Moet je alweer naar bed van je partner?quote:
De vraag is waar hij zo snel een pincet vandaan haalt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Spec wil alleen maar een strikje om zijn pener doen om aan Uccie te presenteren, dat kun je toch geen prijs noemen
Voor zijn one-liners is NWS-feedback het uitgelezen topic.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sp3c is de koning van de nietszeggende one-liners inderdaad. Jammer dat we hem hier nooit meer zien.
Vroeger had je daar nog wel eens relletjes, beetje saai de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor zijn one-liners is NWS-feedback het uitgelezen topic.
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet je alweer naar bed van je partner?
Irrelevant natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is geen neutrale jury in deze. NWS geloofwaardig modden is al lastig genoeg.
Gelijk op de man, keihard dit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is geen neutrale jury in deze. NWS geloofwaardig modden is al lastig genoeg.
De notoire onruststokers in dat topic hebben hun geloofwaardigheid verloren. Zegt eigenlijk alles wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger had je daar nog wel eens relletjes, beetje saai de laatste tijd.
Hier mag dat. Als je erover nadenkt, is het eigenlijk opmerkelijk dat een KoosVogels hier nooit post. Die zou zich hier geweldig thuisvoelen, met al die aanvallen op de man.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelijk op de man, keihard dit.
Zal wel druk zijn met zijn geiten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Mutant een ban trouwens? Ik zie hem ook niet meer.
Die gebruikt ad hominem op de manier dat terroristen allah akhbar gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier mag dat. Als je erover nadenkt, is het eigenlijk opmerkelijk dat een KoosVogels hier nooit post. Die zou zich hier geweldig thuisvoelen, met al die aanvallen op de man.
Remlof zie je hier soms opduiken.
Koosquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier mag dat. Als je erover nadenkt, is het eigenlijk opmerkelijk dat een KoosVogels hier nooit post. Die zou zich hier geweldig thuisvoelen, met al die aanvallen op de man.
Joh, kan mij toch geen reet schelen wat jij allemaal post, ouwe pik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee: Mutant01quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Mutant een ban trouwens? Ik zie hem ook niet meer.
Die zitten in hun linkse commune genaamd Pol Café. Ronkende gorillagonorroe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag doen. Verschrikkelijk vermoeiend is het.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee: Mutant01
Er staat niks doorgestreept. Ik denk dat -ie gewoon even een leven aan het veinzen is. Sommige FOK!'ers doen dat af en toe.
Of hij is op weg naar Syrië.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee: Mutant01
Er staat niks doorgestreept. Ik denk dat -ie gewoon even een leven aan het veinzen is. Sommige FOK!'ers doen dat af en toe.
In z'n bruine Kia? Nee, ik denk het niet....quote:
Ik wilde vanmiddag een berichtje daar posten over de stemming in de Tweede Kamer over de Ombudsman. Er was namelijk op Wilders, Van Woerkom en ... op Frits Bom gestemd. Leek me wel een grappig feitje om even te melden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zitten in hun linkse commune genaamd Pol Café. Ronkende gorillagonorroe.
Dan moet je er ook niet posten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag een berichtje daar posten over de stemming in de Tweede Kamer over de Ombudsman. Er was namelijk op Wilders, Van Woerkom en ... op Frits Bom gestemd. Leek me wel een grappig feitje om even te melden.
Kom je daar in het topic, zijn ze weer bezig om een (een post van) mij af te zeiken. Het zal mijn favoriete topic nooit worden, dat POL-café.
quote:NWS-mod verdacht van corruptie
Specularium, vooraanstaand NWS-mod en Zijne Sipheid zelve, wordt verdacht van corruptie. De sippe moderator wordt ervan verdacht dat hij zijn eega, radiomaakster en FOK!-boegbeeld Uccie, ten onrechte heeft bevoordeeld in de Specularium gifjes-bingo.
De gifjes-bingo, gemaakt door ene Elflettering, is afgeleid van de modjes-bingo die Kingstowngod in het ONZ-forum heeft gelanceerd. De gifjes-bingo bestaat uit 25 plaatjes, onder het motto: "Topshow, mensen!" (Het gifje met de tekst "topshow" staat om die reden dan ook precies in het midden van de kaart).
Sinds de lancering van de bingokaart, heeft Specularium volgens kenners slechts 3-4 gifjes in het NWS-slowchat-topic gepost. Desalniettemin presenteerde Uccie plotseling een volle bingokaart. Het vermoeden bestaat dat Specularium de nodige hete pm's aan Uccie heeft gestuurd, met daarin de ontbrekende 22 gifjes.
De handel en wandel van het illustere duo wordt nu nader onderzocht. Een huiszoeking bij Specularium heeft, op een sixpack goedkoop bier van de Aldi na, niks bijzonders opgeleverd. Wanneer Specularium eindelijk speciaalbier gaat drinken, is nog niet bekend. Welke prijs Uccie met haar volle bingokaart heeft geïncasseerd, is ook nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |