Oké, half uurtje, niet langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:
[ afbeelding ]
En dat is maar 1 straat terwijl alle straten zo zijn
Nou, ik bedank evenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:
[ afbeelding ]
En dat is maar 1 straat terwijl alle straten zo zijn
Miami is kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil gewoon overal heenbehalve misschien miami
Nee die haal ik daar, kan je krachtiger spul krijgen zonder receptquote:
Brazilie moet je ook echt een ander soort gedachtegang voor hebben, anders word je idd knettergek als je Nederlands blijft denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.
Ik heb een korte broek in de handbagage zittenquote:
Ik kijk mijn ogen uitquote:
Mijn zusje zit in Australië. Die foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik toch weer naar reizen naar Australië te kijken. Bedankt he, met jullie vakantiebestemmingenpraat
Oh my, geef mij zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minderquote:
Ik loop altijd een paar jaar achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren al een paar stappen verder hoor
Drank.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
Hou es op. Vriendin van me gaat volgend jaar januariquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje zit in Australië. Die foto's.
Ja, dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
i knowquote:
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
waarom is de koning niet sexy?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:44 schreef Belsezar het volgende:
En ik ga naar een klein dorpje van 15000 mensen en dan is dit alsnog de drukte:
[ afbeelding ]
Koning carnaval en zijn prinsesjes:
[ afbeelding ]
Je wordt een oude lul.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |