quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Met Boulahrouz speel je met 10 manquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:16 schreef Muto het volgende:
Wat slecht weer. En waarschijnlijk gaat Rutten pas rond de 70ste minuut wisselen.
Gelukkig meestal nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:16 schreef Haringkop het volgende:
Kongolo speelt wel heel matig vandaag...
Mja, dan moet je met Bilal spelen de komende weken. Wellicht dat hij daarna wel in vorm is, maar toch..quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
Die Boëtius moet je wisselen en gewoon lange tijd het krachthonk insturen.
Inderdaad. En hij is FUCKING traag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Karsdorp erin brengen voor Boulahrouz. Er ligt op sommige momenten zo veel ruimte aan de zijkanten en Boulahrouz doet daar veel te weinig mee.
Link in DM?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Off: Bet365 geeft 9/1 voor Toornstra die de volgende goal maakt(zit Sky stream te kijken, beter dan NL commentaar)
Ja, maar hij kan dat vandaag verdedigend ook niet compenseren, laat zich kinderlijk eenvoudig uitspelen continu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat ook, maar vooral het voetballende aspect vind ik schrijnend om te zien.
Klopt, hoort ook bij zn ontwikkeling. Maar hij valt tot nu toe aardig uit de toom.quote:
Doet hij mee dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
Die Boëtius moet je wisselen en gewoon lange tijd het krachthonk insturen.
ik zie hem ook heel vaak op de 10-positie staanquote:
Hij maakt geen actie meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
De Boëtius van vorig seizoen had 10 goals en 10 assists
Hij probeert wel, maar hij ligt altijd tijdens de actie..quote:
Hij is enorm ongelukkig in zijn acties. Komt omdat-ie er te veel over nadenkt. Typisch voor onzekere spelers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij probeert wel, maar hij ligt altijd tijdens de actie..
Heerlijke voorzet nu hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra heeft het de laatste wedstrijden niet zo.
Nope, nummer 1.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
De Lul van Jan heeft alleen ADO - TWE en ZWO - DORDT?
Adblock uitzetten en dan nummer 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
De Lul van Jan heeft alleen ADO - TWE en ZWO - DORDT?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij die voorzet van Toornstra kon je weer zien dat Kazim geen spits is.. die had daar moeten staan en niet El Ahmadi
Ik denk dat 95% van de VBL'ers dat momenteel ook wel isquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef Muto het volgende:
Die Larsson is beter dan alle buitenspelers van Feyenoord overigens.
Heerenveen kan wel scoutenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef Muto het volgende:
Die Larsson is beter dan alle buitenspelers van Feyenoord overigens.
Nog 35 min te gaan! Komt goed, mits de verdediging eens wakker wordtquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Pleun2011 het volgende:
1-1 hebben we niks aan.. Dan komt Zwolle dichterbij en loopt Ajax weer uit.. Feyenoord, win verdomme nou eens zo'n lastige uitwedstrijd.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Negenenzestig het volgende:
Ik zal El Ahmadi hem al binnenkrullen.
Als we dan ook winnen net als afgelopen zondag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Muto het volgende:
Oh ja, net als afgelopen zondag is de afvallende bal ook nooit voor Feyenoord.
Zie het niet gebeuren. Het is te paniekerig, ongecontroleerd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we dan ook winnen net als afgelopen zondag.
We zijn niet meer de baas op het middenveld. Dat wordt overgeslagen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren. Het is te paniekerig, ongecontroleerd.
Ja, staat verdomme op 5 meter te dekkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef Muto het volgende:
Die Boulahrouz weer trouwens ook niet het schot afdekken?
$$$quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tweede plek kan je wel vergeten zo. 3-4-5-6 wat maakt het ook uit.
Het was een wereldgoalquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Kutzooi. Kom net binnenlopen en dit is het eerste wat ik zie van de wedstrijd.
Btw: Kazim op het scoreboard... is dat een typefoutje
Boeiend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Je hebt nog steeds uitzicht op plek 2
Prachtig goal van Kazim overigens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Kazim had een wereldgoalquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef eight het volgende:
Je moet het hoogste nastreven. Anders kan je net zo goed voor Dordrecht zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeiend.
Eruit vliegen in 3e ronde CL
kun je beter wat meer rust hebben voor 4e ronde vEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |