abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149449827
Iedereen heeft nu zo onderhand wel gehoord van de IS.

Wat is de IS? Niemand weet het precies. Het officiële verhaal:

Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIL, IS) werd als Islamitische Staat in Irak (ISI) in 2003 opgericht als vereniging van vaak aan al Qaida verbonden jihadistische organisaties, om naar eigen zeggen "de soennitische Irakezen te beschermen en de islam te verdedigen". Na het uitbreken van de Syrische burgeroorlog in 2011 werd het werkterrein uitgebreid met Syrië. 29 juni 2014 hernoemde terreurbeweging zichzelf tot Islamitische Staat (IS).

Hoewel de organisatie oorspronkelijk uit al Qaida is voortgekomen, trok al-Qaidaleider Ayman al-Zawahiri in 2014 zijn handen af van IS. Reden hiervoor was dat, waar al Qaida wilde dat IS zich toelegde op het bestrijden van de legers van Irak, Syrië en de Verenigde Staten, de organisatie ook op grote schaal onschuldige burgers: sjiieten, alevieten en vrijzinnige moslims, doodde. Ook weigerde IS in Syrië samen te werken met andere jihadistische opstandelingengroepen, zoals het aan al Qaida gelieerde Jabhat al-Nusra, en bestreed deze lang evenzeer als het Syrische regeringsleger. Sinds het offensief in Irak in juni 2014 leken beide organisaties weer vrede te hebben gesloten, maar nadien waren er toch weer regelmatig confrontaties. In de grensgebieden tussen de twee landen zouden al-Nusra-strijders zich zelfs hebben aangesloten bij IS.

Mede doordat Assads troepen voornamelijk de democratische oppositie aanviel en IS en al-Nusra ontzagen, kon met name IS terrein winnen. Hierdoor werd deze oppositie in toenemende mate geassocieerd met fundamentalisme, en verloor internationaal veel krediet, wat Assads bedoeling was. IS kon hierdoor grote delen van Oost-Syrië veroveren, die aansluiten op het door IS veroverde gebied in Irak.

Documentaire die de officiele kant van het verhaal belicht:

Ernstige dreiging?

Zorgt deze radicale groeperingen ook in het veilige Europa voor dreiging of bestaat de dreiging vooral uit mediapropaganda?

Is het daarom mogelijk dat de macht van deze Islamitische staat uitbreidt en dat wij ook in Europa opstanden kunnen verwachten, rellen en misschien wel machtsovername door deze Islamistische Staat?

Doelstelling?

Geld?

Door wie wordt IS gesponsord? Velen zeggen de VS, anderen zeggen dat het rijke soennieten zijn, aangezien ze zichzelf als de strijders van de Soennieten zien, maar klopt het allemaal wel?
Plundering van banken, diefstal van staatseigendom, afpersing van winkeliers, verkoop van ruwe olie, belasting van christenen, donaties van rijke personen uit de Golfstaten.
Totaal vermogen: 2 miljard dollar
Hun doelstelling is: Stichting van salafistisch kalifaat, eventueel wereldwijd,
Ideologie: Salafisme, wahabisme, islamisme, takfir tegen sjiisme en soefisme, alles wat niet in hun smaak valt eigenlijk!

Hun methodes:

Reguliere oorlogsvoering, etnische zuivering, massamoord, aanslagen op burgerdoelen, gijzeling, kindsoldaterij, onderdrukking met bruut geweld, publieke executies door onthoofding en kruisiging, marteling, verkrachting, vrouwenhandel, iconoclasme, propaganda, chemische wapens; volgens regering en Koerden.

Kaartje van het gebied dat in handen zou zijn van de IS:

Europese connecties met de IS:

• Fransman onthoofd - http://www.nu.nl/buitenla(...)voerde-fransman.html
• Nederland heeft de knoop doorgehakt en gaat door middel van vliegtuigen helpen om IS terug te dringen - http://www.telegraaf.nl/b(...)S_bombarderen__.html

Wat is IS? Bestaat IS? Hoe zit IS in elkaar?

Geen idee.

Niemand weet het. De massamedia EN de alternatieve media geven duizenden verschillende verklaringen. De hoeveelheid misinformatie, desinformatie, half ware informatie, propaganda, antipropaganda, mesopropaganda, micropropaganda, pseudopropaganda, contrapropaganda, politieke kleuring, belangenverstrengeling en massapsychologisering zijn zo enorm bij "IS" dat het een soort mythisch monster geworden is.

Werkelijk de meest bizare gekste dingen worden geroepen "wat IS allemaal wel niet doet".

Kinderen roosteren, foetussen uit baarmoeders trekken, piloten in brand steken, koppen afhakken, massaverkrachten, genocideren, echt niets is te gek voor onze massamedia om te publiceren. En dat is allemaal waar? Echt? Hoe Hollywood moet de "werkelijkheid" zijn?

Het laatste filmpje was voor mij exemplarisch voor de marketing- en reclamecampagne van dit hele zooitje. Het voelde werkelijk totaal niet gruwelijk, eng, echt, werkelijk. Het had, los van het thema, net zo goed in de voorbeschouwing van de Champions League kunnen zitten.

Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elk shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2015 15:08:17 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:31:18 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450003
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn punt juist dat niemand dat precies kan weten, en dat het leek alsof jij beweerde van wel.
Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.
Niet alleen in deze ook in het oude Syrie topic wat zeg maar de voorganger van deze was.
hieronder aan een link naar dat topic!

ik zal mijn eigen post hiernogmaals neer zetten dan maar.

In feite anti Alles wat niet in hun straatje past.

Jij vind het niet raar dat de VS eindelijks weer is rond de tafel is gaan zitten met landen als Iran?

De vorige reden half jaartje terug was dat als de VS zou ingrijpen in de regio ( wat nu al weer een poosje gaande is) het ging om Iran.
en niet alleen de VS dit keer ook veel andere landen doen mee, ook de landen in de regio zelf.

Iran was de grootste reden waarom de vs zo graag zou willen ingrijpen in de regio.
ik heb er sinds die tijd niemand over gehoord.

Andere reden was omdat de IS de olie velden in handen had en dat vond de VS niet kunnen.

Ook werd er heilig van overtuigd dat de Mossad achter de IS zat.

Wacht we moeten weer een reden zoeken omdat het weer in het nieuws komt..
Weet je wat.. we zeggen wel dat het helemaal niet bestaat!
zou zeggen 4 topics Lees alles maar even terug!

Erg logisch inderdaad.. zeker dat men om de haverklap weer ergens anders van overtuigd is..
Terwijl dit topic nog geen 4 delen oud is!

Dit kwam allemaal naar voren in de voorgaande topics en het Syrie topic, BNW / syrie gas aanval
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149450065
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.

Hoe kan jij in godsnaam bepalen:
- of die informatie waar is
- of niet tegengestelde informatie ook waar kan zijn
- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie

Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149450108
Is toepasbaar op alle bronnen :z
Conscience do cost.
pi_149450147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.
Niet alleen in deze ook in het oude Syrie topic wat zeg maar de voorganger van deze was.
hieronder aan een link naar dat topic!

ik zal mijn eigen post hiernogmaals neer zetten dan maar.

In feite anti Alles wat niet in hun straatje past.

Jij vind het niet raar dat de VS eindelijks weer is rond de tafel is gaan zitten met landen als Iran?

De vorige reden half jaartje terug was dat als de VS zou ingrijpen in de regio ( wat nu al weer een poosje gaande is) het ging om Iran.
en niet alleen de VS dit keer ook veel andere landen doen mee, ook de landen in de regio zelf.

Iran was de grootste reden waarom de vs zo graag zou willen ingrijpen in de regio.
ik heb er sinds die tijd niemand over gehoord.

Andere reden was omdat de IS de olie velden in handen had en dat vond de VS niet kunnen.

Ook werd er heilig van overtuigd dat de Mossad achter de IS zat.

Wacht we moeten weer een reden zoeken omdat het weer in het nieuws komt..
Weet je wat.. we zeggen wel dat het helemaal niet bestaat!
zou zeggen 4 topics Lees alles maar even terug!

Erg logisch inderdaad.. zeker dat men om de haverklap weer ergens anders van overtuigd is..
Terwijl dit topic nog geen 4 delen oud is!

Dit kwam allemaal naar voren in de voorgaande topics en het Syrie topic, BNW / syrie gas aanval
Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
wooblabalurg
pi_149450200
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
pi_149450217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
De boodschap van je reactie ontgaat me.
wooblabalurg
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:40:09 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450220
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Kon niet meer omdat topic al dicht was.

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.

- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie

Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?
Hoe weet jij zo zeker van al die info die je neer plemt in dat panama topic?
Vrijwel alles daarvan komt uit de msm!
pi_149450246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kon niet meer omdat topic al dicht was.

[..]

En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?
Hoe weet jij zo zeker van al die info die je neer plemt in dat panama topic?
Vrijwel alles daarvan komt uit de msm!
Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?
En daar ben je het, neem ik aan, mee eens. Of niet?
wooblabalurg
pi_149450267
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De boodschap van je reactie ontgaat me.
Nog maar een keer goed lezen dan.
pi_149450350
'IS evacueert Mosul om bombardementen'

De internationale coalitie is volgens de Koerden begonnen met massale bombardementen op de Iraakse stad Mosul.

Islamitische Staat (IS) zou inmiddels zijn overgegaan tot ontruiming van de stad, melden Koerdische media op gezag van het Koerdische peshmerga-leger.

Bronnen binnen de veiligheidsdiensten zeiden tegen de Iraakse nieuwssite al-Sumaria dat IS verdreven is uit zeven plaatsen ten noordwesten van Mosul, de tweede stad van Irak die sinds de zomer in handen is van de fundamentalisten.

In de buurt van de stad is opnieuw een massagraf ontdekt, met daarin de resten van 23 mannen, vrouwen en kinderen.

Vermoedelijk zijn de slachtoffers yezidi's en zijn ze door de jihadisten gedood. IS doodde na de inname van de miljoenenstad religieuze minderheden of verkocht hen als slaven.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-bombardementen.html
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:47:32 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450412
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?
En daar ben je het, neem ik aan, mee eens. Of niet?
Daar ben ik het mee eens.

Wat ik wel, debiel vind is het wisselen van standpunt om de haverklap.
Het ligt er net maar aan hoe het balletje rolt in het geval van El_matador.
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
En niet zolang het hem uit komt om zijn standpunt hard te maken!
pi_149450474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.

Wat ik wel, debiel vind is het wisselen van standpunt om de haverklap.
Het ligt er net maar aan hoe het balletje rolt in het geval van El_matador.
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
En niet zolang het hem uit komt om zijn standpunt hard te maken!
Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Als iemand de MSM niet serieus neemt is dat denk ik vanwege tegenstrijdige berichten of berichten die achteraf onjuist bleken te zijn/bedoelt zijn om mensen een bepaald (onjuist) beeld te schetsen. Echter lijkt het me niet dat dan alles maar onjuist zou zijn en dat je niet de MSM kan blijven volgen om te zien welke kant bepaalde dingen opgestuurd worden. Dus ik zie daar wel een nuance in. Een belangrijk onderdeel van misleiding is desinformatie, dus totaal ongeloofwaardig zal het nooit worden. Juist door daartussen te blijven hangen gaan mensen in hoax's/false flags geloven, omdat ze toch niet weten wat ze er precies van moeten maken.
wooblabalurg
pi_149450680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen geloven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:03:56 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450759
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Als iemand de MSM niet serieus neemt is dat denk ik vanwege tegenstrijdige berichten of berichten die achteraf onjuist bleken te zijn/bedoelt zijn om mensen een bepaald (onjuist) beeld te schetsen. Echter lijkt het me niet dat dan alles maar onjuist zou zijn en dat je niet de MSM kan blijven volgen om te zien welke kant bepaalde dingen opgestuurd worden. Dus ik zie daar wel een nuance in. Een belangrijk onderdeel van misleiding is desinformatie, dus totaal ongeloofwaardig zal het nooit worden. Juist door daartussen te blijven hangen gaan mensen in hoax's/false flags geloven, omdat ze toch niet weten wat ze er precies van moeten maken.
Klopt, maar Als je dit leest!

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:

En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topic
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #159 - Kwamen niet meer thuis...

Waarvan hij een van de grootste verantwoordelijke is voor de OP en al deze informatie haalt uit de MSM ditto geld voor ons samen in elkaar gezette 9/11 OP sorry maar wees dan consequent!

Loop mij niet te veroordelen en te beschuldigen dat ik alles maar uit de MSM haal terwijl je dat zelf ook doet..

Ik kijk geen TV ik haal informatie overal en nergens vandaan het hangt er maar net vanaf wat voor informatie het is!
Als er iets over in het nieuws komt dan kan het maar zo zijn dat het een toegevoegde waarde kan zijn voor een topic.

Ik meen dat Beathoven uit Turkije kwam, kan me ook vergissen hoor.
Als er 1 land is wat dicht bij de IS staat waar het nog relatief rustig is, is het dat land wel ik hoop dat hij wat merkt van de toestand in het land er naast!
Ik hoop dat hij ons van wat meer informatie kan voorzien!

BTW in geval van Iran VS dulde ik op dit bericht..
http://www.nu.nl/weekend/(...)aar-veroordeeld.html
ook had ik nog ergens een filmpje zien staan van de geestelijkleider vand e Iran over benadering van de VS over de aanpak in de regio!
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:05:06 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen geloven
Dat weet ik maar daarom schreef ik NIKS ook met hoofdletters.
pi_149450796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, maar Als je dit leest!

[..]

En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topic
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #159 - Kwamen niet meer thuis...

Waarvan hij een van de grootste verantwoordelijke is voor de OP en al deze informatie haalt uit de MSM ditto geld voor ons samen in elkaar gezette 9/11 OP sorry maar wees dan consequent!

Loop mij niet te veroordelen en te beschuldigen dat ik alles maar uit de MSM haal terwijl je dat zelf ook doet..

Ik kijk geen TV ik haal informatie overal en nergens vandaan het hangt er maar net vanaf wat voor informatie het is!
Als er iets over in het nieuws komt dan kan het maar zo zijn dat het een toegevoegde waarde kan zijn voor een topic.

Ik meen dat Beathoven uit Turkije kwam, kan me ook vergissen hoor.
Als er 1 land is wat dicht bij de IS staat waar het nog relatief rustig is, is het dat land wel ik hoop dat hij wat merkt van de toestand in het land er naast!
Ik hoop dat hij ons van wat meer informatie kan voorzien!

BTW in geval van Iran VS dulde ik op dit bericht..
http://www.nu.nl/weekend/(...)aar-veroordeeld.html
ook had ik nog ergens een filmpje zien staan van de geestelijkleider vand e Iran over benadering van de VS over de aanpak in de regio!
Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.
Komt op mij over als opgeblazen heisa.
wooblabalurg
pi_149450853
Ik zeg er nu dit over, maar Kris en Lisanne zijn hier totaal offtopic en is -naar alle waarschijnlijkheid- geen echte BNW-zaak. De media in die zaak hebben ook geen politieke belangen ofzo. Op de mogelijke connecties tussen Betsy P. en de Panamese media na.

Nu de wereldpolitiek.

Je zegt dat je geen tv kijkt, wat me heel goed lijkt, laat dat vergif buiten je belevingswereld, en wel internetlinks volgt. Ja, dat doe ik ook en een beetje beeld kun je eruit destilleren.

Maar dat is iets heel anders dan zeggen: "Zo zit het!" (dat obligate uitroeptekentje verliest zijn kracht nogal door de frequentie waarmee je hem gebruikt).

Wij kunnen niet bepalen "zo zit het".

Dan terug naar Kris en Lisanne. Ook daar kunnen wij niet bepalen "zo zit het". We kunnen wel pogingen doen, en onze bronnen zijn massamedia maar ook en vooral gewone mensen (zoals de families). Er is ook geen tegenstrijdigheid in de beschrijving van de feiten en waar die wel uit de massamedia volgt, is die juist door het zelfreinigend vermogen in het topic door onze gezamenlijke aanpak er zoveel mogelijk uitgefilterd.

De vergelijking "nieuws rondom Kris en Lisanne" en "nieuwsberichten die het zogenaamde politieke beleid helemaal tot in de puntjes uitleggen" slaat kant noch wal.

zaterdag 7 februari 2015 @ 18:10:10 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450870
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.
Komt op mij over als opgeblazen heisa.
Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..
Misschien zit de IS wel achter de moorden wie weet!
pi_149450905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..
Misschien zit de IS wel achter de moorden wie weet!
Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.
Anders kan ik niet verklaren waarom men zolang bezig is met 2 Hollandse meisjes.
Maar laten we het erop houden dat er wel een nuance zit in nieuwsberichten, om on-topic te blijven.
wooblabalurg
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:16:36 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450992
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.
Anders kan ik het niet verklaren waarom men zolang bezig is met 2 Hollandse meisjes.
We gaan beetje off-topic!

Ik zou zeggen lees de OP van die..

Hier gaat het schijnbaar om het wel of niet bestaan van een Islamitische staat in een islamitische regio!

Of er nu wel of niet doden vallen, of dat ze daar gewoon gezellig thee zitten te drinken terwij er wel of geen bommen uit de lucht vallen om hun gezellige thee kransje te verstoren.

Ik zou ook niet chaggy worden als er weer een bom valt op mijn huis!
Ik blijf gewoon vredelievend mijn thee opzuipen zand uit mijn oor peuteren en gezellig met de westerse journalisten vertellen wat de beste manier is om mijn baard te pimpen!

Ik ga afwassen en koken, de mazzel!
pi_149451010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

We gaan beetje off-topic!

Ik zou zeggen lees de OP van die..

Hier gaat het schijnbaar om het wel of niet bestaan van een Islamitische staat in een islamitische regio!

Of er nu wel of niet doden vallen, of dat ze daar gewoon gezellig thee zitten te drinken terwij er wel of geen bommen uit de lucht vallen om hun gezellige thee kransje te verstoren.

Ik zou ook niet chaggy worden als er weer een bom valt op mijn huis!
Ik blijf gewoon vredelievend mijn thee opzuipen zand uit mijn oor peuteren en gezellig met de westerse journalisten vertellen wat de beste manier is om mijn baard te pimpen!

Ik ga afwassen en koken, de mazzel!
Ik snap niet wat je punt is.
wooblabalurg
pi_149461530
quote:
Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik zeg er nu dit over, maar Kris en Lisanne zijn hier totaal offtopic en is -naar alle waarschijnlijkheid- geen echte BNW-zaak. De media in die zaak hebben ook geen politieke belangen ofzo. Op de mogelijke connecties tussen Betsy P. en de Panamese media na.

Nu de wereldpolitiek.

Je zegt dat je geen tv kijkt, wat me heel goed lijkt, laat dat vergif buiten je belevingswereld, en wel internetlinks volgt. Ja, dat doe ik ook en een beetje beeld kun je eruit destilleren.

Maar dat is iets heel anders dan zeggen: "Zo zit het!" (dat obligate uitroeptekentje verliest zijn kracht nogal door de frequentie waarmee je hem gebruikt).

Dan terug naar Kris en Lisanne. Ook daar kunnen wij niet bepalen "zo zit het". We kunnen wel pogingen doen, en onze bronnen zijn massamedia maar ook en vooral gewone mensen (zoals de families). Er is ook geen tegenstrijdigheid in de beschrijving van de feiten en waar die wel uit de massamedia volgt, is die juist door het zelfreinigend vermogen in het topic door onze gezamenlijke aanpak er zoveel mogelijk uitgefilterd.

De vergelijking "nieuws rondom Kris en Lisanne" en "nieuwsberichten die het zogenaamde politieke beleid helemaal tot in de puntjes uitleggen" slaat kant noch wal.
Wat een gotspe ! :D
Als er iemand grossiert in 'het is gebleken dat...', dan ben jij het wel.
pi_149461749
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Wat een gotspe ! :D
Als er iemand grossiert in 'het is gebleken dat...', dan ben jij het wel.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.

Wij kunnen wel beredeneren "zo zit het in ieder geval niet"

Heb jij je falsifieringscertificaat?

pi_149461809
quote:
Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt.

Wij kunnen wel beredeneren "zo zit het in ieder geval niet"

Heb jij je falsifieringscertificaat?
Nee, ik ben geen IWAB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: