Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spoedig komt het moment dat je ook dat gaat waarderen. Strand in de wind, met regen, met sneeuw. Geen mens in de buurt, lekker uitwaaien.
Chocoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk dat ik, bij nader inzien, vrijdag ga. Dan is het paviljoen ook open, kan ik daar lekker opwarmen met warme choco.
Ja, heerlijkquote:
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij het ritueel ja.
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit plan bevalt me. Eerst lekker over het strand wandelen, daarna wat eten en drinken in 't paviljoen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.quote:
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd als ik over het strand wandel. Heerlijk is dat.
Bijkomend voordeel, er werken echt ontzettend lekkere mannen in dat paviljoenquote:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de laatste keer dat wij op het strand waren.Ik hoop dat het snel weer zo word, inclusief jouw aanwezigheid natuurlijk.
Cherryquote:
Helaas woon ik net te ver van het strand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet maar een ritueel gaan worden. Gezond ook.
Eens en eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we vaker doen. Ik vond het heerlijk
ik woon ook te verquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
Mja, dat is jammerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cherry
[..]
Helaas woon ik net te ver van het strand.
We gaan gewoon allemaal verhuizen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Strugglesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik woon ook te vertrein is duur.
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is jammer. Ik niet meer
. Moet er gebruik van gaan maken ook.
Waar staan ze op de camping?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Struggles
[..]
Misschien meer reden om mijn ouders eens op te zoeken als ze weer op de camping staan.
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.quote:
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwenpolder. Begin maart komt de caravan er weer uit en zullen ze er weer vaak zitten.
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.quote:
Kom naar mij, hier kost parkeren niksquote:
True, truequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat verschil is verwaarloosbaar wanneer ik mensen hoor piepen over een trein.
Walcherenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet niet op welk 'eiland' dat is.
Netjesquote:
Oehquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom naar mij, hier kost parkeren niks.
[..]
True, true.
Wat leukquote:
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
Geen parkeervergunning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis hier. Ik heb je al zo vaak verteld dat je gewoon in Den Haag moet komen wonen...
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.quote:
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Je kan zelfs blijven logeren.quote:
Cute hèquote:
Strandmeet bij Samzz!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
Wat weinigquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Zo groot is mijn (toekomstige) huis nietquote:
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zit in Zeeuws-Vlaanderen.
En ja, echt een spotprijsje.
[..]
Je kan zelfs blijven logeren.
[..]
Cute hè. Pfff, ik heb zoveel mooie jurken verzameld
.
crisis. Dat is geen geld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 euro per maand in betaaldparkerengebied. Als je dat niet kan betalen, vraag ik mij sowieso af wat je met een auto moet.
Omdat je teveel kleren hebtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?quote:
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft je huis wel een Coco-style 'closet'?
Zodra ik geld heb voor een buitenhuisje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je hierheen verhuizen?
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Nogmaals: Den Haag is de beste stad van Nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weinig. Volgens mij betaal je je in Enschede scheel aan een parkeervergunning.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als ik het huis neem, dan wordt één van de slaapkamers wel een walk-in closet, ja.
Al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
De app van NPO ondersteunt nu ook chromecast
Nee. Ik wil dan wel een logeerkamer houden. Dat is gewoon handig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik nu die muur er uit kom slopen kun je 2 kamers gebruiken als kast.
Heb jij een chromecast?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Heb jij een chromecast?
Is dat makkelijk te bedienen zo'n ding?
quote:
Dan welquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo groot is mijn (toekomstige) huis niet.
Uit praktisch oogpunt heb je gelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dan wel een logeerkamer houden. Dat is gewoon handig.
Ja, doodsimpel. Als zelfs ik het binnen 3 minuten aan de praat heb...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij een chromecast?
Is dat makkelijk te bedienen zo'n ding?
Daarnaast is de tweede slaapkamer groot genoeg om mijn jurken te hangenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt heb je gelijk.
Neequote:
Yup, zelfs dan.quote:
Jij hebt een NLZiet account?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Die uitdaging durf ik wel aanquote:
Dat soort meuk hou ik mij niet mee bezig.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Jullie gaan maar in de garage, dan
.
Nu welquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kan je Chromecast toch niet gebruiken op iOS?
Wat is NLZiet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Als je een NLZiet abbo afsluit zie je mijn werk tenminste nog.
Sorryquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Als je een NLZiet abbo afsluit zie je mijn werk tenminste nog.
Overkoepelend Video On Demand (zoals Netflix) platform voor NPO, RTL en SBS waar je afleveringen terug en vooruit kan kijkenquote:
Ah ja, eigenlijk een totaal nutteloos iets als je geen NLse tv kijktquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overkoepelend Video On Demand (zoals Netflix) platform voor NPO, RTL en SBS waar je afleveringen terug en vooruit kan kijken. Bij NPO is het vooral een hogere kwaliteit uitzendinggemist. RTL en SBS weet ik wat minder van.
Ik pak m'n zweepquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Wie teleport mij even uit mijn luie stoel naar mijn bed?
Nou ja, het zorgt er voor dat ik helemaal geen reden meer heb voor een TV Abboquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, eigenlijk een totaal nutteloos iets als je geen NLse tv kijkt.
Of lekker daar slapen. Kan ik diagonaal in bed liggen vannacht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Wie teleport mij even uit mijn luie stoel naar mijn bed?
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het zorgt er voor dat ik helemaal geen reden meer heb voor een TV Abbo.
Niet goed? Hmmm... Zal ik voor je uit hupsen een spoor van bloemblaadjes uitstrooiend?quote:
Nee. Stoel zit lekker, maar slaapt kut.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of lekker daar slapen. Kan ik diagonaal in bed liggen vannacht.Maar wel alleen.
Dilemma's, dilemma's...
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.
Ik heb het wel, maar kijk eigenlijk alleen sport.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit daar dus ook over na te denken. Ik kijk weinig tv. Het enige dat ik soms kijk is Comedy Central. Maar ja, helemaal geen tv abo is ook zo raar... Denk ik.
Oh my, ik moet me echt gaan verdiepen zie ik welquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ik.
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet goed? Hmmm... Zal ik voor je uit hupsen een spoor van bloemblaadjes uitstrooiend?
Netflix is via digitaal toch? Of kijk je tv via je computer (internet)?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar kijk eigenlijk alleen sport.
De rest gebruik ik netflix, popcorn time, uitzendinggemist etc voor.
Dus denk dat ik het niet zou missen.
Wish I couldquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.
Via computer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netflix is via digitaal toch? Of kijk je tv via je computer (internet)?
Dat is al liefquote:
Ik heb enkel een lightbeam. Telt dat ook?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt alleen een teleport. Beam me up Sammie.
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?quote:
Chromecast op je TV aansluiten en je kijkt het op je TV. Of een Apple TV. Dan gaat het helemaal via je TV. Je hebt wel internet nodig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?
Mijn computer staat permanent aangesloten met een hdmi kabel op mijn tv.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Dan heb je enkel een internetabo en dan sluit je je tv via kabels op je computer aan? Dan moet je haast wel een desktop hebben denk ik /noob?
Als in laser?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb enkel een lightbeam. Telt dat ook?
Videoland ook? Ik ken iemand die voor Videoland on demand werkt. Filmsquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk alles via een VOD dienst. Nu scheelt het overigens wel dat zowel Videoland als dit bij ons vandaan komt (technisch vlak), maar het kijkt veel prettiger vind ik.
Zo schattig hoe je nog niet door hebt dat ik eigenlijk een dikke, rukkende vijftiger benquote:
Ik voel me domquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Chromecast op je TV aansluiten en je kijkt het op je TV. Of een Apple TV. Dan gaat het helemaal via je TV. Je hebt wel internet nodig.
Ah, oké. Beetje jammer dat mijn laptop geen hdmi aansluiting heeft. Moet ik dus alsnog een desktop hebben. Ik weet niet wat een chromecast is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn computer staat permanent aangesloten met een hdmi kabel op mijn tv.
En met zo'n chromecast kun je dan bijvoorbeeld ook draadloos streamen.
Of op je laptop, pc, tablet kijken.
Ja. Maar er zijn er meerdere volgens mij. Bij ons is het de dienst via internet en een aantal apps. On Demand via je TV loopt anders dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Videoland ook? Ik ken iemand die voor Videoland on demand werkt. Films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |