SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig ben je terugquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met werken en een acer laptop, die had ik hiervoor ook en beviel altijd wel. Bedankt voor je steun
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bedankt , die van jouw mogen er ook wezen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft Verhoeven terug gehaald?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN HET GEHANDICAPST
quote:
Mien kastelien en het biertjequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blauwluch en Ziggo pijn. Ja ja.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Johngodtwitter:johnvanzweden twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:45:51Kan iemand me zeggen wat @AFCAjax vanavond heeft gedaan??? Was tegen @AZAlkmaar geloof ik !!! reageer retweet
GODVERDOMME DENK OM MN SCHERM!quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs die tweede worden zullen nooit meer de CL gaan halen.
Maar winnen zullen ze nooit (of iig een flink aantal jaren de toekomst in) meer, helaasquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij gaat de kampioen meteen de groepsfase in.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar winnen zullen ze nooit (of iig een flink aantal jaren de toekomst in) meer, helaas
Omdat ze niet gewend zijn dat een beslissing van de arbitrage negatief uitvalt voor hen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom gaat half Ajax zo tekeer tegen de scheids vanwege die rooie kaart?.
Heracles ging ook tekeer vanwege die bal die over de lijn gaat. Ik snap dat ook niet, die keeper van Heracles staat direct druk te gebaren en probeert niet eens meer die bal te stoppen. Alsof die scheids naar de keeper kijkt en denkt, "goh, hij heeft misschien wel gelijk, laat ik maar fluiten". Ik leerde vroeger bij voetbal altijd dat de scheids beslist en dat protesteren zinloos is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ze niet gewend zijn dat een beslissing van de arbitrage negatief uitvalt voor hen?
Van Kooten en De Bie gespot met hun nieuwste typetje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
Ajax-publiek. Ajax-publiek. Ajax Ajax Ajax publiek
[ afbeelding ]
Situatie is niet te vergelijken en de situatie waarin de clubs zitten al helemaal niet. Van mij part geven ze Heracles twee punten erbijquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heracles ging ook tekeer vanwege die bal die over de lijn gaat. Ik snap dat ook niet, die keeper van Heracles staat direct druk te gebaren en probeert niet eens meer die bal te stoppen. Alsof die scheids naar de keeper kijkt en denkt, "goh, hij heeft misschien wel gelijk, laat ik maar fluiten". Ik leerde vroeger bij voetbal altijd dat de scheids beslist en dat protesteren zinloos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |