Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spoedig komt het moment dat je ook dat gaat waarderen. Strand in de wind, met regen, met sneeuw. Geen mens in de buurt, lekker uitwaaien.
Chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Ja, heerlijkquote:
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.quote:
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.
Bijkomend voordeel, er werken echt ontzettend lekkere mannen in dat paviljoenquote:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.Ik hoop dat het snel weer zo word, inclusief jouw aanwezigheid natuurlijk.
Cherryquote:
Helaas woon ik net te ver van het strand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.
Eens en eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijk
ik woon ook te verquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
Mja, dat is jammerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
We gaan gewoon allemaal verhuizen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Strugglesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is jammer. Ik niet meer
. Moet er gebruik van gaan maken ook.
Waar staan ze op de camping?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Struggles
[..]
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.quote:
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.quote:
Kom naar mij, hier kost parkeren niksquote:
True, truequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.
Walcherenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat is.
Netjesquote:
Oehquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom naar mij, hier kost parkeren niks.
[..]
True, true.
Wat leukquote:
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
Geen parkeervergunning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.quote:
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Je kan zelfs blijven logeren.quote:
Cute hèquote:
Strandmeet bij Samzz!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
Wat weinigquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Zo groot is mijn (toekomstige) huis nietquote:
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
crisis. Dat is geen geld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Omdat je teveel kleren hebtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?quote:
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?
Zodra ik geld heb voor een buitenhuisje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Nogmaals: Den Haag is de beste stad van Nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weinig. Volgens mij betaal je je in Enschede scheel aan een parkeervergunning.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
De app van NPO ondersteunt nu ook chromecast
Nee. Ik wil dan wel een logeerkamer houden. Dat is gewoon handig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.
Heb jij een chromecast?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Heb jij een chromecast?
Is dat makkelijk te bedienen zo'n ding?
quote:
Dan welquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Uit praktisch oogpunt heb je gelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dan wel een logeerkamer houden. Dat is gewoon handig.
Ja, doodsimpel. Als zelfs ik het binnen 3 minuten aan de praat heb...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij een chromecast?
Is dat makkelijk te bedienen zo'n ding?
Daarnaast is de tweede slaapkamer groot genoeg om mijn jurken te hangenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt heb je gelijk.
Neequote:
Yup, zelfs dan.quote:
Jij hebt een NLZiet account?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Die uitdaging durf ik wel aanquote:
Dat soort meuk hou ik mij niet mee bezig.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Jullie gaan maar in de garage, dan
.
Nu welquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kan je Chromecast toch niet gebruiken op iOS?
Wat is NLZiet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Als je een NLZiet abbo afsluit zie je mijn werk tenminste nog.
Sorryquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Als je een NLZiet abbo afsluit zie je mijn werk tenminste nog.
Overkoepelend Video On Demand (zoals Netflix) platform voor NPO, RTL en SBS waar je afleveringen terug en vooruit kan kijkenquote:
Ah ja, eigenlijk een totaal nutteloos iets als je geen NLse tv kijktquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overkoepelend Video On Demand (zoals Netflix) platform voor NPO, RTL en SBS waar je afleveringen terug en vooruit kan kijken. Bij NPO is het vooral een hogere kwaliteit uitzendinggemist. RTL en SBS weet ik wat minder van.
Ik pak m'n zweepquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Wie teleport mij even uit mijn luie stoel naar mijn bed?
Nou ja, het zorgt er voor dat ik helemaal geen reden meer heb voor een TV Abboquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, eigenlijk een totaal nutteloos iets als je geen NLse tv kijkt.
Of lekker daar slapen. Kan ik diagonaal in bed liggen vannacht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Wie teleport mij even uit mijn luie stoel naar mijn bed?
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het zorgt er voor dat ik helemaal geen reden meer heb voor een TV Abbo.
Niet goed? Hmmm... Zal ik voor je uit hupsen een spoor van bloemblaadjes uitstrooiend?quote:
Nee. Stoel zit lekker, maar slaapt kut.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of lekker daar slapen. Kan ik diagonaal in bed liggen vannacht.Maar wel alleen.
Dilemma's, dilemma's...
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.
Ik heb het wel, maar kijk eigenlijk alleen sport.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.
Oh my, ik moet me echt gaan verdiepen zie ik welquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ik.
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet goed? Hmmm... Zal ik voor je uit hupsen een spoor van bloemblaadjes uitstrooiend?
Netflix is via digitaal toch? Of kijk je tv via je computer (internet)?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar kijk eigenlijk alleen sport.
De rest gebruik ik netflix, popcorn time, uitzendinggemist etc voor.
Dus denk dat ik het niet zou missen.
Wish I couldquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.
Via computer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netflix is via digitaal toch? Of kijk je tv via je computer (internet)?
Dat is al liefquote:
Ik heb enkel een lightbeam. Telt dat ook?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?quote:
Chromecast op je TV aansluiten en je kijkt het op je TV. Of een Apple TV. Dan gaat het helemaal via je TV. Je hebt wel internet nodig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?
Mijn computer staat permanent aangesloten met een hdmi kabel op mijn tv.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?
Als in laser?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb enkel een lightbeam. Telt dat ook?
Videoland ook? Ik ken iemand die voor Videoland on demand werkt. Filmsquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ik.
Zo schattig hoe je nog niet door hebt dat ik eigenlijk een dikke, rukkende vijftiger benquote:
Ik voel me domquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Chromecast op je TV aansluiten en je kijkt het op je TV. Of een Apple TV. Dan gaat het helemaal via je TV. Je hebt wel internet nodig.
Ah, oké. Beetje jammer dat mijn laptop geen hdmi aansluiting heeft. Moet ik dus alsnog een desktop hebben. Ik weet niet wat een chromecast is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn computer staat permanent aangesloten met een hdmi kabel op mijn tv.
En met zo'n chromecast kun je dan bijvoorbeeld ook draadloos streamen.
Of op je laptop, pc, tablet kijken.
Ja. Maar er zijn er meerdere volgens mij. Bij ons is het de dienst via internet en een aantal apps. On Demand via je TV loopt anders dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Videoland ook? Ik ken iemand die voor Videoland on demand werkt. Films
Zoiets.quote:
Ignorance is blissquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo schattig hoe je nog niet door hebt dat ik eigenlijk een dikke, rukkende vijftiger ben
Een soort wifi dongle voor je tv als het ware.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me dom. Ik snap er geen kut van. Ik heb niks van Apple en wat is Chromecast?
[..]
Ah, oké. Beetje jammer dat mijn laptop geen hdmi aansluiting heeft. Moet ik dus alsnog een desktop hebben. Ik weet niet wat een chromecast is.
Ik heb geen idee wat hij doetquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn er meerdere volgens mij. Bij ons is het de dienst via internet en een aantal apps. On Demand via je TV loopt anders dacht ik.
True thatquote:
Oh. Nou, ik kijk tegen die tijd wel. Anders neem ik wel gewoon een tv+internet abo. Al vind ik een tv abo een beetje onzin denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een soort wifi dongle voor je tv als het ware.
Ik merk het eind van de maand wel, hèquote:
De wereld zit vol verrassingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het eind van de maand wel, hè. Dan blijkt Air opeens het vrouwtje te zijn en jij de kale 50'er. Dat zou wat zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het eind van de maand wel, hè. Dan blijkt Air opeens het vrouwtje te zijn en jij de kale 50'er. Dat zou wat zijn.
Dat ik niet op kom dagen is ook een verrassing.quote:
Hardlyquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik niet op kom dagen is ook een verrassing.
Nee, dat zou geen verrassing zijn. Al zou het wel teleurstellend zijn voor mij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eh, zou kunnenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij doetof waar
Zeist, kan dat?
Air kan nooit een vrouw zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zit je alleen met mij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen verrassing zijn. Al zou het wel teleurstellend zijn voor mij.
Pas jij maar lekker thuis op de PlayStationquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat zou geen verrassing zijn. Al zou het wel teleurstellend zijn voor mij.
Hey, hallo!quote:
Ik weet niet hoe het in Zeeland zit, maar bij Ziggo en upc kun je ook alleen kabeltv nemen. Inclusief comedy central is dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik kijk tegen die tijd wel. Anders neem ik wel gewoon een tv+internet abo. Al vind ik een tv abo een beetje onzin denk ik.
Hear hear!quote:
Heus wel. Ook vrouwen kunnen humor hebben.quote:
Ho, ho, Miss wilde ook komen hè.quote:
* AirwiN speelt sensueel met zijn moobs voor Antquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heus wel. Ook vrouwen kunnen humor hebben.
[..]
Ho, ho, Miss wilde ook komen hè.
Ja, maar ik wil dus wel internet. Of bedoel je dat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Zeeland zit, maar bij Ziggo en upc kun je ook alleen kabeltv nemen. Inclusief comedy central is dat.
Niet dat soort humorquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heus wel. Ook vrouwen kunnen humor hebben.
[..]
Ho, ho, Miss wilde ook komen hè.
Nee ik snap, maar ik vind het toch toevalligquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, zou kunnen. Denk niet dat wij elkaar kruisen dan
.
Define 'dat soort'quote:
Als je bij UPC internet afneemt, krijg je er automatisch kabeltv bij. Kost 37 euro geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus wel internet. Of bedoel je dat?
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik snap, maar ik vind het toch toevallig
Hallo 1985...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij UPC internet afneemt, krijg je er automatisch kabeltv bij. Kost 37 euro geloof ik.
Ah, oké! Dat zou een optie zijn. Digitale tv hoef ik niet, kijk zo weinig tv...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bij UPC internet afneemt, krijg je er automatisch kabeltv bij. Kost 37 euro geloof ik.
Zit ook zo'n slinger bij om de boel aan te zwengelen.quote:
Ja, ja, ik weet al dat jij vrouwen niet grappig vindtquote:
Ik heb het ook, die extra digitale zenders hoef ik niet. En ik heb op de slaapkamer nog zo'n oude tv staanquote:
Soms moet ik een beetje glimlachen om jequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet al dat jij vrouwen niet grappig vindt.
Ik kijk wel tv, maar de extra zenders die ik zou willen hebben, zitten in het premium pakket en dat heb ik er nou ook weer niet voor over. M'n vader gelukkig wel en daardoor kan ik op de laptop of tablet alsnog naar die zenders kijken met zijn inloggegevensquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké! Dat zou een optie zijn. Digitale tv hoef ik niet, kijk zo weinig tv...
Jij komt echt nooit buiten he?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je elke dag om twee uur een toeval hebt, is dat geen toeval meer.
Nou, dit heb ik dus ook. Als ik Comedy Central en eventueel Nat. Geo en Discovery maar kan ontvangen vind ik het al bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook, die extra digitale zenders hoef ik niet. En ik heb op de slaapkamer nog zo'n oude tv staan
Oh ja, dat heb je ook nog idd... Premium pakkettenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk wel tv, maar de extra zenders die ik zou willen hebben, zitten in het premium pakket en dat heb ik er nou ook weer niet voor over. M'n vader gelukkig wel en daardoor kan ik op de laptop of tablet alsnog naar die zenders kijken met zijn inloggegevens
Ja, dat zeg ik. Ik weet wel dat jij vrouwen niet grappig vindt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms moet ik een beetje glimlachen om je
Oeh, daar gaan wequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik weet wel dat jij vrouwen niet grappig vindt.
Bij UPC zitten die in het kabelpakket geloof ik. Maar ik weet niet of UPC in Zeeland zit. Maar Ziggo heeft volgens mij hetzelfde.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit heb ik dus ook. Als ik Comedy Central en eventueel Nat. Geo en Discovery maar kan ontvangen vind ik het al best.
Geen andere opties? Wij hebben bijvoorbeeld XS4All (zonder tv) en dan Netflix erbij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké! Dat zou een optie zijn. Digitale tv hoef ik niet, kijk zo weinig tv...
Jullie hebben weer andere kwaliteitenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik weet wel dat jij vrouwen niet grappig vindt.
Jullie zijn echt anti-tv he?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen andere opties? Wij hebben bijvoorbeeld XS4All (zonder tv) en dan Netflix erbij.
Zodra er wat boeiends uitgezonden gaat worden ben ik weer van de partij hoorquote:
Dat durf ik ook niet te zeggen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij UPC zitten die in het kabelpakket geloof ik. Maar ik weet niet of UPC in Zeeland zit. Maar Ziggo heeft volgens mij hetzelfde.
Dat klinkt ook wel goed. Goed internet vind ik belangrijker dan tv, eigenlijk. Netflix lijkt me wel leuk, vind het ook geen probleem daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen andere opties? Wij hebben bijvoorbeeld XS4All (zonder tv) en dan Netflix erbij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Videotheek? Whut?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik nog verder terug naar de prehistorie: er zit hier nog 1 videotheek die ik eens ga lastigvallen want ik wil de laatste X-Men nog steeds zien
Kwaliteiten die jij niet gaat ontdekken. Bij mij danquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie hebben weer andere kwaliteiten
Wow, kan dat nog uitquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik nog verder terug naar de prehistorie: er zit hier nog 1 videotheek die ik eens ga lastigvallen want ik wil de laatste X-Men nog steeds zien
Zeker doen, goede filmquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik zit nu naar de uitleg van de autopsie van Anna Nicole Smith te kijken. Maar ik ben volgens mij een death hagquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zodra er wat boeiends uitgezonden gaat worden ben ik weer van de partij hoor
Ik zou eerst op een rijtje zetten wat voor dingen je het meest kijkt. Sinds Netflix kijk ik wel meer series, maar die zou ik op NL-tv echt niet gekeken hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik ook niet te zeggen...
[..]
Dat klinkt ook wel goed. Goed internet vind ik belangrijker dan tv, eigenlijk. Netflix lijkt me wel leuk, vind het ook geen probleem daarvoor te betalen.
Noem eens één interessant programma wat wij de afgelopen 5 jaar hebben gemist op TV, wegens het niet hebben van een TV abonnement?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Hier ookquote:
Ik wil dan wel de Amerikaanse Netflixquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou eerst op een rijtje zetten wat voor dingen je het meest kijkt. Sinds Netflix kijk ik wel meer series, maar die zou ik op NL-tv echt niet gekeken hebben.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwaliteiten die jij niet gaat ontdekken. Bij mij dan.
Die live autopsie van die Duitser was wel gaaf.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem eens één interessant programma wat wij de afgelopen 5 jaar hebben gemist op TV, wegens het niet hebben van een TV abonnement?
Ik gelooooooooooooooooooooooof dat ik wel kan sterven zonder dat gezien te hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu naar de uitleg van de autopsie van Anna Nicole Smith te kijken. Maar ik ben volgens mij een death hag
O, en de journaalkaping!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem eens één interessant programma wat wij de afgelopen 5 jaar hebben gemist op TV, wegens het niet hebben van een TV abonnement?
5? Veel langer toch al?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is zat Engels/Ameriakans te zien op de NL Netflix. Ik kan er in ieder geval prima mee vooruit. Hoeveel tijd kan een mens hebben om alles te zien he?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dan wel de Amerikaanse Netflix. Ik kijk heel veel Amerikaanse/Engelse series. NL'se tv kijk ik in principe niet, behalve dan CC.
Niets wat ik niet via andere kanalen kan zien als ik het echt wilquote:
De sextape van CL?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Maar ik hoor dat de Amerikaanse Netflix beter is, zodoende.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is zat Engels/Ameriakans te zien op de NL Netflix. Ik kan er in ieder geval prima mee vooruit. Hoeveel tijd kan een mens hebben om alles te zien he?
Daar deed Air toch in mee?quote:
Nou ja, ik heb tv vooral om in bed comedy central te kijken en omdat het anders te stil is in huis.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat ik niet via andere kanalen kan zien als ik het echt wil
Ja, als je echt een kommaneuker bent en van ALLE series alles up to date wilt hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Maar ik hoor dat de Amerikaanse Netflix beter is, zodoende.
Kon ik maar als leek in 2 tellen de Amerikaanse Netflix op chromecast krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Maar ik hoor dat de Amerikaanse Netflix beter is, zodoende.
Radioquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb tv vooral om in bed comedy central te kijken en omdat het anders te stil is in huis.
http://unblock-us.com/quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon ik maar als leek in 2 tellen de Amerikaanse Netflix op chromecast krijgen
Oh ja, jij bent zo'n neurootquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben net Friends gebinge-watchedquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als je echt een kommaneuker bent en van ALLE series alles up to date wilt hebben.
Volgens mij loopt NL hooguit 1 seizoen achter, niets waar je niet een paar maanden op kunt wachten. Ik iig
Tegenwoordig komt er alleen maar bagger opquote:
Not interested.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Die live autopsie van die Duitser was wel gaaf.
NPO app in combinatie met Chromecast.quote:
Daar speel ik een hoofdrol in.quote:
Wel eens van internetradio gehoord?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt er alleen maar bagger op
Tip genoeg in het Netflix topic toch? Als je in Den Haag had gewoond had ik je wel ff geholpen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ooh. Dat is iets smerigs van Google. Die forceert hun eigen systeem op die dongle. Ga je niet kunnen wijzigen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de laptop lukt het. Nu de chromecast nog
Friends heb ik hier liggenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben net Friends gebinge-watched. Die staat niet op NL.
Met sommige lopen ze wel zwaar achter hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als je echt een kommaneuker bent en van ALLE series alles up to date wilt hebben.
Volgens mij loopt NL hooguit 1 seizoen achter, niets waar je niet een paar maanden op kunt wachten. Ik iig
Ik zal er niet rouwig om zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben net Friends gebinge-watched. Die staat niet op NL.
Ja, maar op het werk hebben we geen speakersquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel eens van internetradio gehoord?
Jawel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooh. Dat is iets smerigs van Google. Die forceert hun eigen systeem op die dongle. Ga je niet kunnen wijzigen.
Valt heel erg mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommige lopen ze wel zwaar achter hoor.
Series die al een paar jaar afgelopen zijn waar ze dan nog niet alle seizoenen van hebben.
Oooooh, nee dat vind ik ook geen probleem iddquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist. Het schijnt te kunnen maar daar begin ik maar niet aan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooh. Dat is iets smerigs van Google. Die forceert hun eigen systeem op die dongle. Ga je niet kunnen wijzigen.
I know, maar mij boeit dat dus echt nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommige lopen ze wel zwaar achter hoor.
Series die al een paar jaar afgelopen zijn waar ze dan nog niet alle seizoenen van hebben.
Dat staat toch los van de slechte kwaliteit radio in NL?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar op het werk hebben we geen speakers
StuBruquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt er alleen maar bagger op
Of CL het kan weet ik niet, maar het is wel te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie CL dit echt niet doen: http://hackaday.com/2014/08/25/chromecast-is-root/
Ik durf er niet aanquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of CL het kan weet ik niet, maar het is wel te doen.
Wat?quote:
Ik denk dat ik ook een man lief aan zou kijken het voor me te doenquote:
Halloquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een man lief aan zou kijken het voor me te doen.
Vlamingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studio Brussel, Vlaamse zender, goede muziek.
Dat welquote:
Popcorntijd?quote:
's Nachts hoor je te slapenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef Royco1 het volgende:
Vannacht had Netflix gewoon een storing
Net toen ik lekker in een serie zat.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die krijg ik niet aan de praat via chromecast
Wat nou mijn schuldquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw schuld anders dat ik ouat kijk
Waterbed?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slapen
Ik heb toch zo'n lekker bed
Ik ook. Alleen het matras is rukquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slapen
Ik heb er hier net een kruik in laten mikken. Kooooouuuuuudquote:
Detailsquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen het matras is ruk
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slapen
Ik heb vrij vaak gelijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zei dat het een geweldige serie was.
En je bleek nog gelijk te hebben ook.
Zit een kuil in alsof er een raket is ingeslagenquote:
Laat je Air dat voor je doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er hier net een kruik in laten mikken. Kooooouuuuuud
Die van mij ook. Ikeaquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit een kuil in alsof er een raket is ingeslagen
Ik ga niet vragen naar die details...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit een kuil in alsof er een raket is ingeslagen
Nee, hij stelde het voorquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat je Air dat voor je doen? Goed bezig, jij.
Ik ga meequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga lekker douchen en m'n nest inoud wijf.
De mijne ookquote:
Ja, volgende maandquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen naar die details...
Koop een nieuwe!
Ja dat kloptquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Slaap er heerlijk in.
[..]
Ik heb vrij vaak gelijk.
Douche ze en welterustenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga lekker douchen en m'n nest inoud wijf.
Geen IKEA dan neem ik aan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne ook
[..]
Ja, volgende maand
Sorry dames...quote:
Nee, dan van een wat meer gerenommeerd merkquote:
Oh, zo erg is het niet, hoorquote:
Goed plan. Penny wise, pound foolish hequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan van een wat meer gerenommeerd merk
Wat is er mis met IKEAquote:
Maar net als vrouwen met humor zijn dergelijke mannen uitzonderingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het niet, hoor. Ik ken ook mannen die zo galant zouden zijn.
Wacht nog maar een jaartjequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met IKEA? De matrassen zijn echt goed, vind ik. De duurdere dan.
Die ken ik dan niet maar klopt wel denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed plan. Penny wise, pound foolish he
Qua meubels zijn ze echt goed ja. Heb nog niks hoeven vervangen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met IKEA? De matrassen zijn echt goed, vind ik. De duurdere dan.
Naar OUD. Doei!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi. Waar is de R&P SC heen verplaatst?
Jouw huis is een IKEA-showroom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet maar klopt wel denk ik
[..]
Qua meubels zijn ze echt goed ja. Heb nog niks hoeven vervangen.
Oh snotquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar net als vrouwen met humor zijn dergelijke mannen uitzonderingen
Ik heb 'm nu ruim een jaar. Wat zou er moeten gebeuren?quote:
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet maar klopt wel denk ik
[..]
Qua meubels zijn ze echt goed ja. Heb nog niks hoeven vervangen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi. Waar is de R&P SC heen verplaatst?
Mijn kamer wel. En dat is gewoon goed spul. Alles is nog heel.quote:
Dan ben ik gewoon een wildebras.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.
Zeker wetenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh snot. Vasthouden en nooit meer laten gaan dus?
Een gat in het middenquote:[..]
Ik heb 'm nu ruim een jaar. Wat zou er moeten gebeuren?
quote:[..]
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.
[..]
Hoe bedoel je?
Ga dat lekker even ergens anders doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even lekker verder praten over reflux problemen bij je baby
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
Even lekker verder praten over reflux problemen bij je baby
Eens hoor. Ik ben fanquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn kamer wel. En dat is gewoon goed spul. Alles is nog heel.
Geen last van...? Maar ik slaap dan ook niet in het midden, maar over het hele bedquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Een gat in het midden
[..]
Ik DM Air wel weer dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dat lekker even ergens anders doen. Ga één van de weinige SC's die ik leuk vind ook nog even met babypraat verpesten zeg.
Is dat niet een ander soort reflex als ze last heeft van je wormpje?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dat lekker even ergens anders doen. Ga één van de weinige SC's die ik leuk vind ook nog even met babypraat verpesten zeg.
En die darmkrampjes erbij!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.
.... voor al uw babyvragen.quote:
En prijs/kwaliteit is prima. Erg content meequote:
Veel waar voor je geldquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van...? Maar ik slaap dan ook niet in het midden, maar over het hele bed.
Dank u. Anders moet ik weer een andere SC gaan zoeken.quote:
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.quote:
Hier op het moment nog de keuken wat aan het opfluffen met IKEA-spul. Daar hoef ik geen overpriced spul voor te kopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En prijs/kwaliteit is prima. Erg content mee
Zou kunnen. Welk merk is het? Of type?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.
Weet ik hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou kunnen. Welk merk is het? Of type?
Misschien hebben zij meer brute seks?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.
Nee inderdaad. Ik heb drie Billy's vol met DVD's etc. En ze staan er nog altijd goed bijquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier op het moment nog de keuken wat aan het opfluffen met IKEA-spul. Daar hoef ik geen overpriced spul voor te kopen
Knackebrotquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik het. Die namen zijn haast niet te onthouden.
Misschien waren we gewoon te wild jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben zij meer brute seks?
Die zijn echt onverwoestbaar jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik heb drie Billy's vol met DVD's etc. En ze staan er nog altijd goed bij
Oh, vast en zekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben zij meer brute seks?
Nou ja, je kunt daar nu rekening mee houden natuurlijk. Dat je dat in de winkel even aangeeft: bestand tegen veel brute seks.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien waren we gewoon te wild ja
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Slaapt u allen lekker
Ga ik de volgende keer doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt daar nu rekening mee houden natuurlijk. Dat je dat in de winkel even aangeeft: bestand tegen veel brute seks.
En misschien hebben ze het eigenlijk wel over hetzelfde matars...quote:
Sterkte in je kuilquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Slaapt u allen lekker
Wat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En misschien hebben ze het eigenlijk wel over hetzelfde matars...
*shock*
Thijs en CLquote:
quote:
Nou, als dat zou kunnen...quote:
Kan vast wel geregeld wordenquote:
Misschienquote:
Hoezo een nieuwe SC gestart wordt? Of vind je nieuwe mensen eng? Niet zo nieuwe mensen, moet ik eigenlijk zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe SC gestart wordt, waar gaat de R&P SC dan heen?
Ik lurk nog mee.quote:
Daar heb ik niet zo veel aan, eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |