Ik lig al in bed joh! Dus heus welquote:
Kokosquote:
trusten babe!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan ook naar bed want moe.
SOADquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Bounty cheesecake! Gevuld met kokoooossss
Q. Taart al op?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
Kater, sander?had jij nou nog nieuwe pwo besteld?
Moet hem nog aansnijden. Ga ik zo maar es doenquote:
Weet je ook hoeveel kcal enzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet hem nog aansnijden. Ga ik zo maar es doen
Schatting? Want ik heb geen recept en heb uit mijn hoofd zomaar wat in een ding geknald...quote:
Kleine kater gelukkigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
Kater, sander?had jij nou nog nieuwe pwo besteld?
Slanke benenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat er niet echt kilo's af zijn heb ik toch het idee dat er iets van mij aan het verdwijnen is..
Niet dat die broek nou eerst supersuperstrak zat maar dit is wel heel erg (op de foto valt het nog wel mee, in het echt zit hij nog flubberiger).. met de meeste broeken kan ik naar de wc zonder ze open te maken.
Dus ik zal wel spier aangekomen zijn of zo. Best prima, maar ik wil toch ook nog wel wat in gewicht omlaag.
Ik zag vanmorgen een halve zak M&M's op het aanrecht liggen en die heb ik per ongeluk in m'n tas gestopt en meegenomen naar werkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Donder ff op met al je taartenAlhoewel dat nou niet per se is waar ik nu zin in heb
Waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Donder ff op met al je taartenAlhoewel dat nou niet per se is waar ik nu zin in heb
Whut, why?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:59 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een halve zak M&M's op het aanrecht liggen en die heb ik per ongeluk in m'n tas gestopt en meegenomen naar werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |