SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-0quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:46 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel staat het inmiddels? Ik ben van alles aan het doen, behalve kijken...
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 16:53:03Daley Blind's first half by numbers:100% tackle success 93% pass accuracy 3 clearances 2 interceptionsTop display http://t.co/3nMrLbIImZ reageer retweet
Ik dacht dat de consensus in deze reeks was dat die statistieken niets zeggen en Blind er geen zak van kan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 16:53:03Daley Blind's first half by numbers:100% tackle success 93% pass accuracy 3 clearances 2 interceptionsTop display http://t.co/3nMrLbIImZ reageer retweet
Speelt weer voor het eerst sinds augustus en maakt een mooie goalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat? Sturridge is niet geblesseerd????
Aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat? Sturridge is niet geblesseerd????
Zeker belangrijk voor het scorend vermogen van de ploeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Eindelijk Sturridge weer terug. Ontzettend goede en belangrijke speler, dus goed nieuws voor Liverpool dat hij weer terug is.
Ook belangrijk voor Sterling, want er lag wel erg veel druk op de schouders van zo'n jong ventje nu het allemaal op hem aan kwam, aangezien Balo het (nog) niet heeft kunnen waarmaken.
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
Wordt Sturridge - Balotelli - Sterling dan SBS?
Op basis van dat hij Balotelli is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?
Zal wel Lallana of Markovic op de flanken worden en Coutinho dan gewoon op 10
Omdat ie zwart isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat verdient Balotelli dan zijn basisplek?
Zal wel Lallana of Markovic op de flanken worden en Coutinho dan gewoon op 10
... en ook voor de snelheid in de omschakeling. Vorig jaar was dat natuurlijk geweldig, met Suarez, Sterling en Sturridge, en daarachter Coutinho. Ongelooflijk snelle en goede counters.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker belangrijk voor het scorend vermogen van de ploeg.
Balotelli in zijn eerste wedstrijd samen met Sturridge was wel goed ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en ook voor de snelheid in de omschakeling. Vorig jaar was dat natuurlijk geweldig, met Suarez, Sterling en Sturridge, en daarachter Coutinho. Ongelooflijk snelle en goede counters.
Nu had je eigenlijk alleen Sterling waarmee je dat kon, maar dat werkt dus niet met maar 1 speler. Balo is meer een hangend aanspeelpunt.
Op zich zou dat kunnen werken met Balo als de kaatsende hangende spits die 1-2 verdedigers bezig houdt en daarmee ruimte creeërt voor de andere aanvallers, maar tot dusver wil dat nog niet echt lukken.
Ik heb ook altijd wel mogelijkheden gezien voor Balo in dit systeem, maar ook gezien de blessures bij Liverpool was het niet helemaal mogelijk om echt goed gebruik van hem te maken. Nu met Sturridge weer terug en Sterling hopelijk weer beter in vorm, hebben ze op papier gewoon een prima aanval, vooral dus met Coutinho erachter.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelli in zijn eerste wedstrijd samen met Sturridge was wel goed ja.
Coutinho hoort sowieso altijd een basisplaats te hebben maar dat heeft hij nu ook wel met het nieuwe systeem. En dan kan Markovic ook nog mee counteren
Barbera Barend?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
We kunnen ons opmaken voor wat de beste pot van het weekend moet worden
Excelsior-NAC !!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
We kunnen ons opmaken voor wat de beste pot van het weekend moet worden
Al denk ik dat Balo toch wel wat onzekerder is geworden omdat hij maanden heeft gekloot. En geloof me hij is onzeker. Anders doe je toch niet al die gekke dingen om aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd wel mogelijkheden gezien voor Balo in dit systeem, maar ook gezien de blessures bij Liverpool was het niet helemaal mogelijk om echt goed gebruik van hem te maken. Nu met Sturridge weer terug en Sterling hopelijk weer beter in vorm, hebben ze op papier gewoon een prima aanval, vooral dus met Coutinho erachter.
Daarnaast vind ik Rodgers een geweldige coach, helemaal voor Engelse begrippen
City moet echt nog even een goede linksbuiten kopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Matic; Willian, Oscar, Hazard; Remy.
v
Hart, Sagna, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Navas, Fernando, Fernandinho, Milner, Silva, Aguero.
Waarom speelt Zabaleta eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef Downwards het volgende:
Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Matic; Willian, Oscar, Hazard; Remy.
v
Hart, Sagna, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Navas, Fernando, Fernandinho, Milner, Silva, Aguero.
Tuurlijk zal hij onzeker zijn, al vind ik het erg meevallen qua gek gedrag de laatste maanden, helemaal voor Balo-begrippen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat Balo toch wel wat onzekerder is geworden omdat hij maanden heeft gekloot. En geloof me hij is onzeker. Anders doe je toch niet al die gekke dingen om aandacht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |