Kom naar mij, hier kost parkeren niksquote:
True, truequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.
Walcherenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat is.
Netjesquote:
Oehquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom naar mij, hier kost parkeren niks.
[..]
True, true.
Wat leukquote:
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
Geen parkeervergunning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.quote:
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Je kan zelfs blijven logeren.quote:
Cute hèquote:
Strandmeet bij Samzz!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
Wat weinigquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Zo groot is mijn (toekomstige) huis nietquote:
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
crisis. Dat is geen geld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Omdat je teveel kleren hebtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?quote:
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?
Zodra ik geld heb voor een buitenhuisje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Nogmaals: Den Haag is de beste stad van Nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weinig. Volgens mij betaal je je in Enschede scheel aan een parkeervergunning.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
De app van NPO ondersteunt nu ook chromecast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |