O.o ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Astrid Joosten, die verkankert hier de hele buurt
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is jammer. Volgens mij kan je er best om lachen.
Wat gaat ons PSV doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.quote:
oh ja, herinner het me weerquote:
Jij hebt echt helemaal geen humor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Jinek zwakte punt: ze spoelt nooit door, nadat ze van de WC af komt.
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal geen humor.
Net als davy
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.
3-0quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.
Wat ik leuk vind, is te weinig van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.
Ik verwacht een verslag van jouw favoriete programma's.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind, is te weinig van.
volgens mij zit je nu willekeurige dingen te typen die je toevallig hoort en zet je er een 'quote:
Uh nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zit je nu willekeurige dingen te typen die je toevallig hoort en zet je er een '' om aan je 500 posts per dag te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik loop al 40 jaar in de voetballerij rond, laat me niet behandelen als kleuter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht een verslag van jouw favoriete programma's.
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
De microfoons!hier hoopte ik al op!
Hoop niet dat het de enige wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
matige lucky![]()
had er meer van verwacht
dit ^quote:
Of werken bij de NOS.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit ^
ik hoopte op een lucky met het filmpje van de josti met het 'pistool'
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond Thomas Erdbrink van de serie: Onze man in Teheran.
Erg leuke serie. En de eerste aflevering mede door zijn vrouw :-)quote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.
Er zijn inmiddels al 3 afleveringen geweest, zondag de laatste. Heb je de rest wel gezien dan? Sowieso hele interessante serie, hij doet het zelf ook heel leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet die eerste uitzending nog kijken. Wat ik daar tot nu toe van zag in een flits leek me wel boeiend.
Ik zie inderdaad dat ze al op de derde zijn. Ik zal deze week ze eens aanslingeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al 3 afleveringen geweest, zondag de laatste. Heb je de rest wel gezien dan? Sowieso hele interessante serie, hij doet het zelf ook heel leuk.
quote:Wereldkampioen veldrijden: Mathieu van der Poel
Mathieu van der Poel is slechts twintig. Hij had dit weekend bij het WK veldrijden mee mogen doen met ‘de beloftes’, maar besloot koppig dat hij met de echte profs mee wilde rijden. Met nogal wat succes: hij reed de hele race op kop en kwam solo over de finish: wereldkampioen! Zijn vader Adrie van der Poel was in 1996 ook kampioen, alleen dan op 36-jarige leeftijd. Wat een begin van een carrière! Mathieu zit aan tafel met onze sportkenner Erik Dijkstra.
Positief blijven he Corrie!quote:
Oh ja, nou leuke reclame wel ditquote:Op maandag 2 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Positief blijven he Corrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |