Heerenveen zakte de club op de ranglijst. De Rotterdammer begonnen de 26 speelronde in de Eredivisie als nummer 4, maar stegen na de speelronde weer naar de derde plaats. Miquel Nelom, verdediger van Feyenoord, vindt dat dit een verdienste van het gehele team is.
"Na de wedstrijd van afgelopen woensdag kan je verwachten dat iedereen denkt dat Feyenoord in een dip zal komen”, zegt Nelom tegenover RTV Rijnmond. "Het team is echter sterk en we staan achter elkaar. We hebben vandaag als team getoond dat we over het juiste vertrouwen beschikken. Als iedereen doet wat hij moet doen, dan kunnen we goed spel neerzetten."
Na Jordy Clasie en Karim El Ahmadi, kijkt ook Nelom positief aan tegen de mogelijke terugkomst van Dirk Kuyt naar Feyenoord. "Ik heb hem al mogen meemaken bij het Nederlands elftal. Hij is altijd gedreven en over zijn fitheid mag niet klagen. Hij is zeker een aanwinst voor Feyenoord, wanneer hij zal komen”, stelt hij. "Dirk beschikt over veel ervaring en kan daardoor ook de jonge jongens uit de selectie helpen."
Ondanks dat Kuyt tijdens het afgelopen WK als linksback speelde, vreest Nelom niet voor zijn plek. "Ik denk niet dat Kuyt bij Feyenoord linksback zal spelen”, lacht hij. "Maar hij is op meerdere posities inzetbaar dus ik ben altijd scherp."
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord zijn wedstrijden op een eerlijke manier en heeft het niet overal spelers rondlopen die toevallig over een polletje trappen....
wat een fukking oplichters die ajax joden.in de eredivie,..,.matchfixxing was nooit zo duidelijk
Ja, maar dat zal wel weer wat kosten.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Tortugal het volgende:
Chery maakt overigens wel zijn 4e goal op rij al.
Bij AZ juich je wel erg vroeg.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef hhh38 het volgende:
Als Ajax nou gewoon die 2 punten had verspeeld was het echt een perfect weekend geweest. Nu gewoon mooi met het puntverlies van AZ, Twente en PEC.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord zijn wedstrijden op een eerlijke manier en heeft het niet overal spelers rondlopen die toevallig over een polletje trappen....
wat een fukking oplichters die ajax joden.in de eredivie,..,.matchfixxing was nooit zo duidelijk
ja, er staan er wekelijks genoeg op dat vakquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef XSbig het volgende:
Voor tegen PSV trouwens kaarten op Y1 gekocht, iemand ervaringen met dat vak?
Je hebt gelijk, je weet het nooit in de eredivisie. Helemaal met die aanslutingstreffer van net. Groningen schijnt de laatste 18 thuiswedstrijden waar ze op voorsprong zijn gekomen niet verloren te hebben, maar dat hoeft natuurlijk niets uit te maken.quote:
Y is aardig populair geworden de laatste paar seizoenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, er staan er wekelijks genoeg op dat vak
Y vakken zijn altijd wel sfeervol, dus kan je doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef XSbig het volgende:
Voor tegen PSV trouwens kaarten op Y1 gekocht, iemand ervaringen met dat vak?
Hoi klaas.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee hoor, is op naam van een AZ'er gekomen. En leuk dat die in vorm is, maar heel Heerenveen is ook in vorm, moeten we ze dan ook halen? Gaat erom hoe spelers zijn als ze niet in vorm zijn, want dan zie je hun basisniveau en dat moet goed zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Tortugal het volgende:
Chery maakt overigens wel zijn 4e goal op rij al.
Inderdaad, inmiddels 2-3 voor AZ...quote:
We hebben al 1 oud-Heerenveen speler die in vorm was..quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, is op naam van een AZ'er gekomen. En leuk dat die in vorm is, maar heel Heerenveen is ook in vorm, moeten we ze dan ook halen? Gaat erom hoe spelers zijn als ze niet in vorm zijn, want dan zie je hun basisniveau en dat moet goed zijn
Manmanmanquote:Op zondag 8 februari 2015 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, inmiddels 2-3 voor AZ...
Ja, je wordt bedankt man.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg nooit meer iets voordat het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Eerst jij, nu hijquote:
Ja goftedomme, die andere wedstrijd was verkocht zeg ik je. Dit was gewoon de goden verzoekenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst jij, nu hij![]()
Jullie twee vormen echt een goed koppel
Die wordt echt met de week beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Grifte het volgende:
Weer niet de nul gehouden![]()
Sven van Beek daarentegen
Wat een baas hèquote:
Je klinkt een beetje mad, gaat het verder wel goed?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Een Jood in Feyenoordkleren hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje mad, gaat het verder wel goed?
Dankje Klaas.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
ik zag helemaal geen polletje
deze keeper zat heel de wedstrijd een fout te versieren,..ook bij hoekschoppen
gewoon express
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
gewoon express
Deze reactie, genietenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
gewoon express
Was gewoon verdiende overwinning voor Ajax natuurlijk, geinponem.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT NOU JOH?
ZULKE ACTIES ZIE JE ALLEEN BIJ DE FJES OFZOI....
Als ik die foeke booy was zou ik die ajax jood noot meer opstellen...
Ik durf te wedden dat foeke booy ook zijn twijfels bij die actie.
Gewoon lachwekkend op het hoogste nivo...hoe hoog heeft die jood zijn been opgetrokken om die bal te missen...
1 grote grap dit
Smolov was slechter. Of die Larsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben blij als het seizoen voorbij is en we verlost zijn van die Kazim. Zelden zo'n slechte spits in een Feyenoordshirt gezien.
Het is vooral een raar seizoen. We hebben de best spelende ploeg van de eredivisie maar zien daar niets van terug op de ranglijst.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben blij als het seizoen voorbij is en we verlost zijn van die Kazim. Zelden zo'n slechte spits in een Feyenoordshirt gezien.
Die waren geen onbetwiste basisspeler zoals Kazim wel is.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Smolov was slechter. Of die Larsen.
Te Vrede was eerst onze spitsquote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Smolov was slechter. Of die Larsen.
Tuurlijk. Ajax had eigenlijk gewoon eerste moeten staanquote:Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was gewoon verdiende overwinning voor Ajax natuurlijk, geinponem.
zulke posts maakte je eerst in het ajax topic en nu hierquote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT NOU JOH?
ZULKE ACTIES ZIE JE ALLEEN BIJ DE FJES OFZOI....
Als ik die foeke booy was zou ik die ajax jood noot meer opstellen...
Ik durf te wedden dat foeke booy ook zijn twijfels bij die actie.
Gewoon lachwekkend op het hoogste nivo...hoe hoog heeft die jood zijn been opgetrokken om die bal te missen...
1 grote grap dit
Vele malen zelfs. Die kan nog niet eens een bal aannemen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die is toch wel slechter dan Kazim denk ik.
Kazim kan ballen vasthouden in de spits, Achahbar niet, heeft daar het fysiek niet voor. Die is beter als hij vanaf de flanken naar binnen kan komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef BrokenBoy het volgende:
Vind Fred Rutten Achahbar zo slecht dat ie hem niet als spits opstelt ipv Kazim? Achahbar kan zich nog doorontwikkelen, iets wat je bij Sven van Beek vooral terugziet (als je hem nu vergelijkt met vorig seizoen). Kazim wordt echt niet ineens (veel) beter en hij is nu niet goed genoeg, dus begrijp ik Fred sowieso niet dat ie hem blijft opstellen.
De grap is dat Kazim nooit bij een andere club als spits speelde. De andere trainers waren toch ook niet zo dom om hem de spitspositie te onthouden als hij daar het best zou zijn?
Nah, daar geloof ik niet zo hard in. Hoe die gasten het telkens voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze hebben wel heel vaak het geluk aan hun zijde.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Het was echt wel een polletje hoor
Neemt niet weg: opnieuw lucky ajax
Maarja dat zooitje prutsers verspelen nog wel genoeg punten dit seizoen.
nou daar geloof ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Misschien is het gewoon een matige keeper met pech?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou daar geloof ik niet
Die bal komt gewoon naar hem toe, er is geen speler in de buurt van ajax die druk zet. waarom wil hij die bal in 1 keer weer weg trappen terwijl hij die bal gewoon had kunnen aannemen en voort had kunnen zetten naar een medespeler?
Allemaal heel toevallig hoor dat had ook nog een is een keeper van ajax is...
Je hoeft ook niet te geloven, maar alleen te kijken. Als je dat doet dan zie je dat de bal over een polletje gaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou daar geloof ik niet
Die bal komt gewoon naar hem toe, er is geen speler in de buurt van ajax die druk zet. waarom wil hij die bal in 1 keer weer weg trappen terwijl hij die bal gewoon had kunnen aannemen en voort had kunnen zetten naar een medespeler?
Allemaal heel toevallig hoor dat had ook nog een is een keeper van ajax is...
Kowets terreinknecht zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:42 schreef eight het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te geloven, maar alleen te kijken. Als je dat doet dan zie je dat de bal over een polletje gaat.
Knappe jongen als jij kunt uitleggen dat Ajax hier invloed op heeft gehad.
quote:Jean-Paul Boëtius maakt een moeilijk seizoen door in het shirt van Feyenoord. De buitenspeler wist dit seizoen nog geen enkele assist te geven, waar hij dit vorig seizoen tien maal deed. Karim El Ahmadi, middenvelder van Feyenoord, maakt zich geen zorgen over de vormdip van zijn teamgenoot.
"Je probeert met zulke jongens, die het moeilijk hebben, te praten", zegt El Ahmadi tegenover RTV Rijnmond. "Jean-Paul heeft talent en laat dit met vlagen zien. Dit soort fases maakt iedere voetballer mee, vooral jonge spelers”, aldus de Marokkaan. "Hij heeft de twee seizoenen hiervoor fantastisch gespeeld. Ik maak mij geen zorgen over Jean-Paul. Hij laat ook altijd op de trainingen zien dat hij het kan en blijft keihard werken. Dat is het belangrijkste."
Fixedquote:
Ik vind persoonlijk het verwijt naar een polletje echt te makkelijk, want die bal kwam al stuiterend aan. Dat hij dan besluit om in het wilde weg te maaien, is helaas voor hem vooral onkunde. Dat hij de fout vervolgens niet bij zichzelf zoekt is gewoon zelfoverschatting, maar daarvoor 'speel' je bij Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kowets terreinknecht zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kazim kan ballen vasthouden in de spits, Achahbar niet, heeft daar het fysiek niet voor. Die is beter als hij vanaf de flanken naar binnen kan komen.
Klopt.. Als je de tijd hebt om een bal rustig aan te nemen maar je wil er meteen een debiele roei tegen geven dan ben je gewoon lomp en roep je de blunder over jezelf afquote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het verwijt naar een polletje echt te makkelijk, want die bal kwam al stuiterend aan. Dat hij dan besluit om in het wilde weg te maaien, is helaas voor hem vooral onkunde. Dat hij de fout vervolgens niet bij zichzelf zoekt is gewoon zelfoverschatting, maar daarvoor 'speel' je bij Ajax natuurlijk.
Keren dat ik Achahbar heb zien spelen vond ik hem eigenlijk veel sterker overkomen met de bal dan ik verwacht had. Liet zich helemaal niet zo makkelijk wegzetten en kan volgens mij ook goed wegdraaien bij z'n directe tegenstander. Kijk je moet hem niet door de lucht aanspelen, maar over de grond is het een prima aanspeelpunt denk ik hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.
Is een prima talentquote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een matige keeper met pech?
Zo veel geluk hebben we niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, daar geloof ik niet zo hard in. Hoe die gasten het telkens voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze hebben wel heel vaak het geluk aan hun zijde.
Nu zullen anderen wel weer zeggen dat het geluk is afgedwongen, maar dat is lang niet altijd het geval.
Zo zijn er nog een paar spelers op te noemen die teveel kansen verprutsen. Kazim is geen spits, dat is voor iedereen wel duidelijk, maar ik vind hem buiten de 16 niet slecht. Boetius is pas slecht. Boula kan ook echt niet meer. Zeker in thuiswedstrijden zou het toch mogelijk moeten zijn om daar desnoods Karsdorp op te stellen zolang Wilkshire geblesseerd is.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.
KNVB moet gewoon verbieden dat verhuurde spelers tegen de club waar ze onder contract staan opgesteld worden. Hopelijk gaan ze dat nu eindelijk eens in zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Zo'n regeling is nog ver weg. Zolang de KNVB vindt dat het de normaalste zaak van de wereld is dat in de Jupiler League de 2de elftallen (zoals Ajax en PSV) gewoon spelers uit de eredivisie mag opstellen moet je niet teveel van hun verwachten. De ene week is het een heel sterk elftal en de andere week gewoon matig tot zwak.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
KNVB moet gewoon verbieden dat verhuurde spelers tegen de club waar ze onder contract staan opgesteld worden. Hopelijk gaan ze dat nu eindelijk eens in zien.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
KNVB moet gewoon verbieden dat verhuurde spelers tegen de club waar ze onder contract staan opgesteld worden. Hopelijk gaan ze dat nu eindelijk eens in zien.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Engeland gebeurt dit al jaren, al is het maar om gedonder te voorkomen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Precies, zeker geen slecht idee. Als je Manu vorig seizoen in De Kuip zag, dat was echt een aanfluiting, daar zit je als Cambuur supporter ook niet op te wachten.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:52 schreef Sked het volgende:
[..]
In Engeland gebeurt dit al jaren, al is het maar om gedonder te voorkomen.
Net zoals bij courtois met atletico tegen Chelsea..quote:Op maandag 9 februari 2015 01:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, zeker geen slecht idee. Als je Manu vorig seizoen in De Kuip zag, dat was echt een aanfluiting, daar zit je als Cambuur supporter ook niet op te wachten.
Ik vind het internationaal al wat anders, maar ik zou het niet meer dan normaal vinden als je geen speler opstelt tegen de club waarvan je die speler huurt. Die club verleent je nota bene een dienst het hele seizoenquote:Op maandag 9 februari 2015 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals bij courtois met atletico tegen Chelsea..
huur Is niet gratis hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het internationaal al wat anders, maar ik zou het niet meer dan normaal vinden als je geen speler opstelt tegen de club waarvan je die speler huurt. Die club verleent je nota bene een dienst het hele seizoen
Niet altijd gratis, nee. Maar het blijft altijd de hurende club die er voordeel van heeft in het seizoen van de verhuur, omdat die voor een schappelijk bedrag een versterking hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 02:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
huur Is niet gratis hoor
hahn krijgen we geloof ik 2 ton voor en hij doet iedere week ervaring op terwijl hij bij ons zou banken. Wie doet wie dan een dienst ?
quote:Op maandag 9 februari 2015 05:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is groter omdat je belangenverstrengeling kunt krijgen. Zeker als het gaat om dit soort jonge spelers die nog een toekomst hebben bij hun club. Zelfde geval als met Manu toen. Zulke jonge jongens, zeker als ze uit de opleiding van die grotere club komen, zijn echt niet ongevoelig voor die sentimenten. Zelfs als het niet compleet opzettelijk gaat...
Als ik als verhuurde Feyenoorder tegen Feyenoord zou spelen dan zou ik ook niet het achterste van m'n tong laten zien als dat ten koste gaat van Feyenoord. Ja, misschien zou ik een helft vol gaan en dan bij rust eens kijken wat de stand is. Staan we al kansloos achter dan ga ik er nog wel voor. Staat het bij rust 0-0 dan laat ik 't gewoon een beetje lopen. Als een keeper 't doet is 't alleen meteen zo effectief. Laatste minuut even bal in 't doel laten rollen, al je vrienden blij. Flesje champagne staat al bij hem voor de deur.
En de verhurende club heeft er voordeel van dat de speler beter wordt, zodat die volgend jaar een versterking voor de eigen club is. En ze krijgen er nog geld voor ookquote:Op maandag 9 februari 2015 02:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet altijd gratis, nee. Maar het blijft altijd de hurende club die er voordeel van heeft in het seizoen van de verhuur, omdat die voor een schappelijk bedrag een versterking hebben
Of voor de werkvergunning.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En de verhurende club heeft er voordeel van dat de speler beter wordt, zodat die volgend jaar een versterking voor de eigen club is. En ze krijgen er nog geld voor ook
Het was in het laatste gedeelte van de wedstrijd ook wel echt 442 metquote:Op maandag 9 februari 2015 09:59 schreef satecl het volgende:
Hopelijk krijgt Achahbar nu tijdelijk de kans. Heeeeerlijk iemand met zo weinig balverlies, goeie pass en een nauwkeurig schot op doel. Eigenlijk alles wat Boetius al bijna een jaar niet heeft. Blijft toch bizar dat hij zo lang de kans blijft krijgen.
Vilhena viel ook redelijk goed in. Ik zou het toch jammer vinden als hij weggaat. Zit genoeg potentie in die jongen. #immersout
Maak je nu maar niet druk om Ajax, die haal je toch niet in.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef hhh38 het volgende:
Als Ajax nou gewoon die 2 punten had verspeeld was het echt een perfect weekend geweest. Nu gewoon mooi met het puntverlies van AZ, Twente en PEC.
Ga sarcasme leren herkennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een achterlijke tt man, niet normaal.
Kneusquote:Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een achterlijke tt man, niet normaal.
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maak je nu maar niet druk om Ajax, die haal je toch niet in.
Die vent is niet helemaal helder, kan iedereen overkomen op de maandagochtendquote:Op maandag 9 februari 2015 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoeveel punten verwacht je dan daadwerkelijk te halen de komende 5 wedstrijden tegen Twente (t), Willem II (u) en PSV (u) Excelsior (t) en Heerenveen (u)?
Terwijl wij: Heracles(u), Excelsior(t), Utrecht (u), NAC(t), en Dordrecht (u) hebben??
Ik denk dat wij er 12-15 halen, en jullie nog geen 10
Dan sta je dus nog niet op plek 2quote:Op maandag 9 februari 2015 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoeveel punten verwacht je dan daadwerkelijk te halen de komende 5 wedstrijden tegen Twente (t), Willem II (u) en PSV (u) Excelsior (t) en Heerenveen (u)?
Terwijl wij: Heracles(u), Excelsior(t), Utrecht (u), NAC(t), en Dordrecht (u) hebben??
Ik denk dat wij er 12-15 halen, en jullie nog geen 10
Nou ja, behalve Te Vrede eens ja. En de wissels waren vroeg, dat viel mij opquote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef Typisch het volgende:
Lekker boeiend, zoals er nu gespeeld wordt mag je blij zijn als we straks gewoon veilig derde eindigen. De laatste 3 wedstrijden waren verder ook niet om aan te zien en de goals die wij maakte gisteren zouden een hele hoop mensen ook kunnen bestempelen als ''lucky''.
Wat ik wil positief vond was dat sinds een lange tijd de wissels iets extra's brachten.
Ja, idd. En dat terwijl de wissels eigenlijk heel onlogisch leken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef Typisch het volgende:
Lekker boeiend, zoals er nu gespeeld wordt mag je blij zijn als we straks gewoon veilig derde eindigen. De laatste 3 wedstrijden waren verder ook niet om aan te zien en de goals die wij maakte gisteren zouden een hele hoop mensen ook kunnen bestempelen als ''lucky''.
Wat ik wil positief vond was dat sinds een lange tijd de wissels iets extra's brachten.
Zie volgende keer nog liever Hakkebar in de spits als wissel dan Te Vrede, die vent kan echt niks met een bal.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, behalve Te Vrede eens ja. En de wissels waren vroeg, dat viel mij op
Waar Achahbar duidelijk niet moet spelen, die begon het pas goed te doen toen ie op rechts terecht kwam.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:37 schreef Luni het volgende:
Snap alleen niet dat hij Vilhena niet wisselde voor Boëtius, maar dat Achabar eerst op links begon.
Niet per se, mijn opmerking is vrij breed te interpreteren, maar eigenlijk zijn het voor Ajax 4 wedstrijden waar ze reëel gezien punten kunnen laten liggen, en 1 die ze zouden moeten winnen, voor Feyenoord zijn alle 5 wedstrijden die je hoort te winnen, maar waar we gezien ons spel wellicht nog iets laten liggen.quote:
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het beeld wel vertekend met een aantal veteranen erbij, maar valt eigenlijk nog best wel mee, want ook een Clasie (23), Nelom(24), Toornstra (25) en Immers(28), en Vermeer (29) trekken je leeftijd niet echt omlaag...quote:Feyenoord heeft ‘oude’ ploeg
Ajax mist routine?, PSV en sc Heerenveen hebben jongere selecties, zo vond Opta uit.
De koploper van de Eredivisie heeft het minst geroutineerde team, gevolgd door Heerenveen en vervolgens Ajax. Feyenoord heeft gemiddeld de oudste ploeg, op Willem II na. In het linkerrijtje van de ranglijst staan liefst zes van de negen jongste ploegen.
Met Mathijsen, Schaken en Boula die na dit seizoen weg gaan en met Wilkshire en Verhoek die ook waarschijnlijk zullen vertrekken gaat het wel weer wat naar beneden. Al komt Kuyt daar bijvoorbeeld weer voor terug.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het beeld wel vertekend met een aantal veteranen erbij, maar valt eigenlijk nog best wel mee, want ook een Clasie (23), Nelom(24), Toornstra (25) en Immers(28), en Vermeer (29) trekken je leeftijd niet echt omlaag...
Het elftal is qua leeftijd eigenlijk gebalanceerder dan ik dacht
Het zou schelen als ze de gemiddelde leeftijden van de basissen over de wedstrijden nemen. Spelers als Matthijsen, Schaken en Verhoek hebben natuurlijk nauwelijks gespeeld.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het beeld wel vertekend met een aantal veteranen erbij, maar valt eigenlijk nog best wel mee, want ook een Clasie (23), Nelom(24), Toornstra (25) en Immers(28), en Vermeer (29) trekken je leeftijd niet echt omlaag...
Het elftal is qua leeftijd eigenlijk gebalanceerder dan ik dacht
Ik verwacht eigenlijk dat Wilkshire gewoon mag blijven komend seizoen, zeker als Rutten blijft (wat ik wel verwacht).quote:Op maandag 9 februari 2015 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Mathijsen, Schaken en Boula die na dit seizoen weg gaan en met Wilkshire en Verhoek die ook waarschijnlijk zullen vertrekken gaat het wel weer wat naar beneden. Al komt Kuyt daar bijvoorbeeld weer voor terug.
Is zo'n speler die je er prima bij kunt hebben, maar niet als basisklant. Een goede rechtsback moet er echt bij komen na dit seizoen.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Wilkshire gewoon mag blijven komend seizoen, zeker als Rutten blijft (wat ik wel verwacht).
Ik zit persoonlijk niet zo erg op verlenging van Wilkshire te wachten, is wat mij betreft iets te veel middelmaat, dekt te vaak te ver van de speler af en zijn voorzetten vind ik te veel boogballen, die te gemakkelijk te verdedigen zijn. (maar veel liever Wilkshire dan Bouhla)
Schaken vind ik niet in dit rijtje passen, die heeft heel zijn carriere gestreden om zo hoog mogelijk te kunnen komen, wat Feyenoord inhoudt en een sporadische interland. Is niet iemand die veel Europese of (relevante) interland-ervaring meebrengt.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:54 schreef macca728 het volgende:
Kan je zien dat aan ene kant het gezeur is dat je routine mist (geldt voor alle ploegen) en aan de andere kant die routine juist de zwakke plekken zijn (Mathijsen, Schaken, Boula maar bv ook Ziemling bij Ajax)
Vond alleen Te Vrede onlogisch, en die presteerde dan ook weer kut.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, idd. En dat terwijl de wissels eigenlijk heel onlogisch leken.
quote:Tonny Vilhena viel zondagmiddag gretig in en loste als linksbuiten enkele gevaarlijke schoten af op het doel van Cambuur Leeuwarden. De middenvelder lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord, stelt VI-journalist Martijn Krabbendam op de website van het voetbalweekblad.
‘’Southampton zal komende zomer wel weer voor hem komen en er zijn meer clubs die in de winter hebben geïnformeerd bij zijn management’’, vertelt Krabbendam. ‘’Celta de Vigo heeft naast Southampton onder andere bij Feyenoord geïnformeerd. Voor een jeugdinternational met veel competitie-ervaring is altijd veel interesse.’’
Dirk Kuyt kan voor één jaar tekenen, maar heeft meerdere opties. ‘’Tuurlijk komt hij. Je gelooft toch niet dat Kuyt zich eerst suf solliciteert om vervolgens te zeggen dat hij in maart verder gaat kijken? Dat is voor 98 procent beklonken’’, aldus de journalist, die kritisch blijft op zijn aanstaande komst. ‘’Hij heeft een voortreffelijke mentaliteit en is fit. Maar wat is je beleid als club? Je moet toch ook talent kunnen herkennen in het buitenland en doorverkopen? Is dit dan je scouting?’’
Ik hoor alleen maar mensen roepen dat de ploeg jong is en routine mist, terwijl dat voor elke ploeg geldt en voor Feyenoord nog het minste, want de meeste hebben al wat jaren ervaring ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Schaken vind ik niet in dit rijtje passen, die heeft heel zijn carriere gestreden om zo hoog mogelijk te kunnen komen, wat Feyenoord inhoudt en een sporadische interland. Is niet iemand die veel Europese of (relevante) interland-ervaring meebrengt.
Mathijsen is denk ik heel belangrijk geweest, zowel op het veld (tot dit seizoen), als op de training. Het lijkt me dan ook wel iemand waar De Vrij en BMI veel van geleerd hebben (zoals ze zelf ook wel eens aangestipt hebben in een interview). Ik denk dat dit seizoen hetzelfde geldt voor Van Beek en Kongolo. Mathijsen is een erg ervaren mandekker die positioneel altijd erg goed staat. Dat hij nu niet meer in de basis kan doet weinig af aan zijn meerwaarde.
Van Bouhla had ik meer verwacht, ik weet niet wat hij ze op de training bijbrengt, maar hij valt wel wekelijks door de mand als hij zelf moet spelen.
Lichtpuntje is wellicht dat ie niet continu geblesseerd is zoals verschillende mensen hier overtuigd waren dat ie dat wel zou zijn. Maar ja, het feit dat dat zijn lichtpuntje moet zijn, zegt wel dat ie ietwat tekort schiet ja
Voor het gemak El Ahmadi (ook 30 en internationale ervaring) maar niet genoemd? Of Vermeer met toch de nodige CL-ervaring? Kazim, die internationaal veel gezien heeft, en weliswaar voetballend tekort komt, maar wel de hele verdediging bezig houdt en een winnaarsmentaliteit meebrengt?
Ik denk dat je te kortzichtig kijkt, en dat de 'oudere spelers' bijna allemaal best hun steentje bijdragen met 'routine'.
Hij liet ook niet echt zien dat hij in de basis hoort. Nu brengt hij de laatste tijd wel veel middels invalbeurten, dus zou hem zeker weer een keer in de basis zetten als roulatie. Maar wat had jij gewild dan? El Ahmadi maar in Engeland laten en dan met Vilhena die vorig jaar gewoon heel slecht was? Dit is zijn eerste echte tegenslag en nu wil hij weg.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef Elan het volgende:
Vilhena laten gaan voor jodenfooi domste actie ooit.
Oh en wat was Boetius weer goffedomme tyfusslecht![]()
![]()
![]()
Welk jodenfooi?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef Elan het volgende:
Vilhena laten gaan voor jodenfooi domste actie ooit.
Als PSV niet opeens boven kunnen presteerde deden we nog gewoon mee. En/of als Van Geel eerder had gehandeld op de transfermarkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mensen roepen dat de ploeg jong is en routine mist, terwijl dat voor elke ploeg geldt en voor Feyenoord nog het minste, want de meeste hebben al wat jaren ervaring ja.
El Ahmadi, Vermeer, Immers, Toornstra, zelfs een Clasie. Op basis daarvan had je gewoon mee moeten doen, maar de ploeg is zo jong....
Middenveld is sowieso enorm overbezet t.o.v. de voorhoede denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij liet ook niet echt zien dat hij in de basis hoort. Nu brengt hij de laatste tijd wel veel middels invalbeurten, dus zou hem zeker weer een keer in de basis zetten als roulatie. Maar wat had jij gewild dan? El Ahmadi maar in Engeland laten en dan met Vilhena die vorig jaar gewoon heel slecht was? Dit is zijn eerste echte tegenslag en nu wil hij weg.
Hoofdprijs zul je niet krijgen op deze manier, terwijl er wel hoofdprijspotentie in zit.quote:
Niet met hoe hij voetbalt de laatste jaren.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoofdprijs zul je niet krijgen op deze manier, terwijl er wel hoofdprijspotentie in zit.
dus...quote:Op maandag 9 februari 2015 15:51 schreef H.FR het volgende:
Tonny Vilhena viel zondagmiddag gretig in en loste als linksbuiten enkele gevaarlijke schoten af op het doel van Cambuur Leeuwarden. De middenvelder lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord, stelt VI-journalist Martijn Krabbendam op de website van het voetbalweekblad.
‘’Southampton zal komende zomer wel weer voor hem komen en er zijn meer clubs die in de winter hebben geïnformeerd bij zijn management’’, vertelt Krabbendam. ‘’Celta de Vigo heeft naast Southampton onder andere bij Feyenoord geïnformeerd. Voor een jeugdinternational met veel competitie-ervaring is altijd veel interesse.’’
Die gaat z'n contract met 5 jaar verlengenquote:
Ik hoor niemand roepen dat onze ploeg 'nog zo jong' is. Hooguit rondom wat foutjes van Kongolo of Van Beek, maar die hebben dan ook nog weinig ervaring.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mensen roepen dat de ploeg jong is en routine mist, terwijl dat voor elke ploeg geldt en voor Feyenoord nog het minste, want de meeste hebben al wat jaren ervaring ja.
El Ahmadi, Vermeer, Immers, Toornstra, zelfs een Clasie. Op basis daarvan had je gewoon mee moeten doen, maar de ploeg is zo jong....
Haha ik weet niet met welke mensen jij spreektquote:Op maandag 9 februari 2015 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat hij nog even die Fries een koek voor zijn poten gaf, net nadat hij Kongolo een tikkie gafquote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Grifte het volgende:
Weer niet de nul gehouden![]()
Sven van Beek daarentegen
Ok, dus Fred heeft dat wel eens gezegd? Ik dacht dat je het over analytici of suppoerters had. Fred zegt wel vaker dingen waar ik het niet mee eens ben (recent: zijn visie op de wedstrijd tegen ADO bv)quote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef macca728 het volgende:
Fred Rutten zei over die tegentreffer dat zijn ploeg het doelpunt – en dus de nederlaag – makkelijk had kunnen voorkomen. "Op zo’n moment moet je slim zijn en een overtreding maken. Maar die ervaring missen we. Dan zie je toch dat we een jonge ploeg hebben.”
Vooral Boulahrouz ja. Wilkshire in de basis hebben kan nog wel (hoewel ik volgend seizoen liever een jongere en betere rechtsback wil zien), maar Feyenoord moet zich vooral zorgen om Boulahrouz maken. Die jongen kan er écht hélémáál niks van!quote:Op maandag 9 februari 2015 17:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ik weet niet met welke mensen jij spreekt?
Dat dit Feyenoord geen kampioen wordt heeft helemaal niks te maken met leeftijd. Sterker nog, de jonge spelers in het elftal doen het juist erg goed(Kongolo, van Beek). Het ontbreken van scorend vermogen en 2 matige backs maakt ons dit jaar geen kampioen.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 18:52:3119. Mulder grijpt mis bij een hoekschop en Vilhena laat zijn man lopen, waarna Derrick Luckassen raak schiet: 0-1 voor Jong AZ. reageer retweet
Mulder laat zich van zijn beste kant zientwitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 18:53:3521. En gelijk 2-0 voor Jong AZ: Roshanalli schiet langs Mulder, die een zwakke indruk maakt. reageer retweet
Hopelijk komt er gewoon iemand die Wilkshire uit de basis kan spelen, heb je een goede stand-in. Zelfde hoop ik voor de LB, misschien is onze witte Keniaan dan wel klaar daar voor.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:47 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Vooral Boulahrouz ja. Wilkshire in de basis hebben kan nog wel (hoewel ik volgend seizoen liever een jongere en betere rechtsback wil zien), maar Feyenoord moet zich vooral zorgen om Boulahrouz maken. Die jongen kan er écht hélémáál niks van!
Geen Eredivisieclub die de beste jongen een contract aan gaat bieden.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 18:52:3119. Mulder grijpt mis bij een hoekschop en Vilhena laat zijn man lopen, waarna Derrick Luckassen raak schiet: 0-1 voor Jong AZ. reageer retweet
Mulder laat zich van zijn beste kant zientwitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 18:53:3521. En gelijk 2-0 voor Jong AZ: Roshanalli schiet langs Mulder, die een zwakke indruk maakt. reageer retweet
.
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen Eredivisieclub die de beste jongen een contract aan gaat bieden.
Typerend ook dat Vilhena zijn man weer laat lopen.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 19:11:0737. Doelpunt Jong Feyenoord: @VilhenaTonny schiet langs de doelman van AZ, dat nog wel met 1-2 leidt. reageer retweet
+5 miljoenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 19:11:0737. Doelpunt Jong Feyenoord: @VilhenaTonny schiet langs de doelman van AZ, dat nog wel met 1-2 leidt. reageer retweet
quote:Het uitvak bij het Europese treffen met AS Roma in de Europa League zal gevuld zijn met minimaal 4700 Feyenoord-supporters. Dat is de laatste tussenstand die de Rotterdamse club deelt met het Legioen. Daarnaast zullen zo'n 200 leden van de Businessclub de reis maken naar Italië en zullen honderden Feyenoorders op de thuistribune klaarstaan om hun cluppie te steunen.
Thank God dat we Vermeer nu hebben zeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
.
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Thank God dat we Vermeer nu hebben zeg.
Pfoe hey, altijd fijn om dit soort berichten dan weer te lezen.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 19:52:0260. Te Vrede omspeelt de doelman van AZ, maar mist vervolgens voor open doel. Stand nog altijd 1-2. reageer retweet
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 19:52:0260. Te Vrede omspeelt de doelman van AZ, maar mist vervolgens voor open doel. Stand nog altijd 1-2. reageer retweet
Toch zo'n goede afmaker?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 09-02-2015 om 19:52:0260. Te Vrede omspeelt de doelman van AZ, maar mist vervolgens voor open doel. Stand nog altijd 1-2. reageer retweet
Te Vrede snoert de mondjes bij z'n oude clubquote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kopt Te Vrede wel raak. 2-2, voorzet Bilal
quote:
quote:
quote:
15 miljoen goffetommetwitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-02-2015 om 20:20:1790' In de slotminuut wordt het 4-2 op Woudestein. @VilhenaTonny maakt zijn derde doelpunt van de wedstrijd. reageer retweet
Basisplaats volgend weekendquote:Op maandag 9 februari 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]15 miljoen goffetommetwitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-02-2015 om 20:20:1790' In de slotminuut wordt het 4-2 op Woudestein. @VilhenaTonny maakt zijn derde doelpunt van de wedstrijd. reageer retweet
Niks speciaals daar. Ik hoef Zorya-thuis maar terug te zien en ik krijg spontaan weer jeuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zag net toevallig een samenvatting van Heracles - Feyenoord van vorig jaar bij Feyenoord TV met een blunderende Mulder
Daarom staat hij altijd in de basisquote:Op maandag 9 februari 2015 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilhena is in feite de beste voetballer van de eredivisie
Wie heeft dit gezegdquote:Ik begrijp heel goed dat ik weinig recht van spreken heb, want ik was zelf 37 toen ik terugkwam bij Feyenoord. En ik kon in die tijd ook nog eens bijna niets meer zien.
Het is nu of nooit voor Dirkie.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef eight het volgende:
Rutten las ergens dat Kuyt ook nog meer opties heeft...![]()
Wat een ramp is die kerel toch voor de camera.
WvH natuurlijk. Had als speler al een bril nodig, maar voetbalde zonderquote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef Elan het volgende:
want ik was zelf 37 toen ik terugkwam bij Feyenoord. En ik kon in die tijd ook nog eens bijna niets meer zien.
Tjips wizzout majonees is not tjips.quote:Jordy Clasie verhuist komende zomer mogelijk naar Southampton. Manager Ronald Koeman heeft de Feyenoord-middenvelder toegevoegd aan de scoutingslijst van zijn club. 'Ik ben gecharmeerd van hem', zegt Koeman woensdag in de nieuwe editie van Voetbal International. 'Hij staat op onze lijst.' Clasie komt concreet in beeld als Southampton komende zomer een middenvelder verkoopt. Koeman werkte tot afgelopen zomer met Clasie bij Feyenoord.
De voormalige trainer van de Rotterdammers sluit niet uit dat hij zich komende zomer weer meldt voor Tonny Vilhena. Southampton probeerde de jeugd-international tijdens de afgelopen transferperiode al over te nemen, maar dat mislukte. Feyenoord negeerde een bod van 2,5 miljoen euro, dat met opties kon oplopen tot bijna vier miljoen euro.
'Ik had het wel aangedurfd met Tonny. Ik ken hem goed en ik weet wat hij kan. Daarbij hebben wij geen linksbenige middenvelders in onze selectie, een type zoals hij kunnen we wel gebruiken', aldus de succesvolle coach, die met Southampton na 24 wedstrijden de derde plaats bezet in de Premier League.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
WvH natuurlijk. Had als speler al een bril nodig, maar voetbalde zonder
Ja, die opties. Overwinteren in de CL volgens mij, niet zo heel gek dat dat niet geaccepteerd is (naast dat het gewoon veel te laag is natuurlijk)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tjips wizzout majonees is not tjips.
4-5-1 dus. Al is het maar de vraag of het helpt om met goede flankspelers te spelen. Heeft Kazim al een keer bewust een kopgoal gemaakt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef ace_eleven het volgende:
Of Vilhena voor Boetius en helemaal geen flankspelers meet opstellen
Z'n allereerste in ons shirt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft Kazim al een keer bewust een kopgoal gemaakt?
Weer een Fok! delegatie aanwezig?quote:Zoals aangekondigd vindt op 23 mei aanstaande de vierde editie van het Groene Haas supporterstoernooi plaats, georganiseerd door Vereeniging De Feijenoorder. Het toernooi vindt natuurlijk plaats op de velden van Sportclub Feyenoord.
Inschrijvingsprocedure en aantal deelnemende teams
Vorig jaar hebben wij aangegeven dat wij zouden bezien of – vanwege het enorme aantal aanmeldingen – een grotere opzet tot de mogelijkheden zou behoren. Hoewel wij ons realiseren dat we wellicht een aantal teams moeten teleurstellen, hebben wij na rijp beraad besloten de huidige opzet te handhaven.
Enerzijds omdat we het toernooi graag beheersbaar houden, anderzijds omdat we in mei toch ook rekening moeten houden met slecht weer. Wij denken dat het de sfeer op het toernooi niet ten goede komt als we bij slecht weer met 30 tot 36 teams in de kantine moeten vertoeven.
Dat betekent dat we het toernooi weer ingaan met 24 teams. Elk team bestaat uit maximaal 10 personen. De inschrijving voor het toernooi start vandaag en sluit (naar verwachting) rond 9 mei 2015. Van de inschrijvende teams ontvangen we graag de volgende informatie:
De naam van het team
*Naam, emailadres en telefoonnummer van de aanvoerder/contactpersoon van het team
*Namen van alle (max 10) spelers in het team, met de vermelding of zij wel of geen lid zijn van Vereeniging De Feijenoorder
*Een introductie van het team in een klein verhaaltje, ten behoeve van het programmaboekje
De kosten van deelname bedragen 100 EURO per team. Deze kosten dienen uiterlijk op 9 mei aanstaande te zijn voldaan.
Wat krijg je ervoor terug?
*Een kleine versnapering bij binnenkomst
*Toernooivaantjes voor alle deelnemers
*Programmaboekjes
*40 consumptiebonnen
*Een geweldige dag samen met honderden andere Feijenoorders
*Eventueel een afterparty
Voorrangsregeling
Wij verwachten dat het aantal aangemelde teams het aantal beschikbare plekken weer zal overtreffen. Ook wij vinden het vervelend dat we daarin dus een keuze moeten maken en teams moeten teleurstellen. Wij houden bij de toewijzing van de toernooiplaatsen rekening met het aantal leden van Vereeniging De Feijenoorder in het team alsmede met de historie van het team qua eerdere deelname. Met andere woorden: bij de toewijzing hebben leden van Vereeniging De Feijenoorder en eerdere deelnemende teams een streepje voor.
Wij hopen dat iedereen daar begrip voor heeft.
Vragen? Meteen een team inschrijven? Stuur dan een mail aan ron@defeijenoorder.nl
Ik zit in Engeland dan, dus helaas afwezig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Intellectueel het volgende:
Groene Haas toernooi 2015 – Inschrijving geopend!
[..]
Weer een Fok! delegatie aanwezig?
Dat zou wel een goede ontwikkeling zijn, transfer Immers en verlenging Vilhenaquote:‘Naderende transfer Immers bepalend voor toekomst van Vilhena’
Dinsdag, 10 februari 2015 om 07:40
Tonny Vilhena genoot in de afgelopen transferperiode belangstelling van Southampton, maar de middenvelder maakte uiteindelijk niet de overstap naar Engeland. Vilhena wil wat betreft de komende voetbaljaargang geen overhaaste stappen maken, zo meldt De Telegraaf dinsdag.
Vilhena weet dat diverse clubs uit in het buitenland zijn situatie bij Feyenoord volgen, maar ook dat de clubleiding hem graag wil houden. Volgens het dagblad ook omdat de kans groot is dat Lex Immers, die nu op tien speelt, in de zomer een transfer maakt naar een Engelse club.
Immers, die een contract tot 1 juli 2017 heeft, werd de voorbije maanden met clubs als Leeds United, Middlesbrough en Leicester City in verband gebracht. Vilhena, die een jaar korter onder contract staat, schitterde maandagavond bij de beloften van Feyenoord. Hij maakte drie van de vier Rotterdamse doelpunten in de ontmoeting met AZ (4-2).
Mmm gelijk met 1992 Is For You Festivalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ah, dan valt 75% van het deelnemersveld af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Mmm gelijk met 1992 Is For You Festival
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dan valt 75% van het deelnemersveld af.
Yep, aanmelding is verstuurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die heb je eigenlijk niet meer nodig als je Kuyt ook hebt Mikey.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers vertrekt en k2 komt er voor terug moet je alleen nog een back halen.
fr12.nl die het via twitter aan Feyenoord hebben gevraagd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Honderden ja? Waar komt dat bericht vandaan?
Ok. Ik neem dat met een korreltje zout. Hoogstens 40-45 op losse kaarten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
fr12.nl die het via twitter aan Feyenoord hebben gevraagd.
Eredivisie, dit datquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cara het volgende:
Kuijt dit, Kuijt dat in het nieuws overal. Heb er maar een slecht gevoel over. Heeft al jaren niet in de spits gestaan.
Dirk gewoon twee posities laten bezetenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb je eigenlijk niet meer nodig als je Kuyt ook hebt Mikey.
Denken dat dat niet gaat gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede ontwikkeling zijn, transfer Immers en verlenging Vilhena
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef Henrys het volgende:
Guidetti is ook aardig hard aan het falen in Schotland. Ben benieuwd of Ajax echt gaat proberen om hem te kopen in de zomer
fypquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Inbefore een 'Kramaric heeft gescoord voor Leicester die had Feyenoord moeten halen Van Geel heeft gefaald'-post Morendo
Denken is niet zijn sterkste vak eh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denken dat dat niet gaat gebeuren
Zou wel eens willen weten of hij inderdaad is aangeboden en wat de vraagprijs was.. zou Van Geel hem te duur hebben gevonden of durfde hij het niet aan omdat hij hem niet kende? Maar als dat zo is dan heb je een scouting die kan adviseren.. Zo'n speler komt meer tot zijn recht bij een club als Feyenoord dan bij een degradatiekandidaat in Engeland denk ik.. vind het wel een mooie speler, had goed bij ons gepast.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Inbefore een 'Kramaric heeft gescoord voor Leicester die had Feyenoord moeten halen Van Geel heeft gefaald'-post
Toen de geruchten gingen liep ie net 7 uit 4 geloof ik, scoorde in ieder geval aan de lopende band, en nu hij in Europa wat heeft laten zien ging ie voor 9(?) mln naar Leicester, dus die zal ongetwijfeld toen ook niet voor minder dan 5, zijn gekomen. Dan is het natuurlijk wel een risico...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou wel eens willen weten of hij inderdaad is aangeboden en wat de vraagprijs was.. zou Van Geel hem te duur hebben gevonden of durfde hij het niet aan omdat hij hem niet kende? Maar als dat zo is dan heb je een scouting die kan adviseren.. Zo'n speler komt meer tot zijn recht bij een club als Feyenoord dan bij een degradatiekandidaat in Engeland denk ik.. vind het wel een mooie speler, had goed bij ons gepast.
Moet ook bekennen dat ik hem niet kende toen zijn naam voor het eerst werd genoemd.. maar toen ik hem zag spelen was ik wel snel overtuigd. Destijds betaalden we 7 miljoen voor Lazovic.. Kramaric is beter dan Lazovic maar 5 miljoen is voor Feyenoord wel een iets te groot risico ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toen de geruchten gingen liep ie net 7 uit 4 geloof ik, scoorde in ieder geval aan de lopende band, en nu hij in Europa wat heeft laten zien ging ie voor 9(?) mln naar Leicester, dus die zal ongetwijfeld toen ook niet voor minder dan 5, zijn gekomen. Dan is het natuurlijk wel een risico...
Maar ik had hem ook wel graag zien komen, zei ik van de zomer al op basis van Youtube-beelden
Oh ja?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet ook bekennen dat ik hem niet kende toen zijn naam voor het eerst werd genoemd.. maar toen ik hem zag spelen was ik wel snel overtuigd. Destijds betaalden we 7 miljoen voor Lazovic.. Kramaric is beter dan Lazovic maar 5 miljoen is voor Feyenoord wel een iets te groot risico ja.
Als je ziet wat er vandaag voor de TV rechten van de Premier League is betaald dan kan zelfs de degradatiekandidaat van Engeland 5x meer bieden dan een Nederlandse topclub dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou wel eens willen weten of hij inderdaad is aangeboden en wat de vraagprijs was.. zou Van Geel hem te duur hebben gevonden of durfde hij het niet aan omdat hij hem niet kende? Maar als dat zo is dan heb je een scouting die kan adviseren.. Zo'n speler komt meer tot zijn recht bij een club als Feyenoord dan bij een degradatiekandidaat in Engeland denk ik.. vind het wel een mooie speler, had goed bij ons gepast.
Kan me wel herinneren dat meer mensen in het topic positief waren over 'die Kroaat'. Maar volgens mij is er zelfs nooit een nieuwsbericht geweest dat Feyenoord interesse in hem had, hoogstens dat ze hem volgden. Als ze wel 5 miljoen aan Dost hadden willen uitgeven, vind ik achteraf dat ze dat ook wel aan Kramaric uit hadden kunnen geven, maar dat is inderdaad een erg grote gok voor Feyenoord op dit moment.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toen de geruchten gingen liep ie net 7 uit 4 geloof ik, scoorde in ieder geval aan de lopende band, en nu hij in Europa wat heeft laten zien ging ie voor 9(?) mln naar Leicester, dus die zal ongetwijfeld toen ook niet voor minder dan 5, zijn gekomen. Dan is het natuurlijk wel een risico...
Maar ik had hem ook wel graag zien komen, zei ik van de zomer al op basis van Youtube-beelden
De nummer laatst van Engeland krijgt inderdaad ¤ 133 miljoen per seizoen, alleen aan binnenlandse TV-rechten. De totale omzet van Feyenoord is nog geen ¤ 50 miljoen en daar zit alles in. Gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vandaag voor de TV rechten van de Premier League is betaald dan kan zelfs de degradatiekandidaat van Engeland 5x meer bieden dan een Nederlandse topclub dat kan
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vandaag voor de TV rechten van de Premier League is betaald dan kan zelfs de degradatiekandidaat van Engeland 5x meer bieden dan een Nederlandse topclub dat kan
Cardiff (de nummer laatste qua geld) heeft voor het seizoen 13/14 74,5 miljoen euro aan televisiegelden gekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Doet het (bij mij in ieder geval) niet
Bizar!quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cardiff (de nummer laatste qua geld) heeft voor het seizoen 13/14 74,5 miljoen euro aan televisiegelden gekregen.
Wel mooie verdeling in Engeland. Verdeling Duitsland gaat ook wel. Die in Spanje is om te kotsen. RM en Barca pakken meer dan een derde samen.quote:
Wat krijgen ze in Nederland eigenlijk? 3 maanden korting op een Fox abo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel mooie verdeling in Engeland. Verdeling Duitsland gaat ook wel. Die in Spanje is om te kotsen. RM en Barca pakken meer dan een derde samen.
Nummer 1 ongeveer 9 miljoen en de nummer laatst ongeveer 1,5 miljoen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat krijgen ze in Nederland eigenlijk? 3 maanden korting op een Fox abo?
Blijft toch bijzonder dat Guingkamp, Braunschweig en Livorno echt dik meer krijgen dan ajax en Feyenoord.quote:
De eredivisie hernoemen naar (Nederlandse) Premier Leaguequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:30 schreef Thunder0x het volgende:
Niks bijzonders aan, heeft gewoon met de naam van de competitie te maken.
Ik word soms nog schreeuwend wakker als ik denk aan de PTT Telecompetitie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eredivisie hernoemen naar (Nederlandse) Premier League
Holland Casino Eredivisie was de laatste toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik word soms nog schreeuwend wakker als ik denk aan de PTT Telecompetitie.
Het duurt dan ook al 68 (?) dagen ofzo sinds Van Geel er iets over gezegd heeft!!!!!! Ik denk wel dat die bijtekent, zie zo snel niet welke club hem aan zou willen trekkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Happel het volgende:
Wat denken jullie vriendjes. Gaat Rutten bijtekenen of niet? Volgens het, oh zo geweldige AD, is er interesse vanuit het buitenland en zal hij niet bijtekenen.
Sliske goes Internationalquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Happel het volgende:
Wat denken jullie vriendjes. Gaat Rutten bijtekenen of niet? Volgens het, oh zo geweldige AD, is er interesse vanuit het buitenland en zal hij niet bijtekenen.
Wat een waardeloos artikel van het AD zeg. Beetje gissen en daaruit een artikel maken. Geen namen, geen bronnen, helemaal niks. Ik kan het me niet voorstellen dat er een club uit het buitenland aast op Fred Rutten. Die tekent gewoon bij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Happel het volgende:
En zo niet zullen Van Bronkhorst en Van Gastel er toch ook wel klaar voor zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel van het AD zeg. Beetje gissen en daaruit een artikel maken. Geen namen, geen bronnen, helemaal niks. Ik kan het me niet voorstellen dat er een club uit het buitenland aast op Fred Rutten. Die tekent gewoon bij.
Ik verwacht dat hij weggaat. Ik geloof niet dat Van Geel hem een garantie gaat geven dat o.a. Van Beek en Kongolo sowieso blijven. Mocht die garantie wel gegeven worden, zou ik het ook heel kwalijk vinden overigens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Happel het volgende:
Dat blijf ik wel erg risicovol vinden. Als van Gastel het wel gaat worden, mag Vilhena sowieso zijn koffers pakken, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
En zo niet zullen Van Bronkhorst en Van Gastel er toch ook wel klaar voor zijn
Deze sjaal is verkrijgbaar in de bussen en vliegtuigen van de FSV en het restant zal, uiteraard, in Rome te koop zijn voor de vaste prijs van ¤ 10,- nabij de door Feyenoord beoogde opstapplaats. Want een echt aandenken koop je natuurlijk alleen op locatie: Rome we komûh! Wees er wel snel bij, dit unieke item is in beperkte oplage gemaakt.quote:
Oftewel, je kunt ze zo ongeveer overal kopen tot in lengte van dagen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze sjaal is verkrijgbaar in de bussen en vliegtuigen van de FSV en het restant zal, uiteraard, in Rome te koop zijn voor de vaste prijs van ¤ 10,- nabij de door Feyenoord beoogde opstapplaats. Want een echt aandenken koop je natuurlijk alleen op locatie: Rome we komûh! Wees er wel snel bij, dit unieke item is in beperkte oplage gemaakt.
Dat zit er dik in. Maare: Komûhhh is dat niet Hagenees?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oftewel, je kunt ze zo ongeveer overal kopen tot in lengte van dagen.
Zou kunnen, maar ik had er dan ook Romûh van gemaakt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Maare: Komûhhh is dat niet Hagenees?
Onlo, Charmed, HMF en verder weet ik het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie uit dit topic gaan er eigenlijk naar Rome volgende week?
Calandquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlo, Charmed, HMF en verder weet ik het niet.
Onze belangrijkste man is Hagenees.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Maare: Komûhhh is dat niet Hagenees?
Zit toch midden on jouw eigen voorbereidingen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland
Ik misschien nog last-minute. Twijfel...
Dat is inderdaad wanstaltig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel mooie verdeling in Engeland. Verdeling Duitsland gaat ook wel. Die in Spanje is om te kotsen. RM en Barca pakken meer dan een derde samen.
Yes, dus het verstandigste is om het niet te doen. Maar ja, wie is er nou verstandig als het om Feyenoord gaat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit toch midden on jouw eigen voorbereidingen?
Helder. Neem je een souvenirtje voor me mee uit Rome?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wanstaltig.
Lees net trouwens dat de PL een nieuw contract heeft afgesloten ter waarde van 7.5 miljard euro over drie seizoenen. Dat was 4.5. Absurde bedragen.
[..]
Yes, dus het verstandigste is om het niet te doen. Maar ja, wie is er nou verstandig als het om Feyenoord gaat?
Waarom? Zeker Kongolo en Van Beek, mochten ze ingaan op de contracten die ze voorgeschoteld krijgen, moet je proberen vast te houden in mijn beleving.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij weggaat. Ik geloof niet dat Van Geel hem een garantie gaat geven dat o.a. Van Beek en Kongolo sowieso blijven. Mocht die garantie wel gegeven worden, zou ik het ook heel kwalijk vinden overigens.
En als er een gek is die je er een astronomisch bedrag voor wil geven, moet je ze op de fiets wegbrengen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Zeker Kongolo en Van Beek, mochten ze ingaan op de contracten die ze voorgeschoteld krijgen, moet je proberen vast te houden in mijn beleving.
Zoals? ~20 miljoen gaat niemand bieden voor Kongolo neem ik aan. Je kunt toch zeggen dat Kongolo blijft, mits ''astronomisch bedrag'' waarvan dan een groot deel gebruikt kan worden voor verdere transfers. Ik vind wel dat dat kan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En als er een gek is die je er een astronomisch bedrag voor wil geven, moet je ze op de fiets wegbrengen.
'In het voetbal weet je het maar nooit'.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals? ~20 miljoen gaat niemand bieden voor Kongolo neem ik aan. Je kunt toch zeggen dat Kongolo blijft, mits ''astronomisch bedrag'' waarvan dan een groot deel gebruikt kan worden voor verdere transfers. Ik vind wel dat dat kan.
Dat klopt, daarom mag Van Geel bepalen of hij er mee akkoord gaat of niet. Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'In het voetbal weet je het maar nooit'.
Maar ik vind dat eisen van Rutten wat ongepast, hij is niet iemand die het beleid voor de langere termijn maakt.
Dat zijn deze; http://www.feyenoordfanshop.nl/feyenoord-sjaal-as-roma-2015.htmlquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorplein verkochten ze afgelopen zondag bij de kraampjes ook al half om half shawls.
Eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals? ~20 miljoen gaat niemand bieden voor Kongolo neem ik aan. Je kunt toch zeggen dat Kongolo blijft, mits ''astronomisch bedrag'' waarvan dan een groot deel gebruikt kan worden voor verdere transfers. Ik vind wel dat dat kan.
Waren dat van die jammerlijk-falende bedrukte sjaals zoals ze ze in de fanshop verkopen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorplein verkochten ze afgelopen zondag bij de kraampjes ook al half om half shawls.
Dat zegt The Mirror Mikey. Korreltje zout dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord wil 13miljoen voor Clasie.. Wil hij zelf weg anders is dat te weinig.
Mwah, met finales kan ik het nog wel begrijpenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:47 schreef Oldground het volgende:
Heb überhaupt niet zo veel met wedstrijd/half-om-half sjaals. Clubsjaal is goed genoeg, liefst zo simpel mogelijk.
Oh kan het ook wel begrijpen hoor, heb er persoonlijk alleen niet echt iets mee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, met finales kan ik het nog wel begrijpen
Nou ja, begrijpen bedoelde ik vooral als 'met finales zou ik er wellicht wel één te kopen'. Mocht ik in Rome zijn geweest had ik er wss ook wel één gekocht, maar dan had ik bier de schuld gegevenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Oh kan het ook wel begrijpen hoor, heb er persoonlijk alleen niet echt iets mee.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waren dat van die jammerlijk-falende bedrukte sjaals zoals ze ze in de fanshop verkopen?
[ afbeelding ]
Vroegah werden ze tenminste allemaal nog op de ekte-ekte manier gemaakt. Heb mijn officiële BVB half-om-half ook nog steeds, veilig opgeborgen en al.
Strootman heeft geluk gehad dat As Roma volledig gingen vernieuwen en veel wilden geven voor spelers. Strootman is ten opzichte van Blind en Clasie natuurlijk wel beter op dit moment.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef PIETR het volgende:
13 miljoen is een keurig bedrag voor Clasie.
JAA MAAR STROOTMAN EN BLIND DAN!!!!:@1!!
Ik ga ook. Las op Twitter berichten over verplichte combi?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie uit dit topic gaan er eigenlijk naar Rome volgende week?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ga ook. Las op Twitter berichten over verplichte combi?
edit:
[ afbeelding ]
quote:
In Engeland gaat het ook nergens over ja. Door alle toeristen en dagjesmensen die in het stadion zitten is er zowaar een markt voor half-om-half sjaals van elke willekeurige kutwedstrijd.quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
twitter:basraemakers twitterde op woensdag 11-02-2015 om 20:11:04Prachtig resultaat! @Feyenoord jeugdopleiding weer de grootste Eredivisieclub op het #GoedGeldGala. http://t.co/AbD4saZAke reageer retweet
dat is voor de mensen die met de supportersvereniging gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
Cool story. Maar het was nog sterker geweest als hij geschreven had dat hij een vleesetende bacterie had geïnjecteerd, hem daarna onder narcose had gebracht en 'SCF' in zijn borstkas had gekerfd. En dat hij niet niet naar die woning ging om de ruiten in te gooien maar om zijn vriendin te verkrachten, te overgieten met benzine en dan met een satanische grijns lucifers naar haar te gooien terwijl zij naakt door de kamer rent om te ontsnappen aan levende verbranding om daarna naar boven te gaan en de slapende baby van die jood een kogel door de kop te jagen. Nou, als hij dat geschreven had dan kon je de oplage wel verdubbelen! Dat was pas echt stoer geweest! Dit is slechts Mickey Mouse-league hooliganisme.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
Youri heeft weer een boekje geschreven.
ff doorspoelen naar 4:30, dat verhaal van die chirurg en die gast die gebeten was door een politiehond omg![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cool story. Maar het was nog sterker geweest als hij geschreven had dat hij een vleesetende bacterie had geïnjecteerd, hem daarna onder narcose had gebracht en 'SCF' in zijn borstkas had gekerfd. En dat hij niet niet naar die woning ging om de ruiten in te gooien maar om zijn vriendin te verkrachten, te overgieten met benzine en dan met een satanische grijns lucifers naar haar te gooien terwijl zij naakt door de kamer rent om te ontsnappen aan levende verbranding om daarna naar boven te gaan en de slapende baby van die jood een kogel door de kop te jagen. Nou, als hij dat geschreven had dan kon je de oplage wel verdubbelen! Dat was pas echt stoer geweest! Dit is slechts Mickey Mouse-league hooliganisme.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cool story. Maar het was nog sterker geweest als hij geschreven had dat hij een vleesetende bacterie had geïnjecteerd, hem daarna onder narcose had gebracht en 'SCF' in zijn borstkas had gekerfd. En dat hij niet niet naar die woning ging om de ruiten in te gooien maar om zijn vriendin te verkrachten, te overgieten met benzine en dan met een satanische grijns lucifers naar haar te gooien terwijl zij naakt door de kamer rent om te ontsnappen aan levende verbranding om daarna naar boven te gaan en de slapende baby van die jood een kogel door de kop te jagen. Nou, als hij dat geschreven had dan kon je de oplage wel verdubbelen! Dat was pas echt stoer geweest! Dit is slechts Mickey Mouse-league hooliganisme.
Ik vraag me toch echt af wat de ouwe garde van deze jongen vindt. Hij is volgens mij meer aandachtsgeil dan hooligan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
Youri heeft weer een boekje geschreven.
ff doorspoelen naar 4:30, dat verhaal van die chirurg en die gast die gebeten was door een politiehond omg![]()
Die chirurg is oude garde. De broer van Kievits ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat de ouwe garde van deze jongen vindt. Hij is volgens mij meer aandachtsgeil dan hooligan.
Vind er niks op tegen.. als iemand denkt iets op te moeten schrijven en er zijn mensen die dat leuk vinden om te lezen.. waarom niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Weer een boekje joh?
Begint nu wel treurig te worden. Aandachtsgeil lijkt me ja. Of hij verdient er een leuk zakcentje mee, dat kan ook natuurlijk.
Jammer want Karsdorp deed het in zijn laatste wedstrijd tegen Vitesse meer dan prima. Ik heb liever dat de jeugd de kans krijgt i.p.v. zo'n bejaarde die toch weggaat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zaterdag mogen we weer genieten van Boelderoes.
Huidige Heracles moet wel te doen zijn. Ze hebben geen Everton en Armenteros meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lastig potje vrees ik tegen Heracles. Altijd al kut geweest die uitwedstrijd.
Al is die Tannane ook een gast waar de rest van de ploeg minder van gaat spelen omdat ze 'm irritant vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef Bombvis het volgende:
Heracles gewisseld van keeper (Castro erin) en die Tannane weer uit de selectie. Keeper maakt weinig uit, is lood om oud ijzer, die Tannane is volgens mij één van de weinige mensen daar die wel een beetje kan voetballen
Bryan Linssen niet te vergeten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef Bombvis het volgende:
Heracles gewisseld van keeper (Castro erin) en die Tannane weer uit de selectie. Keeper maakt weinig uit, is lood om oud ijzer, die Tannane is volgens mij één van de weinige mensen daar die wel een beetje kan voetballen
Haha hoe die Greene eruit wordt gelopen bij de 1-1quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Huidige Heracles moet wel te doen zijn. Ze hebben geen Everton en Armenteros meer.Laatste keer verloren daar was 2008-2009. En daarvoor 2006-2007. Allebei wel dik met 3-1 en 4-1. Maar meeste wedstrijden gewoon gewonnen.
Toen had Heracles zelfs Bas Dost nog. En wij Bahia.En ook weer treurig rood. Ook nog een penalty niet gegeven. Luinge.
Nee dat is dit seizoen echt helemaal niks.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lastig potje vrees ik tegen Heracles. Altijd al kut geweest die uitwedstrijd.
Daarom juist.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dat is dit seizoen echt helemaal niks.
Nee joh, prima tegenstander voor Kazim om weer eens een mooi doelpunt te maken. Komt helemaal goed.quote:
Zoals bij SCH en dan weer klop krijgen? Nee doe maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, prima tegenstander voor Kazim om weer eens een mooi doelpunt te maken. Komt helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |