Misschien waren we gewoon te wild jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben zij meer brute seks?
Die zijn echt onverwoestbaar jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik heb drie Billy's vol met DVD's etc. En ze staan er nog altijd goed bij
Oh, vast en zekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben zij meer brute seks?
Nou ja, je kunt daar nu rekening mee houden natuurlijk. Dat je dat in de winkel even aangeeft: bestand tegen veel brute seks.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien waren we gewoon te wild ja
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Slaapt u allen lekker
Ga ik de volgende keer doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt daar nu rekening mee houden natuurlijk. Dat je dat in de winkel even aangeeft: bestand tegen veel brute seks.
En misschien hebben ze het eigenlijk wel over hetzelfde matars...quote:
Sterkte in je kuilquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Slaapt u allen lekker
Wat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En misschien hebben ze het eigenlijk wel over hetzelfde matars...
*shock*
Thijs en CLquote:
quote:
Nou, als dat zou kunnen...quote:
Kan vast wel geregeld wordenquote:
Misschienquote:
Hoezo een nieuwe SC gestart wordt? Of vind je nieuwe mensen eng? Niet zo nieuwe mensen, moet ik eigenlijk zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe SC gestart wordt, waar gaat de R&P SC dan heen?
Ik lurk nog mee.quote:
Daar heb ik niet zo veel aan, eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |