abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:03:17 #276
236046 NotYou
tigerblood
pi_149337601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want dat iemand levend verbrand wordt is niet belangrijk genoeg voor het journaal?
Is recentelijk nog in Duitsland gebeurd, gevalletje eerwraak. Heeft dat het journaal gehaald? Zelf geen idee, ik kijk het zelden.
Je suis Charlie Sheen
pi_149337603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen als je meer gaat doen via VN aan mensenrechten dan gaan die samenzweringslui te keer.... maar wrs kan dat nooit goed gebeuren, vanwege verschillende concepten van mensenrechten.
De VN? Nee, maar serieus? Dat "instituut" geef jij geloofwaardigheid?

Sja, daar gaat het al "mis". Je vertrouwen in juist de verkeerde personen is echt te groot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149337606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Misschien kunnen we samen wat spreektijd daar aanvragen, ik heb een connectie, ken iemand die er stage loopt :')
Ja, dan word je ook weggezet als looney, als je als roepende in de woestijn al gehoord wordt.
Wrs moet je een goede docu maken over dit soort zaken en dan in de VS uitbrengen, laten inspreken door Brad Pitt...
I´m back.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:03:52 #279
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149337619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet? Heb je het nieuws niet gevolgd de laatste 15 jaar?
Volgens Steven Pinker (The Better Angels of Our Nature) worden mensen juist steeds minder gewelddadiger.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_149337634
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n boekenlezer, maar de hersenspinsels van die Elite zijn ook goed spul, ooit es aan beginnen. Die gasten die boeken vol geschreven hebben over die plannetjes om het Midden-Oosten slaaf te maken van de VS. Juist zij die daarachter zitten, dus geen derden die erover schrijven, maar direct betrokkenen.
Oké, en dat is het MO 'slaaf van de VS', wat dan? Krijgt Amerika dan alle olie?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 20:04:48 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_149337652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Volgens Steven Pinker (The Better Angels of Our Nature) worden mensen juist steeds minder gewelddadiger.
Dan moet Steven Pinker toch een keer naar Hans Anders.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:05:03 #282
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149337660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan word je ook weggezet als looney, als je als roepende in de woestijn al gehoord wordt.
Wrs moet je een goede docu maken over dit soort zaken en dan in de VS uitbrengen, laten inspreken door Brad Pitt...
Prima, doen we dat. Bel jij Pitt even?
pi_149337666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Heeft Pinker gelijk in. Weltschmerz wil gewoon even doen alsof alle Nederlanders schuldig zijn aan al het geweld in het Midden Oosten. Want Bush, Balkenende, etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:05:57 #284
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149337696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moet Steven Pinker toch een keer naar Hans Anders.
:') :')_!!!!!!!!
pi_149337703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:05 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Prima, doen we dat. Bel jij Pitt even?
Adam Curtis moet je bellen, denk ik, heb zijn laatste nog niet gezien (afgelopen zondag op BBC).
I´m back.
pi_149337704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Nee een verdere oorlog met Japan was wel gewonnen door de VS maar had nog zo'n 500.000 extra levens gekost aan Amerikaanse zijde.
Begrijp me niet verkeerd jou oplossing is mijn oplossing maar de situatie is niet vergelijkbaar met die van destijds.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Toch denk ik dat het westerse draagvlak voor dergelijk ingrijpen inmiddels vrij groot is.
pi_149337717
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef waht het volgende:

[..]

Oké, en dat is het MO 'slaaf van de VS', wat dan? Krijgt Amerika dan alle olie?
Ik kan net zomin als jij in de hoofden van de lieden met macht kijken.

Belangen, hoe dan ook. Olie is een enorm belang, maar er zijn er meer (papaver in Afghanistan bijvoorbeeld). Ook bij nogal wat van die neocons speelt een soort religieuze oorlog, je zou het "jihad" kunnen noemen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 3 februari 2015 @ 20:06:41 #288
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149337719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:05 schreef waht het volgende:
Heeft Pinker gelijk in. Weltschmerz wil gewoon even doen alsof alle Nederlanders schuldig zijn aan al het geweld in het Midden Oosten. Want Bush, Balkenende, etc.
Een deel van die puinhoop is wel degelijk aan het westen te danken.
pi_149337730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Nee, want wij zijn geen primitieve bloedlustige domme barbaarse relioten.
Heeft daar niks mee te maken. Als er een methode is die helpt, hoe 'barbaars' die ook mag zijn, moeten we het niet nalaten.
Kijk naar hun zwakke plekken net als ze bij ons doen. Hun zwakke plek is de dood en hun geliefde hiernamaals. En daar moeten we ze pakken. Elke gedode terrorist die we in handen krijgen meenemen en aan de varkens voeren. Filmen en op Youtube ztten met de mededeling dat we elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen.

Jaja ik weet het barbaars, ziek blablabla. Maar deze sadistische en bloeddorstige zombies uit het midden oosten kan je maar het beste met hun eigen methodes bestrijden. En wat is er beter dan dat we de reden van hun gedrag uitschakelen. Namelijk het idee dat ze naar het sexparadijs gaan waar zij bepaalde voorrechten genieten dankzij hun (mis)daden op aarde.
I.p.v het paradijs verteren ze in een varkensbuik, worden opgenomen en onderdeel van dat varken.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149337796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:06 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Een deel van die puinhoop is wel degelijk aan het westen te danken.
wijten, niet danken. ;)

Maar ook niet aan "het Westen", maar aan de Westerse machthebbers die daar een potje Risk zitten te spelen, maar dan met echte burgerslachtoffers.

dinsdag 3 februari 2015 @ 20:08:47 #291
28033 Pek
je moet wat
pi_149337800
Deden de Russen toch ook, na Beslan? Terroristen in varkenshuiden begraven, best wel badass, ja :7
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_149337810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet? Heb je het nieuws niet gevolgd de laatste 15 jaar?
Weet je nog, toen er in Staphorst een heks publiekelijk werd verbrand op het dorpsplein, dat waren nog eens tijden!!

Ik heb vorige zomer in mijn geboortedorp in de polder nog mogen genieten van een openbare steniging. Een oud klasgenoot zijn mokkel had met een andere gozer liggen neuken. Ja, dan vraag je er natuurlijk gewoon zelf om. Maar hoe dan ook, het was gezellig weer eens in de barbarij van mijn geboortedorp te vertoeven.

Zoiets? 8)7
60 HRC
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:09:30 #293
236046 NotYou
tigerblood
pi_149337823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Heeft daar niks mee te maken. Als er een methode is die helpt, hoe 'barbaars' die ook mag zijn, moeten we het niet nalaten.
Kijk naar hun zwakke plekken net als ze bij ons doen. Hun zwakke plek is de dood en hun geliefde hiernamaals. En daar moeten we ze pakken. Elke gedode terrorist die we in handen krijgen meenemen en aan de varkens voeren. Filmen en op Youtube ztten met de mededeling dat we elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen.

Jaja ik weet het barbaars, ziek blablabla. Maar deze sadistische en bloeddorstige zombies uit het midden oosten kan je maar het beste met hun eigen methodes bestrijden. En wat is er beter dan dat we de reden van hun gedrag uitschakelen. Namelijk het idee dat ze naar het sexparadijs gaan waar zij bepaalde voorrechten genieten dankzij hun (mis)daden op aarde.
I.p.v het paradijs verteren ze in een varkensbuik, worden opgenomen en onderdeel van dat varken.
Geformuleerd alsof je er genoegen in schept.
Je suis Charlie Sheen
pi_149337853
Jezus christus en in een kooi ook, je kan geen kant op, niet rollen, opgeslokt worden door een vuurzee, alleen de foto's gezien trouwens, filmpje zelf niet, wtf man...
pi_149337855
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:08 schreef Pek het volgende:
Deden de Russen toch ook, na Beslan? Terroristen in varkenshuiden begraven, best wel badass, ja :7
Toch heb ik nog niet gehoord dat moslims dan inderdaad denken dat ze niet in het paradijs komen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:10:28 #296
104871 remlof
Europees federalist
pi_149337861
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tuurlijk. :') Iets zegt me dat uit je posthistory anders zou blijken. Zodra je, je er maar van bewust bent dat een bron/medium gekleurd is en je de informatie in 't juiste perspectief kunt zien zie ik geen enkele reden om 't krampachtig te mijden. Dat "bewust zijn van" zit bij jou volgens mij wel goed.

Maar ach, nogmaals, jammer. Wel een schreeuwerige mening maar niet bereid die te toetsen door je ook open te stellen voor andere geluiden en die kritisch te bekijken. Nee, alles is bij Remlof op voorhand al afgeschreven. :')

Weet je wat man, gooi er nog wat volstrekt irrelevante one-liners tegenaan gestoeld op niet meer dan emotie. ^O^
Ok: jouw kinderen zullen de volgende slachtoffers zijn van haatzaaiers zoals jij.
pi_149337885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Als je het ff rustig uitlegt klinkt het al een stuk beter, zo zie je maar weer.
pi_149337889
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De VN? Nee, maar serieus? Dat "instituut" geef jij geloofwaardigheid?

Sja, daar gaat het al "mis". Je vertrouwen in juist de verkeerde personen is echt te groot.
Enige instituut in deze wereld waarbij iig iemand van elk land op de wereld aanwezig is voor overleg. Voor de rest is het idd een instituut dat geen deuk in een pakje boter kan slaan, vanwege verschillende redenen.
I´m back.
pi_149337893
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Geformuleerd alsof je er genoegen in schept.
Klopt ! Ik zou dat soort beesten het liefst verdelgen. Is dat vreemd ??
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149337894
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Ok: jouw kinderen zullen de volgende slachtoffers zijn van haatzaaiers zoals jij.
Die gruwel gun ik zijn kinderen niet. -O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')