Nostalgie genotquote:
Ik heb echt zin in saus by sauswest. Wat een geniaal festival is datquote:
"De grote broer van Eurosonic!"quote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in saus by sauswest. Wat een geniaal festival is dat![]()
![]()
Ohja het gratis uitje op kosten van de belastingbetaler van de 3fm djs.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar op saus by sauswest geweest.
Daar krijgen we over een maand weer heel veel van te horen
Hoe is het eigenlijk met C&S?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja het gratis uitje op kosten van de belastingbetaler van de 3fm djs.
Zijn net naar huis denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met C&S?
Dit zijn ook de drie grootste debielen op 3fm.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stelletje minkukels zijn dit toch.
"Ik moet er niet aan denken"quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zei die stotterende kut over Muse?
Flapdrolquote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ik moet er niet aan denken"
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ik moet er niet aan denken"
God is er ook niet bepaald op vooruit gegaan de laatste eeuwen.quote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
Zo, hier ben ik dan. Met mijn zieke kop.
Beterschap marc0quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
Je bent inderdaad ziek in je kop.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
bedankt roykequote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
ah marcodejquote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
wat een flopshow is dit zegquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet aardig Mani
Karine! Giet mijn bloemen!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet aardig Mani
Is het ook, zulk iets is het idd ja. Hij doet het ook erg leuk als presentator. Echt een aanraderquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ziet er uit als een leuk programma![]()
Beetje net zoiets als dat van Jelle Brandt Corstius?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |