quote:Op maandag 2 februari 2015 08:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef mij ongelijk dan?
Als kwaliteitsuser moet ik de kwaliteit bewaken. Daarnaast werd de OP te lang. Ik heb ook nieuwe bundels geplaatst, zo ziet allemaal wat netter uit. Volgende stap is opschonen van de namenlijst vind ik trouwens.
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef mij ongelijk dan?
Als kwaliteitsuser moet ik de kwaliteit bewaken. Daarnaast werd de OP te lang. Ik heb ook nieuwe bundels geplaatst, zo ziet allemaal wat netter uit. Volgende stap is opschonen van de namenlijst vind ik trouwens.
Klaag, klaag, klaag.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Yreal het volgende:
Lekker gedwongen met de tram moeten. Goed begin
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.
[ afbeelding ]
Duurde lang tot je met deze reactie kwam. Jammer hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.
Als je mijn gezicht zag, wist je hoeveel mij dit kon boeien. Ik ben echter van mening dat jij geen aanspraak kan doen op persoonlijke rechten aangezien ik jou werk niet aantast of vermink oid. Maar gewoon niet meer openbaar maak in dit nieuwe topic.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van persoonlijkheidsrechten of morele rechten van de auteursrechthebbende? Beetje mij in mijn naam aantasten door mijn stukje proza te verminken omdat het geen kwalitatief hoogwaardig stukje zou zijn.
[ afbeelding ]
Moet werken he.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duurde lang tot je met deze reactie kwam. Jammer hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stak je maar zoveel moeite in je tentamens.
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo, ik zit nu alweer toevoegingen te maken in contracten..
Hehe ik moes lagge xdquote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.
nee, contract had geen forumkeuze. We zitten hier praktisch naast een rechtbank...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is een ezelsoor inderdaad een toevoeging.
sportschool?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef Etsu het volgende:
Nou, wat zal ik vandaag eens doen. Heb wel zin dat de colleges weer gaan beginnen.
Mijn godquote:Op maandag 2 februari 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_schietpartij.html
Ik sta klaar om erheen te gaanquote:
croissanten? Niet echt gezond hequote:Op maandag 2 februari 2015 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta klaar om erheen te gaan
Eerst even krazanten aldus Pax klappen
Oh god.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo, ik zit nu alweer toevoegingen te maken in contracten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |