Idd, standaard cliche-bestemmingen, zijn we nog 12 ofzo? Schoolreisjes doen we niet meer aan hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gaan jullie lekker naar Rome, ga ik wel naar Tokyo. Sukkels
Helemaal goed. Tokyo trekt mij niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gaan jullie lekker naar Rome, ga ik wel naar Tokyo. Sukkels
En Tokyo is geen cliche bestemmingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, standaard cliche-bestemmingen, zijn we nog 12 ofzo? Schoolreisjes doen we niet meer aan hoor.
Nee, het is geen schoolreisjes-stad idd, ik ben daar al geweest toen ik 12 was ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Tokyo is geen cliche bestemming? Kom op zeg.
Je hebt gelijk. Ik gebruik het dan ook alleen als hub. Japan FTWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Tokyo is geen cliche bestemming? Kom op zeg.
Iedereen gaat naar Tokyo, imo dan ook gewoon een cliche bestemming. Maar dat zijn alle populaire steden, anders zou t gewn cliche zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is geen schoolreisjes-stad idd, ik ben daar al geweest toen ik 12 was ofzo.
Nu heb ik zin in Japans.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik gebruik het dan ook alleen als hub. Japan FTW
Ik vond het erg tof en mooiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga er eind april heen. Ben benieuwd.
Kun je nog wachten tot de 28e?quote:
Nauwelijksquote:
Ja ok, maar Rome is echt iets dat je dus met school doet, net als Londen, praag, boedapest, parijs. En natuurlijk zijn tripjes daarheen ook gewoon leuk verder.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Heel de wereld is inmiddels al een clichebestemming.
Dus haten op Rome is helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Heel de wereld is inmiddels al een clichebestemming.
Dat heb ik met strandvakanties.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk... heb ik een pesthekel aan steden. Stedentrips zijn zoooooooooo overrated. Ik verveel me er altijd de pleuris
Combinatie van. Ideaal. Al ben ik toch meestal op pad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met strandvakanties.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nauwelijks
Ik wil dit jaar nog naar Londen en dan naar dat ene Japanse restaurantje waar ik de vorige keren ben geweest, wat is dat lekker![]()
Heb die kom bijna leeggelikt.
Dat trek ik niet, 1 dagje, prima, daarna ben ik het echt zat dat lamme langen op een handdoekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met strandvakanties.
Ik haat op Rome, omdat ik haat op Italianen he. Verwar me niet met HWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus haten op Rome is helemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |