quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Met Boulahrouz speel je met 10 manquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:16 schreef Muto het volgende:
Wat slecht weer. En waarschijnlijk gaat Rutten pas rond de 70ste minuut wisselen.
Gelukkig meestal nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:16 schreef Haringkop het volgende:
Kongolo speelt wel heel matig vandaag...
Mja, dan moet je met Bilal spelen de komende weken. Wellicht dat hij daarna wel in vorm is, maar toch..quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
Die Boëtius moet je wisselen en gewoon lange tijd het krachthonk insturen.
Inderdaad. En hij is FUCKING traag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Karsdorp erin brengen voor Boulahrouz. Er ligt op sommige momenten zo veel ruimte aan de zijkanten en Boulahrouz doet daar veel te weinig mee.
Link in DM?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Off: Bet365 geeft 9/1 voor Toornstra die de volgende goal maakt(zit Sky stream te kijken, beter dan NL commentaar)
Ja, maar hij kan dat vandaag verdedigend ook niet compenseren, laat zich kinderlijk eenvoudig uitspelen continu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat ook, maar vooral het voetballende aspect vind ik schrijnend om te zien.
Klopt, hoort ook bij zn ontwikkeling. Maar hij valt tot nu toe aardig uit de toom.quote:
Doet hij mee dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
Die Boëtius moet je wisselen en gewoon lange tijd het krachthonk insturen.
ik zie hem ook heel vaak op de 10-positie staanquote:
Hij maakt geen actie meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
De Boëtius van vorig seizoen had 10 goals en 10 assists
Hij probeert wel, maar hij ligt altijd tijdens de actie..quote:
Hij is enorm ongelukkig in zijn acties. Komt omdat-ie er te veel over nadenkt. Typisch voor onzekere spelers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij probeert wel, maar hij ligt altijd tijdens de actie..
Heerlijke voorzet nu hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra heeft het de laatste wedstrijden niet zo.
Nope, nummer 1.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
De Lul van Jan heeft alleen ADO - TWE en ZWO - DORDT?
Adblock uitzetten en dan nummer 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
De Lul van Jan heeft alleen ADO - TWE en ZWO - DORDT?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij die voorzet van Toornstra kon je weer zien dat Kazim geen spits is.. die had daar moeten staan en niet El Ahmadi
Ik denk dat 95% van de VBL'ers dat momenteel ook wel isquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef Muto het volgende:
Die Larsson is beter dan alle buitenspelers van Feyenoord overigens.
Heerenveen kan wel scoutenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef Muto het volgende:
Die Larsson is beter dan alle buitenspelers van Feyenoord overigens.
Nog 35 min te gaan! Komt goed, mits de verdediging eens wakker wordtquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Pleun2011 het volgende:
1-1 hebben we niks aan.. Dan komt Zwolle dichterbij en loopt Ajax weer uit.. Feyenoord, win verdomme nou eens zo'n lastige uitwedstrijd.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Negenenzestig het volgende:
Ik zal El Ahmadi hem al binnenkrullen.
Als we dan ook winnen net als afgelopen zondag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Muto het volgende:
Oh ja, net als afgelopen zondag is de afvallende bal ook nooit voor Feyenoord.
Zie het niet gebeuren. Het is te paniekerig, ongecontroleerd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we dan ook winnen net als afgelopen zondag.
We zijn niet meer de baas op het middenveld. Dat wordt overgeslagen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren. Het is te paniekerig, ongecontroleerd.
Ja, staat verdomme op 5 meter te dekkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef Muto het volgende:
Die Boulahrouz weer trouwens ook niet het schot afdekken?
$$$quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tweede plek kan je wel vergeten zo. 3-4-5-6 wat maakt het ook uit.
Het was een wereldgoalquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Kutzooi. Kom net binnenlopen en dit is het eerste wat ik zie van de wedstrijd.
Btw: Kazim op het scoreboard... is dat een typefoutje
Boeiend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Je hebt nog steeds uitzicht op plek 2
Prachtig goal van Kazim overigens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Kazim had een wereldgoalquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Je moet het hoogste nastreven. Anders kan je net zo goed voor Dordrecht zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeiend.
Eruit vliegen in 3e ronde CL
kun je beter wat meer rust hebben voor 4e ronde vEL
3 is Europees, de rest play-offs. Toch wel van belang.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tweede plek kan je wel vergeten zo. 3-4-5-6 wat maakt het ook uit.
Zo is het.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet het hoogste nastreven. Anders kan je net zo goed voor Dordrecht zijn.
Dan is het seizoen nooit afgelopen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet het hoogste nastreven. Anders kan je net zo goed voor Dordrecht zijn.
Kan niemand aan die jongen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz kan Larsson totaal niet aan.
Werd toch afgefloten voor buitenspel, dus ja.. (ja, ik probeer het goed te praten)quote:
Zou dan toch onterecht zijn afgevlagd.quote:
Niet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
El ahmadi, Clasie en Immers het beste middenveld van Nederland.
Ja, bijna
Ok Hansquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
Ja, bijna
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
Ja, bijna
Nu weten we wel dat je Feyenoord niet hoog hebt zitten. Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
Ja, bijna
Nee, gewoon een trollert.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef H.FR het volgende:
[..]speel je 2 mindere wedstrijden krijg je dit.
Oh? ook bewust zo bedoelt?quote:
Nu komt alles goedquote:
Ja, schitterend in 1x geschoten op doel, keek heel even naar de keeper en uithalenquote:
Het is armoede man.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef H.FR het volgende:
[..]speel je 2 mindere wedstrijden krijg je dit.
Kongolo speelt vandaag erg matig, dat doet die niet altijd. Boulah haalt z'n normale niveau, Nelom ook. Je kan niet verwachten dat Van Beek alles kan oplossen, die speelt gewoon weer erg goedquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Je ziet nu goed dat die defensie van ons zo goed niet is.. als het middenveld verzaakt zakken ze snel door het ijs
Nee, je mist gewoon Wilkshire. Boulahrouz kan niet meer. Als dan ook Kongolo een slechte dag heeft, dan krijg je dit. Beide doelpunten lagen niet aan de centrale verdedigers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Je ziet nu goed dat die defensie van ons zo goed niet is.. als het middenveld verzaakt zakken ze snel door het ijs
Speelt kansloos idd.quote:
Komt allemaal door liesveld #knjbquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef mega-worstje het volgende:
Kampioenschap zit er denk ik niet meer in hoor
Als je een spits had, jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Daar had opzich wel een doelpunt uit kunnen komen
King Kaolo!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:03 schreef Jay_Snake het volgende:
Typisch Feyenoord...levensgrote kans missen en dan meteen een tegengoal.. Lekker kut uitverdedigd ook door King Kong
Rechtsback had er moeten komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:03 schreef ArtoriasTAW het volgende:
"Een spits? Nee, die hebben we niet nodig."
Tja, dat is het gevaar als je 1 op 1 gaat spelen en de rechtsback naar binnen moet omdat je centrale man faaltquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen hij, die Larsson kon ook helemaal vrij doorlopen
Pleurt nou eens op met je Kramaric joh, dat verhaal is al zo vaak ontkrachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
Van Geel had Kramric kunnen hebben voor 1,25 miljoen. Maar nee hoor, 'we hebben geen spits meer nodig met Te Vrede en Kazim'.
Tyfuszooi.
Van Geel vond dit een kampioensploeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
Van Geel had Kramric kunnen hebben voor 1,25 miljoen. Maar nee hoor, 'we hebben geen spits meer nodig met Te Vrede en Kazim'.
Tyfuszooi.
Niet weer ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
Tyfuszooi.
nee, een spits. Een tegendoelpunt kun je opvangen maar als er niemand is die kan scoren zul je weinig wedstrijden winnen.quote:
Redden we echt niet. Het spel wordt maar slechter en slechter.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef macca728 het volgende:
We mogen blij zijn met een derde plaats
Als dit zo doorgaat, gaat ook dat zeer moeilijk wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef macca728 het volgende:
Guidetti, die had pas mentaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft het met mentalifeit te maken jongons?
jut en julquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
"hoe laat is het Eric?"
" Tijd om op te stappen..."
Nee, met kwaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nee, met gebrek aan kunnen scoren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hou je er 4 over....quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Van de zomer moet je echt van Nelom, Boulahrouz en al die andere middelmaat af
Nelom heeft net verlengdquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie koopt die zooi nou.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, en Rutten wisselt ook maar niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Bombvis het volgende:
Waarom blijven we nog steeds alles of niks spelen? Dat is toch vragen om 4-1.. Er wordt echt niet meer 2x gescoord hoor
Staat garant voor (tegen)doelpunten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig was er nog Te Vrede to the rescue.
Karsdorp erin voor Kazim, gewoon weer 4-3-3 spelen. Tonny erin voor Clasie/El Ahmadi / Immers (maakt mij niet uit), pakt die ook z'n minuutjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, en Rutten wisselt ook maar niet.
Dan wordt het maar 4-1, maakt dat zoveel uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Bombvis het volgende:
Waarom blijven we nog steeds alles of niks spelen? Dat is toch vragen om 4-1.. Er wordt echt niet meer 2x gescoord hoor
10 miljoen maar? Waarom niet meteen heel de Kuip weggevenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Het kampioenschap kunnen we nu ook wel vergeten. Van Geel moet nu naar Schotland vliegen en 10 miljoen bieden voor Guidetti.
Kwidetti is nu onbetaalbaar voor Feyenoordquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Het kampioenschap kunnen we nu ook wel vergeten. Van Geel moet nu naar Schotland vliegen en 10 miljoen bieden voor Guidetti.
Geniet maar van die derde plek, tot 21:45 vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef macca728 het volgende:
Die conclusie trek je nu pas ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat ze er na Ajax-uit mentaal doorheen zitten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Muto het volgende:
Dat Heerenveen is ook echt veel frisser dan Feyenoord.
Kan die beter naar Engeland vliegen, is gewoon van City hoor. Plus Guidetti zit godverdomme bank bij Celtic en die gaat ons redden?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Ha, leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Frustrerend inderdaad. Boetius al een tijdje rijp voor een wissel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, en Rutten wisselt ook maar niet.
AZ is een grotere concurrent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente staat ook achter dus als dat zo blijft komen die in ieder geval niet dichterbij
Misschien krijg je er van de zomer nog een snicker voor ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Merkie het volgende:
Die acht ton krijg je voor Te Vrede nooit meer.
Die hoop had ik afgelopen weekend al, toen bleken het weer Duitsers te zijn. Ik wacht dat nog even af..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente staat ook achter dus als dat zo blijft komen die in ieder geval niet dichterbij
Waarheid helaas.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniet maar van die derde plek, tot 21:45 vanavond.
Na de 0-1 slopen er ineens rare fouten en slordigheden in. Terwijl Heerenveen er voor die tijd moedeloos uitzag. De wedstrijd is uit handen gegeven. En dan heb je ook die blunder van Vermeer nog en een 100% kans op 2-2 die wordt gemist en dan verlies je gewoon bij Heerenveen.
Ze wilden alleen hurenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Merkie het volgende:
Die acht ton krijg je voor Te Vrede nooit meer.
Best lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien krijg je er van de zomer nog een snicker voor ofzo
Schijnt op het eind nog een bod te zijn geweest van 6(?) ton, maar dat vond Van Geel te weinigquote:
6 ton is echt veel te veel voor die jongen. Elke euro is meegenomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schijnt op het eind nog een bod te zijn geweest van 6(?) ton, maar dat vond Van Geel te weinig
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet.. maar ja, wie ben ik.. ik had 0-1 voorspeld vandaag.
Wellicht na vanavond.quote:
4 van de laatste 5 wedstrijden daar gewonnen, dus niet heel gek. Plus is nou niet dat SCH zo goed speelde vandaag ofzoquote:
Er was geen vervanger meer toen Havenaar voor de eer bedankte.. had hem zelf denk ik wel verpatstquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
6 ton is echt veel te veel voor die jongen. Elke euro is meegenomen.
Ik vond ze niet onaardig spelen verder hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Bombvis het volgende:
Plus is nou niet dat SCH zo goed speelde vandaag ofzo
Van Geel had 1 miljoen in gedachten, die wijkt daar dan niet snel vanaf (althans, zo waren de geruchten)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
6 ton is echt veel te veel voor die jongen. Elke euro is meegenomen.
Alsof je Te Vrede moet vervangen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er was geen vervanger meer toen Havenaar voor de eer bedankte.. had hem zelf denk ik wel verpatst
Ze spelen niet slecht, maar het is nou niet dat we weggevaagd zijn. Zij waren een stuk effectiever, elke keer na een grote kans van ons scoorden zijquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond ze niet onaardig spelen verder hoor.
Wie wil je anders in de spits zetten als je aanvallend wil wisselen.. zoveel smaken hebben we nietquote:
Immers, Toornstra op 10, Bilal buiten. Of Achahbarquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie wil je anders in de spits zetten als je aanvallend wil wisselen.. zoveel smaken hebben we niet
Na een oorwassing in Friesland is zijn spraakgebrek ineens weer een issue?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef H.FR het volgende:
Snap Fredjsjsjsj zijn wisselbeleid ook niet. Ga je lekker met Te Vrede de lange bal spelen terwijl je normaliter voetballend altijd de betere bent.
Mwa das allemaal ook niks..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Immers, Toornstra op 10, Bilal buiten. Of Achahbar
Echt he.. Zo typisch Feyenoord weer dit. Zo voorspelbaar ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Tortugal het volgende:
Ik word er godverdomme zo doodziek van.
Dat is wat anders idd, mja, of Te Vrede nou zoveel isquote:
Immers en dan een buitenspeler erbij en Toornstra op 10.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie wil je anders in de spits zetten als je aanvallend wil wisselen.. zoveel smaken hebben we niet
Boulahrouzquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Joepiequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef mega-worstje het volgende:
3-1 achter uit en nog steeds meer geluid maken dan het thuis publiekDat dan weer wel
Zou mooi zijn als die weer geblesseerd raakt, ik wordt schijtziek van die jongenquote:
Ik wordtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die weer geblesseerd raakt, ik wordt schijtziek van die jongen
Gelukkig krijg je daar aan het einde van het seizoen bonuspunten voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef mega-worstje het volgende:
3-1 achter uit en nog steeds meer geluid maken dan het thuis publiekDat dan weer wel
Dit jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Grifte het volgende:
Dat was eindelijk eens een goede actie van Boëtius, mooi op tijd ook.
Als 6 kan die wel uit de voeten jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Muto het volgende:
Van Beek zou een prima middenvelder zijn overigens.
Ook 1-1 tegen Empoli...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In Rome zullen ze zich ook wel scheel lachen na vanavond.
Het is nou niet dat ASR zo fantastisch speelt de afgelopen maanden hoor. Niet dat wij heel veel kans maken ofzo, helemaal niet als we zo spelen, maar als je dat daar af en toe ziet lijkt het van ons niet eens heel erg dramatisch slechtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Inderdaad, zeker als je als doelstelling 'meedoen om het kampioenschap' meekrijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef eight het volgende:
Fredje had vorige week gewoon z'n bek moeten opentrekken toen bleek dat er niemand meer gehaald werd.
Die heb ik ook nog niet op goede wedstrijden weten te betrappenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh wat ergquote:
Fredje moet niks eisen zolang hij niet bijtekent. Lekker een speler halen en hij vervolgens weg zekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef eight het volgende:
Fredje had vorige week gewoon z'n bek moeten opentrekken toen bleek dat er niemand meer gehaald werd.
Daar had onze 'echte spits' Te Vrede moeten staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel weer typerend voor Kazim.. een wereldgoal maken maar als je alleen voor de keeper staat kopt hij weer ver naast.. van mij mag Van Geel hem over een paar maanden terugsturen naar Turkije
Dan heeft hij toch juist een goeie onderhandelingspositie. Pas tekenen als er een fatsoenlijke spits is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fredje moet niks eisen zolang hij niet bijtekent. Lekker een speler halen en hij vervolgens weg zeker
Wat heeft hij daar te zoeken? Zijn hart ligt in Engeland.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel weer typerend voor Kazim.. een wereldgoal maken maar als je alleen voor de keeper staat kopt hij weer ver naast.. van mij mag Van Geel hem over een paar maanden terugsturen naar Turkije
Bijtekenen met dit matige elftal en dan uiteindelijk weer niets krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fredje moet niks eisen zolang hij niet bijtekent. Lekker een speler halen en hij vervolgens weg zeker
Hij moet leren leven met de mogelijkheden, anders rot hij maar op. Vind dat hij zich een beetje misplaats arrogant gedraagt. De laatste aanbeveling van hem was Bilal, ook zo'n succes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch juist een goeie onderhandelingspositie. Pas tekenen als er een fatsoenlijke spits is.
Dat laten alle clubs onder de 'traditionele topclubs' volgens mij zien (met bijbehorende dooddoener dat het bij zo'n club makkelijker voetballen is, want minder druk etc)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Muto het volgende:
Volgens mij laat Heerenveen wel zien dat het scoutingsapparaat ook belangrijk is.
Hij moet verdomme op zijn knietjes dat hij Feyenoord mag coachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijtekenen met dit matige elftal en dan uiteindelijk weer niets krijgen
bullshitquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij moet verdomme op zijn knietjes dat hij Feyenoord mag coachen.
Lumb.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Tortugal het volgende:
Bij Heerenveen en Groningen wordt als sinds ik me kan herinneren veel beter gescout dan bij Feyenoord. Die beide teams hebben altijd wel een paar frisse, jonge, talentvolle spelers erbij zitten. Wanneer was nou voor het laatst dat Feyenoord gewoon een totaal onbekende leuke speler uit het buitenland haalde? Er komt echt geen naam op bij mij.
Die Fernando en die Hermann. Zitten er aan te komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Tortugal het volgende:
Bij Heerenveen en Groningen wordt als sinds ik me kan herinneren veel beter gescout dan bij Feyenoord. Die beide teams hebben altijd wel een paar frisse, jonge, talentvolle spelers erbij zitten. Wanneer was nou voor het laatst dat Feyenoord gewoon een totaal onbekende leuke speler uit het buitenland haalde? Er komt echt geen naam op bij mij.
Duurt nog een paar jaar...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Die Fernando en die Hermann. Zitten er aan te komen.
Ik denk niet dat ze hem willen hebben bij Oxford United,quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar te zoeken? Zijn hart ligt in Engeland.
Dit.. Dankzij Rutten zitten we met die Turkse kneus opgescheept.. Bij Vitesse had Rutten ook al van die trekjes.. toen Leerdam in de winterstop niet werd gehaald, meldde hij zich meteen ziek. Lekker, zo'n werknemer...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij moet leren leven met de mogelijkheden, anders rot hij maar op. Vind dat hij zich een beetje misplaats arrogant gedraagt. De laatste aanbeveling van hem was Bilal, ook zo'n succes.
Alsof alleen Kazim het probleem isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit.. Dankzij Rutten zitten we met die Turkse kneus opgescheept.. Bij Vitesse had Rutten ook al van die trekjes.. toen Leerdam in de winterstop niet werd gehaald, meldde hij zich meteen ziek. Lekker, zo'n werknemer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |