Jouw huis is een IKEA-showroom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet maar klopt wel denk ik
[..]
Qua meubels zijn ze echt goed ja. Heb nog niks hoeven vervangen.
Oh snotquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar net als vrouwen met humor zijn dergelijke mannen uitzonderingen
Ik heb 'm nu ruim een jaar. Wat zou er moeten gebeuren?quote:
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet maar klopt wel denk ik
[..]
Qua meubels zijn ze echt goed ja. Heb nog niks hoeven vervangen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi. Waar is de R&P SC heen verplaatst?
Mijn kamer wel. En dat is gewoon goed spul. Alles is nog heel.quote:
Dan ben ik gewoon een wildebras.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.
Zeker wetenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh snot. Vasthouden en nooit meer laten gaan dus?
Een gat in het middenquote:[..]
Ik heb 'm nu ruim een jaar. Wat zou er moeten gebeuren?
quote:[..]
De matrassen die ik van IKEA heb zijn ook prima.
[..]
Hoe bedoel je?
Ga dat lekker even ergens anders doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even lekker verder praten over reflux problemen bij je baby
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
Even lekker verder praten over reflux problemen bij je baby
Eens hoor. Ik ben fanquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn kamer wel. En dat is gewoon goed spul. Alles is nog heel.
Geen last van...? Maar ik slaap dan ook niet in het midden, maar over het hele bedquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Een gat in het midden
[..]
Ik DM Air wel weer dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dat lekker even ergens anders doen. Ga één van de weinige SC's die ik leuk vind ook nog even met babypraat verpesten zeg.
Is dat niet een ander soort reflex als ze last heeft van je wormpje?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dat lekker even ergens anders doen. Ga één van de weinige SC's die ik leuk vind ook nog even met babypraat verpesten zeg.
En die darmkrampjes erbij!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het arme wormpje heeft er zo'n last van.
.... voor al uw babyvragen.quote:
En prijs/kwaliteit is prima. Erg content meequote:
Veel waar voor je geldquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van...? Maar ik slaap dan ook niet in het midden, maar over het hele bed.
Dank u. Anders moet ik weer een andere SC gaan zoeken.quote:
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.quote:
Hier op het moment nog de keuken wat aan het opfluffen met IKEA-spul. Daar hoef ik geen overpriced spul voor te kopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En prijs/kwaliteit is prima. Erg content mee
Zou kunnen. Welk merk is het? Of type?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.
Weet ik hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou kunnen. Welk merk is het? Of type?
Misschien hebben zij meer brute seks?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was wel een duurder matras, misschien dat 't daaraan ligt? Mijn andere IKEA matras is meer dan vijf jaar oud en ligt ook nog prima.
Nee inderdaad. Ik heb drie Billy's vol met DVD's etc. En ze staan er nog altijd goed bijquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier op het moment nog de keuken wat aan het opfluffen met IKEA-spul. Daar hoef ik geen overpriced spul voor te kopen
Knackebrotquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik het. Die namen zijn haast niet te onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |