SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-0quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:46 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel staat het inmiddels? Ik ben van alles aan het doen, behalve kijken...
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 16:53:03Daley Blind's first half by numbers:100% tackle success 93% pass accuracy 3 clearances 2 interceptionsTop display http://t.co/3nMrLbIImZ reageer retweet
Ik dacht dat de consensus in deze reeks was dat die statistieken niets zeggen en Blind er geen zak van kan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 16:53:03Daley Blind's first half by numbers:100% tackle success 93% pass accuracy 3 clearances 2 interceptionsTop display http://t.co/3nMrLbIImZ reageer retweet
Speelt weer voor het eerst sinds augustus en maakt een mooie goalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat? Sturridge is niet geblesseerd????
Aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat? Sturridge is niet geblesseerd????
Zeker belangrijk voor het scorend vermogen van de ploeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Eindelijk Sturridge weer terug. Ontzettend goede en belangrijke speler, dus goed nieuws voor Liverpool dat hij weer terug is.
Ook belangrijk voor Sterling, want er lag wel erg veel druk op de schouders van zo'n jong ventje nu het allemaal op hem aan kwam, aangezien Balo het (nog) niet heeft kunnen waarmaken.
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
Wordt Sturridge - Balotelli - Sterling dan SBS?
Op basis van dat hij Balotelli is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?
Zal wel Lallana of Markovic op de flanken worden en Coutinho dan gewoon op 10
Omdat ie zwart isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?
Zal wel Lallana of Markovic op de flanken worden en Coutinho dan gewoon op 10
... en ook voor de snelheid in de omschakeling. Vorig jaar was dat natuurlijk geweldig, met Suarez, Sterling en Sturridge, en daarachter Coutinho. Ongelooflijk snelle en goede counters.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker belangrijk voor het scorend vermogen van de ploeg.
Balotelli in zijn eerste wedstrijd samen met Sturridge was wel goed ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en ook voor de snelheid in de omschakeling. Vorig jaar was dat natuurlijk geweldig, met Suarez, Sterling en Sturridge, en daarachter Coutinho. Ongelooflijk snelle en goede counters.
Nu had je eigenlijk alleen Sterling waarmee je dat kon, maar dat werkt dus niet met maar 1 speler. Balo is meer een hangend aanspeelpunt.
Op zich zou dat kunnen werken met Balo als de kaatsende hangende spits die 1-2 verdedigers bezig houdt en daarmee ruimte creeërt voor de andere aanvallers, maar tot dusver wil dat nog niet echt lukken.
Ik heb ook altijd wel mogelijkheden gezien voor Balo in dit systeem, maar ook gezien de blessures bij Liverpool was het niet helemaal mogelijk om echt goed gebruik van hem te maken. Nu met Sturridge weer terug en Sterling hopelijk weer beter in vorm, hebben ze op papier gewoon een prima aanval, vooral dus met Coutinho erachter.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelli in zijn eerste wedstrijd samen met Sturridge was wel goed ja.
Coutinho hoort sowieso altijd een basisplaats te hebben maar dat heeft hij nu ook wel met het nieuwe systeem. En dan kan Markovic ook nog mee counteren
Barbera Barend?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
We kunnen ons opmaken voor wat de beste pot van het weekend moet worden
Excelsior-NAC !!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
We kunnen ons opmaken voor wat de beste pot van het weekend moet worden
Al denk ik dat Balo toch wel wat onzekerder is geworden omdat hij maanden heeft gekloot. En geloof me hij is onzeker. Anders doe je toch niet al die gekke dingen om aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd wel mogelijkheden gezien voor Balo in dit systeem, maar ook gezien de blessures bij Liverpool was het niet helemaal mogelijk om echt goed gebruik van hem te maken. Nu met Sturridge weer terug en Sterling hopelijk weer beter in vorm, hebben ze op papier gewoon een prima aanval, vooral dus met Coutinho erachter.
Daarnaast vind ik Rodgers een geweldige coach, helemaal voor Engelse begrippen
City moet echt nog even een goede linksbuiten kopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Matic; Willian, Oscar, Hazard; Remy.
v
Hart, Sagna, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Navas, Fernando, Fernandinho, Milner, Silva, Aguero.
Waarom speelt Zabaleta eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Matic; Willian, Oscar, Hazard; Remy.
v
Hart, Sagna, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Navas, Fernando, Fernandinho, Milner, Silva, Aguero.
Tuurlijk zal hij onzeker zijn, al vind ik het erg meevallen qua gek gedrag de laatste maanden, helemaal voor Balo-begrippen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat Balo toch wel wat onzekerder is geworden omdat hij maanden heeft gekloot. En geloof me hij is onzeker. Anders doe je toch niet al die gekke dingen om aandacht te krijgen.
Geen idee of hij er weer in komt nu, het team draait best aardig nu de laatste tijd. En Sturridge moet ook ingepast worden weer nu.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tuurlijk zal hij onzeker zijn, al vind ik het erg meevallen qua gek gedrag de laatste maanden, helemaal voor Balo-begrippen...
Maar goed, hij krijgt zijn kansen wel weer.Op zich vind ik het een apart maar wel leuk figuur.
GEEF EENS ANTWOORD OP JE DM MANquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:57 schreef Typisch het volgende:
jezus, wat een niveau zijn die voorbeschouwingen
Snap ik. Kan gebeuren.quote:
Voor zover ik weet, had hij wel kunnen spelen (en zit ook op de bank). Misschien geslachtofferd na de 0-2 tegen Arsenal?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom speelt Zabaleta eigenlijk niet?
Zelfs een Zabaleta uit vorm vind ik niet slechter dan Sagnaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, had hij wel kunnen spelen (en zit ook op de bank). Misschien geslachtofferd na de 0-2 tegen Arsenal?Misschien toch lichte klachten?
Nee, ik ook niet, maar het zou een overweging van Pellegrini kunnen zijn. Misschien vindt hij Sagna puur verdedigend beter tegen Hazard?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs een Zabaleta uit vorm vind ik niet slechter dan Sagna
Ja, dat zou nog wel kunnen. Toch wel handig om Hazard af te stoppen, zeker met het gemis van Fabregas en Costa is hij nog belangrijkerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar het zou een overweging van Pellegrini kunnen zijn. Misschien vindt hij Sagna puur verdedigend beter tegen Hazard?
Niets mis met Chelsea. Spelen goed en mooi voetbal, scoren dit seizoen vrij veel (en mooi), hebben leuke spelers, en een prima coach die altijd vermakelijk is.quote:
Chelsea speelt altijd zaadvoetbal in toppers. En vaak draken van spelers en Mourinho is een grote idioot.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niets mis met Chelsea. Spelen goed en mooi voetbal, scoren dit seizoen vrij veel (en mooi), hebben leuke spelers, en een prima coach die altijd vermakelijk is.
Sowieso is Engeland gewoon ontzettend leuk geworden de laatste jaren, mede doordat zoveel voormalige subtoppers nu ook meedoen bovenin.
Treurig, dit soort figurenquote:
Het kan ook anders:quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Treurig, dit soort figurenDaar zit je dan aan de keukentafel, terwijl je vrouw of je moeder je thee neerzet, zit jij even lekker te knippen en plakken....
quote:The teams are being read out over the speakers and Frank Lampard's name gets a cheer from the home fans who are inside Stamford Bridge at the moment. A group of Chelsea fans also stretch out a banner with the words "Frank Lampard, forever in our hearts". Aww, that's nice.
650 miljoen? God damnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef Downwards het volgende:
"A record 26 broadcasters at Stamford Bridge for Chelsea v Manchester City. Estimated global audience: 650m."
Zo hoort het ook iddquote:
Tja als hij nou de enige waardeloze analist was van FOX ...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Altijd rake teksten van Blinker. Lijkt me een prima gozer maar als analist alleen maar open deuren intrappend,
Is een voorgever, geen afmaker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Altijd rake teksten van Blinker. Lijkt me een prima gozer maar als analist alleen maar open deuren intrappend,
Bony zit bij de Afrika Cupquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zit bony nu op de bank? Schakel net in.
De finale is op 8 februariquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is die onzin eigenlijk afgelopen?
Niet gescoord in ieder geval, en hij speelt volgens mij ook niet al te veelquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Hoe doet Daddy Cool het eigenlijk bij de Afrika cup ? Heb nog geen wedstrijd gekeken eerlijk gezegd.
Heeft Ivoorkust dan een betere spits dan Bony?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet gescoord in ieder geval, en hij speelt volgens mij ook niet al te veel
Gervinho en Doumbia krijgen al jaren de voorkeurquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Ivoorkust dan een betere spits dan Bony?
Die zijn echt niet beterquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Gervinho en Doumbia krijgen al jaren de voorkeur
Is toch ook geen City materiaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milner kan er geen kaas van maken in het strafschopgebied
City moet dan ook eens een goede vleugelaanvaller kopen die echt bij de wereldtop hoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch ook geen City materiaal.
Siggy kan ook als buitenspeler fungeren en is voor een leuk prijsje op te halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City moet dan ook eens een goede vleugelaanvaller kopen die echt bij de wereldtop hoort.
Als ik City was ging ik vol voor Reus.
Zelfs Tadic zou al een verbetering zijn. Inderdaad Reus of een Sanchez ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City moet dan ook eens een goede vleugelaanvaller kopen die echt bij de wereldtop hoort.
Als ik City was ging ik vol voor Reus.
Chelsea is echt gewoon zo plastic als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beide kut clubs, maar Chelsea spant de kroon.
Willems er niet bij: dan krijg je datquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:19 schreef Downwards het volgende:
Ondertussen staat Willem II voor in Eindhoven..
Terecht of niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:19 schreef Downwards het volgende:
Ondertussen staat Willem II voor in Eindhoven..
Dan wordt het sowieso wel lastig scoren voor PSV inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Willems er niet bij: dan krijg je dat
Die bal buigt gewoon sterk van hem af, en hij doet er nog net mee wat hij kan (voor zover ik het kon beoordelen), en tja, dan kan ie net verkeerd vallen, voor de voeten van een tegenstander, waarna het verkeerd afloopt...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Keeper ziet er ook niet lekker uit daar.
Gewoon Milner eruit en Jovetic erinquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:25 schreef Sked het volgende:
Jovetic voor Fernando/Fernandinho en Milner centraal graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:47 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me wederom af hoe het kan dat Matic zo slecht was bij VitesseMatic was slecht bij Vitesse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja, behoorlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matic was slecht bij Vitesse?
Hij had elke wedstrijd meer balverlies dan de rest bij elkaarquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden Vitesse maar hoorde wel altijd lovende verhalen toen
Heeft hij zich toch prima kunnen ontwikkelen bij Benficaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had elke wedstrijd meer balverlies dan de rest bij elkaar
Omdat hij vanuit een heel andere rol is gaan spelen. Matic vond zichzelf namelijk goed genoeg om de bal te veroveren, er mee te gaan lopen en ook af te werken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij zich toch prima kunnen ontwikkelen bij Benfica
Hij speelde wel heel arrogant, jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Downwards het volgende:
Over zijn periode bij Vitesse?
Wilde een beetje de show stelen en hij was in aanleg ook een stuk beter dan de rest? Is pas later denk ik een echte topprofessional geworden en nu op zijn beste positie.
Dan zagen ze dat daar dus wel goed blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat hij vanuit een heel andere rol is gaan spelen. Matic vond zichzelf namelijk goed genoeg om de bal te veroveren, er mee te gaan lopen en ook af te werken.
Tja, je hebt altijd wat kneuzen op de tribune die zich persoonlijk verraden voelen wanneer een voormalige club-lieveling nu in een ander shirt speelt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah vond het maar een gematigd applausje. Ook hoor je boegeroep als hij de bal raakt.
Tja mij hoef je niet te overtuigen. Maar ik vind het nog vrij veel boegeroep en echt een matig applausje toen hij de lijnen binnen kwam.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd wat kneuzen op de tribune die zich persoonlijk verraden voelen wanneer een voormalige club-lieveling nu in een ander shirt speelt.
In het geval van Lampard is het natuurlijk zo dat Chelsea hem niet meer wilde, dus dat kun je de speler niet kwalijk nemen, en bij Man City heeft hij nu aangetoond nog waardevol te kunnen zijn.
Daarnaast vind ik het sowieso vrij sneu om spelers te gaan uitfluiten wanneer ze voor een andere/nieuwe uitdaging/club kiezen.
Bij de kampioenswedstrijd begrijp ik dat wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet toch vreselijk zijn om als talent bij Chelsea te voetballen. Je weet gewoon dat je nooit een kans krijgt, alleen op de bank zit uit pure nood en als je dan op bank zit weet je zeker dat je niet invalt.
Zouma speelt tochquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet toch vreselijk zijn om als talent bij Chelsea te voetballen. Je weet gewoon dat je nooit een kans krijgt, alleen op de bank zit uit pure nood en als je dan op bank zit weet je zeker dat je niet invalt.
Dan had City moeten winnenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, mooie uitslag voor de competitie, zoals ik vooraf al aangafHopelijk morgen Arsenal en Southampton die weer een beetje aanhaken.
Als het spannend wordt wat betreft het kampioenschap, wordt het dat tussen Chelsea en City. Ook als Arsenal morgen wint, staan ze nog altijd 11 punten achter op Chelsea. Koeman kan dan wel op 3 punten afstand komen van City, maar zal nooit meedoen om de titel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, mooie uitslag voor de competitie, zoals ik vooraf al aangafHopelijk morgen Arsenal en Southampton die weer een beetje aanhaken.
quote:
Er kan op zich van alles nog gebeuren. Belangrijke spelers die wegvallen, een vormcrisis, etc etc. Als die subtop onder de bovenste 2 de druk er dan goed op weet te houden, kan het gewoon een mooie laatste paar maanden worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als het spannend wordt wat betreft het kampioenschap, wordt het dat tussen Chelsea en City. Ook als Arsenal morgen wint, staan ze nog altijd 11 punten achter op Chelsea. Koeman kan dan wel op 3 punten afstand komen van City, maar zal nooit meedoen om de titel.
Als City had gewonnen, was de tweestrijd spannender geworden.
Niet echt een anchorman.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kerel naast lambiek moet de oven in
Hoeveel graden?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kerel naast lambiek moet de oven in
Vond het eerlijk gezegd meer ongelukkig dan echt smerig. Wel wat onbezonnen en het pakt niet echt lekker uit, maar het was volgens mij niet echt met kwade opzetquote:
Nog steeds belangrijk als aanspeelpunt, maar goed, dan moet je hem wel goed aanspelen, wat deze wedstrijd veels te weinig gebeurde.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Pelle is na een goed begin ook ver teruggevallen. Vandaag ook weer onzichtbaar.
quote:Southampton Football Club is delighted to announce that Serbia international Filip Djuričić has joined on loan until the end of the season.
twitter:oscar8 twitterde op maandag 02-02-2015 om 20:22:05Welcome to the biggest club in the world, @cuadrado. When you're @chelseafc, #therewillbehaters 🔵 reageer retweet
Dat QPR is toch ook een idiote club he......quote:
Mooi, Welbeck terug, Giroud en Ramsey in de basis, en Cazorla is de laatste tijd ook weer prima in vormquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Downwards het volgende:
Lloris (c), Walker, Dier, Vertonghen, Rose; Bentaleb, Mason; Eriksen, Dembele, Lamela; Kane.
v
Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Ramsey, Welbeck, Cazorla, Ozil, Giroud.
Hij maakte het al bijna goedquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:58 schreef Cavaliers het volgende:
Wilde net zeggen dat Rose ijzersterk begint, wordt 'ie even gigantisch hard voorbij gelopen door Welbeck.
Als Spurs dit seizoen weer CL mislopen (of het seizoen erna), is het best denkbaar dat Lloris een transfer maakt. Al moet je ook dan nog afwachten of hij zomaar de eerste keeper wordt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:11 schreef Pedroso het volgende:
Toch zonde van zo'n Vorm, deed het best goed bij Swansea. Bij Tottenham gaat ie nooit 1e keeper worden.
Zal deels ook vanwege het salaris zijn. Vorm weet ook dat ie nu moet cashen voor de toekomst.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:11 schreef Pedroso het volgende:
Toch zonde van zo'n Vorm, deed het best goed bij Swansea. Bij Tottenham gaat ie nooit 1e keeper worden.
eh watquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Kane stond bij synoniem voormaar sinds Harry die dit jaar niet meer.
Gozer, doe normaal jongen heee!!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Kane stond bij synoniem voormaar sinds Harry die dit jaar niet meer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gozer, doe normaal jongen heee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |