SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.![]()
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..
Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frankiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..
[ afbeelding ]
Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.was ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
![]()
Dat zeker maar is wel een grote dip waar ze nu inzitten. Maar als het weer een beetje naar behoren gaat lopen dan moet de 2e plek zeker moeten lukken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Tarado het volgende:
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.
Ben alleen bang dat Legia net te vroeg komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frankiewas ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal wasquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.![]()
Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal was
Was een Ier toch ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks meeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dacht het welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.
Was een Ier toch ?![]()
Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Huntelaar?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt mij ook niet mee eerlijk gezegd. Sinds ie in de basis staat heeft ie nog weinig laat zien, ligt niet alleen aan hem maar toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?
Wat mij betreft 3 prioriteiten voor komend seizoen, sterke ervaren spits, een vervanger voor Moisander (ervaren speler die echt wat toevoegt, mag wat kosten) en vervanger voor Boilesen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh jaquote:
Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor AmsterdamOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Pffff, als ze die laten gaan hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?![]()
![]()
En volgend jaar bij PSV of Feyenoord speeltquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pffff, als ze die laten gaan he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pffff, als ze die laten gaan heAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor Amsterdam
Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.![]()
Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).
Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.![]()
Ik zou hem toch wel vastleggen, al is het voor de handelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenen![]()
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.![]()
Je hebt gelijk in de zin dat spitsen die alles kunnen wat Ajax wil niet voor Ajax komen voetballen tenzij ze 16 zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.![]()
Rot op man. Prima spits echt. Alles en iedereen mislukt in de spits bij Ajax, misschien moeten ze eens kijken wat er loos is bij Ajax. Bojan is bijvoorbeeld prima, maar nooit echt vertrouwen gekregen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel, die waren absolute top.
![]()
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden een fatsoenlijke spits doorgebroken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.
Dat je je handen mag dichtknijpen met spitsen als Suarez en Huntelaar lijkt me duidelijk, dat was ook buitencategorie.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pantelic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden en fatsoenlijke spits doorgebroken.
Dat je je handen mag dichtknijpen met spitsen als Suarez en Huntelaar lijkt me duidelijk, dat was ook buitencategorie.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.![]()
Pelle is echt een koning ja. Beste spits in de Eredivisie sinds Suarez denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden een fatsoenlijke spits doorgebroken.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.![]()
Even een korte analyse van Peter.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 18:13:43Zo naar FC Volendam-Jong Ajax. Volendam is topscorer Henk Veerman kwijt, ben benieuwd. Verdediging Volendam (rechtsback vooral) is stug... reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah dus die bus kwam ik net tegen op de weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef Caland het volgende:
Even een korte analyse van Peter.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 18:13:43Zo naar FC Volendam-Jong Ajax. Volendam is topscorer Henk Veerman kwijt, ben benieuwd. Verdediging Volendam (rechtsback vooral) is stug... reageer retweet
Oh.![]()
Stond gister achter me in de Arena.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef Caland het volgende:
![]()
Okquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jeetje, misschien word je nu wel gescout.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
stond hij nog over zichzelf te lullen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena.Oh.![]()
Alleen maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stond hij nog over zichzelf te lullen?![]()
Ik denk dat het beleid op 1 cruciaal punt de fout in gaat. Ze willen namelijk zoveel mogelijk spelers zelf opleiden en dit doen ze met trainers die vaak ook veel gespeeld hebben. Echter je leert als voetballer ook veel van de oudere/meer ervaren spelers in je team. Deze mis je nu gewoon compleet door het salaris plafond en de beperkte transfergelden.
Wat je dan krijgt is een team vol talenten die totaal niet meer doorgroeien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sowieso onzin dat Ajax geen goede ervaren spelers kan halen. Dat kunnen ploegen met een vergelijkbare begroting ook. Zie Basel, Salzburg, PSVOh.![]()
Jong Ajax op voorsprong in Volendam dankzij een gol van Robert Muric.
Het zou een 'fantastische goal' zijn.![]()
Muric > Melegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Die Meleg gaat hem ook niet helemaal worden he?![]()
Meleg werd aangeboden om terug te keren naar Ajax maar hij wilde naar eigen zeggen strijden voor een plaats bij het vleugelrijke Cambuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Die Meleg gaat hem ook niet helemaal worden he?![]()
Hele sfeervolle wedstrijd,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax op voorsprong in Volendam dankzij een gol van Robert Muric.
Het zou een 'fantastische goal' zijn.![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele sfeervolle wedstrijd,
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben fan.twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 20:22:28Een Chelsea scout zei ooit dat Muric de potentie had om de beste te worden bij Ajax, maar dat ie uit een schijtdorp komt waar iedereen reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 20:22:58waar iedereen uit wanhoop zuipt. En dat hij dus zelf ook al vanaf z'n jonge jaren flink drinkt. Maar hij kan wel goed voetballen reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bezuinigen in de rust?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele sfeervolle wedstrijd,
[ afbeelding ]![]()
sbs6quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting terug te zien?
00:00 - 00:40![]()
Kwestie van tijd voor hij ook meegaat in de malaise.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Sinkgraven was gisteren een lichtpuntje trouwens.Oh.![]()
Hopelijk ontwikkelt hij zich een beetje goed zodat hij volgend jaar met het eerste mee kan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
goeie gols van muric (nieuwe robben) las ikOh.![]()
je kan ook niet meer verwachten van een jongen van 19quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor hij ook meegaat in de malaise.Groot fan van User Wotte![]()
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan ook niet meer verwachten van een jongen van 19
Groot talent verder
Oh.![]()
Die verdediging van jong ajax kan je ook gewoon meteen verkopen of wat?
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax moet wel verdedigers gaan kopen want dat is overal maar matig in de jeugd ook. Zelfs in de goede A1 vallen de verdedigers tegen.
Mja we zullen wel weer een net-nietje ophalen bij Utrecht of GroningenOh.![]()
Het helpt natuurlijk ook niet mee als er een constant wisselende samenstelling is. Vandaag debuteerde Stan van Bladeren en Volendam uit is ook niet zo'n wedstrijd waarvan je zegt: makkie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?![]()
Inb4 van dijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet wel verdedigers gaan kopen want dat is overal maar matig in de jeugd ook. Zelfs in de goede A1 vallen de verdedigers tegen.
Mja we zullen wel weer een net-nietje ophalen bij Utrecht of Groningen![]()
Is er ergens in te zien hoeveel Ajax uitgeeft aan overige kosten naast het salaris van de spelers?hardcoholic![]()
Jaarverslagquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:53 schreef Ferdii het volgende:
Is er ergens in te zien hoeveel Ajax uitgeeft aan overige kosten naast het salaris van de spelers?![]()
verdedigen doe je met elf manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lol ik wist niet dat Zivkogod vloeiend Servisch sprak
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkiesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer komt ajax ook met een ervaren speler op proppen![]()
Hans, die hebben ze afgeslagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkies![]()
Een groot risico, die heeft toch wel weinig gespeeld sinds 2010quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkies![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, die hebben ze afgeslagen.![]()
![]()
Hoorn en Duarte zijn pas risico'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een groot risico, die heeft toch wel weinig gespeeld sinds 2010![]()
![]()
Zeker maar het punt met zo'n Heitinga is waarschijnlijk ook dat hij de hoofdprijs wil qua salaris, je zou toch zeggen dat hij genoeg zijn zakken gevuld heeft.quote:![]()
Precies Mathijssen was ook niet best meer maar had wel een functie in de groep.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkiesEven a broken clock is right twice a day.![]()
Een ervaren speler heeft weldegelijk aanvulling, zeker als de speler Ajax-filosofie ook kent. Die past zich ook weer sneller aan. Weet wat er gevraagd wordt. Totale focus op jeugd werkt niet, je kan niet met 11 twintigjarigen gaan spelen![]()
Mooi interview. Zivko als tolkquote:.
Voordeel van dit "rampseizoen" is dat je dit soort gasten meer kansen kan (en moet) geven. Ik snap het belang van een tweede plek, maar als Frank dermate ontevreden is over de spitsen dat hij een Schöne uit vorm in de spits gaat zetten, dan vind ik dat je beter Zivko de rest van het seizoen de kans kan geven. Of Milik de rest van het seizoen; in ieder geval iemand met potentie onvoorwaardelijk vertrouwen geven.![]()
Er wordt steeds naar Rijkaard gerefereerd als het om het terughalen van oude spelers gaat. Recenter zijn Frank Verlaat, Edgar Davids, Jaap Stam, Aron Winter, Richard Witschge, Jari Litmanen etc.etc. gehaald, met wisselend succes zullen we maar zeggen.![]()
als miskoop? Zinloos als ze op het veld niets toevoegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:37 schreef danos het volgende:
[..]
Precies Mathijssen was ook niet best meer maar had wel een functie in de groep.![]()
Ervaren is dan ook een niet zo handige maatstaf.
Wat dit team nodig heeft, is enkele spelers in de as die iedere wedstrijd constant een 7 halen met uitschieters naar boven.
Met de keeper zit je dan goed. Centrum? Mwah. Hoorn, Moisander en Veltman presteren het hele seizoen niet goed. Daar gaat het in mijn ogen vooral mis.
Dan heb je geen oude speler nodig maar iemand die beter is dan Moisander waaraan Veltman zich op kan trekken ipv andersom.
Er is ook veel gezeik op de backs, maar let eens goed op wat zij compenseren voor het centrum. Dan kan ik begrijpen dat het af en toe kut er uitziet. Al is Boilesen in balbezit de afgelopen wedstrijden ook gewoon een natte kut.![]()
Aad300 spreektquote:Aad de Mos (trainer, 1980-1985):
,,Ajax blijft maar roepen dat het zoveel talent heeft, maar is iedere debutant in het eerste meteen een talent? En als je Sinkgraven haalt voor zeven miljoen euro, dan is dat een diskwalificatie van je jeugdopleiding. Die kun je dan beter opdoeken. ,,Het is bij Ajax te veel ouwe jongens krentenbrood. Iedereen praat elkaar naar de mond, omdat ze met elkaar in de kleedkamer hebben gezeten. Ze durven elkaar niet de waarheid te zeggen.''![]()
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.quote:#FreeHat![]()
Ik denk dat het Aad niet daarom gaat, maar om het feit dat Ajax in slaap is gesukkeldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.![]()
Je mag er maar 11 opstellen he.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Misschien moet Aad eens wat vaker naar de Toekomst gaan en niet alleen blijven plakken bij de vrienden op de Herdgang en in het Forepark.quote:![]()
Hij woont praktisch op de Herdgang kan er soms zelfs naar toe schaatsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Aad eens wat vaker naar de Toekomst gaan en niet alleen blijven plakken bij de vrienden op de Herdgang en in het Forepark.![]()
Aad wilt nog minder aankopen dan nu of?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat wil jij eigenlijk? Meer of minder punten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:40 schreef MouzurX het volgende:
Aad wilt nog minder aankopen dan nu of?![]()
Meer meer meer!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat wil jij eigenlijk? Meer of minder punten?
Trouwens zijn er ergens de highlights(video) te vinden van jong ajax in volendam?
Krijg het niet gevonden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
SBS6 Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meer meer meer!
Trouwens zijn er ergens de highlights(video) te vinden van jong ajax in volendam?
Krijg het niet gevonden.![]()
Top bedankt.quote:
Een beetje raar dat die samenvatting niet apart op hun website staat maar je dus ergens in de gehele aflevering moet kijken? Dat zal ook wel de reden zijn dat ze (voor mij) via google onvindbaar waren. Beetje raar wanneer SBS6 dus die rechten heeft.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zeg ik al weken/maanden verdomme maar ze luisteren niet. Als ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen. Ik vond de nederlaag tegen AZ daarom terecht. Sinkgraven was dan ook de enige speler die nog wat deed. De restquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:41 schreef Droathoah het volgende:
Gewoon de verse Zivkogod erin zetten tegen Go Ahead.
graag op anoniem![]()
Stam was echt geen misser. Alleen hij moest in zijn eentje alles goedmaken wat de rest van de verdediging verprutste in zijn eerste jaar. Hij heeft alles bij elkaar gebuffeld in zijn eerste seizoen. Dat was ook gewoon roofbouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er wordt steeds naar Rijkaard gerefereerd als het om het terughalen van oude spelers gaat. Recenter zijn Frank Verlaat, Edgar Davids, Jaap Stam, Aron Winter, Richard Witschge, Jari Litmanen etc.etc. gehaald, met wisselend succes zullen we maar zeggen.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Als je het kampioenschap toch aan het vergooien bent kan je inderdaad net zo goed de jeugd versnelt inbrengen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken/maanden verdomme maar ze luisteren niet. Als ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen. Ik vond de nederlaag tegen AZ daarom terecht. Sinkgraven was dan ook de enige speler die nog wat deed. De restWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik wilde juist niet stellen dat het allemaal totale mislukkingen waren. Maar niet zo'n succes als Rijkaard, en de balans valt meer uit naar het negatieve dan naar het positieve. Terwijl hier net gedaan wordt alsof ervaring halen je 90% zeker redt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stam was echt geen misser. Alleen hij moest in zijn eentje alles goedmaken wat de rest van de verdediging verprutste in zijn eerste jaar. Hij heeft alles bij elkaar gebuffeld in zijn eerste seizoen. Dat was ook gewoon roofbouw.![]()
Open deuren intrappen is hij altijd wel een ster in geweest, jochies als Sinkgraven kopen is niks mis mee, de Duartes en Zimlings kopen wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het stuk van Aad toont fantastisch aan dat wat je ook doet, het nooit goed is bij sommigen![]()
Helemaal mee eens. Catenaccio had daar ooit eens een mooie analyse over; aankopen uit de tussencategorie (2 tot 6 miljoen denk ik) mislukken grotendeels bij Ajax, duurdere spelers zijn overwegend ook financieel een succes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Open deuren intrappen is hij altijd wel een ster in geweest, jochies als Sinkgraven kopen is niks mis mee, de Duartes en Zimlings kopen wel.![]()
TT is wat overtrokken. Hebben maar een punt minder dan vorig seizoen. Ook daar kenden ze een periode waar het minder lekker liep.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Met een hele dure uitzondering in negatieve zin.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Catenaccio had daar ooit eens een mooie analyse over; aankopen uit de tussencategorie (2 tot 6 miljoen denk ik) mislukken grotendeels bij Ajax, duurdere spelers zijn overwegend ook financieel een succes.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Moet je eens de posts tijdens Ajax - AZ hier teruglezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
TT is wat overtrokken. Hebben maar een punt minder dan vorig seizoen. Ook daar kenden ze een periode waar het minder lekker liep.![]()
Rijkaard was gewoon nog van wereldklasse toen hij kwam en hij kwam ook nog eens in een heel goed team. Dat scheelt natuurlijk enorm. Maar dat een oudere speler zo enorm veel toevoegt gebeurd natuurlijk zelden. Maar vaak kunnen ze wel heel nuttig zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet stellen dat het allemaal totale mislukkingen waren. Maar niet zo'n succes als Rijkaard, en de balans valt meer uit naar het negatieve dan naar het positieve. Terwijl hier net gedaan wordt alsof ervaring halen je 90% zeker redt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik zeg niet dat ze tegelijk moeten spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je mag er maar 11 opstellen he.#FreeHat![]()
Vorig seizoen was het vanaf de winterstop tot het einde van het seizoen niet echt geweldig, alleen kwamen ze nooit onder (punten) druk te staan, qua punten doet PSV het zoals het hoort eigenlijk in deze competitie alleen het spel is ook niet je van het.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
TT is wat overtrokken. Hebben maar een punt minder dan vorig seizoen. Ook daar kenden ze een periode waar het minder lekker liep.![]()
Maar dat zegt hij niet. Hij zegt dat het kopen van Sinkgraven een diskwalificatie is van de jeugdopleiding. Wat complete onzin is natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Aad niet daarom gaat, maar om het feit dat Ajax in slaap is gesukkeld#FreeHat![]()
Ja van september tot mei.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
TT is wat overtrokken. Hebben maar een punt minder dan vorig seizoen. Ook daar kenden ze een periode waar het minder lekker liep.#FreeHat![]()
Voetbal draait grotendeels gewoon om de prestaties. En die zijn zonder kampioenschap en er zo vroeg uit in de KNVB-beker tegen nobuddies slecht te noemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
TT is wat overtrokken. Hebben maar een punt minder dan vorig seizoen. Ook daar kenden ze een periode waar het minder lekker liep.Groot fan van User Wotte![]()
Bij Feyenoord heb je El Ahmadi.. zulke spelers zouden toch meer te vinden moeten zijn? Het lijkt net of je alleen de Zimlings van deze wereld kan halen maar dat lijkt me niet het geval..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rijkaard was gewoon nog van wereldklasse toen hij kwam en hij kwam ook nog eens in een heel goed team. Dat scheelt natuurlijk enorm. Maar dat een oudere speler zo enorm veel toevoegt gebeurd natuurlijk zelden. Maar vaak kunnen ze wel heel nuttig zijn.![]()
Precies, een uitzondering die de meningen vervolgens extreem beïnvloedt. Terwijl zelfs met Sulejmani meegerekend de balans nog positief uitvalt. Terwijl de balans in de andere prijscategorie extreem negatief is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met een hele dure uitzondering in negatieve zin.
Overigens vind ik wel dat je niet (ver) boven de 10 miljoen moet gaan. Te veel risico met te weinig opbrengst; afgelopen jaren werden zelfs toppers van Ajax voor minder verkocht. Maar alles tussen de 6 en de 10 miljoen voor een jonge speler met veel talent: niets op tegen.![]()
Zimling had dan ook nooit gehaald mogen worden,niet dat ie veel kost maar je geeft wel een signaal af als je dit soort prutsers haalt. Dit was niet eens een gok, je wist van tevoren dat deze bankzitter bij Brugge en Mainz niets zou toevoegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb je El Ahmadi.. zulke spelers zouden toch meer te vinden moeten zijn? Het lijkt net of je alleen de Zimlings van deze wereld kan halen maar dat lijkt me niet het geval..
El Ahmadi had heimwee en was bereid veel geld in te leveren, dat gebeurt bij 99% van de spelers van die leeftijd in het buitenland niet. Bovendien is dit nou niet bepaald de categorie spelers die Ajax beter gaat maken.
Een VDV, Sneijder, Huntelaar en dat soort jongens komt alleen terug als ze echt niet mee meekunnen en dus ook bij Ajax een stuk minder van waarde zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit seizoen heeft opvallend veel parallellen met 2008-2009.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik denk dat je je daarin vergist wat El Ahmadi betreft, volgens mij geen toeval dat Clasie beter voetbalt sinds zijn terugkeer, wel vergelijkbaar met Guardado, dat zijn spelers die niet direct opvallen qua individuele klasse maar wel een elftal beter laten functioneren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zimling had dan ook nooit gehaald mogen worden,niet dat ie veel kost maar je geeft wel een signaal af als je dit soort prutsers haalt. Dit was niet eens een gok, je wist van tevoren dat deze bankzitter bij Brugge en Mainz niets zou toevoegen.
El Ahmadi had heimwee en was bereid veel geld in te leveren, dat gebeurt bij 99% van de spelers van die leeftijd in het buitenland niet. Bovendien is dit nou niet bepaald de categorie spelers die Ajax beter gaat maken.
Een VDV, Sneijder, Huntelaar en dat soort jongens komt alleen terug als ze echt niet mee meekunnen en dus ook bij Ajax een stuk minder van waarde zijn.![]()
Bedankt voor het lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
El Ahmadi had heimwee en was bereid veel geld in te leveren, dat gebeurt bij 99% van de spelers van die leeftijd in het buitenland niet. Bovendien is dit nou niet bepaald de categorie spelers die Ajax beter gaat maken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daley was echt niet slecht inderdaad. Gewoon Zivko opstellen, die jongen wilt zichzelf bewijzen!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken/maanden verdomme maar ze luisteren niet. Als ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen. Ik vond de nederlaag tegen AZ daarom terecht. Sinkgraven was dan ook de enige speler die nog wat deed. De rest![]()
Ik zie Ajax wel 2e worden, EL gaat 'm niet worden. Op zich is 2e niet slecht, het kan niet altijd feest blijven. Het enige wat onder de term 'ramp' zou kunnen vallen is het voetbal wat momenteel om te janken is maar ik ga er vanuit dat dat ook wel beter gaat worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Rampseizoen? Tweede worden en de EL winnen en het is een prachtig seizoenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je toch voor jeugdspelers gaat snap ik niet waarom hij überhaupt nooit bij de selectie zit. Mag Frank hem niet zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Daley was echt niet slecht inderdaad. Gewoon Zivko opstellen, die jongen wilt zichzelf bewijzen!Amen.![]()
Nooit bij de selectie nog wel, heftigquote:Op zondag 8 februari 2015 08:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je toch voor jeugdspelers gaat snap ik niet waarom hij überhaupt nooit bij de selectie zit. Mag Frank hem niet zo?![]()
Opstelling al bekend?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Who cares, Ajax verliest toch.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zat er al op te wachtenquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:11 schreef Heeinz het volgende:
Laat dit alsjeblieft niet weer zo'n dag wordenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Okee, ik overdrijf.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nooit bij de selectie nog wel, heftigAmen.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:11 schreef Heeinz het volgende:
Laat dit alsjeblieft niet weer zo'n dag worden![]()
![]()
Waarom gaat de Zeeuw in godsnaam naar NAC? Waarschijnlijk kan hij geen betere club vinden, matig als hij is?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
kustquote:Op zondag 8 februari 2015 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is op het moment nog treuriger dan al die droeftoeters op Ajax Netwerk.![]()
Had jij hem liever naar Ajax zien komen?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Waarom gaat de Zeeuw in godsnaam naar NAC? Waarschijnlijk kan hij geen betere club vinden, matig als hij is?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Absoluut niet, vroeg het me af. Was verbaast dat hij een club gevonden had, vandaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had jij hem liever naar Ajax zien komen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Daar is het te laat voor, maar goed, als we dan toch geen kampioen kunnen worden moeten we in ieder geval tweede worden. Het zou erg zijn als die kleine club uit Rotterdam vCL gaat spelenquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop meer op de ommekeer qua voetbal. Kampioen worden we niet meer maar de 2e plek is dan ook het hoogst haalbare.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor, maar goed, als we dan toch geen kampioen kunnen worden moeten we in ieder geval tweede worden. Het zou erg zijn als die kleine club uit Rotterdam vCL gaat spelen
Hopelijk dat er wat spelers gaan opstaan en op niveau komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We gaan wel weer zien hoe schandalig slecht het vandaag zal zijn. Hopelijk iets minder oogaids, misschien zelfs een paar schoten op doel, laten we het hopen.![]()
Hoezo janken ? PSV gaat het dit jaar worden of dacht jij van niet ? Spelen ook niet best maar winnen wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:41 schreef Dingflofbips het volgende:
Waarom jankt iedereen over een verloren kampioenschap? Gewoon moed houden. Parijs is nog ver
Kan gebeuren, een keertje geen kampioen worden. Zorgelijker is het dat het qua voetbal gewoon slecht is, dat gaat hopelijk nog verbeteren om nog met een enigszins positief gevoel het seizoen af te sluiten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat vind ik ook het punt, voetballend is het wel erg matig eigenlijk al een jaar met wat uitzonderingenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo janken ? PSV gaat het dit jaar worden of dacht jij van niet ? Spelen ook niet best maar winnen wel.
Kan gebeuren, een keertje geen kampioen worden. Zorgelijker is het dat het qua voetbal gewoon slecht is, dat gaat hopelijk nog verbeteren om nog met een enigszins positief gevoel het seizoen af te sluiten.![]()
Het is gewoon nog te vroeg voor deze conclusies! Het is media napraten. Ons aller Ajax heeft een gunstig seizoenseinde. Psv moet de lastige tegenstanders nog en heeft al moeite met cambuur en willem ii. Als we psv pakken en Eindhoven struikelt nog een keer dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo janken ? PSV gaat het dit jaar worden of dacht jij van niet ? Spelen ook niet best maar winnen wel.
Kan gebeuren, een keertje geen kampioen worden. Zorgelijker is het dat het qua voetbal gewoon slecht is, dat gaat hopelijk nog verbeteren om nog met een enigszins positief gevoel het seizoen af te sluiten.![]()
PSV wint ook gewoon van de lastigste tegenstanders, dat hebben ze de vorige helft al bewezen. Zet het kampioenschap nou maar gewoon uit je hoofd, maakt alles een stuk makkelijkerquote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg voor deze conclusies! Het is media napraten. Ons aller Ajax heeft een gunstig seizoenseinde. Psv moet de lastige tegenstanders nog en heeft al moeite met cambuur en willem ii. Als we psv pakken en Eindhoven struikelt nog een keer dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.![]()
Keep on dreaming.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg voor deze conclusies! Het is media napraten. Ons aller Ajax heeft een gunstig seizoenseinde. Psv moet de lastige tegenstanders nog en heeft al moeite met cambuur en willem ii. Als we psv pakken en Eindhoven struikelt nog een keer dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kopjes laten hangen, zo komen we er welquote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
PSV wint ook gewoon van de lastigste tegenstanders, dat hebben ze de vorige helft al bewezen. Zet het kampioenschap nou maar gewoon uit je hoofd, maakt alles een stuk makkelijker![]()
![]()
nou nee moet wel heel raar lopen, de afstand is te groot om de druk op te voeren en daar bij mag je vanmiddag in je handen knijpen als je weer een keer 3 punten pakt, laten we dat eerst maar weer eens doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg voor deze conclusies! Het is media napraten. Ons aller Ajax heeft een gunstig seizoenseinde. Psv moet de lastige tegenstanders nog en heeft al moeite met cambuur en willem ii. Als we psv pakken en Eindhoven struikelt nog een keer dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.![]()
Tja ben supporter. Kennelijk heb ik een topic vol doemdenkers / mooi weer supporters gevonden. Juist in mindere tijden moed houden.quote:![]()
Hoe lang geleden maakten we 13 punten goed?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee moet wel heel raar lopen, de afstand is te groot om de druk op te voeren en daar bij mag je vanmiddag in je handen knijpen als je weer een keer 3 punten pakt, laten we dat eerst maar weer eens doen.
Ben het met je eens om het per wedstrijd te bekijken. En het ligt misschien niet voor de hand. Maar om nu de media te papegaaien en alvast bij de pakken neer te zitten slaat werkelijk waar helemaal nergens op![]()
Je mag wel moed houden hoor maar een beetje realistische kijk mag toch ook welquote:Op zondag 8 februari 2015 12:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Tja ben supporter. Kennelijk heb ik een topic vol doemdenkers / mooi weer supporters gevonden. Juist in mindere tijden moed houden.![]()
Ik geloof dat jij niet snapt dat het verschil thans 15 punten is. Ajax moet nog tegen PSV in Eindhoven en dit Ajax wint daar niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg voor deze conclusies! Het is media napraten. Ons aller Ajax heeft een gunstig seizoenseinde. Psv moet de lastige tegenstanders nog en heeft al moeite met cambuur en willem ii. Als we psv pakken en Eindhoven struikelt nog een keer dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Tja ben supporter. Kennelijk heb ik een topic vol doemdenkers / mooi weer supporters gevonden. Juist in mindere tijden moed houden.beetje realistisch blijven mag best. Wat jij doet grenst gewoon aan idioterie.
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]beetje realistisch blijven mag best. Wat jij doet grenst gewoon aan idioterie.
wat een waanzin.
![]()
Ik begrijp die vooringenomen loser instelling niet. Gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet snapt dat het verschil thans 15 punten is. Ajax moet nog tegen PSV in Eindhoven en dit Ajax wint daar niet.![]()
Nou precies. Het kampioenschap nu al opgeven heeft niks met realisme te makenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag wel moed houden hoor maar een beetje realistische kijk mag toch ook wel![]()
Het is hetzelfde als je gaat roepen dat FC Twente nog kans heeft om kampioen te worden, theoretisch kan het ja, maar het is niet reëel, dat heeft niet met een loser instelling te maken.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik begrijp die vooringenomen loser instelling niet. Gelukkig heb ik daar geen last van.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij noemt het kopjes laten hangen, ik noem het realisme. Dat maakt mij nog geen ''mooiweer supporter''quote:Op zondag 8 februari 2015 12:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Kopjes laten hangen, zo komen we er wel![]()
Nu al roepen dat je psv niet kan winnen is een loser instelling. Wat dat betreft kunnen wij jullie nog veel van Rotterdam lerenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als je gaat roepen dat FC Twente nog kans heeft om kampioen te worden, theoretisch kan het ja, maar het is niet reëel, dat heeft niet met een loser instelling te maken.![]()
In mijn ogen welquote:Op zondag 8 februari 2015 13:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jij noemt het kopjes laten hangen, ik noem het realisme. Dat maakt mij nog geen ''mooiweer supporter''![]()
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Nu al roepen dat je psv niet kan winnen is een loser instelling. Wat dat betreft kunnen wij jullie nog veel van Rotterdam lerenik vraag me af wat
![]()
Want de instelling van de Rotterdammers heeft ze veel prijzen bezorgt ja....oh wacht. Ajax is de laatste vier jaar net zo vaak kampioen geworden als Feyenoord in 40 jaarquote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen wij jullie nog veel van Rotterdam leren
Huh? Die roepen juist elk jaar dat ze weer eens afgedroogd gaan worden in de Arena.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Nu al roepen dat je psv niet kan winnen is een loser instelling. Wat dat betreft kunnen wij jullie nog veel van Rotterdam leren
Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want de instelling van de Rotterdammers heeft ze veel prijzen bezorgt ja....oh wacht. Ajax is de laatste vier jaar net zo vaak kampioen geworden als Feyenoord in 40 jaarbasisschool wel afgemaakt?
![]()
En het komt nog bijna ieder jaar uit ookquote:Op zondag 8 februari 2015 13:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh? Die roepen juist elk jaar dat ze weer eens afgedroogd gaan worden in de Arena.![]()
![]()
Ben het eens dat het nog lang niet gespeeld is. PSV krijgt een zware reeks van 5 wedstrijden nadat Ajax op bezoek komt in Eindhoven. Als daar gewonnen wordt is nog alles mogelijk.quote:Zondag 1 maart: PSV - Ajax
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 18 april: PSV - sc HeerenveenLand of the free. Home of the brave.![]()
En voor een club die roept: "Geen woorden, maar daden" is het heel dat Feyenoord sowieso lachwekkend te noemen. Eerst roepen ze dat ze PSV in gaan maken en gaan vervolgens met een 10-0 nederlaag van het veld.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het komt nog bijna ieder jaar uit ookOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, twaalf punten is te veelquote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ben het eens dat het nog lang niet gespeeld is. PSV krijgt een zware reeks van 5 wedstrijden voordat Ajax op bezoek komt in Eindhoven. Als daar gewonnen wordt is nog alles mogelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gelul over die titelrace. We mogen blij zijn als het verschil niet 15 punten is vanavond.
Gourmetten of steengrillen?![]()
De wedstrijd tegen PSV zelf mits gewonnen levert al 6 punten op.quote:
Dan hoeft PSV nog maar 2x de mist in te gaan.Dit trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef Silenus het volgende:
Wat een gelul over die titelrace. We mogen blij zijn als het verschil niet 15 punten is vanavond.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En van Barcelona en City winnen we nooitquote:
Kans is heel klein maar om het nou op te geven is wel heel triest vind ik. Maar goed laten we vandaag maar eens langer dan een helft goed voetballen![]()
Twente zwaar noemenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ben het eens dat het nog lang niet gespeeld is. PSV krijgt een zware reeks van 5 wedstrijden nadat Ajax op bezoek komt in Eindhoven. Als daar gewonnen wordt is nog alles mogelijk.
[..]hardop gelachen. Die verliezen in eigen huis kansloos van fucking Excelsior.
![]()
In theorie. Ajax zonder serero en klaassen is minder dan AZ.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ben het eens dat het nog lang niet gespeeld is. PSV krijgt een zware reeks van 5 wedstrijden nadat Ajax op bezoek komt in Eindhoven. Als daar gewonnen wordt is nog alles mogelijk.
[..]Dit, dus.![]()
Dat sowieso. Zorg eerst maar eens met dit veredelde G-elftal meer dan 3 schoten op doel te krijgen vandaag.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef Silenus het volgende:
Wat een gelul over die titelrace. We mogen blij zijn als het verschil niet 15 punten is vanavond.![]()
Gastquote:Op zondag 8 februari 2015 13:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen PSV zelf mits gewonnen levert al 6 punten op.
Dan hoeft PSV nog maar 2x de mist in te gaan.
Heerenveen, groningen, az, genoeg wedstrijden waar PSV nog punten kan laten liggen.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twente zwaar noemenhardop gelachen. Die verliezen in eigen huis kansloos van fucking Excelsior.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ja. Winnen van PSV levert géén 6 punten op. Stel dat het verschil nu 12 punten is, dan blijft het 12 punten bij een gelijkspel en wordt het verschil 9 punten bij winst. Dus het levert maar 3 punten op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammerquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja. Winnen van PSV levert géén 6 punten op. Stel dat het verschil nu 12 punten is, dan blijft het 12 punten bij een gelijkspel en wordt het verschil 9 punten bij winst. Dus het levert maar 3 punten op.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als je iets maar vaak genoeg probeert dan gaat het uiteindelijk wel werken.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schöne in de spitsquote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef Buitendam het volgende:
El Ghazi en Kishna weer samen. Drama.
Hoeveel scharen zal Kishna dit keer uit de trukendoos toveren?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef Buitendam het volgende:
El Ghazi en Kishna weer samen. Drama.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoeveel scharen zal Kishna dit keer uit de trukendoos toveren?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vind ik op zich wel logisch hoor, kom je tenminste aan voetballen toe, Schone in de spits is weer wat andersquote:Op zondag 8 februari 2015 13:31 schreef Heeinz het volgende:
Klaassen op 6? Weet niet of ik daar vrolijk van word, zou gewoon Bazoer daar neer zetten![]()
In dat opzicht wel ja, maar ik denk dat je dat met Bazoer ook wel komt, zeker met Klaassen en Sinkgraven erbij, maar goed we zullen het zienquote:Op zondag 8 februari 2015 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel logisch hoor, kom je tenminste aan voetballen toe, Schone in de spits is weer wat anders![]()
![]()
Alle middenvelders kunnen toch op '6' uit de voeten nu, dus zal ook wel afgewisseld worden binnen de wedstrijdOh.![]()
Maar als ik het zo zie zal Bazoer gewoon op 6 spelen of is het expliciet gezegd dat Klaassen op 6 begint?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In dat opzicht wel ja, maar ik denk dat je dat met Bazoer ook wel komt, zeker met Klaassen en Sinkgraven erbij, maar goed we zullen het zien![]()
Nou ik hoef Klaassen en Sinkgraven niet op 6 te zien hoor, die komen veel beter tot hun recht in een aanvallende rolquote:Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle middenvelders kunnen toch op '6' uit de voeten nu, dus zal ook wel afgewisseld worden binnen de wedstrijd![]()
Ik zie het liefst ook Bazoer op 6 hoor, ook omdat ik hem aanvallend niet zo heel bijzonder vindt.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou ik hoef Klaassen en Sinkgraven niet op 6 te zien hoor, die komen veel beter tot hun recht in een aanvallende rolOh.![]()
Bij FOX zeiden ze dat Klaassen op 6 begint ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als ik het zo zie zal Bazoer gewoon op 6 spelen of is het expliciet gezegd dat Klaassen op 6 begint?Oh.![]()
OK, ik vind het toch niet zo gek hoor, al lever je wel wat scorend vermogen inquote:Op zondag 8 februari 2015 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij FOX zeiden ze dat Klaassen op 6 begint ja.![]()
Ze zeiden wel dat het interessant kan zijn dat je een diepgaande verdedigende middenvelder hebt, zit wel wat inquote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik vind het toch niet zo gek hoor, al lever je wel wat scorend vermogen in![]()
Dat is nog maar af te wachten. Als 6 kan je ook scoren, en als hij daarmee zorgt dat het voetbal ook beter is zullen we meer kansen creeeren en is de kans op goals ook groter.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik vind het toch niet zo gek hoor, al lever je wel wat scorend vermogen inOh.![]()
Het is de sleutelpositie dus ik vind het niet zo vreemd om daar 1 van je betere spelers neer te zetten, de buitenspelers zijn vandaag niet voor de voorzetten maar om de gate in te duiken die Schone als het goed voor ze laat.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog maar af te wachten. Als 6 kan je ook scoren, en als hij daarmee zorgt dat het voetbal ook beter is zullen we meer kansen creeeren en is de kans op goals ook groter.![]()
Toch zie ik liever Milik in de spits.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is de sleutelpositie dus ik vind het niet zo vreemd om daar 1 van je betere spelers neer te zetten, de buitenspelers zijn vandaag niet voor de voorzetten maar om de gate in te duiken die Schone als het goed voor ze laat.
En ik hoop dat Kishna gewoon weer acties gaat maken die rendement opleveren en niet die kutscharen.Oh.![]()
Ik snap het ook niet zo maar Schone speelt altijd, Kishna en El Ghazi zullen op de training meer laten zien dan Milik vermoed ikquote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch zie ik liever Milik in de spits.
En ik hoop dat Kishna gewoon weer acties gaat maken die rendement opleveren en niet die kutscharen.![]()
Ik denk dat Milik vooral geslachtofferd is omdat hij de laatste weken matig speelde, maar dat kwam ook omdat hij nauwelijks aanvoer kreeg.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo maar Schone speelt altijd, Kishna en El Ghazi zullen op de training meer laten zien dan Milik vermoed ikOh.![]()
GAE uit is altijd lastig.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
GAE hoor je met iedere lineup op te rollen...![]()
Gewoon lekker gezellig potje voetballen manquote:Op zondag 8 februari 2015 14:30 schreef Heeinz het volgende:
'Veel plezier'? Vechten voor wat je waard bent man, rot op met je plezier![]()
![]()
Dat geneuzel steeds dat Frank lievelingetjes heeft, hou toch opquote:Op zondag 8 februari 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen hahahahah
Frank en zijn lievelingetjes![]()
Die heeft hij gewoon hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat geneuzel steeds dat Frank lievelingetjes heeft, hou toch opOh.![]()
Vind het niet zo heel gek, eerste helft tegen AZ was het spel bijvoorbeeld primaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verdomme man, weer met Schone in de spits.![]()
Ieder mens heeft zijn voorkeuren en elke trainer zijn lievelingetjesquote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ze zullen wel bij hem onder het bureau zittenWat een onzin
Oh.![]()
Wie moet daar nu dan spelen?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen hahahahah
Frank en zijn lievelingetjes![]()
Zwakste speler weet ik niet, Kazim is er ook nogquote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
Apart dat de zwakste speler van de Eredivisie jullie aanvoerder is![]()
Wie moet je er anders neerzetten dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verdomme man, weer met Schone in de spits.![]()
Oja, Milik lekekr vertrouwen geven?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel gek, eerste helft tegen AZ was het spel bijvoorbeeld prima
Tevenz Boilessen aanvoerder, pfff.![]()
Ik snap het niet, je hebt met Zivkovic een speler die staat te springen voor een kans, en hij zit niet eens bij de selectiequote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel gek, eerste helft tegen AZ was het spel bijvoorbeeld prima![]()
Om het even. Wij maken hem in ieder geval geen aanvoerder.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zwakste speler weet ik niet, Kazim is er ook nog![]()
Oh ik ben ook wel een voorstander van Milik hoor, maar als hij er even uit moet om weer wat meer aan het voetballen te komen vind ik het primaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, Milik lekekr vertrouwen geven?
Zimling zit gewoon op de bank hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
Apart dat de zwakste speler van de Eredivisie jullie aanvoerder is![]()
Schone kan mooi alle voorzetten erin koppen met zijn lengte.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt met Zivkovic een speler die staat te springen voor een kans, en hij zit niet eens bij de selectie![]()
Moet je twee reservespitsen op de bank hebben danquote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt met Zivkovic een speler die staat te springen voor een kans, en hij zit niet eens bij de selectieKan je Zivko beter gewoon laten spelen in Jong
![]()
Op basis van wat moet Milik vertrouwen krijgen? Hij heeft nog helemaal niets laten zien dit seizoen. Ik vind het ook niet zo gek dat ze hem nog niet definitief vast hebben gelegd.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, Milik lekekr vertrouwen geven?
Dan haal je Schone er gewoon uit klaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel een voorstander van Milik hoor, maar als hij er even uit moet om weer wat meer aan het voetballen te komen vind ik het prima![]()
Pure onzin, hij scoort gewoon als je hem laat spelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op basis van wat moet Milik vertrouwen krijgen? Hij heeft nog helemaal niets laten zien dit seizoen. Ik vind het ook niet zo gek dat ze hem nog niet definitief vast hebben gelegd.![]()
Zoals je hebt gezien ging de bal nou niet bepaald lekker rond met Milik in de spits, zeg niet dat dat aan Milik ligt maar met Schöne in een vrije rol gaat dat wel wat makkelijkerquote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan haal je Schone er gewoon uit klaar.![]()
Collectief falen hoor, maar goed ieder zijn mening. Ik denk dat je met een Millik gewoon een spits hebt die bij een normaal Ajax 25+ doelpunten maakt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zoals je hebt gezien ging de bal nou niet bepaald lekker rond met Milik in de spits, zeg niet dat dat aan Milik ligt maar met Schöne in een vrije rol gaat dat wel wat makkelijker![]()
Serieus schone in de spits. Zivko weer niet selecteren en milik op de bank. En slechtste meest introverte speler captain. Ffs.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Collectief falen hoor, maar goed ieder zijn mening. Ik denk dat je met een Millik gewoon een spits hebt die bij een normaal Ajax 25+ doelpunten maakt.
Ik vind het ook collectief falen, en ik denk ook dat hij zo 25 doelpunten kan maken als het een beetje loopt hoor?![]()
![]()
Frank de Boer meesterbrein.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:40 schreef Smoofie het volgende:
Serieus schone in de spits. Zivko weer niet selecteren en milik op de bank. En slechtste meest introverte speler captain. Ffs.
![]()
Dan geeft hij hem vertrouwen..quote:Op zondag 8 februari 2015 14:40 schreef Smoofie het volgende:
![]()
![]()
Net of dat Zivkovic zo'n topper is... Die heeft werkelijk nog nooit wat laten zien. Ook niet toen hij nog bij Groningen speelde.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:40 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Het is allemaal vreselijk jaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Net of dat Zivkovic zo'n topper is... Die heeft werkelijk nog nooit wat laten zien. Ook niet toen hij nog bij Groningen speelde.![]()
Ah, het huistrolletje is ook weer gearriveerd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zit inderdaad veel voetbal in met Schone in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een beetje triest publiek daar, bij de goal weer een bal in het veld gegooid.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Erg sneu inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Heeinz het volgende:
Ook weer zo'n bal in het veld gooien, triest volk
El Ghazi
Was het nou een bewuste voorzet of meer een mislukt schot?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel mooi dat hier altijd geklaagd wordt dat het elftal bestaat uit eenheidsworsten maar zodra Kishna een schaar teveel doet of Cillessen fel reageert ze gelijk normaal moeten doen![]()
![]()
Denk bewustquote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg sneu inderdaad.
Was het nou een bewuste voorzet of meer een mislukt schot?![]()
![]()
Het is dan ook een enorme zaadclubquote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje triest publiek daar, bij de goal weer een bal in het veld gegooid.![]()
![]()
Als het in de ArenA zou gebeuren dan zou de ballenjongen een held zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 14:55 schreef Heeinz het volgende:
Ook weer zo'n bal in het veld gooien, triest volk
El Ghazi!
![]()
Geloof niet dat het een ballenjongen was maar bedankt dat je je stront hier weer dumptquote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als het in de ArenA zou gebeuren dan ze de ballenjongen een held zijn!
En nee, dit is gewoon in- en intriest![]()
Prima acties van Schone trouwens, onder het voetje door
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou hij ook niet op het middenveld doen of rechts/links buiten.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:57 schreef Monolith het volgende:
Toch doet Schöne het niet slecht vandaag.![]()
Je moet ergens beginnen. Je kan moeilijk 0-1 overslaanquote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat we er zo blij mee zijn en opgelucht.![]()
Ditquote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef Pedroso het volgende:
Op één lijn is geen buitenspel mafklapper.![]()
Mja, vond hem de laatste weken op rechtsbuiten toch wel erg matig.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou hij ook niet op het middenveld doen of rechts/links buiten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien dat ik niet goed keek, maar dacht dat hij wel een stukje buitenspel stondquote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef Pedroso het volgende:
Op één lijn is geen buitenspel mafklapper.![]()
![]()
Klopt maar dit was niet op één lijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:58 schreef Pedroso het volgende:
Op één lijn is geen buitenspel mafklapper.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: