Da's kei ruig joh! Niets mis met trailer trash.quote:
quote:
Werkeloos liever niet, dan zou ik me gaan vervelen hierquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's kei ruig joh! Niets mis met trailer trash.Het liefste zou ik gewoon werkeloos in mijn voortuin zitten en bier zuipen de hele dag.
Geen zwembad daar?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:36 schreef Dqod het volgende:
En wanneer het warmer wordt, lekker t bos induiken
Ook wel, al ligt die zomers wel irritant vaak vol met kinderenquote:
Ik breng mijn katana wel mee en ren een paar keer schreeuwen en zwaaiend rond.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook wel, al ligt die zomers wel irritant vaak vol met kinderen
Maar die werken we wel weg
Hahahaquote:Op maandag 2 februari 2015 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon VA uitnodigen en een bommetje laten doen
Ja, goed. Dat is ook zo saai. Maar beetje chillen op een trailer park, moet genoeg te doen zijn met kleurrijke figuren, vooral.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werkeloos liever niet, dan zou ik me gaan vervelen hier
Maar doordeweeks gewoon lekker veel werken en in de weekenden met leuke mensen chillen en gewoon lekker lam niks doen, want niks hoeft
Dit wil ik zienquote:Op maandag 2 februari 2015 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik breng mijn katana wel mee en ren een paar keer schreeuwen en zwaaiend rond.
Zitten hier hele interessante mensen, sommige zijn heel aardig, anderen zijn meer handig, maar zijn verder slechts een sociale lastquote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat is ook zo saai. Maar beetje chillen op een trailer park, moet genoeg te doen zijn met kleurrijke figuren, vooral.![]()
En in de zomer lekker in je tuin. Ik mis een tuin
Klinkt echt behoorlijk leuk ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zitten hier hele interessante mensen, sommige zijn heel aardig, anderen zijn meer handig, maar zijn verder slechts een sociale last
Maar je ontmoet hier van alles ja
Werk zequote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef Dqod het volgende:
!
Maar goed, aankleden en naar m'n werk. En tot vanavond ofzo![]()
Choco erbij?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer de hele stad door geweest.
Veel te veel bewogen de afgelopen dagen, pijn aan mijn benen nu.
Maar even lekker comfy onder de deken zitten dan.
Nee, alles is goed gegaan, vanmorgen al om 8 uur weggegaan dus nu even ontspannen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand wat gebroken vandaag?
Hoe ging het op de berg?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alles is goed gegaan, vanmorgen al om 8 uur weggegaan dus nu even ontspannen.
Het is niet zo heel spannend in sauerland, de zwarte pistes zijn ook nog wel prima ontspannen te doen, en alles is maar kort. Maar wel reuze lekker eten overal.quote:
Heb je een aandoening?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer de hele stad door geweest.
Veel te veel bewogen de afgelopen dagen, pijn aan mijn benen nu.
Maar even lekker comfy onder de deken zitten dan.
Ja, te weinig bewogen de laatste tijd waardoor ik nu weer in moet komen.quote:
Even lekker genieten op vakantiequote:Op maandag 2 februari 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo heel spannend in sauerland, de zwarte pistes zijn ook nog wel prima ontspannen te doen, en alles is maar kort. Maar wel reuze lekker eten overal.
Vanavond even bescheiden eten om geen fatty te worden.
Die aandoening heet gewoon luiheid dus?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, te weinig bewogen de laatste tijd waardoor ik nu weer in moet komen.
[..]
Eerste werkdag gaan ze je alles uitleggen en denken ze dat je dat gaat onthouden ookquote:
Euh, ja. Wat dacht jij danquote:Op maandag 2 februari 2015 15:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je bent al gelijk aan het werk ja?![]()
Goed bezig
Nouja vrijdag laatste dag bij de ene en maandag gelijk beginnen bij de ander hoor je niet zo heel vaak toch?quote:
Mja, ze hadden echt per direct iemand nodig.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja vrijdag laatste dag bij de ene en maandag gelijk beginnen bij de ander hoor je niet zo heel vaak toch?
Heb al gekeken, loop van de weken nog een keer terug met pa en ma en ik denk dat het hem wordt.quote:
Ach alleen maar beter toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ze hadden echt per direct iemand nodig.
Het is niet meer zo mooi qua weer, hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach alleen maar beter toch?![]()
Het zou aardig moeten waaien toch? Hihi
Altijd goed nieuws, al helpt het soms niet i.c.m. de info-overload.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet meer zo mooi qua weer, hoor.
Wel fucking lekkere manne hier. Wat ik tot nu toe gezien heb.
Owjeequote:Op maandag 2 februari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook al binnen geweest?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb al gekeken, loop van de weken nog een keer terug met pa en ma en ik denk dat het hem wordt.
Niet op het bedrijf zelf, maar op een paviljoen ergens.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd goed nieuws, al helpt het soms niet i.c.m. de info-overload.
Moet ik mijn sloophamer vast afstoffen?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb al gekeken, loop van de weken nog een keer terug met pa en ma en ik denk dat het hem wordt.
Ja, superleuk huis. Wel oud, badkamer, keuken en verwarming moeten gedaan worden. Verder natuurlijk vloeren en muren.quote:
Er wordt niks geslooptquote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik mijn sloophamer vast afstoffen?
Ja hallo, ik wil m'n future huis niet slopen gek.quote:
Wat maakt ze lekker?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sloop toch niet allesquote:Op maandag 2 februari 2015 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil m'n future huis niet slopen gek.
Aan het strand?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op het bedrijf zelf, maar op een paviljoen ergens.
Dat moet je 9 van de 10 keer toch wel aanpassen naar je eigen wensenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, superleuk huis. Wel oud, badkamer, keuken en verwarming moeten gedaan worden. Verder natuurlijk vloeren en muren.
De niet-eufemistische mossel is wel waardering waard.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg lekkere mannen die daar niet dol op zijn
Wink winkquote:Op maandag 2 februari 2015 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De niet-eufemistische mossel is wel waardering waard.
Mijn opgezwollen voeten zeggen van niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wink wink
Moet jij niet ergens in de sneeuw liggen nu eigenlijk?
Ahw hoe komt het?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn opgezwollen voeten zeggen van niet.
Ik krijg altijd last van mij kuiten. Stomme dingen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Knellende schoenen, komt omdat mijn varkenspootjes nooit in die huurschoenen passen.
Fas zit hierop te soppen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Knellende schoenen, komt omdat mijn varkenspootjes nooit in die huurschoenen passen.
Tja dan moet je een fatsoenlijke maat hurenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bigger is better?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dan moet je een fatsoenlijke maat huren
Mijn voeten zijn te breed voor hun lengte, dus standaardschoenen zijn altijd te smal of te lang.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dan moet je een fatsoenlijke maat huren
Klompvoetjes?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn te breed voor hun lengte, dus standaardschoenen zijn altijd te smal of te lang.
Het voelde goedquote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je 9 van de 10 keer toch wel aanpassen naar je eigen wensen
Als het maar goed voelde
Mooie beelden ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt super mooie foto's van de vulkaan Etna
http://nos.nl/artikel/2016845-vulkaan-etna-uitgebarsten.html
Toch altijd wel weer respect voor natuurlijk geweld. Jammer dat het soms zo onverwacht komt maar blijft toch wel iets magisch eigenlijk
Breng je me ff dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga naar Sicilie, daar schijnt het lekker warm te zijn
jellyquote:
Als jij rijdt, wil ik best samen met jou op reis. Zoeken we een paar gewillige meiden enzo. Hoppaquote:
Ben aan t werk nuquote:
Ow dat klinkt wel goed eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als jij rijdt, wil ik best samen met jou op reis. Zoeken we een paar gewillige meiden enzo. Hoppa
Dacht ik :$quote:
I know, right. Ben hier ook veel te gaar voorquote:
Nog even volhouden en dan vanavond vroeg je bed in.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, right. Ben hier ook veel te gaar voor
That's no funquote:Op maandag 2 februari 2015 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog even volhouden en dan vanavond vroeg je bed in.
Om te slapen dit keer.
Sws hebben we braaf geslapen :$quote:Op maandag 2 februari 2015 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog even volhouden en dan vanavond vroeg je bed in.
Om te slapen dit keer.
Gelukkig maar dat je je eigen gedachten kunt lezen dan. :$quote:Op maandag 2 februari 2015 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws hebben we braaf geslapen :$
Maar ff weer alleen zal me idd ook goeddoen
Ben nog te moe om tegen mezelf te praten
Echt eh.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je eigen gedachten kunt lezen dan. :$
Zelfs Valentijns negerzoenen vanochtend hier in de winkel.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag al allemaal Valentijnsspullen in de winkel liggen
Mooi toch.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag al allemaal Valentijnsspullen in de winkel liggen
Wel een dagje eerder of later dan, om de hype te ontlopenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi toch.
Lekker een cliché kaartje kopen voor Lokje
Een dag later zou ik doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een dagje eerder of later dan, om de hype te ontlopen
Hehehe.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelfs Valentijns negerzoenen vanochtend hier in de winkel.
Moet niet gekker worden.
Ik heb al een kaartje liggen daarvoorquote:Op maandag 2 februari 2015 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi toch.
Lekker een cliché kaartje kopen voor Lokje
LotR kaartje zeker.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat nog net niet, wel allemaal chocolaatjes, kussens en dat soort dingen.
Had er bijna 1 gekocht :$
[..]
Ik heb al een kaartje liggen daarvoor
tagliatelle :$quote:Op maandag 2 februari 2015 17:22 schreef Samzz het volgende:
Bijna klaar voorvandaag. Wat zal ik eens eten...
Allicht.quote:
Cutequote:Op maandag 2 februari 2015 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Moet even mooi papier vinden om het uit te printen
Doe maar iets met Feyenoord danquote:Op maandag 2 februari 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit, twijfel tussen Hazel en iets met Feyenoord. Lastig lastig.
Dat is waarquote:Op maandag 2 februari 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenkenMijn kaartje, mijn keuze
Ik probeer alleen nog een leuk cadeautje te verzinnen.quote:
Maar goed ook, arme postbode heeft het al zwaar genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou graag wat terug sturen maar ik heb je adres niet.
Nou dan geen chocola voor jouquote:Op maandag 2 februari 2015 17:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar goed ook, arme postbode heeft het al zwaar genoeg.
Dat is wel lekker goedkoopquote:Op maandag 2 februari 2015 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb in herinnering nog de chocoladekruidnootjes, meer niet nodig
Komt uit een goed hart Roy.quote:
Inolvi lief aankijkenquote:
Daar rijden ze nog op varkens Yv. Dus ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je adres niet. Heb je überhaupt wel postbodes daar?
Faxmanquote:Op maandag 2 februari 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal jou ook wat sturen hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer dan aankijken geeft grotere kans op een kaartje gok ik
Straks gaan ze naar een fax nr zoeken, verwarrend.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxman
Het adres waar u elke week ook transformers brengt.
België
Hier komt het altijd uit een goed hart.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh my, moet er straks nog voor thuisblijven, past straks niet door de brievenbus allemaal
Ok, ik moest hier wel wat om lachen.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks gaan ze naar een fax nr zoeken, verwarrend.
Bunny-loving-heartquote:Op maandag 2 februari 2015 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier komt het altijd uit een goed hart.
Ik vond de post van Royco grappigerquote:Op maandag 2 februari 2015 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ok, ik moest hier wel wat om lachen.
Dat zeker. Want bunniesquote:
Ik wil geen pitykaartjequote:Op maandag 2 februari 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Ooow de die'quote:Op maandag 2 februari 2015 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxman
Het adres waar u elke week ook transformers brengt.
België
quote:Op maandag 2 februari 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah Thijs, ik snap het wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik ben geen zeurquote:Op maandag 2 februari 2015 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, zal mijn oprechte liefdesverklaring wel een andere keer sturen dan.
Pfff kieskeurige zeur.
quote:
En jij als Hugh Hefner er tusseninquote:Op maandag 2 februari 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah Thijs, ik snap het wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb al meer dan 10 jaar geen kaartje gehad geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch lief dat mensen aan je denken
Jonge variant dan wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij als Hugh Hefner er tussenin
Ooit lange geleden is Hugh ook jong geweest. Uiteraard de jonge variantquote:
Het was meer een soort grap. Als ik niks gezegd had, had ik niks gekregen hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch lief dat mensen aan je denken
Tuurlijk wel. Er is altijd wel iemand die aan je denkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was meer een soort grap. Als ik niks gezegd had, had ik niks gekregen hoor
Of omdat ze je adres niet hadden. Lastig lastig.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik überhaupt nog nooitquote:Op maandag 2 februari 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar geen kaartje gehad geloof ik.
Nou nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er is altijd wel iemand die aan je denkt.
En volgens mij kan je elk jaar je muren behangen met al die Valentijnskaarten.
Ik zou serieus schrikken als ik een kaartje met valentijn krijgquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of omdat ze je adres niet hadden. Lastig lastig.
Ik durf nooit te sturen, bang dat het verkeerd geïnterpreteerd wordt.
Van je vriendinquote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou serieus schrikken als ik een kaartje met valentijn krijg
Ik ook niet.quote:
Je hebt nu een vriendin toch. Wie weet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt je contact met haar toch nog niet verbroken? Kan zomaar gebeuren dan over 2 wekenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boehoehoe snik snikquote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nu een vriendin toch. Wie weet.
[..]
Huilie.
Die is net zo romantisch als ik ben. En dat is zo romantisch als een baksteenquote:
Ja daar zal ik op hopenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nu een vriendin toch. Wie weet.
Ik hoop dat er iets gebeurd.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt je contact met haar toch nog niet verbroken? Kan zomaar gebeuren dan over 2 weken
Ik zal een baksteen voor je bedekken in chocolade. Puur dan wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben ook van de baksteenvariant. Nja wel lekker makkelijk
Zonde van de chocolade.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal een baksteen voor je bedekken in chocolade. Puur dan wel.
"My girl is as hot as an icecream."quote:Op maandag 2 februari 2015 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is net zo romantisch als ik ben. En dat is zo romantisch als een baksteen
[..]
Ja daar zal ik op hopen
[..]
Ik hoop dat er iets gebeurd.
Zodat als ze er in bijt haar tanden afbreken?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zei ik nu net over goed hart en zulks?quote:
Haha, doen. Volgende meetquote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen met een goed hart verspillen geen chocolade hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zei ik nu net over goed hart en zulks?
Ik verwacht niet dat Yv meteen als een hongerige wolf haar tanden erin zet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodat als ze er in bijt haar tanden afbreken?
Niet echt lief Thijs
Ik verspil het ook niet. Ik geef het op een originele manier aan jou.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mensen met een goed hart verspillen geen chocolade hoor
Lief een kaartjequote:Op maandag 2 februari 2015 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"My girl is as hot as an icecream."
Gewoon lief kaartje geven
Yv en chocola he.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Yv meteen als een hongerige wolf haar tanden erin zet.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Yv meteen als een hongerige wolf haar tanden erin zet.
Dat beeld had ik in het begin ook bij jouquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Vorige week dacht iemand dat ik echt van het type romantisch/kaarsjes was enzo. Toch wel weer grappig om te horen eigenlijk.
Nou, het zou kunnen als je dan ook samen met kaarslicht voetbal gaat kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Vorige week dacht iemand dat ik echt van het type romantisch/kaarsjes was enzo. Toch wel weer grappig om te horen eigenlijk.
Oh ja, dat klinkt bekend.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yv en chocola he.
Ze verscheurde me nog net niet toen ik haar kruidnoten gaf,
Ze begon helemaal te schuimbekken enzo.
Hmm, heroverwegen dan maar.quote:
Echt? Wat lief. Waardoor dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat beeld had ik in het begin ook bij jou
Yv dacht dat ik een heel iel klein tenger mannetje was voordat ze me ooit gemeet had.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat beeld had ik in het begin ook bij jou
Ja weet ik eigenlijk niet, dat dacht ik gewoon.quote:
Grappigquote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet, dat dacht ik gewoon.
Jij leek me echt een romantisch type die het wel kan waarderen als een man wat moeite voor haar doet en haar verrast met lieve dingen.
Niet dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet, dat dacht ik gewoon.
Jij leek me echt een romantisch type die het wel kan waarderen als een man wat moeite voor haar doet en haar verrast met lieve dingen.
Waar wacht je nog op en grijp je kansquote:Op maandag 2 februari 2015 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben je dat gewoon maar wil je dat gewoon niet toegeven.
Ik heb as we speak 365 rode rozen en witte duiven in bestelling staan Tijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op en grijp je kans
Je stuurt ze liever met een broodtrommeltje naar hun werk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje moeite, ok, dat kan ik wel waarderen.
Maar de andere dingen zijn aan mij niet echt besteed eigenlijk.
Ook dat ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je stuurt ze liever met een broodtrommeltje naar hun werk.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb as we speak 365 rode rozen en witte duiven in bestelling staan Tijn.
Apart advies, tijn. Had verwacht dat je zou zeggen "wacht het nog maar een weekje af...".quote:Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op en grijp je kans
Anders verwelken die rozenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Apart advies, tijn. Had verwacht dat je zou zeggen "wacht het nog maar een weekje af...".
Ja te laat nuquote:Op maandag 2 februari 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
Een Lord of the Rings valentijnskaart zou wel episch zijn, bij nader inzien.
Oh, ik hoef geen Valentijnskaarten. Maar ze zijn wel tof.quote:
Zou huilen van geluk :$quote:Op maandag 2 februari 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde er serieus 1 sturen tot dat je er om moest lachen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik hoef geen Valentijnskaarten. Maar ze zijn wel tof.
Zelfs van Faxie?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
Wow. Daar valt zo'n Lord of the Rings kaar wel heel erg bij in het niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb as we speak 365 rode rozen en witte duiven in bestelling staan Tijn.
Whyquote:
Ze zijn ook niet serieus te nemen, natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde er serieus 1 sturen tot dat je er om moest lachen.
Natuurlijk, Faxie is wel liefquote:
Ja nou, omdat LOTR valentijnskaart :$.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Daar valt zo'n Lord of the Rings kaar wel heel erg bij in het niet.
[..]
Why?
[..]
Ze zijn ook niet serieus te nemen, natuurlijk. Maar na terug kijken wel heel erg tof.
[..]
Natuurlijk, Faxie is wel lief.
Oh, dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegdquote:Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou, omdat LOTR valentijnskaart :$.
Dat en mensen die zeggen dat ik zo als elfje mee zou kunnen spelen
Just askingquote:
Ja maar nu is het geen verrassing meer en weet je dat het van mij af komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Why?
[..]
Ze zijn ook niet serieus te nemen, natuurlijk. Maar na terug kijken wel heel erg tof.
[..]
Ik zal het wel tegen je zeggen wanneer we elkaar zienquote:Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd.
Dat is zoquote:Op maandag 2 februari 2015 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu is het geen verrassing meer en weet je dat het van mij af komt.
Ja, ik ga die jongen ook steeds meer waarderenquote:
Ahwquote:Op maandag 2 februari 2015 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal het wel tegen je zeggen wanneer we elkaar zien
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Wat is jouw UI, trouwens? Black Swan?
Hoe zit dat bij jou eigenlijk qua post ontvangen?quote:
Ik vind jou wel iemand die kaartje stuurt eigenlijk. Een mooi lief klein gebaar zonder al te veel ophefquote:Op maandag 2 februari 2015 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou eigenlijk qua post ontvangen?
Kan gewoon. Wordt bij de receptie bezorgd en netjes onder de W. gelegdquote:Op maandag 2 februari 2015 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou eigenlijk qua post ontvangen?
Laat ik het nou net geweldig vinden om kaartjes te ontvangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand die kaartje stuurt eigenlijk. Een mooi lief klein gebaar zonder al te veel ophef
Nice. Nu wil ik je adres graag.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan gewoon. Wordt bij de receptie bezorgd en netjes onder de W. gelegd
Doe ik weleens, ja. En dan volkalken met allemaal onzin.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand die kaartje stuurt eigenlijk. Een mooi lief klein gebaar zonder al te veel ophef
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Why?
[..]
[..]
Bij dezenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice. Nu wil ik je adres graag.
[..]
Doe ik weleens, ja. En dan volkalken met allemaal onzin.
Snap ik. Goede filmquote:Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Jazeker, kreeg kippenvel bij die scene
Ik zou je adres willen vragen, maar die heb je nog niet natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Ja, ik ga die jongen ook steeds meer waarderen.
Surequote:Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een open sollicitatie naar zo'n kaartje?
Tuurlijk wel. Wordt gewoon op m'n werk bezorgd. Daar komt mijn jurk ook naartoequote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je adres willen vragen, maar die heb je nog niet natuurlijk
Amen to thatquote:
Alweer een jurk?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wordt gewoon op m'n werk bezorgd. Daar komt mijn jurk ook naartoe. Hoop ik
.
Van Fasje blijkbaar, which is nice.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te zien krijg je er al voldoende.
Ja het wordt bijna engquote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een romantiek en liefde hier ineens
Je moet niet te verwend raken natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van Fasje blijkbaar, which is nice.
Maakt m'n nieuwe thuis meer thuis
No can do, helaasquote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that
Misschien ga ik m vanavond wel weer eens kijkenKom je ook?
Jaquote:
Nah, soms kan dat beetje warmte er wel een beetje voor zorgen dat die ijsklomp wat mijn hart is enigszins ontdooit.quote:
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Love = scary, that's what makes it beautiful
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Love = scary, that's what makes it beautiful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
EYquote:Op maandag 2 februari 2015 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet niet te verwend raken natuurlijk.
Zulke dingen zijn het best in moderatie.
Hoeveel jurken heb je nu eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
No can do, helaas.
[..]
Ja. Zo mooi, blauwe swingdress, met witte polkadots
.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Na de eerste zin ben ik gestopt met lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas indeedquote:Op maandag 2 februari 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
No can do, helaas.
[..]
Ja. Zo mooi, blauwe swingdress, met witte polkadots
.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na de eerste zin ben ik gestopt met lezen
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mooi samengevat door Neil Gaiman inderdaad. Precies dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het nu over mijn piemel? :$quote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY
Ik waardeer, te allen tijde, de kleine dingen :$
Een stuk of 30. Waarvan momenteel zes echt vintage (zeven komt eraan), en twee die voor vintage door kunnen gaan. De rest zijn gewoon leuke jurkjesquote:
Damnquote:Op maandag 2 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stuk of 30. Waarvan momenteel zes echt vintage (zeven komt eraan), en twee die voor vintage door kunnen gaan. De rest zijn gewoon leuke jurkjes.
Samzz en de Jolijte Jurken.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stuk of 30. Waarvan momenteel zes echt vintage (zeven komt eraan), en twee die voor vintage door kunnen gaan. De rest zijn gewoon leuke jurkjes.
Eerlijk is eerlijk, er moeten wel wat weg. Die passen niet meer of zijn gewoon oud en niet meer zo mooi.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
iPad mee in bad als een echte hipster.
*krrrzzzzt*quote:Op maandag 2 februari 2015 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 2 februari 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn piemel? :$
Ik heb je vorig jaar en het jaar ervoor al een cadeautje gegeven.
Weliswaar niet voor Valentijn, maar toch. We kunnen niet bezig blijven he
Goed, we gaan erover praten komend weekendquote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
Tijn, hoe is het met je vriendin gegaan?
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, we gaan erover praten komend weekend
Het is meer dat ik niet zou weten wat ik in een kaartje zou moeten zetten. En nu weet je al dat hij van mij zou zijn. :$quote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd![]()
I know, I know
Ook daar ben ik je dankbaar voor, maar dat weet je
Zei je dat vorige week ook niet al?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha faalquote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie een facebook post van Omnia, dat ze naar Wasserberg komen.
Ik las Wassenaar en werd helemaal blij
Gvd.![]()
Daarbij zei ik ook dat ik een geschikt moment zou uitkiezen, en afgelopen weekend was dat niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zei je dat vorige week ook niet al?
Doe ik ook, is er al twee keer ingevallen. Maar het is wel goed spul, want werkt nog steeds als een tierelier.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
My mistakequote:Op maandag 2 februari 2015 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarbij zei ik ook dat ik een geschikt moment zou uitkiezen, en afgelopen weekend was dat niet.
Ondanks dat ik veel over je heb gefantaseerd de afgelopen jaren,quote:Op maandag 2 februari 2015 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is meer dat ik niet zou weten wat ik in een kaartje zou moeten zetten. En nu weet je al dat hij van mij zou zijn. :$
Goed zo.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat ik veel over je heb gefantaseerd de afgelopen jaren,
ben ik er nog niet uit of ik je liever zie peggen of scharen.
Liefs, K.
Zoiets?
Echt lief dat jij altijd gewoon goed meedenktquote:Op maandag 2 februari 2015 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat ik veel over je heb gefantaseerd de afgelopen jaren,
ben ik er nog niet uit of ik je liever zie peggen of scharen.
Liefs, K.
Zoiets?
Awwwquote:Op maandag 2 februari 2015 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet zou weten wat ik in een kaartje zou moeten zetten. En nu weet je al dat hij van mij zou zijn. :$
Van een beetje naastenliefde en behulpzaamheid is nog nooit iemand minder geworden.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt lief dat jij altijd gewoon goed meedenkt
Ik denk niet dat mijn jurkjes jou passen, schatquote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef Dqod het volgende:
Ik stel mijzelf beschikbaar als nieuwe adoptiemoeder voor je jurkjes, Samzz.
Het zakelijke aspect bespreken we wel in dm
Moest vanmiddag nog aan je denken toen ik de SuperBowl reclames aan het kijken was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Moet je vaker doenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van een beetje naastenliefde en behulpzaamheid is nog nooit iemand minder geworden.
Wel verdommequote:Op maandag 2 februari 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn jurkjes jou passen, schat.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest vanmiddag nog aan je denken toen ik de SuperBowl reclames aan het kijken was.
Die van Budweiser is voor jou gemaakt denk ikJa, ik moest huilen van die reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik? Ik doe al zo vaak lief en behulpzaam.quote:
Al zie ik haar liever niet peggen of scharen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt lief dat jij altijd gewoon goed meedenkt
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al zie ik haar liever niet peggen of scharen.
Lijkt me raar. Zit ik een beetje te gluren terwijl zij er of enorm oncharmant uit ziet (scharen met Fas of Samzz ofzo) of een kerel (Roy of Rival) aan het peggen is.
Ik weet niet welke ik het liefst niet zie.
Tegen mij wel, jaquote:Op maandag 2 februari 2015 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik? Ik doe al zo vaak lief en behulpzaam.
Tegen anderen net zo goed hoor.quote:
Ik zie dan Peggy Bundy voor me die Al aan het sodomizen isquote:
The horrorquote:Op maandag 2 februari 2015 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie dan Peggy Bundy voor me die Al aan het sodomizen is
Behoorlijk, jaquote:
Dan zie ik je liever gewoon een kopje thee drinken.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Er ontglipte mij een Ron Brandsteder-lachje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |