Is recentelijk nog in Duitsland gebeurd, gevalletje eerwraak. Heeft dat het journaal gehaald? Zelf geen idee, ik kijk het zelden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want dat iemand levend verbrand wordt is niet belangrijk genoeg voor het journaal?
De VN? Nee, maar serieus? Dat "instituut" geef jij geloofwaardigheid?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen als je meer gaat doen via VN aan mensenrechten dan gaan die samenzweringslui te keer.... maar wrs kan dat nooit goed gebeuren, vanwege verschillende concepten van mensenrechten.
Ja, dan word je ook weggezet als looney, als je als roepende in de woestijn al gehoord wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen wat spreektijd daar aanvragen, ik heb een connectie, ken iemand die er stage loopt
Volgens Steven Pinker (The Better Angels of Our Nature) worden mensen juist steeds minder gewelddadiger.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet? Heb je het nieuws niet gevolgd de laatste 15 jaar?
Oké, en dat is het MO 'slaaf van de VS', wat dan? Krijgt Amerika dan alle olie?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n boekenlezer, maar de hersenspinsels van die Elite zijn ook goed spul, ooit es aan beginnen. Die gasten die boeken vol geschreven hebben over die plannetjes om het Midden-Oosten slaaf te maken van de VS. Juist zij die daarachter zitten, dus geen derden die erover schrijven, maar direct betrokkenen.
Dan moet Steven Pinker toch een keer naar Hans Anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens Steven Pinker (The Better Angels of Our Nature) worden mensen juist steeds minder gewelddadiger.
Prima, doen we dat. Bel jij Pitt even?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan word je ook weggezet als looney, als je als roepende in de woestijn al gehoord wordt.
Wrs moet je een goede docu maken over dit soort zaken en dan in de VS uitbrengen, laten inspreken door Brad Pitt...
Heeft Pinker gelijk in. Weltschmerz wil gewoon even doen alsof alle Nederlanders schuldig zijn aan al het geweld in het Midden Oosten. Want Bush, Balkenende, etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens Steven Pinker (The Better Angels of Our Nature) worden mensen juist steeds minder gewelddadiger.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet Steven Pinker toch een keer naar Hans Anders.
Adam Curtis moet je bellen, denk ik, heb zijn laatste nog niet gezien (afgelopen zondag op BBC).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Prima, doen we dat. Bel jij Pitt even?
Daar heb je inderdaad gelijk in. Toch denk ik dat het westerse draagvlak voor dergelijk ingrijpen inmiddels vrij groot is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Nee een verdere oorlog met Japan was wel gewonnen door de VS maar had nog zo'n 500.000 extra levens gekost aan Amerikaanse zijde.
Begrijp me niet verkeerd jou oplossing is mijn oplossing maar de situatie is niet vergelijkbaar met die van destijds.
Ik kan net zomin als jij in de hoofden van de lieden met macht kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, en dat is het MO 'slaaf van de VS', wat dan? Krijgt Amerika dan alle olie?
Een deel van die puinhoop is wel degelijk aan het westen te danken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:05 schreef waht het volgende:
Heeft Pinker gelijk in. Weltschmerz wil gewoon even doen alsof alle Nederlanders schuldig zijn aan al het geweld in het Midden Oosten. Want Bush, Balkenende, etc.
Heeft daar niks mee te maken. Als er een methode is die helpt, hoe 'barbaars' die ook mag zijn, moeten we het niet nalaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn geen primitieve bloedlustige domme barbaarse relioten.
wijten, niet danken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Een deel van die puinhoop is wel degelijk aan het westen te danken.
Weet je nog, toen er in Staphorst een heks publiekelijk werd verbrand op het dorpsplein, dat waren nog eens tijden!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet? Heb je het nieuws niet gevolgd de laatste 15 jaar?
Geformuleerd alsof je er genoegen in schept.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Als er een methode is die helpt, hoe 'barbaars' die ook mag zijn, moeten we het niet nalaten.
Kijk naar hun zwakke plekken net als ze bij ons doen. Hun zwakke plek is de dood en hun geliefde hiernamaals. En daar moeten we ze pakken. Elke gedode terrorist die we in handen krijgen meenemen en aan de varkens voeren. Filmen en op Youtube ztten met de mededeling dat we elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen.
Jaja ik weet het barbaars, ziek blablabla. Maar deze sadistische en bloeddorstige zombies uit het midden oosten kan je maar het beste met hun eigen methodes bestrijden. En wat is er beter dan dat we de reden van hun gedrag uitschakelen. Namelijk het idee dat ze naar het sexparadijs gaan waar zij bepaalde voorrechten genieten dankzij hun (mis)daden op aarde.
I.p.v het paradijs verteren ze in een varkensbuik, worden opgenomen en onderdeel van dat varken.
Toch heb ik nog niet gehoord dat moslims dan inderdaad denken dat ze niet in het paradijs komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:08 schreef Pek het volgende:
Deden de Russen toch ook, na Beslan? Terroristen in varkenshuiden begraven, best wel badass, ja
Ok: jouw kinderen zullen de volgende slachtoffers zijn van haatzaaiers zoals jij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk.Iets zegt me dat uit je posthistory anders zou blijken. Zodra je, je er maar van bewust bent dat een bron/medium gekleurd is en je de informatie in 't juiste perspectief kunt zien zie ik geen enkele reden om 't krampachtig te mijden. Dat "bewust zijn van" zit bij jou volgens mij wel goed.
Maar ach, nogmaals, jammer. Wel een schreeuwerige mening maar niet bereid die te toetsen door je ook open te stellen voor andere geluiden en die kritisch te bekijken. Nee, alles is bij Remlof op voorhand al afgeschreven.![]()
Weet je wat man, gooi er nog wat volstrekt irrelevante one-liners tegenaan gestoeld op niet meer dan emotie.
Als je het ff rustig uitlegt klinkt het al een stuk beter, zo zie je maar weer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Als er een methode is die helpt, hoe 'barbaars' die ook mag zijn, moeten we het niet nalaten.
Kijk naar hun zwakke plekken net als ze bij ons doen. Hun zwakke plek is de dood en hun geliefde hiernamaals. En daar moeten we ze pakken. Elke gedode terrorist die we in handen krijgen meenemen en aan de varkens voeren. Filmen en op Youtube ztten met de mededeling dat we elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen.
Jaja ik weet het barbaars, ziek blablabla. Maar deze sadistische en bloeddorstige zombies uit het midden oosten kan je maar het beste met hun eigen methodes bestrijden. En wat is er beter dan dat we de reden van hun gedrag uitschakelen. Namelijk het idee dat ze naar het sexparadijs gaan waar zij bepaalde voorrechten genieten dankzij hun (mis)daden op aarde.
I.p.v het paradijs verteren ze in een varkensbuik, worden opgenomen en onderdeel van dat varken.
Enige instituut in deze wereld waarbij iig iemand van elk land op de wereld aanwezig is voor overleg. Voor de rest is het idd een instituut dat geen deuk in een pakje boter kan slaan, vanwege verschillende redenen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De VN? Nee, maar serieus? Dat "instituut" geef jij geloofwaardigheid?
Sja, daar gaat het al "mis". Je vertrouwen in juist de verkeerde personen is echt te groot.
Klopt ! Ik zou dat soort beesten het liefst verdelgen. Is dat vreemd ??quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geformuleerd alsof je er genoegen in schept.
Die gruwel gun ik zijn kinderen niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok: jouw kinderen zullen de volgende slachtoffers zijn van haatzaaiers zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |