Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spoedig komt het moment dat je ook dat gaat waarderen. Strand in de wind, met regen, met sneeuw. Geen mens in de buurt, lekker uitwaaien.
Chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Ja, heerlijkquote:
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.quote:
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.
Bijkomend voordeel, er werken echt ontzettend lekkere mannen in dat paviljoenquote:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.Ik hoop dat het snel weer zo word, inclusief jouw aanwezigheid natuurlijk.
Cherryquote:
Helaas woon ik net te ver van het strand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.
Eens en eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijk
ik woon ook te verquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
Mja, dat is jammerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
We gaan gewoon allemaal verhuizen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Strugglesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is jammer. Ik niet meer
. Moet er gebruik van gaan maken ook.
Waar staan ze op de camping?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Struggles
[..]
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.quote:
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.quote:
Kom naar mij, hier kost parkeren niksquote:
True, truequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.
Walcherenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat is.
Netjesquote:
Oehquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom naar mij, hier kost parkeren niks.
[..]
True, true.
Wat leukquote:
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
Geen parkeervergunning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.quote:
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Je kan zelfs blijven logeren.quote:
Cute hèquote:
Strandmeet bij Samzz!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
Wat weinigquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Zo groot is mijn (toekomstige) huis nietquote:
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
crisis. Dat is geen geld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Omdat je teveel kleren hebtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?quote:
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?
Zodra ik geld heb voor een buitenhuisje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Nogmaals: Den Haag is de beste stad van Nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weinig. Volgens mij betaal je je in Enschede scheel aan een parkeervergunning.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
De app van NPO ondersteunt nu ook chromecast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |