Zit wat in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet posten.
Nee hoor. Vooral niet als je een "nieuwsbericht" typt en tijdens het typen je gelijk via DM krijgt bevestigd...quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
Het gaat over POL en elk greintje plezier en emotie druipt gelijk uit het topic
Nieuwsbericht gemaakt, bedankt voor het klokkenluidenquote:
gahahahahahahquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwsbericht gemaakt, bedankt voor het klokkenluiden
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkapte "Kijk mij eens veel quote-alerts hebben" post.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon de hete dm's van ene Y. 23. hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk mij eens veel quote-alerts hebben" post.
Niet liegen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hete dm's van ene Y. 23. hoor
quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, zo heet zijn ze nietquote:
Bang voor je reputatie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
Hoeveel views heeft het bericht nu?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer dat ie de icon niet meepaktquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de gekozen categorie trouwens ook wel geweldig: showbizz.
Geen idee. Maar morgenavond gaat Peter R. de Vries bij DWDD zijn kijk op de zaak geven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat zowel Uccie als Specularium een liedje moeten zingen wegens valse bingo.quote:
Ben jij zo'n gare lurker die zich enorm druk maakt over een ander forum? Ik heb je er nog nooit zien posten volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
Het gaat over POL en elk greintje plezier en emotie druipt gelijk uit het topic
Mutant post hier gewoon wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:15 schreef timmmmm het volgende:
Ga hiwr eens ff niet lopen zeiken op POL of haar SC joh, over users als mutant lopen bashen als ze niet eens hier posten.
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat zowel Uccie als Specularium een liedje moeten zingen wegens valse bingo.
Een duet is eventueel ook toegestaan.
Zullen we hem in elkaar slaan? Modknokploegje alles.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gare lurker die zich enorm druk maakt over een ander forum? Ik heb je er nog nooit zien posten volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |