SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.![]()
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..
Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frankiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..
[ afbeelding ]
Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.was ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
![]()
Dat zeker maar is wel een grote dip waar ze nu inzitten. Maar als het weer een beetje naar behoren gaat lopen dan moet de 2e plek zeker moeten lukken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Tarado het volgende:
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.
Ben alleen bang dat Legia net te vroeg komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frankiewas ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal wasquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.![]()
Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal was
Was een Ier toch ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks meeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dacht het welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.
Was een Ier toch ?![]()
Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Huntelaar?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Valt mij ook niet mee eerlijk gezegd. Sinds ie in de basis staat heeft ie nog weinig laat zien, ligt niet alleen aan hem maar toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?
Wat mij betreft 3 prioriteiten voor komend seizoen, sterke ervaren spits, een vervanger voor Moisander (ervaren speler die echt wat toevoegt, mag wat kosten) en vervanger voor Boilesen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh jaquote:
Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor AmsterdamOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Pffff, als ze die laten gaan hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?![]()
![]()
En volgend jaar bij PSV of Feyenoord speeltquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pffff, als ze die laten gaan he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pffff, als ze die laten gaan heAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor Amsterdam
Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.![]()
Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).
Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.![]()
Ik zou hem toch wel vastleggen, al is het voor de handelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenen![]()
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.![]()
Je hebt gelijk in de zin dat spitsen die alles kunnen wat Ajax wil niet voor Ajax komen voetballen tenzij ze 16 zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.![]()
Rot op man. Prima spits echt. Alles en iedereen mislukt in de spits bij Ajax, misschien moeten ze eens kijken wat er loos is bij Ajax. Bojan is bijvoorbeeld prima, maar nooit echt vertrouwen gekregen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel, die waren absolute top.
![]()
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden een fatsoenlijke spits doorgebroken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.
In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.
Dat je je handen mag dichtknijpen met spitsen als Suarez en Huntelaar lijkt me duidelijk, dat was ook buitencategorie.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pantelic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden en fatsoenlijke spits doorgebroken.
Dat je je handen mag dichtknijpen met spitsen als Suarez en Huntelaar lijkt me duidelijk, dat was ook buitencategorie.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.![]()
Pelle is echt een koning ja. Beste spits in de Eredivisie sinds Suarez denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso schijnt het moeilijk te zijn om zelf spitsen zelf op te leiden, zowel bij Feyenoord als Ajax is er al in geen tijden een fatsoenlijke spits doorgebroken.
Wat ik bv wel een typische Ajax spits zou vinden is onze grote vriend Pelle. Niet dat die ooit zal komen maar het type spits zou prima passen.![]()
Even een korte analyse van Peter.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 18:13:43Zo naar FC Volendam-Jong Ajax. Volendam is topscorer Henk Veerman kwijt, ben benieuwd. Verdediging Volendam (rechtsback vooral) is stug... reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah dus die bus kwam ik net tegen op de weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef Caland het volgende:
Even een korte analyse van Peter.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 18:13:43Zo naar FC Volendam-Jong Ajax. Volendam is topscorer Henk Veerman kwijt, ben benieuwd. Verdediging Volendam (rechtsback vooral) is stug... reageer retweet
Oh.![]()
Stond gister achter me in de Arena.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef Caland het volgende:
![]()
Okquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jeetje, misschien word je nu wel gescout.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
stond hij nog over zichzelf te lullen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Stond gister achter me in de Arena.Oh.![]()
Alleen maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stond hij nog over zichzelf te lullen?![]()
Ik denk dat het beleid op 1 cruciaal punt de fout in gaat. Ze willen namelijk zoveel mogelijk spelers zelf opleiden en dit doen ze met trainers die vaak ook veel gespeeld hebben. Echter je leert als voetballer ook veel van de oudere/meer ervaren spelers in je team. Deze mis je nu gewoon compleet door het salaris plafond en de beperkte transfergelden.
Wat je dan krijgt is een team vol talenten die totaal niet meer doorgroeien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sowieso onzin dat Ajax geen goede ervaren spelers kan halen. Dat kunnen ploegen met een vergelijkbare begroting ook. Zie Basel, Salzburg, PSVOh.![]()
Jong Ajax op voorsprong in Volendam dankzij een gol van Robert Muric.
Het zou een 'fantastische goal' zijn.![]()
Muric > Melegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Die Meleg gaat hem ook niet helemaal worden he?![]()
Meleg werd aangeboden om terug te keren naar Ajax maar hij wilde naar eigen zeggen strijden voor een plaats bij het vleugelrijke Cambuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Die Meleg gaat hem ook niet helemaal worden he?![]()
Hele sfeervolle wedstrijd,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax op voorsprong in Volendam dankzij een gol van Robert Muric.
Het zou een 'fantastische goal' zijn.![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele sfeervolle wedstrijd,
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben fan.twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 20:22:28Een Chelsea scout zei ooit dat Muric de potentie had om de beste te worden bij Ajax, maar dat ie uit een schijtdorp komt waar iedereen reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 20:22:58waar iedereen uit wanhoop zuipt. En dat hij dus zelf ook al vanaf z'n jonge jaren flink drinkt. Maar hij kan wel goed voetballen reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bezuinigen in de rust?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hele sfeervolle wedstrijd,
[ afbeelding ]![]()
sbs6quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting terug te zien?
00:00 - 00:40![]()
Kwestie van tijd voor hij ook meegaat in de malaise.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Sinkgraven was gisteren een lichtpuntje trouwens.Oh.![]()
Hopelijk ontwikkelt hij zich een beetje goed zodat hij volgend jaar met het eerste mee kan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
goeie gols van muric (nieuwe robben) las ikOh.![]()
je kan ook niet meer verwachten van een jongen van 19quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor hij ook meegaat in de malaise.Groot fan van User Wotte![]()
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan ook niet meer verwachten van een jongen van 19
Groot talent verder
Oh.![]()
Die verdediging van jong ajax kan je ook gewoon meteen verkopen of wat?
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax moet wel verdedigers gaan kopen want dat is overal maar matig in de jeugd ook. Zelfs in de goede A1 vallen de verdedigers tegen.
Mja we zullen wel weer een net-nietje ophalen bij Utrecht of GroningenOh.![]()
Het helpt natuurlijk ook niet mee als er een constant wisselende samenstelling is. Vandaag debuteerde Stan van Bladeren en Volendam uit is ook niet zo'n wedstrijd waarvan je zegt: makkie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?![]()
Inb4 van dijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet wel verdedigers gaan kopen want dat is overal maar matig in de jeugd ook. Zelfs in de goede A1 vallen de verdedigers tegen.
Mja we zullen wel weer een net-nietje ophalen bij Utrecht of Groningen![]()
Is er ergens in te zien hoeveel Ajax uitgeeft aan overige kosten naast het salaris van de spelers?hardcoholic![]()
Jaarverslagquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:53 schreef Ferdii het volgende:
Is er ergens in te zien hoeveel Ajax uitgeeft aan overige kosten naast het salaris van de spelers?![]()
verdedigen doe je met elf manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveelste wedstrijd is dit dat ze na 2 goals voor alsnog in de problemen komen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lol ik wist niet dat Zivkogod vloeiend Servisch sprak
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkiesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer komt ajax ook met een ervaren speler op proppen![]()
Hans, die hebben ze afgeslagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkies![]()
Een groot risico, die heeft toch wel weinig gespeeld sinds 2010quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkies![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, die hebben ze afgeslagen.![]()
![]()
Hoorn en Duarte zijn pas risico'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een groot risico, die heeft toch wel weinig gespeeld sinds 2010![]()
![]()
Zeker maar het punt met zo'n Heitinga is waarschijnlijk ook dat hij de hoofdprijs wil qua salaris, je zou toch zeggen dat hij genoeg zijn zakken gevuld heeft.quote:![]()
Precies Mathijssen was ook niet best meer maar had wel een functie in de groep.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Heitinga nog een beetje niveau heeft, maar zo'n jongen zou toch niet verkeerd zijn tussen die jonkiesEven a broken clock is right twice a day.![]()
Een ervaren speler heeft weldegelijk aanvulling, zeker als de speler Ajax-filosofie ook kent. Die past zich ook weer sneller aan. Weet wat er gevraagd wordt. Totale focus op jeugd werkt niet, je kan niet met 11 twintigjarigen gaan spelen![]()
Mooi interview. Zivko als tolkquote:.
Voordeel van dit "rampseizoen" is dat je dit soort gasten meer kansen kan (en moet) geven. Ik snap het belang van een tweede plek, maar als Frank dermate ontevreden is over de spitsen dat hij een Schöne uit vorm in de spits gaat zetten, dan vind ik dat je beter Zivko de rest van het seizoen de kans kan geven. Of Milik de rest van het seizoen; in ieder geval iemand met potentie onvoorwaardelijk vertrouwen geven.![]()
Er wordt steeds naar Rijkaard gerefereerd als het om het terughalen van oude spelers gaat. Recenter zijn Frank Verlaat, Edgar Davids, Jaap Stam, Aron Winter, Richard Witschge, Jari Litmanen etc.etc. gehaald, met wisselend succes zullen we maar zeggen.![]()
als miskoop? Zinloos als ze op het veld niets toevoegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:37 schreef danos het volgende:
[..]
Precies Mathijssen was ook niet best meer maar had wel een functie in de groep.![]()
Ervaren is dan ook een niet zo handige maatstaf.
Wat dit team nodig heeft, is enkele spelers in de as die iedere wedstrijd constant een 7 halen met uitschieters naar boven.
Met de keeper zit je dan goed. Centrum? Mwah. Hoorn, Moisander en Veltman presteren het hele seizoen niet goed. Daar gaat het in mijn ogen vooral mis.
Dan heb je geen oude speler nodig maar iemand die beter is dan Moisander waaraan Veltman zich op kan trekken ipv andersom.
Er is ook veel gezeik op de backs, maar let eens goed op wat zij compenseren voor het centrum. Dan kan ik begrijpen dat het af en toe kut er uitziet. Al is Boilesen in balbezit de afgelopen wedstrijden ook gewoon een natte kut.![]()
Aad300 spreektquote:Aad de Mos (trainer, 1980-1985):
,,Ajax blijft maar roepen dat het zoveel talent heeft, maar is iedere debutant in het eerste meteen een talent? En als je Sinkgraven haalt voor zeven miljoen euro, dan is dat een diskwalificatie van je jeugdopleiding. Die kun je dan beter opdoeken. ,,Het is bij Ajax te veel ouwe jongens krentenbrood. Iedereen praat elkaar naar de mond, omdat ze met elkaar in de kleedkamer hebben gezeten. Ze durven elkaar niet de waarheid te zeggen.''![]()
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.quote:#FreeHat![]()
Ik denk dat het Aad niet daarom gaat, maar om het feit dat Ajax in slaap is gesukkeldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.![]()
Je mag er maar 11 opstellen he.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want je moet met 23 spelers uit je eigen opleiding spelen en absoluut nooit een speler kopen met een meerwaarde voor het team.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Misschien moet Aad eens wat vaker naar de Toekomst gaan en niet alleen blijven plakken bij de vrienden op de Herdgang en in het Forepark.quote:![]()
Hij woont praktisch op de Herdgang kan er soms zelfs naar toe schaatsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Aad eens wat vaker naar de Toekomst gaan en niet alleen blijven plakken bij de vrienden op de Herdgang en in het Forepark.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: