Omdat het mooi is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je dat pas kunt zien als ik mijn voeten tegen elkaar heb. Maar ik heb vrij brede heupen dus zelfs als ik wat dikker ben heb ik nog wel een thigh gap. Het is ook vrij dom dat meisjes gaan proberen dat te bereiken als ze een heel andere bouw/stand van de benen hebben. Uberhaupt, waarom zou dat beter zijn dan geen thigh gap?
Is ahornsiroop niet duizend suiker dan? Heb nog wel zo'n flesje uit Canada. En hebben ze dat bij de AH?quote:
Ja mij ook, maar ik ben een klein beetje huiverigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt superleuk om te doen, dus je moet gaan!
De ruimte was nu wel aardig groot, dus ik schatte dat wat inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je dat pas kunt zien als ik mijn voeten tegen elkaar heb. Maar ik heb vrij brede heupen dus zelfs als ik wat dikker ben heb ik nog wel een thigh gap. Het is ook vrij dom dat meisjes gaan proberen dat te bereiken als ze een heel andere bouw/stand van de benen hebben. Uberhaupt, waarom zou dat beter zijn dan geen thigh gap?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar ik ben een klein beetje huiverig
Neequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is het ook, slap excuus om het goed te praten voor mezelf. Aanvaard je m'n excuses?![]()
Mom ff flesje kijken :quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is ahornsiroop niet duizend suiker dan? Heb nog wel zo'n flesje uit Canada. En hebben ze dat bij de AH?
Ja het is niet eerlijk he? Bedankt voor je steun!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het serieus over een half zakje M&M's terwijl hier achterlijke taarten naar binnen worden gepropt?
We weten allebei dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan eet ik ze vandaag niet op en laat ik de zak braaf in m'n tas! I promise
Goed punt trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het serieus over een half zakje M&M's terwijl hier achterlijke taarten naar binnen worden gepropt?
Ja, maar dat is niet helemaal met reuma zoquote:
Dat cross fit is toch allemaal kracht oefeningen gecombineerd met cardio of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet helemaal met reuma zoWant ik zie wel aankomen dat ik er flink vette last van krijg eigenlijk
Ik wil best buiten mijn comfortzone maar dan met gecontroleerde dingen doen zeg maarEn de fysio heeft het ook gedaan en heel de bedoeling is om keihard over je grenzen te gaan.
Anderzijds, als ik niet ga weet ik het nooit.
*zucht* *inschrijft* je leeft maar 1x en last heb ik toch al.
Ik eet al die taart niet op hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef Myraela het volgende:
Maar de soorten oefeningen doe je nu toch ook al? Veel burpees, optrekken, roeien en zo. Gewoon van tevoren aangeven bij de trainer en zelf inschatten bij welke oefeningen je wél over je grenzen kan gaan en bij welke je even voorzichtig moet doen..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet helemaal met reuma zoWant ik zie wel aankomen dat ik er flink vette last van krijg eigenlijk
Ik wil best buiten mijn comfortzone maar dan met gecontroleerde dingen doen zeg maarEn de fysio heeft het ook gedaan en heel de bedoeling is om keihard over je grenzen te gaan.
Anderzijds, als ik niet ga weet ik het nooit.
*zucht* *inschrijft* je leeft maar 1x en last heb ik toch al.
Veel minder gecontroleerd. Ook explosief trainenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat cross fit is toch allemaal kracht oefeningen gecombineerd met cardio of niet?
Aha zo. Maar je doet het dus wel als soort van groep, lijkt wel gaafquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel minder gecontroleerd. Ook explosief trainen
Ik waag me niet aan burpeesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar de soorten oefeningen doe je nu toch ook al? Veel burpees, optrekken, roeien en zo. Gewoon van tevoren aangeven bij de trainer en zelf inschatten bij welke oefeningen je wél over je grenzen kan gaan en bij welke je even voorzichtig moet doen..
nu 3 mensen voor 10u zie ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha zo. Maar je doet het dus wel als soort van groep, lijkt wel gaaf
6km. Fysio wil dat ik hem helemaal niet ga doen. Want ook 6km door de modder vindt ze niet heel verstandig met de luxerende pees en toenemende enkel instabiliteitquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, balen dat je de mudrun niet kan doen.. kan je hem ook niet omzetten naar een kleinere afstand of is die er niet?
Hmm dat is wel vervelend, maar dan beter rustig opbouwen inderdaad! Ik zal helaas niet je startnr overnemen want ik ga de volgende dag een crossje doen, en ik ren liever alleen door de modder dan dat ik er ook doorheen moet kruipenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
6km. Fysio wil dat ik hem helemaal niet ga doen. Want ook 6km door de modder vindt ze niet heel verstandig met de luxerende pees en toenemende enkel instabiliteitBaal wel als de pest. Maar eerlijk is eerlijk, ik liep er vorig week 5, offroad op rustig tempo en ging bijna 4x vol door mijn enkel.
Ja, ik heb in april ook nog de prestatieloop van 13.2 staan.. over de dijk enzo. Dus dan kan ik beter die doen dan vol door de modder enzulks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vervelend, maar dan beter rustig opbouwen inderdaad! Ik zal helaas niet je startnr overnemen want ik ga de volgende dag een crossje doen, en ik ren liever alleen door de modder dan dat ik er ook doorheen moet kruipen
Dat is ook best een eind! Heb je nu met je fysio een opbouw-schema of zo dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik heb in april ook nog de prestatieloop van 13.2 staan.. over de dijk enzo. Dus dan kan ik beter die doen dan vol door de modder enzulks.
Ben benieuwd of ik hem nog kwijtraak.
Ja heb opbouwschema, maar daar wordt echt telkens door die kut shinsplints roet doorheen gemikt. Ja, 14 dagen was het uitverkocht. Anywayz, ik moet hollen, 10u crossfit. Tot straks en denk aan mequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook best een eind! Heb je nu met je fysio een opbouw-schema of zo dan?
En je raakt hem vast wel kwijt, die mudruns zijn altijd super snel uitverkocht toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja heb opbouwschema, maar daar wordt echt telkens door die kut shinsplints roet doorheen gemikt. Ja, 14 dagen was het uitverkocht. Anywayz, ik moet hollen, 10u crossfit. Tot straks en denk aan me
Ook weer zo een kcal bomquote:
Aww man crossfit lijkt me zó tof!quote:
Fijn zeg!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Ik sliep uit
Spierpijn in m'n benen is veul minder.En weer lager gewicht op de weegschaal
Inderdaad! Ik merk zelf ook dat ik beter kan studeren als ik wel een 'fris' hoofd heb door regelmatig te sportenquote:
Het zal niet alleen met lopen werken denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet dus meer lopen op een dag heb ik door
JA. Mag ook wel. Ik weeg duizend kilo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij bent op een afval combo of nie?
Nou, amperquote:
Niet teveel overdrijven johquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JA. Mag ook wel. Ik weeg duizend kilo._
Mag ik ook in de groepsapp??quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, amperWeet je nog dat ik gisteren zei in die groepsapp dat ik de spierpijn in mijn benen een beetje misde? Nou, ik heb het totaal niet gemist
Mijn god wat een WOD ey.
8x toes 2 bar
8x pull-ups
8x push-ups
8x sit-ups
8x box jump
En dat 36 min lang he.
Heftig! Maar alleen die box jumps voel je in je benen lijkt me?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, amperWeet je nog dat ik gisteren zei in die groepsapp dat ik de spierpijn in mijn benen een beetje misde? Nou, ik heb het totaal niet gemist
Mijn god wat een WOD ey.
8x toes 2 bar
8x pull-ups
8x push-ups
8x sit-ups
8x box jump
En dat 36 min lang he.
Ja, niet echtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heftig! Maar alleen die box jumps voel je in je benen lijkt me?
Dan krijg je aangepaste versie. Box-jump lukte mij maar 8 rondes, toen gaf mijn enkel en mijn rug het op. Dus toen deed ik step-ups. Ik heb echt rugpijn nuquote:Wat doe je dan als je de oefeningen nog niet kan? Pull-ups kan ik maar 1 keer en die toes-2-bar ziet er ook best onmogelijk uit
Hé, het gaat er nu af he. Positief doenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JA. Mag ook wel. Ik weeg duizend kilo._
Wahaha. Teringquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god wat een WOD ey.
8x toes 2 bar
8x pull-ups
8x push-ups
8x sit-ups
8x box jump
En dat 36 min lang he.
Ja dan moet je dus het aantal rondes bijhouden blijkbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha ja ik zie wel eens foto's op instagram van onbegrijpelijke puntentellingen. Maar ach, dat is meer iets voor als je het vaker doet lijkt me..
Wandelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo gewoon wandelen.
En daarna squatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |