Ik lig al in bed joh! Dus heus welquote:
Kokosquote:
trusten babe!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan ook naar bed want moe.
SOADquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Bounty cheesecake! Gevuld met kokoooossss
Q. Taart al op?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
Kater, sander?had jij nou nog nieuwe pwo besteld?
Moet hem nog aansnijden. Ga ik zo maar es doenquote:
Weet je ook hoeveel kcal enzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet hem nog aansnijden. Ga ik zo maar es doen
Schatting? Want ik heb geen recept en heb uit mijn hoofd zomaar wat in een ding geknald...quote:
Kleine kater gelukkigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
Kater, sander?had jij nou nog nieuwe pwo besteld?
Slanke benenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat er niet echt kilo's af zijn heb ik toch het idee dat er iets van mij aan het verdwijnen is..
Niet dat die broek nou eerst supersuperstrak zat maar dit is wel heel erg (op de foto valt het nog wel mee, in het echt zit hij nog flubberiger).. met de meeste broeken kan ik naar de wc zonder ze open te maken.
Dus ik zal wel spier aangekomen zijn of zo. Best prima, maar ik wil toch ook nog wel wat in gewicht omlaag.
Ik zag vanmorgen een halve zak M&M's op het aanrecht liggen en die heb ik per ongeluk in m'n tas gestopt en meegenomen naar werkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Donder ff op met al je taartenAlhoewel dat nou niet per se is waar ik nu zin in heb
Waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Donder ff op met al je taartenAlhoewel dat nou niet per se is waar ik nu zin in heb
Whut, why?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:59 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een halve zak M&M's op het aanrecht liggen en die heb ik per ongeluk in m'n tas gestopt en meegenomen naar werk
Eigenlijk gewoon in gezonde dingen! Mijn gekookte eitje en boterham met huttenkase, misschien nog wat rauwkost erbij!quote:
PICS OR IT DIDNT HAPPENquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet hem nog aansnijden. Ga ik zo maar es doen
Jup, maar er ik verwacht dat in mijn D wel iets van vet zit ofzo. In de vorm van vlees oidquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:39 schreef sanger het volgende:
Is dat niet wat weinig vet CrunchySelf?
Thigh Gapquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat er niet echt kilo's af zijn heb ik toch het idee dat er iets van mij aan het verdwijnen is..
Niet dat die broek nou eerst supersuperstrak zat maar dit is wel heel erg (op de foto valt het nog wel mee, in het echt zit hij nog flubberiger).. met de meeste broeken kan ik naar de wc zonder ze open te maken.
Dus ik zal wel spier aangekomen zijn of zo. Best prima, maar ik wil toch ook nog wel wat in gewicht omlaag.
Waldenfarmsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon in gezonde dingen! Mijn gekookte eitje en boterham met huttenkase, misschien nog wat rauwkost erbij!
En ik heb voor vanavond eigenlijk wel zin in pannenkoeken.. alleen pannenkoeken zijn vooral lekker met stroop of suiker, en dan zijn ze weer niet zo gezond..
Wat een slap excuus. De tering he. Ik had vanochtend taart, ach dan die andere 9 stukken er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ben deze dagen toch al slecht bezig dus ik neem het er nu extra van
Ivm pink?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet of ik moet gaan crossfitten of niet
Ja, doe eens niet dan? Dat is toch totaal overbodig?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ben deze dagen toch al slecht bezig dus ik neem het er nu extra van
Ja, alhoewel je dat pas kunt zien als ik mijn voeten tegen elkaar heb. Maar ik heb vrij brede heupen dus zelfs als ik wat dikker ben heb ik nog wel een thigh gap. Het is ook vrij dom dat meisjes gaan proberen dat te bereiken als ze een heel andere bouw/stand van de benen hebben. Uberhaupt, waarom zou dat beter zijn dan geen thigh gap?quote:
Dat lijkt me echt superleuk om te doen, dus je moet gaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet of ik moet gaan crossfitten of niet
Is het ook, slap excuus om het goed te praten voor mezelf. Aanvaard je m'n excuses?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat een slap excuus. De tering he. Ik had vanochtend taart, ach dan die andere 9 stukken er ook nog wel bij
Valt me tegen
Omdat het mooi is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je dat pas kunt zien als ik mijn voeten tegen elkaar heb. Maar ik heb vrij brede heupen dus zelfs als ik wat dikker ben heb ik nog wel een thigh gap. Het is ook vrij dom dat meisjes gaan proberen dat te bereiken als ze een heel andere bouw/stand van de benen hebben. Uberhaupt, waarom zou dat beter zijn dan geen thigh gap?
Is ahornsiroop niet duizend suiker dan? Heb nog wel zo'n flesje uit Canada. En hebben ze dat bij de AH?quote:
Ja mij ook, maar ik ben een klein beetje huiverigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt superleuk om te doen, dus je moet gaan!
De ruimte was nu wel aardig groot, dus ik schatte dat wat inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je dat pas kunt zien als ik mijn voeten tegen elkaar heb. Maar ik heb vrij brede heupen dus zelfs als ik wat dikker ben heb ik nog wel een thigh gap. Het is ook vrij dom dat meisjes gaan proberen dat te bereiken als ze een heel andere bouw/stand van de benen hebben. Uberhaupt, waarom zou dat beter zijn dan geen thigh gap?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar ik ben een klein beetje huiverig
Neequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is het ook, slap excuus om het goed te praten voor mezelf. Aanvaard je m'n excuses?![]()
Mom ff flesje kijken :quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is ahornsiroop niet duizend suiker dan? Heb nog wel zo'n flesje uit Canada. En hebben ze dat bij de AH?
Ja het is niet eerlijk he? Bedankt voor je steun!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het serieus over een half zakje M&M's terwijl hier achterlijke taarten naar binnen worden gepropt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |