Pringles etenquote:
Dat rijmt niet Kees.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pringles eten
Dan verdien je het ook gewoon met je hoofd. Gewoon normaal doen en Lays eten. Geen kots in een koker.
Kijk eens aan, Penage met een verstandige post.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pringles eten
Dan verdien je het ook gewoon met je hoofd. Gewoon normaal doen en Lays eten. Geen kots in een koker.
Croky is beter, Pringles zijn inderdaad aardappelachtigeaidsquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pringles eten
Croky is beter zegt die...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Croky is beter, Pringles zijn inderdaad aardappelachtigeaids
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat Fatima in mijn fobo heeft gekeken terwijl die helemaal niet aanstaat.
Volgens mij werkt dat niet. Ik kan je nog steeds bekijkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
Moet even die vinkjes aanzetten bij anoniem en niet ingelogd.
Straks zit Henktown de hele tijd op mijn lege fobo te fappen.
Ik had het ook nog niet aangevinkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet. Ik kan je nog steeds bekijken
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet. Ik kan je nog steeds bekijken
Nu wel?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet aangevinkt.
Specaluhoedje ditdat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat muziekje speelt nu in de woning van Specu.
Je kijkt toch ingelogd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm geloof dat het vinkje niet heeft gewerkt...
Ohh het gaat je alleen om niet ingelogde mensen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kijkt toch ingelogd?
Dat kan gewoon.
Ja daar is die optie voor he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohh het gaat je alleen om niet ingelogde mensen?
Alsof er iets instaat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daar is die optie voor he?
Dat er geen regenjassen gaan gluren.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Mani heeft ook zijn broek uit zie ik.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar zo, wij weten wel beter.
Waarom eigenlijk? Peunagaquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:28 schreef Peunage het volgende:
Nu is Yasmina ook wel teleurgesteld.
Komt ie zo weer met dat plaatje van die kleffe vegetarische meuk aanzettenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoopte je niet op specs pikante worstpics?
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoopte je niet op specs pikante worstpics?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ie zo weer met dat plaatje van die kleffe vegetarische meuk aanzetten
Echt hequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ie zo weer met dat plaatje van die kleffe vegetarische meuk aanzetten
Dat treft, door de hoogte zitten die hier niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik heb vliegangstanders graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |