quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Gaat over Bilal en het geld dat aan hem verkloot is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alsof alleen Kazim het probleem is
Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alsof alleen Kazim het probleem is
Denk het ook, maar hij moet er eigenlijk wel 15 maken. Maar hij is niet het enige probleem, we hebben gewoon te weinig scorend vermogen. En Manu is geblesseerd, de enige invaller die echt iets te weeg kan brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.
Was Bilal ook vorig seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah gewoon een heel zwakke tweede helft. Het middenveld kwam er niet aan te pas, veel verdedigende fouten, aanval tandloos..
Trouwens die Larsson is ook wel.aan aardig voetballer :x
Niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
Van Geel had trouwens wel Necid kunnen huren in de winter... Prima spelertje.
Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.quote:
Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.
Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.
Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatogquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.
Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzinquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.
De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntjequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
Van Geel had trouwens wel Necid kunnen huren in de winter... Prima spelertje.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatog
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzin
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijnquote:
Dat ziet iedereen binnen Feyenoord, je kunt toch niet zo dom zijn om te denken dat men dat NIET ziet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn. Zo dom kan hij toch niet zijn?
Zit er het hele seizoen al in, jonge.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef H.FR het volgende:
Nou, PEC gaat ook winnen, dus we staan straks vierde. Lekker dan.
Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn. Zo dom kan hij toch niet zijn?
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wacht
Nee want Pec was er als de kippen bij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.
Necid had je ook kunnen huren bv.
Oke, er kon geen goede spits gevonden worden door falende scouting / beperkte netwerkmogelijkheden; de spitsen die interessant waren hebben of afgezegd, te duur, te groot risico, andere redenen. Necid was ook een risico geweest, afgelopen twee jaar ook twee kruisbandblessures gehad, maar die doet het prima. Had je wellicht wel in de winterstop kunnen halen, maar denk dat CSKA een mooi bedrag in gedachten had, toen haakte Juventus af en raakten ze in paniek. Necid wilde terug naar PEC en heeft ze min of meer gedwongen het contract te verscheurenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.
Necid had je ook kunnen huren bv.
Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Maar een vb, je had best een goede spits kunnen scouten
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Maar een vb, je had best een goede spits kunnen scouten
Tot dit seizoen was dat ook wel te verklaren vanuit het afwezige budget. Maar nu waren er gewoon per direct spelers nodig en dan mis je de scouting. Je kan niet blijven gokken op toevalstreffers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.
Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...
Mensen begrijpen echt totaal niet hoe het zit bij Feyenoord. Tergend.
En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.
Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?
Lekker hoor.
Nu niet van onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....
Ja, van Geel zijn in zijn nopjes zijn. Kazim heeft nog nooit zoveel doelpunten gemaakt en presteert daarmee boven volwachting.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntje
Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerkquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil een spits en zegt tegelijkertijd dat het scoutingsapparaat niet voldoet. De obvious keuzes die er wel waren wilde of konden niet. Vooral zo dom blijven schreeuwen.
Ik ga het niet eens meer proberen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerk
Leg jij dan eens uit hoe het bij Feyenoord zit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...
Mensen begrijpen echt totaal niet hoe het zit bij Feyenoord. Tergend.
Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer proberen...
Klotezooi inderdaad. Nummer 5, AZ, kan morgen zelfs gelijk in punten komen.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slechtquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
Wat dacht je van Groningen en AZ..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slecht
Dit. Ik zag de onzekerheden en mentaliteitsproblemen van vorig seizoen weer bovendrijven. Dan kun je zelfs tegen een amateurclub ten onder gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.
Dat is wat anders, maar dan nog speelden die beter dan Utrecht. Ik heb niks tegen Utrecht ofzo hoor, maar die spelen echt heel slecht, echt nog veel slechter dan wat ajax liet zien vorige weekquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.
Zo denk ik er ook over. Meer dan genoeg kleinere clubs dan Feyenoord hebben een (veel) betere spits, die hebben ze van de jeugd of voor weinig geld gekocht/gehuurd. Daar zit dan toch ook scouting bij? Hoe kunnen de scouts van Feyenoord nou zo matig zijn? Zover ik weet is er bijna geen een speler de afgelopen jaren naar Feyenoord gegaan op basis van het advies van een scout. Hoe kan een club als Feyenoord nou geen goede scouts hebben? Ik vind het trouwens ook wel erg dat er geen goede spits uit de jeugd er nu op het veld staat, maar een halfgare koekenbakker die er niet veel van kan. Alleen Achahbar zit momenteel bij het eerste elftal (spits van jeugdopleiding). Zelfs Te Vrede kwam niet eens van Feyenoord en die is ook niet bepaald goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Het is maar eredivisie niveau. Bovendien staat ons elftal goed. Iemand met een neusje voor goals zal vaak in de gelegenheid komen om te scoren. Dat hoeft echt geen snelle spits te zijn met een goede passeer beweging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man. Toevals / gelukstreffers daar gelaten.
?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jaja en jij bent de beste ter wereld zeker?
Tsja, wat is je alternatief?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
Boetius mag ook wel een keer optyfen nou echt de hele tweede helft weer niet gezien.
Bilal een eerlijke kans geven in plaats van 5 minuten invallen bij 2-0 voor.quote:
JP wedstrijdje of 6 laten banken inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
Boetius mag ook wel een keer optyfen nou echt de hele tweede helft weer niet gezien.
Dit zeg ik al tijden. Ik vind het ongelooflijk hoe ze hem behandelen. Zet Toornstra lekker op z'n oude plek op tienquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal een eerlijke kans geven in plaats van 5 minuten invallen bij 2-0 voor.
Veel slechter kan die het echt niet doen. Hooguit net zo onzichtbaar fijn weten we dat.
Het wordt ook tijd dat hij een beetje een kerel wordt.. doet nu al een paar seizoenen mee maar het is nog steeds een jochie die zich makkelijk van de bal laat zetten..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JP wedstrijdje of 6 laten banken inderdaad
genoeg talent maar hij moet even wakker geschud worden
Die man heeft inderdaad veel meer doelpunten, enige met een fatsoenlijk en constant schot. Al zat die van Kazim er wel lekker inquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zeg ik al tijden. Ik vind het ongelooflijk hoe ze hem behandelen. Zet Toornstra lekker op z'n oude plek op tien
moet in de leer bij zn maatje elvis om beetje als beest eruit te zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat hij een beetje een kerel wordt.. doet nu al een paar seizoenen mee maar het is nog steeds een jochie die zich makkelijk van de bal laat zetten..
Precies ook constant dat vallen en de scheids aankijken leuk als je 17 bent of zoquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat hij een beetje een kerel wordt.. doet nu al een paar seizoenen mee maar het is nog steeds een jochie die zich makkelijk van de bal laat zetten..
Krachthonk in met Kazim Kazanquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet in de leer bij zn maatje elvis om beetje als beest eruit te zien
Blijft een groot talent natuurlijk, maar wat die jongen dit seizoen laat zien ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
Was wel duidelijk dat ondanks alle missers Kazim echt spits nummer 1 is, ik heb te Vrede echt helemaal niet opgemerkt in het spelquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man heeft inderdaad veel meer doelpunten, enige met een fatsoenlijk en constant schot. Al zat die van Kazim er wel lekker in
Ik zeg het niet graag maar hij zou ook een voorbeeld kunnen nemen aan Depay. Eind vorig seizoen vond ik Boetius nog beter dan Depay, maar die gozer ontwikkelt zich goed.. weet niet wat Boetius allemaal uitvreet als hij doordeweeks op Varkenoord is, maar ik zie geen ontwikkeling op welk vlak dan ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet in de leer bij zn maatje elvis om beetje als beest eruit te zien
Mitchell is natuurlijk wel iemand die volledig afhankelijk is van de aanvoer. Met Boetius en Bouhlarouz heb je eigenlijk alleen Toornstra die een keer een voorzet zou kunnen geven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat ondanks alle missers Kazim echt spits nummer 1 is, ik heb te Vrede echt helemaal niet opgemerkt in het spel
Op het moment dat hij er in komt gaan we alleen maar lange ballen spelen, tja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat ondanks alle missers Kazim echt spits nummer 1 is, ik heb te Vrede echt helemaal niet opgemerkt in het spel
Alleen in de laatste minuut ineens een hele goeie actiequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
Als het er écht niet meer toe doet bedoel je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen in de laatste minuut ineens een hele goeie actieAls het écht moet kan ie het blijkbaar wel.
Bilal zouden ze gewoon in '15/16 moeten verhuren voor een seizoentje. Dat zal die jongen goed doen, want met dit schiet hij niets op. Het was op zich al een debiele keuze om zo vroeg te vertrekken uit de krochten van Friesland.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal een eerlijke kans geven in plaats van 5 minuten invallen bij 2-0 voor.
Veel slechter kan die het echt niet doen. Hooguit net zo onzichtbaar fijn weten we dat.
Laat hem nou gewoon een wedstrijd of 5 de 90 minuten vol spelen dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilal zouden ze gewoon in '15/16 moeten verhuren voor een seizoentje. Dat zal die jongen goed doen, want met dit schiet hij niets op. Het was op zich al een debiele keuze om zo vroeg te vertrekken uit de krochten van Friesland.
Depay is beslissender. Speelt de laatste 2 maanden echt verschrikkelijk slecht. Maar schopt er wel bijna elke wedstrijd een in of geeft een assist.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar hij zou ook een voorbeeld kunnen nemen aan Depay. Eind vorig seizoen vond ik Boetius nog beter dan Depay, maar die gozer ontwikkelt zich goed.. weet niet wat Boetius allemaal uitvreet als hij doordeweeks op Varkenoord is, maar ik zie geen ontwikkeling op welk vlak dan ook
Ook al krijgt hij vijf wedstrijden de kans, dan weet ik nog zeker dat hij daar echt niet blijer of vrolijker van wordt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon een wedstrijd of 5 de 90 minuten vol spelen dan zien we wel verder.
Krediet van Boetius is nu ook wel een keer op en die raakt werkelijk geen pepernoot dus wat voor risico loop je.
Zijn persoonlijk belang interesseert me niet zoveel. Feyenoord gaat er in ieder geval niet beter op worden als ze Boetius constant laten staan echt geen schim meer van zichzelf heeft niets te maken met een vormdipje of zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al krijgt hij vijf wedstrijden de kans, dan weet ik nog zeker dat hij daar echt niet blijer of vrolijker van wordt.
Ik zou veel liever Bilal willen zien voetballen dan Boetius nu. Ik weet niet of hij op links kan spelen, maar veel slechter dan boetius nu kan bijna niet, denk ik. Bilal wordt nooit de Bilal van vorig seizoen als hij telkens maar 10 min speeltijd krijgt. Ik zou volgend seizoen eigenlijk liever een nieuwe trainer zien met een normaal wisselbeleid dan Fred Rutten, want behalve met Bilal doet Fred het in mijn ogen het ook niet goed met Vilhena, Achahbar en Te Vrede.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilal zouden ze gewoon in '15/16 moeten verhuren voor een seizoentje. Dat zal die jongen goed doen, want met dit schiet hij niets op. Het was op zich al een debiele keuze om zo vroeg te vertrekken uit de krochten van Friesland.
Maar wat waren dan de plannen met Bilal? Welke toezeggingen waren er aan hem gedaan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn persoonlijk belang interesseert me niet zoveel. Feyenoord gaat er in ieder geval niet beter op worden als ze Boetius constant laten staan echt geen schim meer van zichzelf heeft niets te maken met een vormdipje of zo.
Je kan nog beter Boetius een jaartje verhuren.
Allebei verrotte knieën ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Boetius is nooit goed geweest. Iedereen kon zien dat hij nooit iets ging bereiken. Ajacieden hebben hetzelfde met die kishna. Kan er ook niks van.
Is allemaal niet zo relevant Hans, als speler A ronduit dramatisch speelt, 0,0 rendement niet eens meer een man kan passeren of een voorzet meer kan geven en je hebt als club een 3.5 miljoen kostend alternatief in speler B op de bank zitten dan zet je die daar lekker neer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat waren dan de plannen met Bilal? Welke toezeggingen waren er aan hem gedaan?
klopt. Maar wat heeft JP effectief goed gedaan laatste half jaar? Zo jammer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:08 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd van gisteren is voornamelijk verloren door Vermeer en Kongolo, je kan best kritiek op Boëtius hebben, maar dat is niet de reden van de nederlaag.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Boetius is nooit goed geweest. Iedereen kon zien dat hij nooit iets ging bereiken. Ajacieden hebben hetzelfde met die kishna. Kan er ook niks van.
Zo slecht vond ik de wissel niet, al had ik tegelijkertijd Boetius gewisseld voor Bilal. Maar een aanvaller erbij zetten ipv aanvaller voor aanvaller is wel een duidelijk signaal. Achterin 1-op-1 en alles of niets.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
Hoeveel bal-contacten heeft Te Vrede gisteren eigenlijk gehad? Blijft ook een kromme wissel. Natuurlijk is Boulahrouz niet best maar had dan Boetius er af gehaald, totaal onzichtbaar!
Had zelf eerder Bilal er in gezet voor Boulah en dan Immers erbij in de spits ipv Te Vrede.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik de wissel niet, al had ik tegelijkertijd Boetius gewisseld voor Bilal. Maar een aanvaller erbij zetten ipv aanvaller voor aanvaller is wel een duidelijk signaal. Achterin 1-op-1 en alles of niets.
Te Vrede had wel bijna een goede kopkans toen ie 10 seconde in het veld stond en liep goed richting de 1e paar wat ruimte creëerde voor de vrije kopkans van Kazim.
Beste tijd gehad. Toch niet zo een groot talent als jullie dachten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:09 schreef satecl het volgende:
Wat een drama gister. Middelmaatje hoor. Wat is er met Kongolo aan de hand de afgelopen 3 wedstrijden? Heeft ie een vriendin ofzo?
was een mooie goal ja, maar ook in die fase hadden we naar mijn mening ook niet echt de overhand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:58 schreef Happel het volgende:
En het begon zo mooi gisteren
[ afbeelding ]
Scheer je wegquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef Herqules het volgende:
[..]
Beste tijd gehad. Toch niet zo een groot talent als jullie dachten.
Beide kunnen er geen kut van. Kishna.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Beide hebben laten zien beslissend te kunnen zijn en het publiek te kunnen vermaken, Boëtius nog iets meer maar Kishna ook zeker
Inderdaad. Ik heb liever een Veltman, of een Moisander. Zelfs liever van der Hoorn dan die Kongolo. Wat een drama die kerel man man man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef Herqules het volgende:
[..]
Beste tijd gehad. Toch niet zo een groot talent als jullie dachten.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb liever een Veltman, of een Moisander. Zelfs liever van der Hoorn dan die Kongolo. Wat een drama die kerel man man man.
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Kongolo vind ik nog steeds een groter talent dan Van Beek, maar Van Beek is nu wel beter in vormquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb liever een Veltman, of een Moisander. Zelfs liever van der Hoorn dan die Kongolo. Wat een drama die kerel man man man.
Met Mulder was het denk ik 8-1 gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:27 schreef Caland het volgende:
Altijd al gezegd dat negers niet kunnen keepen.
Matige trollquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Die 0-1 was ook meer op goed geluk natuurlijk. Kazim maakt eerder een doelpunt als hij niet veel tijd krijgt om te schieten/na te denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim was ondanks die 0-1 ook lekker bezig. Wat een niet te missen kansen heeft 'ie soms gehad.
Dat heeft Mario Been ons ook goed onderwezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die 0-1 was ook meer op goed geluk natuurlijk. Kazim maakt eerder een doelpunt als hij niet veel tijd krijgt om te schieten/na te denken.
Onzin natuurlijk. Er zijn voorbeelden te over waar hij plotseling een kans krijgt, meteen moet beslissen en mist. Bijv. de een op een situatie met Cillissen toen de bal plotseling voor zijn voeten viel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die 0-1 was ook meer op goed geluk natuurlijk. Kazim maakt eerder een doelpunt als hij niet veel tijd krijgt om te schieten/na te denken.
Kongolo is het grootste talent van Feyenoord. Wordt beter dan Indi, de Vrij, Vlaar en al die andere Nederlandse meuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Kongolo vind ik nog steeds een groter talent dan Van Beek, maar Van Beek is nu wel beter in vorm
Nee man, speelt een keer een wedstrijd slecht dus kan er gewoon geen kut van. Open je ogen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Kongolo is het grootste talent van Feyenoord. Wordt beter dan Indi, de Vrij, Vlaar en al die andere Nederlandse meuk.
Klopt, die Clasie en El Ahmadi zijn ook maar een stel prutsers. Het is dat Lex er is, anders hadden we onder Dordt gestaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man, speelt een keer een wedstrijd slecht dus kan er gewoon geen kut van. Open je ogen.
Ik denk dat Bijlow net iets te veel gaat verdienen in de ogen van Van Geelquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft lastig, allemaal naar dezelfde camera kijken...
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
Zouden jullie het contract van Rutten verlengen? Ik twijfel.
We weten niet eens zeker of Rutten zelf wel wil blijven. Ik zou zelf graag Ron Jans naar Feyenoord zien komen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
Wat kijkt van Geel ongemakkelijk. Is hij soms zijn nieuwjaarsvoornemen om niemand te contracteren aan het verbreken?quote:
Wat mij betreft blijft hij niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft lastig, allemaal naar dezelfde camera kijken...
Gatverdamme. Met die blije bakkes van hem. Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
We weten niet eens zeker of Rutten zelf wel wil blijven. Ik zou zelf graag Ron Jans naar Feyenoord zien komen eigenlijk.
Waarom niet? Jans en Necid en nog een paar andere leuke spelertjes van Pec. Ik zou het doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met die blije bakkes van hem. Alsjeblieft niet zeg
Mooi staaltje handelen van de club.quote:Feyenoord dreigt met ontslag voorzitter Het Legioen
Feyenoord gaat Roeland van Meerveld middels een mediaprotocol verplichten om al zijn berichten en mededelingen op onder andere Twitter van tevoren te laten goedkeuren door de club. Dat meldt de voorzitter van Stichting Het Legioen zelf op zijn Twitter account. Ook laat Van Meerveld weten dat hij uit zijn functie zal worden gezet, als hij er niet mee akkoord gaat.
“Als gekozen supportersvertegenwoordiger (bij Stichting Het Legioen) ben ik benieuwd naar de mening van de supporters over het volgende”, schrijft hij op Twitter. “Wat vinden jullie van de verplichting om al mijn berichten / mededelingen (op o.a. Twitter) eerst vooraf door Feyenoord te laten goedkeuren?”
Van Meerveld laat weten zeer verbaasd te zijn, vooral omdat hij niet eens op de loonlijst staat bij Feyenoord. Op de vraag wat voor eisen Feyenoord stelt zegt hij: “Door het verplicht stellen om een mediaprotocol te tekenen. Ben niet in dienst van de club. Ben gekozen uit alle Legioen-leden.” Als hij hiermee niet akkoord gaat dreigt Feyenoord hem uit zijn functie te zetten: “Het is inderdaad een keiharde eis met die consequentie.”
Daar kun je tegenoverstellen Kongolo, Van Beek en in mindere mate Manu wél stappen hebben gemaakt, Clasie ook. Maar goed eerlijk gezegd geloof ik niet dat het aan Rutten ligt. Die jongens doen dat grotendeels zelf, net als dat Boëtius toch echt zelf verantwoordelijk is voor het feit dat hij dit seizoen vrijwel elk duel verliest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft hij niet.
Voornamelijk door het feit, dat bepaalde talenten (Boëtius, Vilhena e.a.) bij hem stagneren, dat hij spelers misbruikt op vreemde posities, zijn vreemde wisselbeleid en omdat ik hem de volgende stap niet zie maken.
En wie is daar verantwoordelijk voor? De TD én de trainer. Helaas hebben wij een trainer die in de zomer hoopte op een spits en tijdens de winter deze hoop opnieuw uitsprak. Daar blijft het echter bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:52 schreef Maastoren het volgende:
Waarom niet?
Het spelersmateriaal is gewoon niet goed genoeg. Te weinig kwaliteit en de selectie is niet breed genoeg.
Als hij niet in loondienst is hoe kunnen ze hem dan ontslaan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi staaltje handelen van de club.
Ron Jansquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
We weten niet eens zeker of Rutten zelf wel wil blijven. Ik zou zelf graag Ron Jans naar Feyenoord zien komen eigenlijk.
Niet, lijkt me.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef eight het volgende:
[..]
Als hij niet in loondienst is hoe kunnen ze hem dan ontslaan?
Ze zullen hem vast uit het bestuur van het Legioen kunnen zetten.quote:
Als dat zomaar kan dan slaat die verkiezing ook nergens opquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze zullen hem vast uit het bestuur van het Legioen kunnen zetten.
Alsof de Boerenkool met worst cultuur gaat stroken met die van een topploeg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Ron Jans ook wel eens bij een Nederlandse topclub willen zien, maar ik zou het risico niet nemen als ik Van Geel was.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef Vasion het volgende:
Best genant om onder PEC Zwolle te staan.
Ik zie Jans alleen bij PSV passen, Feyenoord en Jans is een totale mismatch denk ik. Zie zijn periode bij Standard Luik. Wel fan van em overigens.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Ron Jans ook wel eens bij een Nederlandse topclub willen zien, maar ik zou het risico niet nemen als ik Van Geel was.
Met Fred speelt de ploeg prima voetbal, beter dan onder Koeman nog alleen goffedomme waardeloos ingekocht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef Typisch het volgende:
Als Fred niet blijft zal het wel tijd worden voor JP en Gio.
Hij probeert ook echt zo'n verbeten Engelse manager kop op te zettenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/OFjDjXKBmiw
Koemangod
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius Bilal is een typische allochtone buitenspeler die eens in de zoveel tijd een leuke actie maakt, maar waar je op een gure winteravond in Heerenveen niet veel aan hebt.
Kishna heeft nog een hele lange weg te gaan, maar ik sluit niet uit dat hij de volgende stap al niet meer kan maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Beide kunnen er geen kut van. Kishna.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/OFjDjXKBmiw
Koemangod
Jans is leuk bij kleinere ploegen, gaat kapot bij grote clubsquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waarom niet? Jans en Necid en nog een paar andere leuke spelertjes van Pec. Ik zou het doen.
Ik moet het nog maar eens zien. Het is niet niks wat hij met pec presteert met goed verzorgd voetbal.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jans is leuk bij kleinere ploegen, gaat kapot bij grote clubs
Ja, dat klopt, hij presteert goed, maar hij zegt dan ook wekelijks dat ze geen druk hebben en het allemaal een groot feest vinden. Een dergelijke trainer is het dan ook. Lekker amicaal kijken wat je kunt bereiken. Zodra het 'moeten' wordt, wordt het moeilijker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar eens zien. Het is niet niks wat hij met pec presteert met goed verzorgd voetbal.
Dan heb je 3 jonge keepers waarvan er 1 nooit keept en 1 met Jong Feyneoord (althans, maar nu twijfel ik even aan mijn kennis van de reglementen, als je die nieuwe beloftenelftallenopzet krijgt mag een selectiespeler van het 1e niet meedoen bij het 2e). Bijlow mag nog gewoon bij de jeugd meedoen, Miazek dacht ik ook maar twijfel ik aan. Ik zou Graafland verlengen (ideale 3e keeper), Vermeer 1e keep, Miazek 2e (behalve met nieuwe regels, dan kan die wellicht beter 3e zijn vanwege Jong Feyenoord), Graafland 3e (of andersom). Hahn nog seizoen verhuren, Lamprou/Mulder dumpen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:48 schreef ace_eleven het volgende:
Momenteel hebben dus (1) Vermeer, (2) Mulder, (3) Graafland, (4) Miazek, (5) Bijlow, (6)Hahn en (7) Lamprou een profcontract? Wel wat veel wellicht.
Dat wordt dus aflopende contracten niet verlengen:
- Mulder
- Graafland
- Lamprou
en dan Vermeer 1e keep, met Hahn op de bank en Miazek als 3e doelman gok ik?
En bij eventueel verkoop van Vermeer komt Bijlow bij de selectie?
Lamprou wou volgens mij al permanent naar Willem II verkassen, en Mulder zal ook weg willen. Ik weet zo gauw niet wanneer dat contract van Graafland verloopt maar die lijkt inderdaad ook wat overbodig, gezien de huidige verzameling aan keepers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:48 schreef ace_eleven het volgende:
Momenteel hebben dus (1) Vermeer, (2) Mulder, (3) Graafland, (4) Miazek, (5) Bijlow, (6)Hahn en (7) Lamprou een profcontract? Wel wat veel wellicht.
Dat wordt dus aflopende contracten niet verlengen:
- Mulder
- Graafland
- Lamprou
en dan Vermeer 1e keep, met Hahn op de bank en Miazek als 3e doelman gok ik?
En bij eventueel verkoop van Vermeer komt Bijlow bij de selectie?
Als Hahn zich een beetje doorontwikkelt kun je Vermeer over een seizoen met miljoenenwinst verpatsen aan een of andere buitenlandse club.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Tortugal het volgende:
Gewoon Vermeer en Hahn die strijden om de 1e plek, en Miazek als 3e keeper.
Been moet z'n mond eens een keer houden als het ook maar een klein beetje minder loopt.quote:
Graafland krijgt elk jaar een één-jarig contract voorgeschoteld, wat prima is. Keepers moet je zoveel mogelijk laten spelen, wat is het nut van Hahn, Miazek en Vermeer bij het 1e elftal? Heb je 3 goede keepers waarvan er 1 nooit kan spelen en dus niet beter kan wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lamprou wou volgens mij al permanent naar Willem II verkassen, en Mulder zal ook weg willen. Ik weet zo gauw niet wanneer dat contract van Graafland verloopt maar die lijkt inderdaad ook wat overbodig, gezien de huidige verzameling aan keepers.
Nouja, ik kan me voorstellen dat Mulder er in ieder geval vandoor gaat. Lamprou wil (wou?) weg. Bijlow, Miazek of Hahn op de bank laten zitten is ook niet wat. Graafland als back up dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Graafland krijgt elk jaar een één-jarig contract voorgeschoteld, wat prima is. Keepers moet je zoveel mogelijk laten spelen, wat is het nut van Hahn, Miazek en Vermeer bij het 1e elftal? Heb je 3 goede keepers waarvan er 1 nooit kan spelen en dus niet beter kan worden
Mulder mag transfervrij weg, dus die gaat sowieso weg. Lamprou wil geen 2e keeper zijn dus gaat weg. Ik zou Hahn verhuren (mits Vermeer blijft), Bijlow nog gewoon in de jeugd laten spelen en Miazek doorschuiven naar Jong Feyenoord, Graafland voor op de bank. Mocht Vermeer geblesseerd raken zou ik Miazek op doel zettenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat Mulder er in ieder geval vandoor gaat. Lamprou wil (wou?) weg. Bijlow, Miazek of Hahn op de bank laten zitten is ook niet wat. Graafland als back up dan?
quote:
We kunnen tenminste weer voor plek 2 strijden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee of ik blij moet zijn met de overwinning van AZ op Ajax.
Natuurlijk heerlijk om Ajax in deze vorm te zien maar aan de andere kant zijn wij net zo belabberd uit de winterstop gekomen.
Bovendien komt AZ nu gelijk in punten....
Ik vind het juist erger. We hadden gelijk met Ajax kunnen staan als we gewoon normaal hadden gespeeld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
We kunnen tenminste weer voor plek 2 strijden.
De blunder in Heerenveen is minder erg nu.
Je had op 2 punten kunnen staan..Vind het juist nog wat extra zuurderquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gat is nog steeds 5 punten hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke spits, hoef je je nergens zorgen over te makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gat is nog steeds 5 punten hoor.
wat dat betreft staat Twente dichter op ons.
Afijn, van Cambuur winnen wordt wel belangrijk nu. Ik zie Ajax wel punten verspelen in Deventer, dan zie ik ons wellicht wel 2e eindigen.
Maar eigenlijk moeten wij ons momenteel meer zorgen maken over fucking PEC Zwolle, AZ en Fc Twente. Ook gezien ons nog vrij pittige programma.
Ja, dan was er geen geld geweest voor bv. Vermeer en had je op 30 punten achter gestaan omdat Mulder had moeten keepen. Kazim voldoet niet, maar het is nou eenmaal niet andersquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke spits, hoef je je nergens zorgen over te maken
Dat weet ik, doe rustig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dan was er geen geld geweest voor bv. Vermeer en had je op 30 punten achter gestaan omdat Mulder had moeten keepen. Kazim voldoet niet, maar het is nou eenmaal niet anders
Ik ben rustig hoorquote:
Ik kom net thuis, zie de uitslag en denk precies hetzelfde.. 2e plek kan nog steeds, maar net als de voorgaande seizoenen laat Feyenoord het telkens afweten als het echt moet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme zeg...had je weer dichterbij kunnen komen.
Nee, volkomen logisch want geen spitsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Onbegrijpelijk dat we daar maar 1 punt hebben behaald in 2 wedstrijden
Je kan het wel breder trekken.. alle aanvallers en middenvelders die wij hebben scoren moeizaam.. voor het seizoen had ik al bedenkingen over ons scorend vermogen.. Clasie, Vilhena, El Ahmadi.. middenvelders die bijna nooit scoren.. een spits die voor het eerst van zijn leven in de spits staat.. als dan ook nog Boetius en Immers de helft minder scoren als vorig seizoen dan wordt het niks..quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:18 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, volkomen logisch want geen spits
Vrij pittige programma? Je komt tot 22 maart alleen maar prutsers tegen in de Eredivisie. Eigenlijk ben je aan je stand verplicht om op 22 maart tweede te staan. Pas daarna begint de strijd pas echt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar eigenlijk moeten wij ons momenteel meer zorgen maken over fucking PEC Zwolle, AZ en Fc Twente. Ook gezien ons nog vrij pittige programma.
Kan toch op de plek van Clasie? Denk dat hij niet nog een seizoen blijftquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Gudelj zou echt een fantastische aankoop zijn, schijnt een clausule van 6 miljoen te hebben aankomende zomer. Past alleen niet echt op het middenveld denk ik.
Mwhah, Gudelj is wel meer een 8 dan een 6 natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan toch op de plek van Clasie? Denk dat hij niet nog een seizoen blijft
Het salarisplafond schijnt ook maar schone schijn te zijn. Met tekengeld en andere bonussen worden de jaarinkomsten flink omhoog gekrikt. De Jong schijnt op 2.5 M uit te kopen en El Ahmadi op 1.8quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Sowieso zit je met het salarisplafond van Van Geel.. Lijkt me dat Gudelj eerder naar het buitenland zal gaan. Bij PSV betalen ze ook maar maximaal 1 miljoen bruto en Gudelj zal in het buitenland ongetwijfeld meer kunnen verdienen
Een fatsoenlijke spits had dit seizoen het verschil kunnen maken. Nu rest ons nog twee fantastische wedstrijden tegen Roma en dan zit het seizoen er weer op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 06:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, en dan verliest Ajax ook nog, had je ze weer in het vizier kunnen hebben. Wat een kutseizoen is dit toch.
Die salarissen zijn bedragen wat de NL-eredivisiespelers in 2014 verdienden, en daar zit dus nog een smak geld bij van de voorgaande werkgever (zoals Aston Villa de eerste 8 maanden van El Ahmadi zijn salaris betaalden).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:26 schreef eight het volgende:
[..]
Het salarisplafond schijnt ook maar schone schijn te zijn. Met tekengeld en andere bonussen worden de jaarinkomsten flink omhoog gekrikt. De Jong schijnt op 2.5 M uit te kopen en El Ahmadi op 1.8
Een andere spits scheelt geen 18 punten hoor. Ook de backs en buitenspelers bakken er geen kut van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits had dit seizoen het verschil kunnen maken. Nu rest ons nog twee fantastische wedstrijden tegen Roma en dan zit het seizoen er weer op.
Spelen om de 3e plek is niet erg uitdagend maar ik hoop eerlijk gezegd toch dat ze een beetje hun best blijven doen. Als je geen Europees voetbal haalt is het seizoen pas echt een drama.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits had dit seizoen het verschil kunnen maken. Nu rest ons nog twee fantastische wedstrijden tegen Roma en dan zit het seizoen er weer op.
Play offs dreigen nu echt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Spelen om de 3e plek is niet erg uitdagend maar ik hoop eerlijk gezegd toch dat ze een beetje hun best blijven doen. Als je geen Europees voetbal haalt is het seizoen pas echt een drama.
Yep.. en de keren dat we daarin meededen gingen we af als een gieter.. Ik zie de andere ploegen nog genoeg punten verspelen maar die 3e plek wordt nog lastig genoegquote:
Inderdaadquote:
Qua spel wel.. qua benutten van kansen is hij net zo matig als de rest helaas.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaadkan tenminste iets teweeg brengen.
Je weet het nooit met hun, maar soms verwacht ik dat ze zelfs Van der Hoorn nog voor 15 miljoen kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef ace_eleven het volgende:
Het wordt nog best wel een moeilijk seizoen, maar 2e worden is nog altijd goed mogelijk. Mag Ajax eens wat centjes van de bankrekening trekken als ze hun 20 mln CL-inkomsten missen
Ik denk dat dat nu wel een beetje tegen zal vallen. De scouts zien voldoende wedstrijden om te zien dat het allemaal niet overhoudt in Amsterdam. Ajax zal komende zomer wel de portemonnee gaan trekken, maar ook dan is het afwachten hoe snel die versterkingen hun draai gaan vinden in een matig team vol (zelf)overschatte(nde) talenten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Je weet het nooit met hun, maar soms verwacht ik dat ze zelfs Van der Hoorn nog voor 15 miljoen kunnen verkopen.
Pijnlijk jaquote:Maar, we moeten stoppen met naar andere kijken. Vaak genoeg gebeurd dat Feyenoord bij puntverlies van de concurrentie zelf ook punten laat liggen.
Beetje laat beschikbaar voor CC. Die zullen vast al kaarten hebben voor thuisvakken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:47 schreef Caland het volgende:
Nog eens 500 extra kaarten voor Rome uit. Morgen beschikbaar voor clubcardhouders. Teller komt dan op 5000.
Ja, er mag wel eens wat meer naar prioriteiten gekeken worden inderdaad. Ook met het oog op wat er nog aan zit te komen uit de jeugd, zou je bij een vertrek van Clasie & Vilhena nog sterk moeten overwegen of je wel mensen aan wilt trekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom staat die Chery nou weer hoog op de verlanglijst? Leuk spelertje hoor, maar zoek godverdomme eerst eens fatsoenlijke backs en een spits. Middenvelders genoeg.
Inderdaad, gewoon geld besteden aan posities waar je geen jeugd voor hebt. En desnoods jonge talenten verhuren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef satecl het volgende:
Laat maar weer zien dat Feyenoord ook gewoon een koopjes club is. Een paar jaar terug was er grote nood, geen geld. Toen moesten we het maar doen met jochies als de Vrij, Indi, Castaignos, Cabral, Clasie en Fer.
Er is weer een beetje geld, en gelijk willen ze weer van dat B-garnituur halen. Bouhlarouz, Wilkshire, Havenaar, Labyad, Chery, Bilal. Allemaal troep. Terwijl jongens als Vilhena, Schuurman, Karsdorp en Achahbar lekker de bank mogen zitten.
Nee, als het aan mij ligt, spaar je het geld gewoon op. En koop je alleen spelers met uitzonderlijke kwaliteiten. Een Gudelj bijvoorbeeld, of Zapata. De rest vul je op met eigen jeugd.
Nja, het is altijd de vraag hoe snel en of de jeugd de laatste stap gaat maken natuurlijk. Die Herrmann* is bij aanvang van komend seizoen ook 18. zou je ook gewoon voor de leeuwen kunnen gooien. Is natuurlijk een dunne evenwichtslijn wat een jaar vooruitkijkend het beste is voor spelers (nog een jaar jeugd, verhuur, bij selectie en geen minuten maken, voor de leeuwen gooien)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon geld besteden aan posities waar je geen jeugd voor hebt. En desnoods jonge talenten verhuren.
Ja, ik vind ook dat hij daar erg weinig mee experimenteert. Hij is wel goed met moeilijke jongens, schijnt...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik las laatst dat Rutten zo goed met jeugdspelers is, maar dat valt best wel tegen.
Misschien dat de jeugd nog niet goed genoeg bevonden wordt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef satecl het volgende:
Laat maar weer zien dat Feyenoord ook gewoon een koopjes club is. Een paar jaar terug was er grote nood, geen geld. Toen moesten we het maar doen met jochies als de Vrij, Indi, Castaignos, Cabral, Clasie en Fer.
Er is weer een beetje geld, en gelijk willen ze weer van dat B-garnituur halen. Bouhlarouz, Wilkshire, Havenaar, Labyad, Chery, Bilal. Allemaal troep. Terwijl jongens als Vilhena, Schuurman, Karsdorp en Achahbar lekker de bank mogen zitten.
Nee, als het aan mij ligt, spaar je het geld gewoon op. En koop je alleen spelers met uitzonderlijke kwaliteiten. Een Gudelj bijvoorbeeld, of Zapata. De rest vul je op met eigen jeugd.
Jeugd groeit op het moment als ze de kans krijgen. Hoe gaan ze daar mee om? Dat is de vraag. Zolang Karsdorp(Wordt volgende week 20 jaar, vorig jaar uitgeroepen tot beste speler van de A competitie) niet de kans krijgt op het middenveld.. Zullen we het nooit weten. Schuurman komt er ook aan, schijnt ook al aardig mee te kunnen op de training. En dan hebben we ook nog Sleegers die uitblinkt bij de verrassende nummer 3(!) van de Jupiler League, FC Eindhoven. Waarom dan interesse tonen in fucking Chery?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat de jeugd nog niet goed genoeg bevonden wordt?
Al valt het natuurlijk samen met alle verwachtingen. Feyenoord wil strijden om het kampioenschap. Dan kun je niet continue eigen jeugd voor de leeuwen gooien en ook nog verwachten dat we kampioen worden.
Dat middenveld is niet beter dan het middenveld van een AZ of Twente. Moet je toch naar iets beters streven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:57 schreef Akilla het volgende:
Ik snap ook niet dat als vilhena, immers en clasie weg gaan, we niet gewoon wat jeugd daar neerzetten. We hebben het al jaren over de goede jeugd, maar ineens nu we wat geld lijken te hebben gaan we weer kopen...
een middenveld met el ahmadi, schuurman, sleegers/karsdorp is toch prima? Een paar jaar geleden toen clasie ging spelen hadden ook mensen hun twijfels daarover en kijk hoe die het nu doet..
Lekker logisch wel...quote:Beste Don,
Graag willen wij jou een speciale aanbieding doen: je krijgt bij aankoop van een wedstrijdkaart voor Feyenoord – SC Cambuur een tweede wedstrijdkaart gratis!
De wedstrijd Feyenoord – SC Cambuur wordt gespeeld op zondag 8 februari om 12.30 uur in De Kuip. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Zorg dat je er snel bij bent, want op = op.
Kaarten bestellen
Om gebruik te maken van deze actie, klik je op de button onderaan deze e-mail en log je vervolgens in met je e-mailadres (het e-mailadres waar je deze mail op hebt ontvangen!). Als je kaarten bestelt, moet je deze direct afrekenen. Na het afronden van je bestelling ontvang je automatisch per e-mail je wedstrijdkaarten (e-tickets). Deze dien je uit te printen en op de wedstrijddag te gebruiken als toegangsbewijs tot het stadion.
Voor de wedstrijd Feyenoord – SC Cambuur geldt een clubkaartverplichting. Indien je via deze actie twee kaarten voor de prijs van één bestelt, is het niet noodzakelijk om een clubkaart in je bezit te hebben. Ook zonder clubkaart kun je dus meedoen aan deze actie en een tweede wedstrijdkaart gratis ontvangen.
Zien we je zondag in De Kuip?
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam N.V.
Ja want bakkal en el ahmadi waren toe zo goed...Uiteindelijk deden ze het goed, maar in de zomer was het om te janken... helemaal toen fer weg ging.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat middenveld is niet beter dan het middenveld van een AZ of Twente. Moet je toch naar iets beters streven.
Clasie begon toen met El Ahmadi en Bakkal.
spuit 11:quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:47 schreef Caland het volgende:
Nog eens 500 extra kaarten voor Rome uit. Morgen beschikbaar voor clubcardhouders. Teller komt dan op 5000.
El Ahmadi---Karsdorpquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat middenveld is niet beter dan het middenveld van een AZ of Twente. Moet je toch naar iets beters streven.
Clasie begon toen met El Ahmadi en Bakkal.
Dat zijn 4 spelers voor 3 posities. Met eventueel Sleegers zit je dan op 5. Waarvan 3 zonder Eredivisie ervaring. Dan zou ik een aankoop als Chery wel begrijpen. Maar ik ga er niet vanuit dat Clasie, Vilhena én Immers weg gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
El Ahmadi---Karsdorp
-------Toornstra--------
En Schuurman achter de hand.
Of zie je liever El Ahmadi, Chery, De Leeuw?
Met jouw theorie komt de jeugd nooit aan de bak.
Dit. Feyenoord heeft een goede jeugdopleiding maar produceert niet de uitzonderlijke talenten die een ploeg kampioen maken.. dat kan alleen als je kwaliteit haalt van buiten. De laatste lichting die talenten voor het 1e afleverde was die van Boetius.. daarna is er toch een beetje een gat ontstaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat de jeugd nog niet goed genoeg bevonden wordt?
Al valt het natuurlijk samen met alle verwachtingen. Feyenoord wil strijden om het kampioenschap. Dan kun je niet continue eigen jeugd voor de leeuwen gooien en ook nog verwachten dat we kampioen worden.
Wat een neuzenontwerp.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:10 schreef Pascalus het volgende:
Het speculeren is weer begonnen. Al lijkt mij dit niet erg realistisch.
[ afbeelding ]
Het is elk jaar weer vroeg speculeren hoe het nieuwe uitshirt van Feyenoord er volgend seizoen gaat uitzien. Ditmaal zijn de mannen van W-Z-F.nl die diverse geluiden hebben opgevangen. "Ons hebben berichten bereikt dat Feyenoord en Adidas een overwegen om het uitshirt voor volgend seizoen te baseren op een shirt uit het verre verleden van de club. Het zou gaan om het rood blauwe shirt waar in het jaar van de oprichting (toen Feyenoord Wilhelmina heette) in werd gespeeld."
En dat Fred z'n resultaten tegenvallen aan het einde van de competitie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik las laatst dat Rutten zo goed met jeugdspelers is, maar dat valt best wel tegen.
Mouwtjes wit i.p.v. blauw en je hebt een ajaxshirt inderdaad.quote:
Lelijk.. we zijn Aston Villa niet. Gewoon iets met groen en witquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:10 schreef Pascalus het volgende:
Het speculeren is weer begonnen. Al lijkt mij dit niet erg realistisch.
[ afbeelding ]
Het is elk jaar weer vroeg speculeren hoe het nieuwe uitshirt van Feyenoord er volgend seizoen gaat uitzien. Ditmaal zijn de mannen van W-Z-F.nl die diverse geluiden hebben opgevangen. "Ons hebben berichten bereikt dat Feyenoord en Adidas een overwegen om het uitshirt voor volgend seizoen te baseren op een shirt uit het verre verleden van de club. Het zou gaan om het rood blauwe shirt waar in het jaar van de oprichting (toen Feyenoord Wilhelmina heette) in werd gespeeld."
Aston Villa shirtsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Dat uitshirt lijkt me eerder een trainingsshirt.
Uit moet gewoon groen-wit zijn.
Breng ze maar niet op ideeënquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mouwtjes wit i.p.v. blauw en je hebt een ajaxshirt inderdaad.![]()
Daar is ie weer, het dagelijkse Kuyt-berichttwitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 22:00:02Dirk Kuyt op weg naar Feyenoord. Spits kan voor 1 jaar tekenen in de Kuip. http://t.co/uu1R9ZoKVT http://t.co/O73dARtsui reageer retweet
Voor een jaartje lijkt mij prima. Bovendien goede reden om oude spelers als Boulahrouz weer weg te doen. Kuyt is volgens mij nog prima in orde, zeker voor de Eredivisie. En lijkt mij veel beter dan die kneuzenkermis die we nu voorin hebben. Al had hij uiteraard al veel eerder moeten komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Hmm, weet nog niet wat ik er van moet vinden.
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 22:09:41Martin van Geel wil niet reageren op bericht van @ADSportwereld dat Kuyt een contract is aangeboden door #Feyenoord. reageer retweet
Hij speelt bij Fenerbache vooral in de Toornstra-rol. Dus als rechtsbuiten. Je moet dan ook voor een goede spits gaan, dan gaat Toornstra naar 10.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Heel de terugkeer van Kuyt komt bij mij nogal geforceerd over. Ik zie hem ook geen 20 goals meer maken.
Andere kant als je tegen redelijke salariseisen een speler met zijn staat van dienst kan binnenhalen met wellicht ook nog een toekomst op Varkenoord dan kan ik de keuze wel snappen.
Dit! Sowieso is Kuyt niet de oplossing voor het spitsenprobleem, aangezien hij hooguit één seizoen nog kan vlammen in de Eredivisie. Als ie 37 is, kan hij het niet meer goed opbrengen, ook niet in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Heel de terugkeer van Kuyt komt bij mij nogal geforceerd over. Ik zie hem ook geen 20 goals meer maken.
Andere kant als je tegen redelijke salariseisen een speler met zijn staat van dienst kan binnenhalen met wellicht ook nog een toekomst op Varkenoord dan kan ik de keuze wel snappen.
Wat een onzin is dit toch!quote:Legioen-voorzitter tekent niet en wordt uit functie gezet
Roeland van Meerveld, voorzitter van stichting Het Legioen, weigert het mediaprotocol van Feyenoord te ondertekenen. Dat protocol houdt in dat Van Meerveld al zijn tweets over de club eerst ter goedkeuring moet voorleggen aan de verantwoordelijken. Van Meerveld zal binnenkort noodgedwongen zijn functie moeten neerleggen, deelt hij alvast met de supporters.
Ik zou Kuyt graag in de spits zien eigenlijk. Kuyt als rechtsbuiten moet je niet meer willen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij speelt bij Fenerbache vooral in de Toornstra-rol. Dus als rechtsbuiten. Je moet dan ook voor een goede spits gaan, dan gaat Toornstra naar 10.
In de Toornstra-rol kan het wmb prima. Tenzij de coach volgend jaar toch wel naar een speelwijze met echte buitenspelers wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou Kuyt graag in de spits zien eigenlijk. Kuyt als rechtsbuiten moet je niet meer willen.
Ik zou die invulling toch wel kapitaalvernietiging vinden van je huidige buitenspelers, ookal volstaan ze dit seizoen nog niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij speelt bij Fenerbache vooral in de Toornstra-rol. Dus als rechtsbuiten. Je moet dan ook voor een goede spits gaan, dan gaat Toornstra naar 10.
Eerst was ik geen voorstander van Kuyt maar inmiddels is dat wel veranderd. Alles beter dan die 2 koekenbakkers die we nu hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou Kuyt graag in de spits zien eigenlijk. Kuyt als rechtsbuiten moet je niet meer willen.
Ik moet denken aan Van Hooijdonk.. die kwam ook terug op zijn 36ste maar dat werd niet echt een succes. Mijn eerste gedachte bij Kuyt is: leuk, als het goed uitpakt is dat mooi meegenomen, zo niet dan zit je er maar een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Hmm, weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Erg geil is kanker niet.... Kanker is die dodelijke ziekte weet je nog?quote:
Kalou presteert geloof ik al jaren niet echt meer. Kuyt is al bijna bejaard, maar die doet in elk geval nog wel iets en nog redelijk op niveau.quote:
Kuyt vraagt een 'normaal salaris'.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Erg geil is kanker niet.... Kanker is die dodelijke ziekte weet je nog?
[..]
Kalou presteert geloof ik al jaren niet echt meer. Kuyt is al bijna bejaard, maar die doet in elk geval nog wel iets en nog redelijk op niveau.
Beide spelers zijn wss ook veel te duur, zonde voor Feyenoord om het financiele wat ze net weer wat goed hebben direct weer om zeep te helpen.
Van Hooijdonk? Dat was een grote flop man die tweede periode. En in die eerste periode was hij echt niet op zijn retourquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef WethouderHekking het volgende:
Laat maar komen, we hebben in het recente verleden vaker een oude topspits gehad die het prima deed.
Van Hooijdonk, Makaaij, niets mis mee, Alleen Bombarda vond ik wat minder.
Nouja, Kalou schoot er vorig seizoen nog 16 in voor Lille in de Ligue 1. Seizoen daarvoor 14. Dat zijn toch prima cijfers.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Kalou presteert geloof ik al jaren niet echt meer. Kuyt is al bijna bejaard, maar die doet in elk geval nog wel iets en nog redelijk op niveau.
Beide spelers zijn wss ook veel te duur, zonde voor Feyenoord om het financiele wat ze net weer wat goed hebben direct weer om zeep te helpen.
Kalou presteert geloof ik al jaren niet echt meerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
3 goals haha. Ja tegen PSV.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maakt Feyenoord Clasie 30 jaar ouder op Facebook?
Juist wel.. paar goede seizoenen bij Lille gehad, alleen bij Hertha loopt het dit seizoen niet echt.. heeft er een stuk of 5 gemaakt maar waarom hij niet meer in de basis staat weet ik niet. Luhukay is ontslagen dus misschien krijgt hij nu weer speeltijd. Ik zie hem graag komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:35 schreef bianconeri het volgende:
Kalou presteert geloof ik al jaren niet echt meer.
Linksback Royston Drenthe jonge.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:04 schreef satecl het volgende:
---------------Vermeer------------------
????---vBeek---Kongolo---????
----------Clasie-----El Ahmadi------
---------------Toornstra---------------
Boetius------Kuyt----------Kalou
Gr. Hans Kraay jr.
Je zit met salaris.. restwaarde 0 waarschijnlijk.. stel dat Kuyt komt dan haalt Feyenoord denk ik geen 2e speler zonder restwaarde. De eredivisie is een handelshuis en de meeste clubs stellen het liefste jonge spelers op waar ze nog aan kunnen verdienen..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:50 schreef koosfransoos het volgende:
Kalou heeft nog 2.5 jaar een contract bij Herta BSC. Ging voor 3 miljoen van Lillen naar Herta BSC dus zal nog wel rond de 2 miljoen kosten.
Een slimme voetballer, wel al een tijd over the hill maar die zal echt zijn doelpuntjes wel meepakken, staat bij corners en vrije trappen bijna altijd op de juiste plek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat het wel is, Kuyt is wel een goede voor in de kleedkamer.
En misschien een speler aan wie Boetius zich kan optrekken.. zonder Pelle is Boetius een dolende zwerver..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat het wel is, Kuyt is wel een goede voor in de kleedkamer.
dat komt ook omdat hij nu vanuit stilstand vaak met z'n rug naar de goal acties moet maken, met Pelle kreeg hij de ballen in de loop richting doel aangespeeldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En misschien een speler aan wie Boetius zich kan optrekken.. zonder Pelle is Boetius een dolende zwerver..
Slechter dan Makaay zal hij het niet doen.. Heb wel een beetje een dubbel gevoel bij Kuyt.. 2 jaar terug wilde hij liever dollars scheppen in Istanbul en nu zijn koffer vol zit wil hij nog even bij ons komen ballen.. en dat is niet zozeer uit clubliefde, maar omdat hij op Varkenoord wil komen trainen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Elan het volgende:
Zullen ze vast blij zijn met zo'n demagoog die de staf komt versterken.
Zo slecht doet Roy het toch helemaal niet?????quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Slechter dan Makaay zal hij het niet doen.. Heb wel een beetje een dubbel gevoel bij Kuyt.. 2 jaar terug wilde hij liever dollars scheppen in Istanbul en nu zijn koffer vol zit wil hij nog even bij ons komen ballen.. en dat is niet zozeer uit clubliefde, maar omdat hij op Varkenoord wil komen trainen.
Ik lees het hele seizoen alleen maar negatieve dingen over hem.. kan best dat het niet klopt hoor, maar zo goed doet de A1 het niet toch..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo slecht doet Roy het toch helemaal niet?????
Verloren van de joden sowiesoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees het hele seizoen alleen maar negatieve dingen over hem.. kan best dat het niet klopt hoor, maar zo goed doet de A1 het niet toch..
Lijkt me toch wel handig. Spitsentrainer, verdedigerstrainer en keeperstrainer in één. Krijg je over 10 jaar een selectie met 11 types Kuyt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Elan het volgende:
Kuijt
Wel fijn (voor hem) dat ie na volgend seizoen gelijk door kan instromen in de staf op Varkenoord.
Zullen ze vast blij zijn met zo'n demagoog die de staf komt versterken.
De interviews na de wedstrijd waren nog nooit zo slaapverwekkendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel handig. Spitsentrainer, verdedigerstrainer en keeperstrainer in één. Krijg je over 10 jaar een selectie met 11 types Kuyt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |