O.o ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Astrid Joosten, die verkankert hier de hele buurt
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is jammer. Volgens mij kan je er best om lachen.
Wat gaat ons PSV doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.quote:
oh ja, herinner het me weerquote:
Jij hebt echt helemaal geen humor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Jinek zwakte punt: ze spoelt nooit door, nadat ze van de WC af komt.
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal geen humor.
Net als davy
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.
3-0quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.
Wat ik leuk vind, is te weinig van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.
Ik verwacht een verslag van jouw favoriete programma's.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind, is te weinig van.
volgens mij zit je nu willekeurige dingen te typen die je toevallig hoort en zet je er een 'quote:
Uh nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zit je nu willekeurige dingen te typen die je toevallig hoort en zet je er een '' om aan je 500 posts per dag te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik loop al 40 jaar in de voetballerij rond, laat me niet behandelen als kleuter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht een verslag van jouw favoriete programma's.
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
De microfoons!hier hoopte ik al op!
Hoop niet dat het de enige wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
matige lucky![]()
had er meer van verwacht
dit ^quote:
Of werken bij de NOS.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit ^
ik hoopte op een lucky met het filmpje van de josti met het 'pistool'
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond Thomas Erdbrink van de serie: Onze man in Teheran.
Erg leuke serie. En de eerste aflevering mede door zijn vrouw :-)quote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.
Er zijn inmiddels al 3 afleveringen geweest, zondag de laatste. Heb je de rest wel gezien dan? Sowieso hele interessante serie, hij doet het zelf ook heel leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.
Ik zie inderdaad dat ze al op de derde zijn. Ik zal deze week ze eens aanslingeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al 3 afleveringen geweest, zondag de laatste. Heb je de rest wel gezien dan? Sowieso hele interessante serie, hij doet het zelf ook heel leuk.
quote:Wereldkampioen veldrijden: Mathieu van der Poel
Mathieu van der Poel is slechts twintig. Hij had dit weekend bij het WK veldrijden mee mogen doen met ‘de beloftes’, maar besloot koppig dat hij met de echte profs mee wilde rijden. Met nogal wat succes: hij reed de hele race op kop en kwam solo over de finish: wereldkampioen! Zijn vader Adrie van der Poel was in 1996 ook kampioen, alleen dan op 36-jarige leeftijd. Wat een begin van een carrière! Mathieu zit aan tafel met onze sportkenner Erik Dijkstra.
Positief blijven he Corrie!quote:
Oh ja, nou leuke reclame wel ditquote:Op maandag 2 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Positief blijven he Corrie!
Op haar eerste album schreef ze het wel grotendeels zelf. Prima popplaat ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Ze schrijft haar eigen nummers, yeah right
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Mathieu in de file staat.
Al haar hits zijn gemaakt door Max Martin. Dat is ook wel te horen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op haar eerste album schreef ze het wel grotendeels zelf. Prima popplaat ook.
Die kan vast vetkoel headbangen man.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor een mongool
Langharig tuig
Vorig jaar op saus by sauswest geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef KingRoland het volgende:
Zou me niet verbazen al die dikke wijf nog nooit naar Amerika is gegaan.
Een nobuddie want ik ken haar niet.
oh god neequote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar op saus by sauswest geweest.
Daar krijgen we over een maand weer heel veel van te horen
Ja de 2 grootste hits op dat album inderdaad. De rest schreef ze grotendeels zelf (volgens mij nog 1 ander nummer niet) en daar zitten ook veel betere nummers tussen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al haar hits zijn gemaakt door Max Martin. Dat is ook wel te horen.
Nostalgie genotquote:
Ik heb echt zin in saus by sauswest. Wat een geniaal festival is datquote:
"De grote broer van Eurosonic!"quote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in saus by sauswest. Wat een geniaal festival is dat![]()
![]()
Ohja het gratis uitje op kosten van de belastingbetaler van de 3fm djs.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar op saus by sauswest geweest.
Daar krijgen we over een maand weer heel veel van te horen
Hoe is het eigenlijk met C&S?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja het gratis uitje op kosten van de belastingbetaler van de 3fm djs.
Zijn net naar huis denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met C&S?
Dit zijn ook de drie grootste debielen op 3fm.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stelletje minkukels zijn dit toch.
"Ik moet er niet aan denken"quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zei die stotterende kut over Muse?
Flapdrolquote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ik moet er niet aan denken"
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ik moet er niet aan denken"
God is er ook niet bepaald op vooruit gegaan de laatste eeuwen.quote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
Zo, hier ben ik dan. Met mijn zieke kop.
Beterschap marc0quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
Je bent inderdaad ziek in je kop.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
bedankt roykequote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
ah marcodejquote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
wat een flopshow is dit zegquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet aardig Mani
Karine! Giet mijn bloemen!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook, zulk iets is het idd ja. Hij doet het ook erg leuk als presentator. Echt een aanraderquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ziet er uit als een leuk programma![]()
Beetje net zoiets als dat van Jelle Brandt Corstius?
En jij moet helemaal je bek houden!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker vergelijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Mexicano en ik vinden Spangas een beetje gayquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de helft al gemist, Spangas was leuker denk ik
Ik vind het leukquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano en ik vinden Spangas een beetje gay
Ik ook niet joh.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat die uitdrukking betekend joh
Mani weetquote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet leuker dan Boer Zoekt Vrouw? Ik weet wel waar ik weer op ga afstemmen komende zondag.
Ja, maar Iran is nog een stuk bizarder dan Rusland.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Gaan we zondag Boer zoekt vrouw kijken?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk![]()
Dit programma heb ik nog nooit gezien trouwens, ziet er wel interessant uit.
Ok, kijken dusquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Is het ook, zulk iets is het idd ja. Hij doet het ook erg leuk als presentator. Echt een aanrader
BZV is leuker om live met topic te kijken, als vermaak. Dit is echt interessant. Kijk ik terug en ga ik even voor zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet leuker dan Boer Zoekt Vrouw? Ik weet wel waar ik weer op ga afstemmen komende zondag.
Nee dat weiger ik te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaan we zondag Boer zoekt vrouw kijken?
maar dan mis je geile geertquote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weiger ik te kijkenDenk dat ik een potje ga wowen
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef marcodej het volgende:
Geile Geert moet dat wat hij doet eens in Iran gaan proberen. Dan worden die vrouwen gestenigd.
Nou en ik weet niet eens wie dat is johquote:
In Iran zou dat helemaal geen issue zijn. Bovendien had dat programma daar gewoon boer zoekt harem geheten.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef marcodej het volgende:
Geile Geert moet dat wat hij doet eens in Iran gaan proberen. Dan worden die vrouwen gestenigd.
Ik heb hem nog niet gezien in Amsterdam.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
Fietst Matthijs trouwens al harder?
Vorige week ergens rond 20:00.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
Fietst Matthijs trouwens al harder?
twitter:Weghs twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:55:27Er was in Amsterdam vanavond een flinke knal te horen. Dat bleek Matthijs van Nieuwkerk te zijn die door de geluidsbarriere fietste reageer retweet
VI heeft prioriteit, een andere keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef tralalala het volgende:
Dit is pas kwaliteitstelevisie, straks om 20:30
Ik kijk naar Voetbal Insite.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef tralalala het volgende:
Dit is pas kwaliteitstelevisie, straks om 20:30
Voorover gebogen over z'n stuur met een plaksnor en een lange regenjasquote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien in Amsterdam.
Dat kijk ik wel terug.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VI heeft prioriteit, een andere keer.
Ik ben een beetje klaar met dat irritante gedrag van Wilfred richting Hansie Hansie.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hansie Hansie te gast dus topshow
Emmer zoutzuur over die hele studio met uitzondering van Thomas.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Wie wil een emmer zoutzuur over Halina gooien?
DTVDD is wel leuk dat komt zo.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar het RTL nieuws want het niveau van DWDD is nu al naar een dieptepunt gezakt met Halina.
Spreek jullie zo.
Vreselijk dat geacteer aan de tafel. Net zo gruwelijk als dat zoutzuur.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar het RTL nieuws want het niveau van DWDD is nu al naar een dieptepunt gezakt met Halina.
Spreek jullie zo.
Waar is die ouwe gek eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Elflettering vindt Cojones leuk.
Eens.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef richolio het volgende:
Hier zat veel potentie in, maar die lines zijn gewoon niet hard. Epic Rap Battles of History doet dat wel goed (dit is gewoon een slap aftreksel daarvan).
Serieus? PEC Europa in.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast aan het feesten omdat Necid tot het einde van het seizoen bij PEC komt.
quote:
twitter:Necka7 twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:23:19I am back😉 @PECZwolle #peczwolle http://t.co/qzecTg2lKs reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:
quote:
quote:
Er kwam geen aap uit de mouw lol.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht er komt nog een clou met die aap.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Klamer junior komt eraan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |