quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Gaat over Bilal en het geld dat aan hem verkloot is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alsof alleen Kazim het probleem is
Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alsof alleen Kazim het probleem is
Denk het ook, maar hij moet er eigenlijk wel 15 maken. Maar hij is niet het enige probleem, we hebben gewoon te weinig scorend vermogen. En Manu is geblesseerd, de enige invaller die echt iets te weeg kan brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Bilal idd.. niet dat Kazim geen kneus is overigens. Had overigens niet verwacht dat hij dit seizoen de 10 doelpunten zou halen, maar dat gaat hem wel lukken denk ik.
Was Bilal ook vorig seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah gewoon een heel zwakke tweede helft. Het middenveld kwam er niet aan te pas, veel verdedigende fouten, aanval tandloos..
Trouwens die Larsson is ook wel.aan aardig voetballer :x
Niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
Van Geel had trouwens wel Necid kunnen huren in de winter... Prima spelertje.
Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.quote:
Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was voor een half jaar gehuurd door Zwolle, die hem pas op de laatste dag alsnog voor nog een half jaar huurden.
Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet gehuurd, heeft zijn eigen contract afgekocht en met Zwolle gebeld of zij hem nog wilde.
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik e.e.a. verkeerd gelezen/begrepen.
Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatogquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.
Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzinquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
No worries, lees hier wel vaker onzin m.b.t. spitsen die Van Geel zogenaamd had moeten halen.
De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntjequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
Van Geel had trouwens wel Necid kunnen huren in de winter... Prima spelertje.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoeft niemand te halen joh! Heb je die kool niet gezien dan? Jatog
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij er 1 had moeten halen, is dan weer geen onzin
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijnquote:
Dat ziet iedereen binnen Feyenoord, je kunt toch niet zo dom zijn om te denken dat men dat NIET ziet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn. Zo dom kan hij toch niet zijn?
Zit er het hele seizoen al in, jonge.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef H.FR het volgende:
Nou, PEC gaat ook winnen, dus we staan straks vierde. Lekker dan.
Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe hij überhaupt nog vol kan houden dat er geen spits nodig zou zijn. Zo dom kan hij toch niet zijn?
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch; er kan geen goede spits gekocht worden, dus moet je naar buiten laten zien dat je vertrouwen hebt in je huidige spitsen. Volgens mij werd er ook altijd gezegd dat Mulder een goede keeper was, terwijl iedereen kon zien dat die niet voldeed. Wordt er ook gezegd dat Immers een goede 10 is, terwijl.. oh nee wacht
Nee want Pec was er als de kippen bij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.
Necid had je ook kunnen huren bv.
Oke, er kon geen goede spits gevonden worden door falende scouting / beperkte netwerkmogelijkheden; de spitsen die interessant waren hebben of afgezegd, te duur, te groot risico, andere redenen. Necid was ook een risico geweest, afgelopen twee jaar ook twee kruisbandblessures gehad, maar die doet het prima. Had je wellicht wel in de winterstop kunnen halen, maar denk dat CSKA een mooi bedrag in gedachten had, toen haakte Juventus af en raakten ze in paniek. Necid wilde terug naar PEC en heeft ze min of meer gedwongen het contract te verscheurenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom kon er geen goede spits gekocht worden ? Er was nog een potje en je hebt Bilal ook nog gekocht.
Necid had je ook kunnen huren bv.
Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Maar een vb, je had best een goede spits kunnen scouten
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef macca728 het volgende:
Maar een vb, je had best een goede spits kunnen scouten
Tot dit seizoen was dat ook wel te verklaren vanuit het afwezige budget. Maar nu waren er gewoon per direct spelers nodig en dan mis je de scouting. Je kan niet blijven gokken op toevalstreffers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord scout al jaren niet op hoog niveau. Scouting voor de jeugd is prima, maar voor spelers die haalbaar zijn en een directe aanwinst, nee.
Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...
Mensen begrijpen echt totaal niet hoe het zit bij Feyenoord. Tergend.
En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed, de scouting is niet bestaand.
Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan wil jij op een, in jouw worden, niet bestaand scoutingsapparaat vertrouwen en miljoenen neer smijten voor een spits?
Lekker hoor.
Nu niet van onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee 3 miljoen betalen voor Bilal op basis van een tip van de trainer....
Ja, van Geel zijn in zijn nopjes zijn. Kazim heeft nog nooit zoveel doelpunten gemaakt en presteert daarmee boven volwachting.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De enige die vanavond blij is is Van Geel denk ik.. bij iedere goal van Kazim denkt hij: yesss, weer een gratis doelpuntje
Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerkquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil een spits en zegt tegelijkertijd dat het scoutingsapparaat niet voldoet. De obvious keuzes die er wel waren wilde of konden niet. Vooral zo dom blijven schreeuwen.
Ik ga het niet eens meer proberen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de spelers die je wil te hoog gegrepen zijn dan zoek je verder.. het enige teken van leven dat we een scouting hebben is Hermann.. volgens mij is het verder op sterven na dood. Van Geel en Rutten kijken alleen maar naar spelers uit hun eigen netwerk
Leg jij dan eens uit hoe het bij Feyenoord zit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was...
Mensen begrijpen echt totaal niet hoe het zit bij Feyenoord. Tergend.
Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer proberen...
Klotezooi inderdaad. Nummer 5, AZ, kan morgen zelfs gelijk in punten komen.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slechtquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
Wat dacht je van Groningen en AZ..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
En we hebben nog een aantal uitwedstrijden voor de boeg waar we zomaar kunnen verliezen. Ik noem een Heracles en een Utrecht.
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Utrecht? Daar moet je met de A1 nog van kunnen winnen, die zijn thuis echt bedroevend slecht
Dit. Ik zag de onzekerheden en mentaliteitsproblemen van vorig seizoen weer bovendrijven. Dan kun je zelfs tegen een amateurclub ten onder gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.
Dat is wat anders, maar dan nog speelden die beter dan Utrecht. Ik heb niks tegen Utrecht ofzo hoor, maar die spelen echt heel slecht, echt nog veel slechter dan wat ajax liet zien vorige weekquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof dit Heerenveen, of Ajax vorige week niet te pakken waren.
Zo denk ik er ook over. Meer dan genoeg kleinere clubs dan Feyenoord hebben een (veel) betere spits, die hebben ze van de jeugd of voor weinig geld gekocht/gehuurd. Daar zit dan toch ook scouting bij? Hoe kunnen de scouts van Feyenoord nou zo matig zijn? Zover ik weet is er bijna geen een speler de afgelopen jaren naar Feyenoord gegaan op basis van het advies van een scout. Hoe kan een club als Feyenoord nou geen goede scouts hebben? Ik vind het trouwens ook wel erg dat er geen goede spits uit de jeugd er nu op het veld staat, maar een halfgare koekenbakker die er niet veel van kan. Alleen Achahbar zit momenteel bij het eerste elftal (spits van jeugdopleiding). Zelfs Te Vrede kwam niet eens van Feyenoord en die is ook niet bepaald goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je geen miljoenen gaat uitgeven op basis van een zwakke scouting. Maar niets doen is natuurlijk ook geen optie. Een club als feyenoord heeft genoeg aantrekkingskracht voor spelers die zich in de kijker willen spelen. Maak daar dan ook gebruik van. Je kunt echt wel scoren vermogen kopen voor rond de miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |