quote:
Of tieten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag wel, hoeft niet. Nikszeggende oneliners zijn ook goed.
Dat was inderdaad de opzet ja. Dat ik over een paar weken heel triomfantelijk BINGO! zou roepen, inclusief linkjes naar alle posts als bewijs.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaahhh, Henk wilde eigenlijk winnen.
To obviousquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gifje uitlokken was wel t idee ja
Wie deelt nou de prijzen uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel, dat zegt alles. Dat bepaalt hoe het spel werkt. Het zegt echt dus sowieso alles!
Nou ja, eigenlijk is Kingstowngod de bedenker van de mod-bingo. Ik heb alleen een Specularium-variant gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt wel. Hij is de bedenker van deze bingo.
Precies! En seksuele handelingen met de jury.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees hier een beetje mee in dit topic, maar het thema is corrupte blote tieten bingo?
Meestal is het thema hete herenliefde.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees hier een beetje mee in dit topic, maar het thema is corrupte blote tieten bingo?
Dan moet Kingstown het komen zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is Kingstowngod de bedenker van de mod-bingo. Ik heb alleen een Specularium-variant gemaakt.
Maar Spec wil alleen maar een strikje om zijn pener doen om aan Uccie te presenteren, dat kun je toch geen prijs noemenquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie deelt nou de prijzen uit?
Juist, Specularium. Dus als hij zegt dat Uccie heeft gewonnen, dan heeft Uccu gewonnen.
Zo ingewikkeld is het niet mensen.
Het gaat helemaal nergens over, en dat elke dag. Maar Specularium heeft gifjes-tourettes en daar is nu een bingo van, die zijn we aan het afstrepen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Persefoneia het volgende:
Partypooper.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Juist, Specularium. Dus als hij zegt dat Uccie heeft gewonnen, dan heeft Uccu gewonnen.
Doe niet zo autistisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Een troostprijs kan je het wel noemen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Spec wil alleen maar een strikje om zijn pener doen om aan Uccie te presenteren, dat kun je toch geen prijs noemen
Die zijn hier ook alleen maar toegestaan omdat sp3c zich anders niet welkom zou voelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag wel, hoeft niet. Nikszeggende oneliners zijn ook goed.
Flink kado.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Spec wil alleen maar een strikje om zijn pener doen om aan Uccie te presenteren, dat kun je toch geen prijs noemen
En zo is het.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Is Specustrikjespener in dit verhaal dan het troostmeisje?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een troostprijs kan je het wel noemen.
sp3c is de koning van de nietszeggende one-liners inderdaad. Jammer dat we hem hier nooit meer zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zijn hier ook alleen maar toegestaan omdat sp3c zich anders niet welkom zou voelen.
Nee dat is Uccie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Specustrikjespener in dit verhaal dan het troostmeisje?
Specularium is geen neutrale jury in deze. NWS geloofwaardig modden is al lastig genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |