Ik ben je ook maar een beetje aan het opnaaien uiteraardquote:Op maandag 2 februari 2015 18:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt al 3x gezegd dat je op zou houden. Jij kunt je ook niet aan je afspraken houden
Bestaan niet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een papieren kaartje kopen, hoppa.
Wel nog gewoon losse chipkaarten iig.quote:
Jawel, hoor. Hoe heb ik anders iedere maand van Antwerpen naar Enschede gereisdquote:
Waar zijn die dingen dan van gemaakt, papier toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef stbabylon het volgende:
Losse chipkaarten ja, maar das geen papier (maar wel recalcitrant)
How about fucking no fucktardquote:HAI ***** .ik ben op de verkeerde voet gezet ,door je foto als profiel.ik dacht echt dat dit een foto van je vader was ,in ze jonge jaren .vriend.zo zie je maar weer dat ook hier de appel niet ver van de boom valt .ik ben twee daggen bezig geweest om je te vinden . dit geld ook voor **** en ze pa . **** bellen is veel makkelekker ,neef bel me is even ,dan kunnen we leuk bij praten..ik je al veel te lang niet meer gesprooken.kunnen we meschien ook is wat afspreken.X
Oh ik dacht dat het een plastic soort was. Zo voelt het wel aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Papier ja. Behalve de chip natuurlijk.
Het is papier. Ik scheur m'n gebruikte losse OV's altijd doormidden. Er zit wel een plasticachtig laagje over, dat klopt.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een plastic soort was. Zo voelt het wel aan.
Ok ok. Maar goed, het blijft natuurlijk rete recalcitrant om die te blijven gebruiken.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is papier. Ik scheur m'n gebruikte losse OV's altijd doormidden. Er zit wel een plasticachtig laagje over, dat klopt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How about fucking no fucktard.
Nee was niet voor mij, maar damn.
Wat staat erquote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How about fucking no fucktard.
Nee was niet voor mij, maar damn.
Waarom? Ik reis misschien 1 of 2 keer per jaar met de trein... Waarom zou ik dan een OV chipkaart moeten hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok ok. Maar goed, het blijft natuurlijk rete recalcitrant om die te blijven gebruiken.
Goedkoper...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik reis misschien 1 of 2 keer per jaar met de trein... Waarom zou ik dan een OV chipkaart moeten hebben?
Vergeet niet dat een nieuwe anonieme OV Chip 7,50 kost. Moet je er ook nog uithalen dan in de 5 jaar dat zo'n ding geldig is.quote:
Plus de borg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een nieuwe anonieme OV Chip 7,50 kost. Moet je er ook nog uithalen dan in de 5 jaar dat zo'n ding geldig is.
Die je er eig nooit meer af krijgt (zonder veel gedoe). En dat bij een anonieme nog altijd iets van 20 euro is.quote:
Dat vind ik nog het irritantste eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die je er eig nooit meer af krijgt (zonder veel gedoe). En dat bij een anonieme nog altijd iets van 20 euro is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |