quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Waar Feyenoord afgelopen woensdag verloor van sc Heerenveen zakte de club op de ranglijst. De Rotterdammer begonnen de 26 speelronde in de Eredivisie als nummer 4, maar stegen na de speelronde weer naar de derde plaats. Miquel Nelom, verdediger van Feyenoord, vindt dat dit een verdienste van het gehele team is.
"Na de wedstrijd van afgelopen woensdag kan je verwachten dat iedereen denkt dat Feyenoord in een dip zal komen”, zegt Nelom tegenover RTV Rijnmond. "Het team is echter sterk en we staan achter elkaar. We hebben vandaag als team getoond dat we over het juiste vertrouwen beschikken. Als iedereen doet wat hij moet doen, dan kunnen we goed spel neerzetten."
Na Jordy Clasie en Karim El Ahmadi, kijkt ook Nelom positief aan tegen de mogelijke terugkomst van Dirk Kuyt naar Feyenoord. "Ik heb hem al mogen meemaken bij het Nederlands elftal. Hij is altijd gedreven en over zijn fitheid mag niet klagen. Hij is zeker een aanwinst voor Feyenoord, wanneer hij zal komen”, stelt hij. "Dirk beschikt over veel ervaring en kan daardoor ook de jonge jongens uit de selectie helpen."
Ondanks dat Kuyt tijdens het afgelopen WK als linksback speelde, vreest Nelom niet voor zijn plek. "Ik denk niet dat Kuyt bij Feyenoord linksback zal spelen”, lacht hij. "Maar hij is op meerdere posities inzetbaar dus ik ben altijd scherp."
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord zijn wedstrijden op een eerlijke manier en heeft het niet overal spelers rondlopen die toevallig over een polletje trappen....
wat een fukking oplichters die ajax joden.in de eredivie,..,.matchfixxing was nooit zo duidelijk
Ja, maar dat zal wel weer wat kosten.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Tortugal het volgende:
Chery maakt overigens wel zijn 4e goal op rij al.
Bij AZ juich je wel erg vroeg.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef hhh38 het volgende:
Als Ajax nou gewoon die 2 punten had verspeeld was het echt een perfect weekend geweest. Nu gewoon mooi met het puntverlies van AZ, Twente en PEC.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord zijn wedstrijden op een eerlijke manier en heeft het niet overal spelers rondlopen die toevallig over een polletje trappen....
wat een fukking oplichters die ajax joden.in de eredivie,..,.matchfixxing was nooit zo duidelijk
ja, er staan er wekelijks genoeg op dat vakquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef XSbig het volgende:
Voor tegen PSV trouwens kaarten op Y1 gekocht, iemand ervaringen met dat vak?
Je hebt gelijk, je weet het nooit in de eredivisie. Helemaal met die aanslutingstreffer van net. Groningen schijnt de laatste 18 thuiswedstrijden waar ze op voorsprong zijn gekomen niet verloren te hebben, maar dat hoeft natuurlijk niets uit te maken.quote:
Y is aardig populair geworden de laatste paar seizoenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, er staan er wekelijks genoeg op dat vak
Y vakken zijn altijd wel sfeervol, dus kan je doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef XSbig het volgende:
Voor tegen PSV trouwens kaarten op Y1 gekocht, iemand ervaringen met dat vak?
Hoi klaas.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee hoor, is op naam van een AZ'er gekomen. En leuk dat die in vorm is, maar heel Heerenveen is ook in vorm, moeten we ze dan ook halen? Gaat erom hoe spelers zijn als ze niet in vorm zijn, want dan zie je hun basisniveau en dat moet goed zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Tortugal het volgende:
Chery maakt overigens wel zijn 4e goal op rij al.
Inderdaad, inmiddels 2-3 voor AZ...quote:
We hebben al 1 oud-Heerenveen speler die in vorm was..quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, is op naam van een AZ'er gekomen. En leuk dat die in vorm is, maar heel Heerenveen is ook in vorm, moeten we ze dan ook halen? Gaat erom hoe spelers zijn als ze niet in vorm zijn, want dan zie je hun basisniveau en dat moet goed zijn
Manmanmanquote:Op zondag 8 februari 2015 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, inmiddels 2-3 voor AZ...
Ja, je wordt bedankt man.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg nooit meer iets voordat het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Eerst jij, nu hijquote:
Ja goftedomme, die andere wedstrijd was verkocht zeg ik je. Dit was gewoon de goden verzoekenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst jij, nu hij![]()
Jullie twee vormen echt een goed koppel
Die wordt echt met de week beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Grifte het volgende:
Weer niet de nul gehouden![]()
Sven van Beek daarentegen
Wat een baas hèquote:
Je klinkt een beetje mad, gaat het verder wel goed?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Een Jood in Feyenoordkleren hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje mad, gaat het verder wel goed?
Dankje Klaas.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
ik zag helemaal geen polletje
deze keeper zat heel de wedstrijd een fout te versieren,..ook bij hoekschoppen
gewoon express
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
gewoon express
Deze reactie, genietenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
fuk met je polletje....
gewoon express
Was gewoon verdiende overwinning voor Ajax natuurlijk, geinponem.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT NOU JOH?
ZULKE ACTIES ZIE JE ALLEEN BIJ DE FJES OFZOI....
Als ik die foeke booy was zou ik die ajax jood noot meer opstellen...
Ik durf te wedden dat foeke booy ook zijn twijfels bij die actie.
Gewoon lachwekkend op het hoogste nivo...hoe hoog heeft die jood zijn been opgetrokken om die bal te missen...
1 grote grap dit
Smolov was slechter. Of die Larsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben blij als het seizoen voorbij is en we verlost zijn van die Kazim. Zelden zo'n slechte spits in een Feyenoordshirt gezien.
Het is vooral een raar seizoen. We hebben de best spelende ploeg van de eredivisie maar zien daar niets van terug op de ranglijst.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben blij als het seizoen voorbij is en we verlost zijn van die Kazim. Zelden zo'n slechte spits in een Feyenoordshirt gezien.
Die waren geen onbetwiste basisspeler zoals Kazim wel is.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Smolov was slechter. Of die Larsen.
Te Vrede was eerst onze spitsquote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Smolov was slechter. Of die Larsen.
Tuurlijk. Ajax had eigenlijk gewoon eerste moeten staanquote:Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was gewoon verdiende overwinning voor Ajax natuurlijk, geinponem.
zulke posts maakte je eerst in het ajax topic en nu hierquote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT NOU JOH?
ZULKE ACTIES ZIE JE ALLEEN BIJ DE FJES OFZOI....
Als ik die foeke booy was zou ik die ajax jood noot meer opstellen...
Ik durf te wedden dat foeke booy ook zijn twijfels bij die actie.
Gewoon lachwekkend op het hoogste nivo...hoe hoog heeft die jood zijn been opgetrokken om die bal te missen...
1 grote grap dit
Vele malen zelfs. Die kan nog niet eens een bal aannemen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die is toch wel slechter dan Kazim denk ik.
Kazim kan ballen vasthouden in de spits, Achahbar niet, heeft daar het fysiek niet voor. Die is beter als hij vanaf de flanken naar binnen kan komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef BrokenBoy het volgende:
Vind Fred Rutten Achahbar zo slecht dat ie hem niet als spits opstelt ipv Kazim? Achahbar kan zich nog doorontwikkelen, iets wat je bij Sven van Beek vooral terugziet (als je hem nu vergelijkt met vorig seizoen). Kazim wordt echt niet ineens (veel) beter en hij is nu niet goed genoeg, dus begrijp ik Fred sowieso niet dat ie hem blijft opstellen.
De grap is dat Kazim nooit bij een andere club als spits speelde. De andere trainers waren toch ook niet zo dom om hem de spitspositie te onthouden als hij daar het best zou zijn?
Nah, daar geloof ik niet zo hard in. Hoe die gasten het telkens voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze hebben wel heel vaak het geluk aan hun zijde.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Het was echt wel een polletje hoor
Neemt niet weg: opnieuw lucky ajax
Maarja dat zooitje prutsers verspelen nog wel genoeg punten dit seizoen.
nou daar geloof ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Misschien is het gewoon een matige keeper met pech?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou daar geloof ik niet
Die bal komt gewoon naar hem toe, er is geen speler in de buurt van ajax die druk zet. waarom wil hij die bal in 1 keer weer weg trappen terwijl hij die bal gewoon had kunnen aannemen en voort had kunnen zetten naar een medespeler?
Allemaal heel toevallig hoor dat had ook nog een is een keeper van ajax is...
Je hoeft ook niet te geloven, maar alleen te kijken. Als je dat doet dan zie je dat de bal over een polletje gaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou daar geloof ik niet
Die bal komt gewoon naar hem toe, er is geen speler in de buurt van ajax die druk zet. waarom wil hij die bal in 1 keer weer weg trappen terwijl hij die bal gewoon had kunnen aannemen en voort had kunnen zetten naar een medespeler?
Allemaal heel toevallig hoor dat had ook nog een is een keeper van ajax is...
Kowets terreinknecht zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:42 schreef eight het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te geloven, maar alleen te kijken. Als je dat doet dan zie je dat de bal over een polletje gaat.
Knappe jongen als jij kunt uitleggen dat Ajax hier invloed op heeft gehad.
quote:Jean-Paul Boëtius maakt een moeilijk seizoen door in het shirt van Feyenoord. De buitenspeler wist dit seizoen nog geen enkele assist te geven, waar hij dit vorig seizoen tien maal deed. Karim El Ahmadi, middenvelder van Feyenoord, maakt zich geen zorgen over de vormdip van zijn teamgenoot.
"Je probeert met zulke jongens, die het moeilijk hebben, te praten", zegt El Ahmadi tegenover RTV Rijnmond. "Jean-Paul heeft talent en laat dit met vlagen zien. Dit soort fases maakt iedere voetballer mee, vooral jonge spelers”, aldus de Marokkaan. "Hij heeft de twee seizoenen hiervoor fantastisch gespeeld. Ik maak mij geen zorgen over Jean-Paul. Hij laat ook altijd op de trainingen zien dat hij het kan en blijft keihard werken. Dat is het belangrijkste."
Fixedquote:
Ik vind persoonlijk het verwijt naar een polletje echt te makkelijk, want die bal kwam al stuiterend aan. Dat hij dan besluit om in het wilde weg te maaien, is helaas voor hem vooral onkunde. Dat hij de fout vervolgens niet bij zichzelf zoekt is gewoon zelfoverschatting, maar daarvoor 'speel' je bij Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kowets terreinknecht zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kazim kan ballen vasthouden in de spits, Achahbar niet, heeft daar het fysiek niet voor. Die is beter als hij vanaf de flanken naar binnen kan komen.
Klopt.. Als je de tijd hebt om een bal rustig aan te nemen maar je wil er meteen een debiele roei tegen geven dan ben je gewoon lomp en roep je de blunder over jezelf afquote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het verwijt naar een polletje echt te makkelijk, want die bal kwam al stuiterend aan. Dat hij dan besluit om in het wilde weg te maaien, is helaas voor hem vooral onkunde. Dat hij de fout vervolgens niet bij zichzelf zoekt is gewoon zelfoverschatting, maar daarvoor 'speel' je bij Ajax natuurlijk.
Keren dat ik Achahbar heb zien spelen vond ik hem eigenlijk veel sterker overkomen met de bal dan ik verwacht had. Liet zich helemaal niet zo makkelijk wegzetten en kan volgens mij ook goed wegdraaien bij z'n directe tegenstander. Kijk je moet hem niet door de lucht aanspelen, maar over de grond is het een prima aanspeelpunt denk ik hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.
Is een prima talentquote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een matige keeper met pech?
Zo veel geluk hebben we niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 21:32 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, daar geloof ik niet zo hard in. Hoe die gasten het telkens voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze hebben wel heel vaak het geluk aan hun zijde.
Nu zullen anderen wel weer zeggen dat het geluk is afgedwongen, maar dat is lang niet altijd het geval.
Zo zijn er nog een paar spelers op te noemen die teveel kansen verprutsen. Kazim is geen spits, dat is voor iedereen wel duidelijk, maar ik vind hem buiten de 16 niet slecht. Boetius is pas slecht. Boula kan ook echt niet meer. Zeker in thuiswedstrijden zou het toch mogelijk moeten zijn om daar desnoods Karsdorp op te stellen zolang Wilkshire geblesseerd is.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Kazim kan. Van een kans afmaken heeft hij echter nooit van gehoord, dat zou Achahbar wellicht beter kunnen. Ondanks dat een meevoetballende spits bij Fred's systeem belangrijk is, krijgt Kazim toch veel kansen en hij verprutst ze bijna allemaal. Daarbij blijft dat Anass een talent is en van Feyenoord is, zo'n persoon zou de voorkeur moeten hebben als de gehuurde speler niet eens goed speelt.
KNVB moet gewoon verbieden dat verhuurde spelers tegen de club waar ze onder contract staan opgesteld worden. Hopelijk gaan ze dat nu eindelijk eens in zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef Vasion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |