Da's kei ruig joh! Niets mis met trailer trash.quote:
quote:
Werkeloos liever niet, dan zou ik me gaan vervelen hierquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's kei ruig joh! Niets mis met trailer trash.Het liefste zou ik gewoon werkeloos in mijn voortuin zitten en bier zuipen de hele dag.
Geen zwembad daar?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:36 schreef Dqod het volgende:
En wanneer het warmer wordt, lekker t bos induiken
Ook wel, al ligt die zomers wel irritant vaak vol met kinderenquote:
Ik breng mijn katana wel mee en ren een paar keer schreeuwen en zwaaiend rond.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook wel, al ligt die zomers wel irritant vaak vol met kinderen
Maar die werken we wel weg
Hahahaquote:Op maandag 2 februari 2015 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon VA uitnodigen en een bommetje laten doen
Ja, goed. Dat is ook zo saai. Maar beetje chillen op een trailer park, moet genoeg te doen zijn met kleurrijke figuren, vooral.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werkeloos liever niet, dan zou ik me gaan vervelen hier
Maar doordeweeks gewoon lekker veel werken en in de weekenden met leuke mensen chillen en gewoon lekker lam niks doen, want niks hoeft
Dit wil ik zienquote:Op maandag 2 februari 2015 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik breng mijn katana wel mee en ren een paar keer schreeuwen en zwaaiend rond.
Zitten hier hele interessante mensen, sommige zijn heel aardig, anderen zijn meer handig, maar zijn verder slechts een sociale lastquote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat is ook zo saai. Maar beetje chillen op een trailer park, moet genoeg te doen zijn met kleurrijke figuren, vooral.![]()
En in de zomer lekker in je tuin. Ik mis een tuin
Klinkt echt behoorlijk leuk ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zitten hier hele interessante mensen, sommige zijn heel aardig, anderen zijn meer handig, maar zijn verder slechts een sociale last
Maar je ontmoet hier van alles ja
Werk zequote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef Dqod het volgende:
!
Maar goed, aankleden en naar m'n werk. En tot vanavond ofzo![]()
Choco erbij?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer de hele stad door geweest.
Veel te veel bewogen de afgelopen dagen, pijn aan mijn benen nu.
Maar even lekker comfy onder de deken zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |