twitter:Wetwil twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 19:50:19Schofterig de lucky tv van vanavond #dwdd. Nooit weer aub!!!! reageer retweet
quote:
Mensen kunnen niet tegen dingen die met dood te maken hebben. Taboe heet zoiets geloof ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie veel verontwaardiging op twitter over de Lucky, meestal vind ik hem dan geweldig. Waar ging hij over?
Twitterend Ria en Annie volkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet tegen dingen die met dood te maken hebben. Taboe heet zoiets geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie veel verontwaardiging op twitter over de Lucky, meestal vind ik hem dan geweldig. Waar ging hij over?
Ophef om niks dus. Vind het eigenlijk walgelijker dat Monuta op deze manier hun diensten probeert te verkopen. Lekker oude wonden openmaken bij de kijker voor je eigen financiële gewin.quote:
Die heb ik 2 dagen geleden gedownload! Heerlijke muziekquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:50 schreef richolio het volgende:
Deze dude doet me denken aan Mac Demarco. En dat is niets ergs.
Nicequote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 dagen geleden gedownload! Heerlijke muziek
Jaaaaaaa Boogaard en Sjonnietwitter:paulinedekhuij_ twitterde op maandag 09-02-2015 om 10:18:42Vanavond in @dwdd zijn @BoogerdLive en @zeeuwseleeuw te gast om te praten over hun eerste meerdaagse koers! Vanavond, 19u, NPO1! reageer retweet
quote:Twan Huys over nieuwslezer Brian Williams
De Amerikaanse nieuwslezer Brian Williams is de komende tijd niet op televisie te zien. De presentator van NBC Nightly News, het best bekeken journaal van de Verenigde Staten, kwam in opspraak naar aanleiding van een reportage in Irak in 2003. Het zou allemaal wat anders, en minder heldhaftig, zijn verlopen dan hij altijd had verteld. Williams ging door het stof en kondigde een pauze aan.
Michael Boogerd: debuut als ploegleider
Michael Boogerd is één van de meest succesvolste wielrenners van eind jaren ‘90 en begin jaren ‘00. Zo won hij twee etappes in de Tour de France en werd hij driemaal Nederlands kampioen. Nadat hij in 2007 stopte, was hij nog regelmatig op televisie te zien als commentator bij wielerwedstrijden. Zo was hij vanaf 2013 analist bij ‘Tour du Jour’. Nu is Boogerd terug in het peloton, ditmaal als ploegleider bij het Nederlandse Team Roompot. Samen met wielrenner Johnny Hoogerland zit Boogerd vanavond bij ons aan tafel.
Jett Rebel laat de muziek spreken
Jett Rebel geeft zijn voorlopig laatste interview! Sinds hij is doorgebroken gaat het namelijk over alles behalve de muziek. Daarom mogen we hem nog een laatste keer alle vragen stellen. Over drugs, rock and roll en het leven. Jett geeft antwoord, maar nog belangrijker... hij laat de muziek spreken.
Muziek: Wende
Na het zingen van chansons, het maken van theater en popmuziek heeft Wende Snijders ook acteren aan haar repertoire toegevoegd. In de film ‘ZURICH’, die afgelopen zaterdag in Berlijn in première ging, speelt zij de hoofdrol. Zangeres én actrice Wende Snijders zong ook de titelsong in voor de film. Het nummer ‘Tower Song’, is een cover van de Amerikaanse muzikant Townes van Zandt. Vanavond zingt Wende ‘Tower Song’ bij ons.
Vanaf 19 februari is de film ‘ZURICH’ in de Nederlandse bioscopen te zien.
Tafelheer: Erik Dijkstra
Erik Dijkstra, die ook dit seizoen Bureau Sport presenteert met Frank Evenblij, is vandaag de sidekick van Matthijs.
Over wie heb je het? Mac Demarco vind ik ook tof.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:50 schreef richolio het volgende:
Deze dude doet me denken aan Mac Demarco. En dat is niets ergs.
Yuko Yuko?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Mac Demarco vind ik ook tof.
Niemand neemt die rare ladyboy serieus.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:01 schreef BobW het volgende:
Laatste interview met Jett Rebel, alsof hij Mr. Bigstar is
Amerika is onze vriend.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:02 schreef alors het volgende:
Weer een non-item over iets wat in Amerika gebeurtAls ze daar een scheet laten gaat DWDD het analyseren met een heel team van BN'ers.
Hij heeft wel zo'n gladgestreken Fox News smoelwerk.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef Martinello het volgende:
Misschien kan hij nog bij Fox News aan de slag. Daar liegen ze allemaal.
Onbegrijpelijk dat GGMM daar graag naar kijkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die kijken naar mensen die fietsen
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die daar niet naar kijken. Eigenlijk kan je die minderwaardig noemen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die kijken naar mensen die fietsen
Deed even een verkapt Martje 'dat kennen u en ik niet'quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
Mathijs 'Holland Sport' van Nieuwkerk had nog nooit van Besseges gehoord?
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Darten is daarentegen een echte sport
Verschrikkelijk alsof er iemand is die dat nog niet weet.. Echt matthijsquote:Op maandag 9 februari 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten ze bij echt iedere show waar Boogerd op draaft nog zo graag benadrukken dat hij doping heeft gebruikt?
Jett is nog even zijn lippen stiften en neus poederen. Hihi ik zei neus poederen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hallo jongens
waar is jet rebel?
Hihi.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jett is nog even zijn lippen stiften en neus poederen. Hihi ik zei neus poederen.
Stiekem vind ik zijn muziek best wel tof. Ik hoef hem alleen niet te zien.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hallo jongens
waar is jet rebel?
Tis dat je het zelf zegt iddquote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex is trouwens zijn mobiel verloren in het OV.
Wat een debiel he, hahahahaha.
Wow kut voor jequote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klote voor je. Kunnen we iets voor je doen?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verloor eens mijn portemonnee in het OVquote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
kreeg net een nieuwe gelukkig, overmorgen simkaartje erin en gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Wow kut voor jeIk zou doodgaan denk ik
Er is ooit een lijnbus over mn mobiel gereden.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Russische vrouwtjequote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
Dit heb ik toevallig gisteren teruggekeken, die vent vindt echt niks leuk.
Ik ga niet spoileren trouwens, maar iets met au.
Postorderbruidje vermoed ik, met haar handdoekzwaantjesquote:Op maandag 9 februari 2015 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Russische vrouwtje![]()
![]()
Raar wijf
en jij erbij , stumper!!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, hoertje van Ass'n
Succesvolle vrouwen roepen altijd een hoop weerstand op bij hetzelfde geslacht.quote:
met je kutwoordgrappen de godganzenlever tijdquote:Op maandag 9 februari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een minuut diep ademhalen voor de kots kan worden gericht op EasyJet Rebel
Als vrouwen op FOK! over 'succesvolle' vrouwen op TV praten, is het keukengerei niet aan te slepen.quote:
Dat maakt dwdd er vooral van.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Jet, of je nou wel of geen interviews geeft, dat boeit dus echt niemand.
Acteerlessen in aanstellerigheid van Huilina.quote:
En dat dan vertellen in een programma met meer dan een miljoen kijkers.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef noodgang het volgende:
Aandacht zoeken, en dan krijg je die aandacht en daar dan moeilijk over gaan doen
Lekker rebels. Hij wil eigenlijk deze man zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu Jett Rebel.
Club 27quote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die jongen gaat niet oud worden denk ik.
Is hij al 27?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is hij al 27 ?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jaartje of 27 waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
27?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind hem een sukkel maar zijn muziek best goed. Beter dus dat hij geen interviews meer geeft.quote:
Haha dit idd. Het is dat ik 'm zelf eens opgezocht op heb. Maar nogal aanstellerige muziek vind ik..quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef tralalala het volgende:
Nou, ik heb er anders helemaal niets van meegekregen.
Hij moet gewoon spelen, deze shit is echt fucking genant. Dat moet je toch met me eens zijn.quote:
Ik vind z'n muziek ook kut. Kan gebeuren.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem een sukkel maar zijn muziek best goed. Beter dus dat hij geen interviews meer geeft.
Dat mag, ik heb hele lijsten vol muziek die ik kut vindquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind z'n muziek ook kut. Kan gebeuren.
Mwaoh hij is gewoon wat stoned, zit niet lekker in z'n vel, maar hier zit geen toneelspel bij volgens mij. Dat maakt het voor mij niet per se genant.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet gewoon spelen, deze shit is echt fucking genant. Dat moet je toch met me eens zijn.
Nee. Vind het moedig.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet gewoon spelen, deze shit is echt fucking genant. Dat moet je toch met me eens zijn.
Kutmuzieklijstjesquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb hele lijsten vol muziek die ik kut vind
Rapquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT zou nou een goed item zijn bij DWDD, wat vind je echt superkutmuziek.
''Ik wil niet meer optreden in tv-shows...''quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
Ik vind het wel interessant dit. Altijd maar zeiken over elk item in dit topic.
Waarom kom je hier dan nog?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
Die documentaire is toch al een paar maanden geleden op tv geweest?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:46 schreef thettes het volgende:
Hij zit er trouwens om die documentaire te promoten denk ik. Met tegenzin en daarom wil ie er mee kappen.
Iedereen die denkt dat hij bewust naar DWDD stapt om zijn grootse afscheid van TV aan te kondigen zit er volgens mij totaal naast.
Die docu is al maanden oud. Toen heeft hij er volgens mij al gezeten.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:46 schreef thettes het volgende:
Hij zit er trouwens om die documentaire te promoten denk ik. Met tegenzin en daarom wil ie er mee kappen.
Iedereen die denkt dat hij bewust naar DWDD stapt om zijn grootse afscheid van TV aan te kondigen zit er volgens mij totaal naast.
Je moet toch ook wel door hebben dat deze jongen niet klopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
Dat zei hij in het begin ook. Dat ze hem belde of hij nog eens langs wilde komenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:46 schreef thettes het volgende:
Klopt wel jaquote:Op maandag 9 februari 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan nog?dit topic zit alleen maar vol met azijnzeikende kneusjes die overal op haten
Gewoon zonder dit topic DWDD kijken
Tja lekker hyperig allemaal, hij heeft het zo moeilijk maar hij is zo muzikaal bla blaquote:Op maandag 9 februari 2015 19:46 schreef Gehenna het volgende:
Ze proberen hem wel een probleem aan te praten zeg
Mja eerst wordt hem aandachtstrekkerij verweten, daarna een bipolaire stoornis, vervolgens is een zwaar verslaafde.. Als er maar te haten isquote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel door hebben dat deze jongen niet klopt.
Autisten kunnen niet tegen mensen die iets afwijken van het normale. Worden ze allemaal beetje ongemakkelijk vanquote:
Ik vind het ook wel een aparte gozer ja, maar verder vind ik er vrij weinig mis mee.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel door hebben dat deze jongen niet klopt.
En hij wilde niet. En hij zit er toch. Om te vertellen dat hij het niet meer wil.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat zei hij in het begin ook. Dat ze hem belde of hij nog eens langs wilde komen
En allebei valt het volgens mij wel meequote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja lekker hyperig allemaal, hij heeft het zo moeilijk maar hij is zo muzikaal bla bla
Heb je daar vaker last vanquote:
quote:
Hij gedraagt zich ook erg vreemd, dat lijkt me niet zo'n opzienbarende conclusie. Voor muzikanten geldt natuurlijk net zo goed als voor voetballers dat ze geweldige dingen op het podium of veld kunnen laten zien, maar beter geen interviews kunnen geven.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Mja eerst wordt hem aandachtstrekkerij verweten, daarna een bipolaire stoornis, vervolgens is een zwaar verslaafde.. Als er maar te haten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |