• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Stel je niet aan xxquote:
dit boeit echt niemandquote:Op maandag 2 februari 2015 00:00 schreef Ties02 het volgende:
Vroeger deed pax dat altijd
wat is die jongen veranderd sinds ie blauw is
Pax is echt een voorbeeldig vent geworden.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:00 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:00 schreef Ties02 het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 2 februari 2015 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax is echt een voorbeeldig vent geworden.
is niet mn bedoeling, ik doe jou alleen naquote:Op maandag 2 februari 2015 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weer mijn hilarische zinnen stelen och och
Ik voel me zeer gevleidquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
is niet mn bedoeling, ik doe jou alleen na
groeit automatisch als ik ties' posts leesquote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens niet Etsu's E pener laten groeien
Wowquote:Op maandag 2 februari 2015 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
groeit automatisch als ik ties' posts lees
Dit boeit echt niemand is een Stinho © klassieker.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weer mijn hilarische zinnen stelen och och
Uhhh wat.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken hem toch niet persoonlijk. Ik weet alleen nog van tijden terug, toen er nog topics waren in ONZ enz. dat hij dat toen zei. Maar goed, ik weet ook niet precies wat dat allemaal was. Het is dan ook niet raar omdat hier te bespreken, aangezien hij zulke dingen ook in een openbaar topic noemde. Weet alleen niet precies hoe en wat dus vandaar enige voorzichtigheid geboden.
Desalniettemin vond ik het destijds ook een rare snuiter, maar goed. Dat doet niet af aan bovenstaande.
quote:Op maandag 2 februari 2015 07:32 schreef Yreal het volgende:
Bah. Los van tentamens is het laaaang geleden dat ik z er vroeg heb moeten opstaan...
quote:
Das mijn geesteskind jaquote:Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. is verwijderd uit de OP omdat het kinderachtig is en we voor juridische TT's gaan in plaats van deze onzin. Hoogachtend jullie kwaliteitsbewaker BB.
Geef mij ongelijk dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bartje is weer bezig hoor
[..]
Das mijn geesteskind ja
Kan je je leugens over mij eens rectificeren?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef mij ongelijk dan?
Als kwaliteitsuser moet ik de kwaliteit bewaken. Daarnaast werd de OP te lang. Ik heb ook nieuwe bundels geplaatst, zo ziet allemaal wat netter uit. Volgende stap is opschonen van de namenlijst vind ik trouwens.
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef mij ongelijk dan?
Als kwaliteitsuser moet ik de kwaliteit bewaken. Daarnaast werd de OP te lang. Ik heb ook nieuwe bundels geplaatst, zo ziet allemaal wat netter uit. Volgende stap is opschonen van de namenlijst vind ik trouwens.
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef mij ongelijk dan?
Klaag, klaag, klaag.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Yreal het volgende:
Lekker gedwongen met de tram moeten. Goed begin
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.
[ afbeelding ]
Duurde lang tot je met deze reactie kwam. Jammer hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.
Als je mijn gezicht zag, wist je hoeveel mij dit kon boeien. Ik ben echter van mening dat jij geen aanspraak kan doen op persoonlijke rechten aangezien ik jou werk niet aantast of vermink oid. Maar gewoon niet meer openbaar maak in dit nieuwe topic.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.
[ afbeelding ]
Moet werken he.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duurde lang tot je met deze reactie kwam. Jammer hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo, ik zit nu alweer toevoegingen te maken in contracten..
Hehe ik moes lagge xdquote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.
nee, contract had geen forumkeuze. We zitten hier praktisch naast een rechtbank...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.
sportschool?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef Etsu het volgende:
Nou, wat zal ik vandaag eens doen. Heb wel zin dat de colleges weer gaan beginnen.
Mijn godquote:Op maandag 2 februari 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_schietpartij.html
Ik sta klaar om erheen te gaanquote:
croissanten? Niet echt gezond hequote:Op maandag 2 februari 2015 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta klaar om erheen te gaan
Eerst even krazanten aldus Pax klappen
Oh god.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo, ik zit nu alweer toevoegingen te maken in contracten..
Hmmm.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwark vriend. Eiwitten klappen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwark vriend. Eiwitten klappen.
Die biogarde van de AH is uitstekend inderdaad. Iets van 48 kcal per 100 gram-zeg maar rustig niets.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laat me raden, kwark met een kek smaakje en ontzettend veel suiker
Je moet gewoon magere halen
Zeg dat danquote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die haal ik immer, is ook niet zo heel zuurquote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die biogarde van de AH is uitstekend inderdaad. Iets van 48 kcal per 100 gram-zeg maar rustig niets.
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vuistregel (no pun intended) is dat eiwitten goed zijn, koolhydraten niet.
Klopt, verder is voedsel met veel eiwit en redelijk veel vet over het algemeen ook niet erg (vis bijvoorbeeld). Suiker is de slechterik. Als je toch veel koolhydraten wilt eten doe dit dan op trainingsdagen en zorg dat je langzame koolhydraten eet, te vinden in oa rijst, havermout e.d.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vuistregel (no pun intended) is dat eiwitten goed zijn, koolhydraten niet.
Je kunt ook elders eiwitten scoren he. Kipfilet, gekookte eieren.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meer
Om nou weer andere kwark te kopen voor vanavond is ook weer zo
Havermoutquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, verder is voedsel met veel eiwit en redelijk veel vet over het algemeen ook niet erg (vis bijvoorbeeld). Suiker is de slechterik. Als je toch veel koolhydraten wilt eten doe dit dan op trainingsdagen en zorg dat je langzame koolhydraten eet, te vinden in oa rijst, havermout e.d.
Ja maar ik was van plan om dus even snel wat eten te halen en dan naar het fitnesscentrum, dus ik had al plastic lepels gekocht voor m'n kwarkquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook elders eiwitten scoren he. Kipfilet, gekookte eieren.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2015 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar ik was van plan om dus even snel wat eten te halen en dan naar het fitnesscentrum, dus ik had al plastic lepels gekocht voor m'n kwarkis t weer niet goed
Laat Etsu nou maar, over een maand is deze bevlieging over.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat Etsu nou maar, over een maand is deze bevlieging over.
gewoon zelf wat fruit erdoor gooien. Anders is magere kwark niet te pruimen, vooral als je niet aan de smaak gewend bent.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meer
Om nou weer andere kwark te kopen voor vanavond is ook weer zo
Dat zit wel goed bij Etsu.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon zelf wat fruit erdoor gooien. Anders is magere kwark niet te pruimen, vooral als je niet aan de smaak gewend bent.
gewoon geen fastfood vreten of snacken. Tenzij je echt pro gaat doet dat al heel veel.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Yoghurt met muesli schijnt ook erg gezond te zijn heb ik gehoord
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon geen fastfood vreten of snacken. Tenzij je echt pro gaat doet dat al heel veel.
dus je gaat maar gewoon niet?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
Ik eet over het algemeen wel goed en gezond en gevarieerd, alleen kan het wel minder.
Naja, ik ga vanavond wel in de herkansing. Hopelijk is het niet druk.
hoho, rustig maar..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch dat ik om 16:20 ergens moet zijn.
Bereid je maar voor op spierpijn over twee dagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch dat ik om 16:20 ergens moet zijn.
die matjes zijn keiduur, in elk geval van Nikequote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik werd trouwens min of meer uitgelachen door mijn vrouw toen ik met mijn fitnessmatje thuis kwam.
Was wel prijzig inderdaad. Maar goed, ik doe niemand kwaad en ik werk aan mijn gezondheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die matjes zijn keiduur, in elk geval van Nike
om je gerust te stellen, ik ben al 3 jaar sponsor van basic fit....quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word beetje moe van je negativiteit. In dat ander topic ook al.
slimpiequote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en protip Ets: suikervrije limonadesiroop. Haalt net de zure randjes van de kwark af.
Wat ontzettend raar dit, je hebt dus eigenlijk een 'voordeel' als je meerdere delicten begaat, want je hebt maar 1 maximumstraf? Gekkenwerk.quote:Het is volgens de huidige wetgeving niet mogelijk om P. een hogere straf op te leggen. De maximale straf voor deze strafbare feiten zou twintig jaar zijn. Omdat Ron P. in 2013 al is veroordeeld tot 15,5 jaar voor de moord op en de verkrachting van Christel Ambrosius in de Puttense moordzaak, kan hij nu geen hogere straf krijgen dan 4,5 jaar.
Deze maximale straf heeft hij nu gekregen. Er wordt gewerkt aan een wetswijziging om dit in de toekomst te voorkomen.
Dit. Magere kwark gewoon bij de Aldi of Lidl halen. Milsani met >10g eiwitten per 100g is het best (en het moeilijkst om weg te krijgenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef Riot- het volgende:
[..]
Dit. Magere kwark gewoon bij de Aldi of Lidl halen. Milsani met >10g eiwitten per 100g is het best (en het moeilijkst om weg te krijgen)
Buff Lawyers Crew represent.
Wat heb je op RPPVquote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Ben bij BasicFit geweest, werd helemaal kibbelig van het feit dat het zo druk was en geen begeleiding kon krijgen.
Nu maar uitgeschreven en ingeschreven bij TrainMore.Morgenochtend intake met m'n coach en gaan maar. Ben benieuwd.
zeg het danquote:Op maandag 2 februari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Dat het bij een massale gym als BasicFit/FitForFree te druk is en dat er een stelletje debielen rondlopen kon ik je ook wel vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |