Ligt het er niet aan wanneer die trein eruit wordt gehaald?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar als ze dus die trein er tussen uit hebben gehaald had je geen vertraging
Maar ik vind dat laatste dus ook (of voornamelijk) flauwquote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt het er niet aan wanneer die trein eruit wordt gehaald?
Met andere dienstregel (dag van te voren gemeld) geldt ie niet, want dat had je kunnen weten, wordt hij eruit gehaald ivm diverse vertragingen, mag het wel weer
Als ik dagelijks iets voor je doe en als ik het niet doe moet ik je een snoepje geven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik vind dat laatste dus ook (of voornamelijk) flauw
Waar is mijn topic heen trouwens? Ik had meteen een nieuwe gemaakt?
Ik heb wel even gewacht, maar er kwam maar niets ..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is mijn topic heen trouwens? Ik had meteen een nieuwe gemaakt?
Maar die vergelijking gaat niet op, want zij bieden aan om je de vertraging terug te geven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dagelijks iets voor je doe en als ik het niet doe moet ik je een snoepje geven.
Als ik je van te voren netjes meld dat ik het niet kan/ga doen ivm omstandigheden, vind je het flauw als je niet alsnog dat snoepje krijgt?
Ik zie hem nog steeds niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel even gewacht, maar er kwam maar niets ..
Heb je het wel eens geprobeerd om het terug te krijgen in zo´n situatie? Of waar staat die precieze vergelijking.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Maar die vergelijking gaat niet op, want zij bieden aan om je de vertraging terug te geven.
Als ze de dag er voor een andere dienstregeling aankondigen vind ik dat inderdaad al anders, maar ze laten ook incidenteel treinen uit vallen bijvoorbeeld bij sneeuw en dan kun je het geld ook niet terug krijgen
Hij komt ook niet meer, want deze is er al.quote:
Ja idd, ook mijn ervaring.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er treinen ongeplanned uitvallen en daardoor loop je een half uur of meer vertraging op, kun je gewoon je geld terugvragen hoor.
Tja ik heb toch vaak zat gehad dat ik het dan niet terug kreeg en mensen in mijn omgeving ookquote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er treinen ongeplanned uitvallen en daardoor loop je een half uur of meer vertraging op, kun je gewoon je geld terugvragen hoor.
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt dat niet voornamelijk doordat veel zaken nu buiten de NS valt, ander bedrijf voor de OV chipkaart enzo?
Tja geen idee hoe het allemaal geregeld is. En het is wss ook kut. Dunno, ik heb er geen last van, want alles op automatisch.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?
Waarom moeten papieren aanvraagdingen daardoor verdwijnen?
Dat laatste zie je natuurlijk overal tegenwoordig. Ik zou niet graag een bejaarde zijn tegenwoordig want je komt er alleen gewoon niet meer uit
Lijkt me stug dat ze het daarom zouden doen. Met een aangepaste dienstregeling (meestal max 1x per half uur een trein) is de kans dat iemand een half uur vertraging oploopt door een gemiste aansluiting namelijk veel groter. Dus dat zou alleen maar averechts werken.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die aangepaste dienstregeling word ingezet bij problemen. Dat word o.a. gedaan zodat niet iedereen met vertraging claims in kan gaan dienen. Dat vind ik flauw
Als je die optie aanbied (bij meer dan een half uur vertraging geld terug) dan moet je geen constructies in gaan zetten waardoor je mensen die wel daadwerkelijk meer dan een half uur vertraging hebben geen geld terug wil geven
Ze hoeven die optie van mij niet te bieden hoor, of neem dan op in de clausule 'Niet bij sneeuw' of zo. Maar ga niet van die kunstgrepen toepassen omdat je niet uit wil keren
Volgens mij hebben we nergens gezegd dat dit geen ernstige storing was of dat ze er niets aan hoefden te doen .. maargoed, zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)storingen-spoor.html
Maar ik ben gek.
Zullen we nu ophouden over die faalhazen zooi?.
Nee, maar ook hier hebben ze het dus over "geen incident meer" en dat het dus schering en inslag is bij ze.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nergens gezegd dat dit geen ernstige storing was of dat ze er niets aan hoefden te doen .. maargoed, zal wel aan ons liggen
Je hebt al 3x gezegd dat je op zou houden. Jij kunt je ook niet aan je afspraken houdenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ook hier hebben ze het dus over "geen incident meer" en dat het dus schering en inslag is bij ze.
Omdat het bij lange na niet rendabel is. Dat er uberhaupt nog een balie is, vind ik al bijzonder. Digibeten gaan maar in Afrika wonenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?
Waarom moeten papieren aanvraagdingen daardoor verdwijnen?
Dat laatste zie je natuurlijk overal tegenwoordig. Ik zou niet graag een bejaarde zijn tegenwoordig want je komt er alleen gewoon niet meer uit
Ik ben je ook maar een beetje aan het opnaaien uiteraardquote:Op maandag 2 februari 2015 18:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt al 3x gezegd dat je op zou houden. Jij kunt je ook niet aan je afspraken houden
Bestaan niet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een papieren kaartje kopen, hoppa.
Wel nog gewoon losse chipkaarten iig.quote:
Jawel, hoor. Hoe heb ik anders iedere maand van Antwerpen naar Enschede gereisdquote:
Waar zijn die dingen dan van gemaakt, papier toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef stbabylon het volgende:
Losse chipkaarten ja, maar das geen papier (maar wel recalcitrant)
How about fucking no fucktardquote:HAI ***** .ik ben op de verkeerde voet gezet ,door je foto als profiel.ik dacht echt dat dit een foto van je vader was ,in ze jonge jaren .vriend.zo zie je maar weer dat ook hier de appel niet ver van de boom valt .ik ben twee daggen bezig geweest om je te vinden . dit geld ook voor **** en ze pa . **** bellen is veel makkelekker ,neef bel me is even ,dan kunnen we leuk bij praten..ik je al veel te lang niet meer gesprooken.kunnen we meschien ook is wat afspreken.X
Oh ik dacht dat het een plastic soort was. Zo voelt het wel aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Papier ja. Behalve de chip natuurlijk.
Het is papier. Ik scheur m'n gebruikte losse OV's altijd doormidden. Er zit wel een plasticachtig laagje over, dat klopt.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een plastic soort was. Zo voelt het wel aan.
Ok ok. Maar goed, het blijft natuurlijk rete recalcitrant om die te blijven gebruiken.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is papier. Ik scheur m'n gebruikte losse OV's altijd doormidden. Er zit wel een plasticachtig laagje over, dat klopt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How about fucking no fucktard.
Nee was niet voor mij, maar damn.
Wat staat erquote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How about fucking no fucktard.
Nee was niet voor mij, maar damn.
Waarom? Ik reis misschien 1 of 2 keer per jaar met de trein... Waarom zou ik dan een OV chipkaart moeten hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok ok. Maar goed, het blijft natuurlijk rete recalcitrant om die te blijven gebruiken.
Goedkoper...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik reis misschien 1 of 2 keer per jaar met de trein... Waarom zou ik dan een OV chipkaart moeten hebben?
Vergeet niet dat een nieuwe anonieme OV Chip 7,50 kost. Moet je er ook nog uithalen dan in de 5 jaar dat zo'n ding geldig is.quote:
Plus de borg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een nieuwe anonieme OV Chip 7,50 kost. Moet je er ook nog uithalen dan in de 5 jaar dat zo'n ding geldig is.
Die je er eig nooit meer af krijgt (zonder veel gedoe). En dat bij een anonieme nog altijd iets van 20 euro is.quote:
Dat vind ik nog het irritantste eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die je er eig nooit meer af krijgt (zonder veel gedoe). En dat bij een anonieme nog altijd iets van 20 euro is.
Als je die eraf wilt halen moet je je NAW gegeven opgeven. Dag anonimiteitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die je er eig nooit meer af krijgt (zonder veel gedoe). En dat bij een anonieme nog altijd iets van 20 euro is.
Wat een verschrikking...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je die eraf wilt halen moet je je NAW gegeven opgeven. Dag anonimiteit
Wel apart bij een anonieme kaart natuurlijk.quote:
Sja als je je levenlang al contant geld haalt om je ov-chipkaart op te laden is dat natuurlijk niet wat je wilt.quote:
Gewoon aan de balie in je hand drukken. Of bij de automaat via het wisselgeld systeem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeten ze het geld anders overmaken aan je? In een envelop?
Why?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Vette rel op de verkoophoek van Blond op Facebook
Balies ja? En dino's hadden geen bestaansrecht meer, alles mocht wel digitaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon aan de balie in je hand drukken. Of bij de automaat via het wisselgeld systeem.
Iemand biedt de populaire vaas aan, die krengen brengen veel op, en nog wat dingen en vroeg er best een hoge prijs voor. prima, er waren gegadigden maar ze verkocht alles samen, niet los. Gaf iemand een tip dat los verkopen meer kon opbrengen. Goedbedoeld advies, smiley erbij, niks aan de hand. Verkopende partij was blijkbaar gezeik over de prijs zat en schoot uit 'r panty en wenste degene met het goedbedoelde advies dood. Iedereen valt erover. Prachtig.quote:
Als de V&D hier failliet mocht gaan, sta ik op de stoep om die Blond-collectie over te nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik wil wel servies van Blond. *Gaat sparen.
Jezusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand biedt de populaire vaas aan, die krengen brengen veel op, en nog wat dingen en vroeg er best een hoge prijs voor. prima, er waren gegadigden maar ze verkocht alles samen, niet los. Gaf iemand een tip dat los verkopen meer kon opbrengen. Goedbedoeld advies, smiley erbij, niks aan de hand. Verkopende partij was blijkbaar gezeik over de prijs zat en schoot uit 'r panty en wenste degene met het goedbedoelde advies dood. Iedereen valt erover. Prachtig.
Echt hèquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de V&D hier failliet mocht gaan, sta ik op de stoep om die Blond-collectie over te nemen
Ik ga tussen de middag nog even naar de V&D nu het nog kan. Al jaren niet meer geweest. Eens even kijken waarom ook al niet weer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de V&D hier failliet mocht gaan, sta ik op de stoep om die Blond-collectie over te nemen
Bwuh de topics zijn verwijderd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Los verkopen is ook beter, lijkt mij.
Blijkbaar waren er al wel geïnteresseerde partijen, maar ja, je kunt als verhuurder ook niet zeggen dat ze enorm in de stront zitten als V&D daar weggaatquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga tussen de middag nog even naar de V&D nu het nog kan. Al jaren niet meer geweest. Eens even kijken waarom ook al niet weer.
Wordt drama als die failliet gaat, geen enkel bedrijf kan die 6 verdiepingen hier op HC vullen. Zou je er een verzamelgebouw van moeten maken.
Ja, het zijn vaak echt megapanden, bij mij in de buurt is het ook 3 verdiepingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga tussen de middag nog even naar de V&D nu het nog kan. Al jaren niet meer geweest. Eens even kijken waarom ook al niet weer.
Wordt drama als die failliet gaat, geen enkel bedrijf kan die 6 verdiepingen hier op HC vullen. Zou je er een verzamelgebouw van moeten maken.
Prijzencircus is altijd wel tof ja. M'n hele Blond-collectie komt daar vandaanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het zijn vaak echt megapanden, bij mij in de buurt is het ook 3 verdiepingen.
Ik zou het toch wel zonde vinden, ik koop er eigenlijk alleen wat dingen tijdens hun uitverkoop, omdat ze gewoon echt goeie kortingen geven dan.
En in Arnhem, dan is eerst de Bijenkorf al weg...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:14 schreef Samzz het volgende:
Het pand van se V&D in Enschede is ook fucking groot... Denk niet dat er snel wat anders voor gevonden wordt.
Ja, ze dumpen op een gegeven moment echt. Je moet qua kleren mazzel hebben dat je maat er tussen zit, maar ik heb echt een zooi colberts die normaal 100+ zijn voor 19 euro ps.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prijzencircus is altijd wel tof ja. M'n hele Blond-collectie komt daar vandaanJammer dat ze geen Pip hebben.
Enschede heeft idd ook geen Bijenkorf meer. Zit nu de Primark in.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in Arnhem, dan is eerst de Bijenkorf al weg...
Ik kom er sowieso elke dag langs uit mijn werk, dus op koopavonden tijdens sale loop ik nog wel eens naar binnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, zelf kom ik er ook amper natuurlijk
Digitaal en anonimiteit gaat slecht samen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balies ja? En dino's hadden geen bestaansrecht meer, alles mocht wel digitaal?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom er sowieso elke dag langs uit mijn werk, dus op koopavonden tijdens sale loop ik nog wel eens naar binnen.
Als ik in shopmodus ben natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]nee, zo dichtbij nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso woon ik op dat gebeid wel handig, aan de kant waar je niets hoort zit het enorme winkelcentrum en de kant met ramen/balkon ligt aan een parkje.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat doet zo'n beetje iedereen. Daarom gaan ze ook faillietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel zonde vinden, ik koop er eigenlijk alleen wat dingen tijdens hun uitverkoop, omdat ze gewoon echt goeie kortingen geven dan.
Wow. Echt een wereldprijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doet zo'n beetje iedereen. Daarom gaan ze ook failliet..
Van de week nog 2 broeken gekocht voor 49 euro. Misschien dat dat ze nog wat helpt.
I know rightquote:
Er zal vast nog een winstmarge op zitten ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb ze ook van 15 euro per stuk zien liggen dus er zou nog een winstmarge op moeten kunnen zitten.
Ja, maar beneden een bepaalde prijs zijn het opeens wel erg vormeloze stroken denimquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb ze ook van 15 euro per stuk zien liggen dus er zou nog een winstmarge op moeten kunnen zitten.
Beetje G star kost zo 120 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Samzz het volgende:
Tegenwoordig is 25 euro best normaal geloof ik.
Het verbaasde me ook maar ze zitten me prima. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar beneden een bepaalde prijs zijn het opeens wel erg vormeloze stroken denim.
25 euro voor een broek vind ik wel goedkoop iig.
Ja, maar daar noem je ook een duur flutmerk. Bedoel meer dat de H&M'etjes qua kwaliteit voor die prijs vrij goed zijn en dus veel verkocht worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje G star kost zo 120 euro volgens mij.
Blijkbaar zijn het ook hele dure broekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het verbaasde me ook maar ze zitten me prima. Mij hoor je niet klagen.
Ik draag voornamelijk Esprit en H&M qua spijkerbroeken, 20 euro in de salequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je ook een duur flutmerk. Bedoel meer dat de H&M'etjes qua kwaliteit voor die prijs vrij goed zijn en dus veel verkocht worden.
Gewoon H&M hier. Voor die paar keer dat ik een spijkerbroek draag... Ben meer van de jurken en rokjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag voornamelijk Esprit en H&M qua spijkerbroeken, 20 euro in de sale
Ah, de stocklots volgens mij. Zit in dat nieuwe stuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg laatst van een vriendin een tip, zij had in Utrecht op HC twee dure merkbroeken gekocht voor een paar tientjes bij een of andere outlet op HC, tegenover de C&A.
Ja daar ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, de stocklots volgens mij. Zit in dat nieuwe stuk.
Dat is over paar jaar de hoofdroute.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog nooit geweest
Leg het eens uitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef CherryLips het volgende:
God die rel op FB, die halve verkoophoek loopt leeg door die rel. Ik vond het wel leuk
Weinig spannends dusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand biedt de populaire vaas aan, die krengen brengen veel op, en nog wat dingen en vroeg er best een hoge prijs voor. prima, er waren gegadigden maar ze verkocht alles samen, niet los. Gaf iemand een tip dat los verkopen meer kon opbrengen. Goedbedoeld advies, smiley erbij, niks aan de hand. Verkopende partij was blijkbaar gezeik over de prijs zat en schoot uit 'r panty en wenste degene met het goedbedoelde advies dood. Iedereen valt erover. Prachtig.
Scharen- en messenslijpers bestaan nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik geef om het failliet van de V&D evenveel als om het failliet van de schillenboer en scharensliep (en in de nabije toekomst de krant), geen ene reet. Progress bitches.
Ik vond het wel vermakelijk zo.quote:
Je hebt echt geen leven he?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk zo.
Ik vermaakte me ook altijd wel als er weer een rel was op het Lush-forum
Vooral op Fok. Het is al lang geleden dat ik een hele middag een topicreeks heb gevolgd vanwege een of andere briljante actie van iemand.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
Internetrellen zijn ook wel aan een faillissement toe IMHO...
Een rel, op het Lush forum, over zeepjes en cremmetjes. Zijn er nog mensen die vrouwen uberhaupt serieus nemen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk zo.
Ik vermaakte me ook altijd wel als er weer een rel was op het Lush-forum
Ik zit de hele dag achter de pc zonder mensen om me heen. Ik moet de drama in m'n leven ergens vandaan halen.quote:
Wees blij. Mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag achter de pc zonder mensen om me heen. Ik moet de drama in m'n leven ergens vandaan halen.
Niet alle vrouwen over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een rel, op het Lush forum, over zeepjes en cremmetjes. Zijn er nog mensen die vrouwen uberhaupt serieus nemen?.
Wat heerlijk politiek correctquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over 1 kam scheren.
Beter zo dan GTST lijkt me.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag achter de pc zonder mensen om me heen. Ik moet de drama in m'n leven ergens vandaan halen.
Geen idee meer waar het over ging toen, maar het werd heel persoonlijk en er waren kliekjes en een tweede forum voor de kliekjesmensen, en daar is toen gezeik over gekomen. En ik hoorde blijkbaar niet bij het kliekje want ik had geen idee waar het over ging, en toen heb ik enorm lopen stokenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een rel, op het Lush forum, over zeepjes en cremmetjes. Zijn er nog mensen die vrouwen uberhaupt serieus nemen?.
Ik jou niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt VBL welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over ging toen, maar het werd heel persoonlijk en er waren kliekjes en een tweede forum voor de kliekjesmensen, en daar is toen gezeik over gekomen. En ik hoorde blijkbaar niet bij het kliekje want ik had geen idee waar het over ging, en toen heb ik enorm lopen stoken
Ach kom nouquote:
Precies. Zijn er nog mensen die mannen uberhaupt serieus nemen?quote:
* MissMSX wacht op de 'nemen'-grapjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog vrouwen die mannen überhaupt serieus nemen?
Serieusjes gegeten als ontbijt. Zijn nog niet uitgewerkt.quote:
Ik zat me al in te houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX wacht op de 'nemen'-grapjes
Niet als beroep.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scharen- en messenslijpers bestaan nog gewoon hoor.
Gelukkig maarquote:
Er zijn er nog een paar hoor, Google maar.quote:
quote:
Doen ze het voor niks dan?quote:
Ook failliet verklarenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
Die dubbele opvattingen zijn ook al zo oud als de weg naar Rome.
Schijnt wel een drukke weg te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
Die dubbele opvattingen zijn ook al zo oud als de weg naar Rome.
Nee, maar het is meestal een schoenmaker die daarnaast nog messen slijpt, of zo. Dus echt een op zichzelf staand beroep is het niet meer.quote:
Ja, jij stond er net nogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt wel een drukke weg te zijn.
Je kunt ook veel beter met de trein gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt wel een drukke weg te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was volgens mij vroeger ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het is meestal een schoenmaker die daarnaast nog messen slijpt, of zo. Dus echt een op zichzelf staand beroep is het niet meer.
Nee, want Romequote:
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was volgens mij vroeger ook al.
Geen idee of het dat ooit was. Combinatieberoepen waren ook toen al heel normaal. Of was het dan de scharensliep die toevallig ook schoenen lapte?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het is meestal een schoenmaker die daarnaast nog messen slijpt, of zo. Dus echt een op zichzelf staand beroep is het niet meer.
Italianenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want Rome.
En soms zijn die dubbele opvattingen nog wel grappig.
Geen idee. Volgens mij was het toen wel apart. Maar goed, doet er weinig toequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of het dat ooit was. Combinatieberoepen waren ook toen al heel normaal. Of was het dan de scharensliep die toevallig ook schoenen lapte?
Idd, standaard cliche-bestemmingen, zijn we nog 12 ofzo? Schoolreisjes doen we niet meer aan hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gaan jullie lekker naar Rome, ga ik wel naar Tokyo. Sukkels
Helemaal goed. Tokyo trekt mij niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gaan jullie lekker naar Rome, ga ik wel naar Tokyo. Sukkels
En Tokyo is geen cliche bestemmingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, standaard cliche-bestemmingen, zijn we nog 12 ofzo? Schoolreisjes doen we niet meer aan hoor.
Nee, het is geen schoolreisjes-stad idd, ik ben daar al geweest toen ik 12 was ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Tokyo is geen cliche bestemming? Kom op zeg.
Je hebt gelijk. Ik gebruik het dan ook alleen als hub. Japan FTWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Tokyo is geen cliche bestemming? Kom op zeg.
Iedereen gaat naar Tokyo, imo dan ook gewoon een cliche bestemming. Maar dat zijn alle populaire steden, anders zou t gewn cliche zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is geen schoolreisjes-stad idd, ik ben daar al geweest toen ik 12 was ofzo.
Nu heb ik zin in Japans.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik gebruik het dan ook alleen als hub. Japan FTW
Ik vond het erg tof en mooiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga er eind april heen. Ben benieuwd.
Kun je nog wachten tot de 28e?quote:
Nauwelijksquote:
Ja ok, maar Rome is echt iets dat je dus met school doet, net als Londen, praag, boedapest, parijs. En natuurlijk zijn tripjes daarheen ook gewoon leuk verder.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Heel de wereld is inmiddels al een clichebestemming.
Dus haten op Rome is helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Heel de wereld is inmiddels al een clichebestemming.
Dat heb ik met strandvakanties.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk... heb ik een pesthekel aan steden. Stedentrips zijn zoooooooooo overrated. Ik verveel me er altijd de pleuris
Combinatie van. Ideaal. Al ben ik toch meestal op pad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met strandvakanties.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nauwelijks
Ik wil dit jaar nog naar Londen en dan naar dat ene Japanse restaurantje waar ik de vorige keren ben geweest, wat is dat lekker![]()
Heb die kom bijna leeggelikt.
Dat trek ik niet, 1 dagje, prima, daarna ben ik het echt zat dat lamme langen op een handdoekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat op Rome, omdat ik haat op Italianen he. Verwar me niet met HWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus haten op Rome is helemaal niet nodig.
Die ook jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbrand echt in een half uur, je doet mij er geen plezier mee om in Griekenland aan het water te gaan zitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat trek ik niet, 1 dagje, prima, daarna ben ik het echt zat dat lamme langen op een handdoek.
Zelfs de website is Japans. Kut dusquote:
Ik haat helemaal niet op Rome, is iedereen collectief ongesteld vandaag ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat op Rome, omdat ik haat op Italianen he. Verwar me niet met HW
Met thee en nootjes er standaard bijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs de website is Japans. Kut dus
Ziet er wel lekker uit
Ik snap ook niet dat mensen naar Thailand vliegen om dan hun hele vakantie daar aan het strand te gaan liggen. The fuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbrand echt in een half uur, je doet mij er geen plezier mee om in Griekenland aan het water te gaan zitten.
Jajajaja, nu mag je ophoudenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met thee en nootjes er standaard bij
idd. Bespaar je ticket en ga naar Zandvoort.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen naar Thailand vliegen om dan hun hele vakantie daar aan het strand te gaan liggen. The fuck?![]()
Nee precies, dat land heeft een ontzettend rijk verleden vol cultuur, en dan hang je drie weken in een resort.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen naar Thailand vliegen om dan hun hele vakantie daar aan het strand te gaan liggen. The fuck?![]()
Dat is niet dat zelfmoordbos he?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Dit lijkt me wel wat
https://www.google.nl/sea(...)gNAF&ved=0CAYQ_AUoAQ
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet dat zelfmoordbos he?
Zuid-Amerika trekt me dan eigenlijk weer niet zoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef Belsezar het volgende:
Brrr, witte daken.
Morgen lekker in Rio aan de cocktails
Mooi!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Dit lijkt me wel wat
https://www.google.nl/sea(...)gNAF&ved=0CAYQ_AUoAQ
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou, al snap ik de verwarringquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat op Rome, omdat ik haat op Italianen he. Verwar me niet met HW
Ik ga elk jaar, familie bezoeken en natuurlijk lekker in de tropen zijn. Neefjes komen langs en ik ken het hele dorp.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zuid-Amerika trekt me dan eigenlijk weer niet zoCentraal wel.
Nee, jij bent echter meteen negatief als de naam Rome valt en dan zijn wij ongesteld. Ga weg joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niet op Rome, is iedereen collectief ongesteld vandaag ofzo?.
Ik zeg alleen dat het voor mij, inmiddels, niet echt meer een droombestemming is omdat ik het al gezien heb.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou, al snap ik de verwarring.
We waren al een paar stappen verder hoorquote:
Ik krijg al een system overload als ik er aan denkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar, familie bezoeken en natuurlijk lekker in de tropen zijn. Neefjes komen langs en ik ken het hele dorp.
En natuurlijk het grootste feest van de wereld, 5 dagen carnaval vieren met 300 miljoen mensen
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg al een system overload als ik er aan denk
Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik zit op FOK! om de hele dag als een kwijljosti alles mooi en lief te vinden idd.
Knip je tenen verdomme eens als je nergens tegen kan.
Uh, ja, dat is er idd aan de handquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg al een system overload als ik er aan denk
Uurtje is lang zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is er idd aan de hand.
Ik ging als 12-jarige naar Bennekom met kampquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Ik denk dat er te veel te zien is om er na een uurtje al mee te kappen...quote:
Ik een half uurtje. Dan heb ik het wel gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Is je rollator al ingepakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.quote:
Daar hou ik dus totaal niet vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.
Volgens mij deed ik dat niet. Maar wat jij wilt joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijfquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ja, inclusief wandelstokquote:
ja mamaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
K.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou ik dus totaal niet vanVandaar.
Pillendoos?quote:
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:
[ afbeelding ]
En dat is maar 1 straat terwijl alle straten zo zijn
Dat weertje trekt me dan weer welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, half uurtje, niet langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik bedank evenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miami is kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil gewoon overal heenbehalve misschien miami
Nee die haal ik daar, kan je krachtiger spul krijgen zonder receptquote:
Brazilie moet je ook echt een ander soort gedachtegang voor hebben, anders word je idd knettergek als je Nederlands blijft denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.
Ik heb een korte broek in de handbagage zittenquote:
Ik kijk mijn ogen uitquote:
Mijn zusje zit in Australië. Die foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik toch weer naar reizen naar Australië te kijken. Bedankt he, met jullie vakantiebestemmingenpraat
Oh my, geef mij zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minderquote:
Ik loop altijd een paar jaar achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren al een paar stappen verder hoor
Drank.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
Hou es op. Vriendin van me gaat volgend jaar januariquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje zit in Australië. Die foto's.
Ja, dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
i knowquote:
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
waarom is de koning niet sexy?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:44 schreef Belsezar het volgende:
En ik ga naar een klein dorpje van 15000 mensen en dan is dit alsnog de drukte:
[ afbeelding ]
Koning carnaval en zijn prinsesjes:
[ afbeelding ]
Je wordt een oude lul.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.
Onontkenbaar, maar dit had ik toen ik 16 was ook alquote:
omdat het een seksistisch feest is misschien?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, is overal zo. Zelfs in Rio:
[ afbeelding ]
Ach, ik kan er ook niet tegen hoor, ontloop dat soort plekken ook altijd. Bijvoorbeelde de Vrijmarkt op Koningsnacht, drama.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onontkenbaar, maar dit had ik toen ik 16 was ook al.
Ik hou echt wel van stadse drukte, en de drukte op een festival als Lowlands is prima. Maar echt hutje mutje er 30 min over doen om een straat door te komen, dat gaat me te ver.
Dat gaat nog wel, druk is niet het probleem, pas als je dus door teveel mensen niet meer door de menigte heen kan op eigen kracht, dat je dus mee moet met de massa, dan is het voor mij te druk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niet tegen hoor, ontloop dat soort plekken ook altijd. Bijvoorbeelde de Vrijmarkt op Koningsnacht, drama.
Nou hop! Op de barricades!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het een seksistisch feest is misschien?
Dat vind ik dan weer echt vreselijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel, druk is niet het probleem, pas als je dus door teveel mensen niet meer door de menigte heen kan op eigen kracht, dat je dus mee moet met de massa, dan is het voor mij te druk.
Als ik nog gewoon tussen mensen heen kan stampen red ik het wel.
quote:King Momo or King Momos or King Momus, (Rei Momo in Portuguese or Rey Momo in Spanish) is considered the king of Carnivals in numerous Latin American festivities, mainly in Brazil and Colombia. His appearance signifies the beginning of the Carnival festivities. Each carnival has its own King Momo, who is often given the key to the city. Traditionally, a tall, fat man is chosen to fulfill the role because the original King Momo was of that physical stature.
en alle originele prinsessen slank en in hun ondergoed?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het een seksistisch feest is misschien?
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...quote:
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...
Het is de zuid amerikaanse variant op een harem?
Nee nee, je moet plaatsvervangend beledigd zijn en opkomen voor de feministische rechten van die arme onderdrukte vrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.
Dat maakt het niet minder seksistischquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.
Ga je hier nou werkelijk de feministische doos uit hangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...
Het is de zuid amerikaanse variant op een harem?
Of het is gewoon het aloude oerinstinkt dat mannen en vrouwen elkaar aantrekkelijk vinden en ze maken er samen een feest van, dat die ene symboolkoning nou een vette gast is is gewoon een vage traditie, voor de rest is het voornamelijk "gezellig" voor beide seksen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder seksistisch
Tja ik ben nou eenmaal een feministische doosquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga je hier nou werkelijk de feministische doos uit hangen?_
Je hebt nog kans dat een beetje vadsigheid daar gezien wordt als schoonheidsideaal voor mannen ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het is gewoon het aloude oerinstinkt dat mannen en vrouwen elkaar aantrekkelijk vinden en ze maken er samen een feest van, dat die ene symboolkoning nou een vette gast is is gewoon een vage traditie, voor de rest is het voornamelijk "gezellig" voor beide seksen.
Dat lijkt me sterk als je die gasten op het strand zietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt nog kans dat een beetje vadsigheid daar gezien wordt als schoonheidsideaal voor mannen ook.
Als ze er zelf voor kiezen, dan is het toch niet seksistisch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder seksistisch
Nope.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze er zelf voor kiezen, dan is het toch niet seksistisch?
Miamiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlanders
En maar raar opkijken dat er mensen PVV stemmen.
Dat zei ik niet, ik zei seksistisch en hing daar verder geen waardoordeel aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als je die gasten op het strand ziet.
Maar alles is maar erg, beledigend weet ik het tegenwoordig..
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Ho stop, ik ga me er niet mee bemoeien. Ik neem het terug
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlanders
En maar raar opkijken dat er mensen PVV stemmen.
Miami is nog wel leuk, maar LAquote:
Het zal wel weer een trol zijn, zo'n nep-account van de PVV ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor... euhm... de mensheid?
Oh ja, trollen... Die kunnen ook het archief wel in wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal wel weer een trol zijn, zo'n nep-account van de PVV ofzo.
De mensheid is ver past it's sell by datequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, trollen... Die kunnen ook het archief wel in wat mij betreft.
Dat hele internet heeft z'n beste tijd wel gehad. Next!
Overschat de onderbuik van de samenleving nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mensheid is ver past it's sell by date.
Maar ik heb oprecht het idee dat er PVVérs/racisten op FOK! zitten met een "allochtoonaccount" puur om het vuur op te stoken.
Zo dom, zo haatdragend, zo typisch "allochtoon" bestaat gewoon niet, types als Amenth, Gulmez Corehype, Mutant01, dat moeten wel kale 50ers zijn die zich voordoen als.
True, maar dit is gewoon te opvallend, allemaal zogenaamd van die stoere gastjes, met oude BMW, typische "geenstijl" opmerkingen etcquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overschat de onderbuik van de samenleving niet
Hoe dan ook: zonder linkjes er naartoe kom ik niet in zulke debiele topics
Het zou goed kunnen hoor. Het is inderdaad wel erg over the topquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dit is gewoon te opvallend, allemaal zogenaamd van die stoere gastjes, met oude BMW, typische "geenstijl" opmerkingen etc.
Ik FOK! via de AT, dus ik loop wel eens ergens tegenaan.
Ja, en ik geloof oprecht ook niet dat de echte straatmarokkaan, dus even het stereotype, hele dagen op fora mans zit te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen hoor. Het is inderdaad wel erg over the top
Op straat hangen en tegelijk met mobieltje fokken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik geloof oprecht ook niet dat de echte straatmarokkaan, dus even het stereotype, hele dagen op fora mans zit te doen.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op straat hangen en tegelijk met mobieltje fokken?
Het is dat ik je wel eens gezien heb...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Oh well, boeit opzich ook niet, er lopen genoeg fakers rond hier natuurlijk.
Ik ben wel ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat ik je wel eens gezien heb...
Dan krijgen we ruzie denk ikquote:
JE KAN HET!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
omfg ik zit zo bij Q Music in de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |