Nou vertel pik, wat is de buit?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat treft, door de hoogte zitten die hier niet.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Maar ik snap wel dat je mijn hilarische grappen hergebruikt.
Een zakje heerlijke wiet. Op X/M na gebruik ik meer niet.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Toeter toeter toeter, bij Yasmin achterop de scooter.
Goed man, doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zakje heerlijke wiet. Op X/M na gebruik ik meer niet.
Een jointje roken is "aan de drugs zitten"? Ik meer zo'n beeld van mensen met een spuit in hun arm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Is het trouwens vooroordeelbevestigend dat een BNW'er aan de drugs zit?
Ok, misschien moet ik het ook maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een jointje roken is "aan de drugs zitten"? Ik meer zo'n beeld van mensen met een spuit in hun arm.
Het helpt wel mee om bepaalde verbanden beter te kunnen leggen. Ik werk ook goed stoned.
jij hebt serieus nog nooit geblowd? Op je 25e? Kunnen niet veel Nederlanders zeggen, of wel?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, misschien moet ik het ook maar eens proberen dan.
Nee ik denk dat ik ongeveer de enige ben. Ik zou het wel eens willen proberen op zich, ook crack en crystal meth.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij hebt serieus nog nooit geblowd? Op je 25e? Kunnen niet veel Nederlanders zeggen, of wel?
Ja, gewoon andersom doen, beginnen met crack.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik ongeveer de enige ben. Ik zou het wel eens willen proberen op zich, ook crack en crystal meth.
Trollolllol.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik ongeveer de enige ben. Ik zou het wel eens willen proberen op zich, ook crack en crystal meth.
Ik hoorde wel eens van mensen dat ze de paddo's direct in hun oogbal spoten, gaf een grotere high zeiden ze. Kan je dit aanraden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trollolllol.
Paddo's, wiet en MDMA. Dat is genoeg voor een geweldige set ervaringen en inzichten. Niet tegelijk, though.
De meeste sterren die je ooit gezien hebt (zelfs de TT's van dit topic kunnen er niet aan tippen), een machtige grot, 2 Nederlandse maten, ijzige kou (dat wel) en spacen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoorde wel eens van mensen dat ze de paddo's direct in hun oogbal spoten, gaf een grotere high. Kan je dit aanraden?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Is het trouwens vooroordeelbevestigend dat een BNW'er aan de drugs zit?
Zoals bijvoorbeeld: BNW / IS: de strijd in het Midden-Oosten #4quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Het helpt wel mee om bepaalde verbanden beter te kunnen leggen.
Ik mis nooit een woord.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen?
Als je wit spul vindt moet je dat niet gaan snuiven hè.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:59 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik ga morgen in het bos paddo's zoeken.
Dit boeit toch helemaal niemand joh, pringleturk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:04 schreef Peunage het volgende:
Wtf is dit dan. Totaal geen vertraging met het OV. Er klopt iets niet. Is dit een prank? Verborgen camera?
Ja mij wel jonguh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit toch helemaal niemand joh, pringleturk.
Ze wisten niet dat het ging sneeuwen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:04 schreef Peunage het volgende:
Wtf is dit dan. Totaal geen vertraging met het OV. Er klopt iets niet. Is dit een prank? Verborgen camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |