En jij moet helemaal je bek houden!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet aardig Mani
Zeker vergelijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ziet er uit als een leuk programma![]()
Beetje net zoiets als dat van Jelle Brandt Corstius?
Mexicano en ik vinden Spangas een beetje gayquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de helft al gemist, Spangas was leuker denk ik
Ik vind het leukquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano en ik vinden Spangas een beetje gay
Ik ook niet joh.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat die uitdrukking betekend joh
Mani weetquote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet leuker dan Boer Zoekt Vrouw? Ik weet wel waar ik weer op ga afstemmen komende zondag.
Ja, maar Iran is nog een stuk bizarder dan Rusland.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ziet er uit als een leuk programma![]()
Beetje net zoiets als dat van Jelle Brandt Corstius?
Gaan we zondag Boer zoekt vrouw kijken?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk![]()
Dit programma heb ik nog nooit gezien trouwens, ziet er wel interessant uit.
Ok, kijken dusquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Is het ook, zulk iets is het idd ja. Hij doet het ook erg leuk als presentator. Echt een aanrader
BZV is leuker om live met topic te kijken, als vermaak. Dit is echt interessant. Kijk ik terug en ga ik even voor zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet leuker dan Boer Zoekt Vrouw? Ik weet wel waar ik weer op ga afstemmen komende zondag.
Nee dat weiger ik te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaan we zondag Boer zoekt vrouw kijken?
maar dan mis je geile geertquote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weiger ik te kijkenDenk dat ik een potje ga wowen
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef marcodej het volgende:
Geile Geert moet dat wat hij doet eens in Iran gaan proberen. Dan worden die vrouwen gestenigd.
Nou en ik weet niet eens wie dat is johquote:
In Iran zou dat helemaal geen issue zijn. Bovendien had dat programma daar gewoon boer zoekt harem geheten.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef marcodej het volgende:
Geile Geert moet dat wat hij doet eens in Iran gaan proberen. Dan worden die vrouwen gestenigd.
Ik heb hem nog niet gezien in Amsterdam.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
Fietst Matthijs trouwens al harder?
Vorige week ergens rond 20:00.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
Fietst Matthijs trouwens al harder?
twitter:Weghs twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:55:27Er was in Amsterdam vanavond een flinke knal te horen. Dat bleek Matthijs van Nieuwkerk te zijn die door de geluidsbarriere fietste reageer retweet
VI heeft prioriteit, een andere keer.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef tralalala het volgende:
Dit is pas kwaliteitstelevisie, straks om 20:30
Ik kijk naar Voetbal Insite.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef tralalala het volgende:
Dit is pas kwaliteitstelevisie, straks om 20:30
Voorover gebogen over z'n stuur met een plaksnor en een lange regenjasquote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien in Amsterdam.
Dat kijk ik wel terug.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VI heeft prioriteit, een andere keer.
Ik ben een beetje klaar met dat irritante gedrag van Wilfred richting Hansie Hansie.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hansie Hansie te gast dus topshow
Emmer zoutzuur over die hele studio met uitzondering van Thomas.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Wie wil een emmer zoutzuur over Halina gooien?
DTVDD is wel leuk dat komt zo.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar het RTL nieuws want het niveau van DWDD is nu al naar een dieptepunt gezakt met Halina.
Spreek jullie zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |