SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig ben je terugquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met werken en een acer laptop, die had ik hiervoor ook en beviel altijd wel. Bedankt voor je steun
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bedankt , die van jouw mogen er ook wezen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft Verhoeven terug gehaald?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN HET GEHANDICAPST
quote:
Mien kastelien en het biertjequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blauwluch en Ziggo pijn. Ja ja.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Johngodtwitter:johnvanzweden twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:45:51Kan iemand me zeggen wat @AFCAjax vanavond heeft gedaan??? Was tegen @AZAlkmaar geloof ik !!! reageer retweet
GODVERDOMME DENK OM MN SCHERM!quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs die tweede worden zullen nooit meer de CL gaan halen.
Maar winnen zullen ze nooit (of iig een flink aantal jaren de toekomst in) meer, helaasquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij gaat de kampioen meteen de groepsfase in.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar winnen zullen ze nooit (of iig een flink aantal jaren de toekomst in) meer, helaas
Omdat ze niet gewend zijn dat een beslissing van de arbitrage negatief uitvalt voor hen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom gaat half Ajax zo tekeer tegen de scheids vanwege die rooie kaart?.
Heracles ging ook tekeer vanwege die bal die over de lijn gaat. Ik snap dat ook niet, die keeper van Heracles staat direct druk te gebaren en probeert niet eens meer die bal te stoppen. Alsof die scheids naar de keeper kijkt en denkt, "goh, hij heeft misschien wel gelijk, laat ik maar fluiten". Ik leerde vroeger bij voetbal altijd dat de scheids beslist en dat protesteren zinloos is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ze niet gewend zijn dat een beslissing van de arbitrage negatief uitvalt voor hen?
Van Kooten en De Bie gespot met hun nieuwste typetje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
Ajax-publiek. Ajax-publiek. Ajax Ajax Ajax publiek
[ afbeelding ]
Situatie is niet te vergelijken en de situatie waarin de clubs zitten al helemaal niet. Van mij part geven ze Heracles twee punten erbijquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heracles ging ook tekeer vanwege die bal die over de lijn gaat. Ik snap dat ook niet, die keeper van Heracles staat direct druk te gebaren en probeert niet eens meer die bal te stoppen. Alsof die scheids naar de keeper kijkt en denkt, "goh, hij heeft misschien wel gelijk, laat ik maar fluiten". Ik leerde vroeger bij voetbal altijd dat de scheids beslist en dat protesteren zinloos is.
Waar psv alle geluk van een kampioen heeft dit seizoen hebben jullie wel alle pech van een degradant ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:33 schreef hafcfan het volgende:
Het is echt een schande hoe Heracles gisteren genaaid werd. Als je deze 2 punten tekort komt hoop ik ze Sanders ergere dingen aandoen dan alleen het spugen van Janssen. Een blinde zag nog dat die bal achter was.
Doe normaal joh, halve zool. Die scheidsrechter kan dat nooit met volle 100% zekerheid gezien hebben. Het gaat gewoon fout bij het niet toelaten van videobeelden, dan was dit nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:33 schreef hafcfan het volgende:
Het is echt een schande hoe Heracles gisteren genaaid werd. Als je deze 2 punten tekort komt hoop ik ze Sanders ergere dingen aandoen dan alleen het spugen van Janssen. Een blinde zag nog dat die bal achter was.
8-1. 7 keer Locadia en 1 assist van zijn voet.quote:
Ach hij kan altijd nog tweedehands auto's gaan verkopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht is kansloos. Al helemaal met die komische trainer. Minstens 3-0.
Plausibel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik hoop 7/8-0 of een overwinning van Utrecht
Misschien wel heel ver.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hidde is overigens geen familie van Berthil.
Nog steeds beter dan kunstgrasaids.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef Muto het volgende:
Dat veld van Twente. Puntenaftrek-waardig.
Twente is een van de clubs die niet tegen kunstgras is. Past ook wel bij hun.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan kunstgrasaids.
Clubs die kunstgras tolereren, zouden hun licentie kwijt moeten raken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Twente is een van de clubs die niet tegen kunstgras is. Past ook wel bij hun.
Twente puntenverlies is altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het wel vermakelijk vinden als Excelsior stunt.
Neger dit, neger dat... heeft die vent geen naam ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
hahahaha die neger snapt er geen fuck van
Ik heb geen idee hoe de beste man heet, maar als jij het me kan vertellen: graag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neger dit, neger dat... heeft die vent geen naam ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die dordrecht-ado kijkt
Zou terecht zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die dordrecht-ado kijkt
Excelsior kan soms best leuk zijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente voor je lol kijken is leuk
Tja, helaas kan PSV niet twee keer op een avond spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Jong PSV heeft gister ook al gespeeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, helaas kan PSV niet twee keer op een avond spelen.
Opwarmertje voor het spektakelstuk Heerenveen - Pecquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voorspel een 2-2quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:39 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Opwarmertje voor het spektakelstuk Heerenveen - Pec
Maar wel een supertalent. Kostte immers 3,5 miljoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Corona is wel een kansenmisser zeg, laatst ook al zo'n eentje
Wat was die overwinning goddelijk lekker zegquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man
Dat wordt zometeen dus 0-1, net als in Den Haag.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat was die overwinning goddelijk lekker zeg
Wees blij dat je Theo Reitsma niet hebt, die zal wel weer bij PSV zittenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat commentaar van Evert word ik zo moe van
Als hij maar niet bij Heerenveen - PEC zit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wees blij dat je Theo Reitsma niet hebt, die zal wel weer bij PSV zitten
Keeper was weg he, hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Loopt er nog eentje achter, goede beslissing.
Het kan nog erger inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wees blij dat je Theo Reitsma niet hebt, die zal wel weer bij PSV zitten
Ja een man, er moeten er 2 achter staan om geen doorgebroken speler zijn, zoals de buitenspelregel.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een man, er moeten er 2 achter staan om geen doorgebroken speler zijn.
Nu moet je je eigen post quoten en dat aanvoeren als bewijs, FIFA-stylequote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is deze achterstand voor Twente te wijten aan de instelling? Ik zal even kijken in het Twentetopic voor het juiste antwoord.
Er staat altijd een man achter: de keeper.quote:
en de 12-de man niet te vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat altijd een man achter: de keeper.
Ja oké, al werd die speelde Botaka die bal wel erg ver weg. Twijfel heel erg of het een goal was geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een man, er moeten er 2 achter staan om geen doorgebroken speler zijn, zoals de buitenspelregel.
Al is er geen officiele regel voor, maar dat lijkt me de enige logische regel.
Oh well, 0-1. Gerechtigheid. Slecht voor mijn manager wel.
Dat was inderdaad wel een Moisander-Johannsson verhaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja oké, al werd die speelde Botaka die bal wel erg ver weg. Twijfel heel erg of het een goal was geweest.
Wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neeeee
Eerder haalden ze ook nog Miyaichi om Bilal te pesten. Ze lijken wel te walgen van het talent.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Mokhtar kan er niets van. Daar zit Bilal dus voor op de bank. Schreuder is een gevaarlijke gek.
hey baequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:39 schreef Tyron het volgende:
karma omdat jullie de vak410 boys hebben uitgelachen..........................................................
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Mokhtar kan er niets van. Daar zit Bilal dus voor op de bank. Schreuder is een gevaarlijke gek.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:39 schreef Tyron het volgende:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Hoiquote:
mooi manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht ook, kut scheids!
Lol xDquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Shreyas het volgende:
PEC moet wel winnen vandaag, straks staat die miezerige amateurclub uit Rotterdam-Zuid weer derde
watsjeprobleemquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Shreyas het volgende:
PEC moet wel winnen vandaag, straks staat die miezerige amateurclub uit Rotterdam-Zuid weer derde
.quote:24171 maanden geleden
Aftrap in Heerenveen
In Heerenveen is afgetrapt voor sc Heerenveen-PEC Zwolle
Het is heel simpel. FC Twente en Vitesse hebben een hele matige matige verdediging. Ajax en Feyenoord niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:00 schreef OllieWilliams het volgende:
de prestaties van twente zijn bijna net zo slecht als die van vitesse... doen qua spelersmateriaal zeker niet onder voor ajax en feyenoord
En dan hopen op een goede inzet van je spelersquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:05 schreef Caland het volgende:
Je eigen speler uitfluiten als hij erin komt.
Wat een TROTS publiek in Enschede
zie bij Ajax ook nog wel wat verbeterpunten helaas... gelukkig hebben wij geen piet of marsman in de goal, maar eentje die nog geregeld punten voor je paktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is heel simpel. FC Twente en Vitesse hebben een hele matige matige verdediging. Ajax en Feyenoord niet.
Je overschat een FC Twente behoorlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zie bij Ajax ook nog wel wat verbeterpunten helaas... gelukkig hebben wij geen piet of marsman in de goal, maar eentje die nog geregeld punten voor je pakt
op papier wel een sterk middenveld, snap alleen niet wat ze met die hork van een castagnos moeten. verschrikkelijk matige spitsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat een FC Twente behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |