O.o ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Astrid Joosten, die verkankert hier de hele buurt
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is jammer. Volgens mij kan je er best om lachen.
Wat gaat ons PSV doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al naar FOX Sports gezapt.
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.quote:
oh ja, herinner het me weerquote:
Jij hebt echt helemaal geen humor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Jinek zwakte punt: ze spoelt nooit door, nadat ze van de WC af komt.
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal geen humor.
Net als davy
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gaan ze normaal gesproken, leest u het goed, winnen. Als PSV niet op haar best is, kunnen er gekke dingen gebeuren.
3-0quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een voorspelling zonder inhoud wil vraag ik het wel aan GGMM. Hier hebben we vrij weinig aan.
Wat ik leuk vind, is te weinig van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zipportal vindt geen enkel programma leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |