abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149368762

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Feyenoord Rotterdam
pi_149368802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Alsof alleen Kazim het probleem is :')
Gaat over Bilal en het geld dat aan hem verkloot is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_149368805
Niet zo te Vrede.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149368857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Alsof alleen Kazim het probleem is :')
Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.
pi_149368912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.
Denk het ook, maar hij moet er eigenlijk wel 15 maken. Maar hij is niet het enige probleem, we hebben gewoon te weinig scorend vermogen. En Manu is geblesseerd, de enige invaller die echt iets te weeg kan brengen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_149369001
Tsjah gewoon een heel zwakke tweede helft. Het middenveld kwam er niet aan te pas, veel verdedigende fouten, aanval tandloos..

Trouwens die Larsson is ook wel.aan aardig voetballer :x
#12 is not for sale!
pi_149369006
Van Geel had trouwens wel Necid kunnen huren in de winter... Prima spelertje.
pi_149369013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah gewoon een heel zwakke tweede helft. Het middenveld kwam er niet aan te pas, veel verdedigende fouten, aanval tandloos..

Trouwens die Larsson is ook wel.aan aardig voetballer :x
Was Bilal ook vorig seizoen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:40:38 #9
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149369183
Ik ben er goed ziek van
pi_149369335
Nou, PEC gaat ook winnen, dus we staan straks vierde. Lekker dan.
pi_149369395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
Niet.
pi_149369442
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet.
Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.
pi_149369455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.
Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.
pi_149369477
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.
Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.
pi_149369501
Pec staat voor trouwens :') lekker strijden om die derde plek..
Abracadabra, tapate guarra!
pi_149369510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen. :+
pi_149369558
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen. :+
Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatog
pi_149369560
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzin :P
pi_149369573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntje
pi_149369575
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatog
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzin :P
Dat zeg ik dan ook niet.
pi_149369612
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik dan ook niet.
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn :'). Zo dom kan hij toch niet zijn?
pi_149369685
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn :'). Zo dom kan hij toch niet zijn?
Dat ziet iedereen binnen Feyenoord, je kunt toch niet zo dom zijn om te denken dat men dat NIET ziet?

Maar dat hoef je niet naar buiten toe te brengen, zeker niet als er geen geschikte deal/kandidaat gevonden is.
pi_149369954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef H.FR het volgende:
Nou, PEC gaat ook winnen, dus we staan straks vierde. Lekker dan.
Zit er het hele seizoen al in, jonge.
pi_149370017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wacht :+
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_149370135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wacht :+
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.

Necid had je ook kunnen huren bv.
pi_149370231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.

Nee want Pec was er als de kippen bij.
pi_149370253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Oke, er kon geen goede spits gevonden worden door falende scouting / beperkte netwerkmogelijkheden; de spitsen die interessant waren hebben of afgezegd, te duur, te groot risico, andere redenen. Necid was ook een risico geweest, afgelopen twee jaar ook twee kruisbandblessures gehad, maar die doet het prima. Had je wellicht wel in de winterstop kunnen halen, maar denk dat CSKA een mooi bedrag in gedachten had, toen haakte Juventus af en raakten ze in paniek. Necid wilde terug naar PEC en heeft ze min of meer gedwongen het contract te verscheuren
pi_149370266
Maar een vb, je had best een goede spits kunnen scouten
pi_149370363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.
pi_149370411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...

Mensen begrijpen echt totaal niet hoe het zit bij Feyenoord. Tergend.
pi_149370426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.
Tot dit seizoen was dat ook wel te verklaren vanuit het afwezige budget. Maar nu waren er gewoon per direct spelers nodig en dan mis je de scouting. Je kan niet blijven gokken op toevalstreffers.
pi_149370463
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.
pi_149370503
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.
En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?

Lekker hoor.
pi_149370532
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?

Lekker hoor.
Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....
pi_149370556
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....
Nu niet van onderwerp veranderen. :)

Jij wil een spits en zegt tegelijkertijd dat het scoutingsapparaat niet voldoet. De obvious keuzes die er wel waren wilde of konden niet. Vooral zo dom blijven schreeuwen.
pi_149371645
PEC heeft gewonnen, 4e plek dus :').
pi_149372171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntje
Ja, van Geel zijn in zijn nopjes zijn. Kazim heeft nog nooit zoveel doelpunten gemaakt en presteert daarmee boven volwachting.

Wie in de visie van van Geel de rest van de doelpunten had moeten maken om kampioen te worden blijft vooralsnog een mysterie. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149372209
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij wil een spits en zegt tegelijkertijd dat het scoutingsapparaat niet voldoet. De obvious keuzes die er wel waren wilde of konden niet. Vooral zo dom blijven schreeuwen.
Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerk
pi_149372230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerk
Ik ga het niet eens meer proberen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 22:00:03 ]
pi_149372304
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leg jij dan eens uit hoe het bij Feyenoord zit.
pi_149372771
quote:
9s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ga het niet eens meer proberen...
Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149372819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:46 schreef RvLaak het volgende:
PEC heeft gewonnen, 4e plek dus :').
Klotezooi inderdaad. Nummer 5, AZ, kan morgen zelfs gelijk in punten komen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_149372878
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
pi_149372887
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:

[..]

Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
:D

Welnee man. Toevals / gelukstreffers daar gelaten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_149373017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slecht
pi_149373055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat dacht je van Groningen en AZ..
pi_149373064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slecht
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.
pi_149373143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dit. Ik zag de onzekerheden en mentaliteitsproblemen van vorig seizoen weer bovendrijven. Dan kun je zelfs tegen een amateurclub ten onder gaan.
pi_149373159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar dan nog speelden die beter dan Utrecht. Ik heb niks tegen Utrecht ofzo hoor, maar die spelen echt heel slecht, echt nog veel slechter dan wat ajax liet zien vorige week
pi_149373225
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Zo denk ik er ook over. Meer dan genoeg kleinere clubs dan Feyenoord hebben een (veel) betere spits, die hebben ze van de jeugd of voor weinig geld gekocht/gehuurd. Daar zit dan toch ook scouting bij? Hoe kunnen de scouts van Feyenoord nou zo matig zijn? Zover ik weet is er bijna geen een speler de afgelopen jaren naar Feyenoord gegaan op basis van het advies van een scout. Hoe kan een club als Feyenoord nou geen goede scouts hebben? Ik vind het trouwens ook wel erg dat er geen goede spits uit de jeugd er nu op het veld staat, maar een halfgare koekenbakker die er niet veel van kan. Alleen Achahbar zit momenteel bij het eerste elftal (spits van jeugdopleiding). Zelfs Te Vrede kwam niet eens van Feyenoord en die is ook niet bepaald goed.

Ik vind het jammer hoe het met het spitsenprobleem gaat in Feyenoord. Met een goede spits waren we nu waarschijnlijk tweede geweest ipv vierde :(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')