abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149200414
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Hans stuurde hem naar de verkeerde studio.
hoe bedoel je verkeerde studio? wat was er verkeerd aan dan?
PWBF
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:48:04 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149200418
sinds 22:00 niet meer gekeken want allemaal hetzelfde, zijn er nog ergens achtergronden hierover?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149200429
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:43 schreef Brannagh het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog dat hij op een universiteit zit, en dan zo'n dreigbrief durft te tonen :o
De dreigbrief is een beetje geschreven alsof 'ie in de war was. Staan te onrealistische dingen in.
pi_149200432
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:45 schreef 10minuteman het volgende:
Ik moest lachen om het stukje 'adequeaat optreden' van de politie.
Dit was namelijk een lachertje.

Totaal geen tactiek. Alleen even naar de monitoren kijken en dan loopt er zo'n oude politie agent loopt naar binnen. Je kunt wel door de glazen kijken waar de man de pistool zich bevind.

Punt was dat de man richting de politie keek en makkelijk met wat training een of twee neer had kunnen schieten.

Ik miste organisatie van de poltitie. Duidelijk dat ze hier niet op getraind waren.
De politie kon meekijken in de studio, schakel een wapenexpert in en die kan via ingezoomde beelden zien dat dat wapen gewoon nep is. De politie wist gewoon al dat het nep was, anders loop je niet zo naar binnen.
pi_149200435
Ik vind dat een NOS-studio in deze tijden wel wat meer beveiliging mag krijgen. Het verbaast me dat dit na Charlie Hebdo niet gebeurd is.
pi_149200438
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

De voorpagina van de telegraaf.
:D Ik bedoelde met "wat niet" dat ik er álles erg aan vind. Meer toelichting ga ik echt niet geven. :')
Tails tell tales
pi_149200442
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:47 schreef 10minuteman het volgende:
Het enigste wat mij dan nog rest is dat dit gewoon een sociaal experiment van die man is. Al niet bewust.

Beetje the black mirror series idee. Heb ik vaker gezegd: het is erg makkelijk om op sociale gebied(online) men te manipuleren en aandacht te krijgen waar je om vraagt.

Zeg nou zelf, heeft hij niet de aandacht gekregen die hij wilde? Immers wereldwijd bekend.
Ik vind jou oprecht enig.
Je suis Charlie Sheen
pi_149200454
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hoe bedoel je verkeerde studio? wat was er verkeerd aan dan?
Hij wilde zendtijd in studio 8, van het 8-uur journaal en dus de live-studio. Hans leidde hem naar studio 10, die leeg stond want die studio is voor dagjournaals.
pi_149200457
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:50 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Hij wilde zendtijd in studio 8, van het 8-uur journaal en dus de live-studio. Hans leidde hem naar studio 10, die leeg stond want die studio is voor dagjournaals.
ah okee, duidelijk
PWBF
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:50:59 #35
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_149200458
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hoezo een randdebiel?
Omdat Tarik toen al zijn wapen op de grond had gegooid, Tarik toen al op de grond lag en de agenten op dat moment hun wapens in terug in hun holsters hadden gedaan. Bovendien stonden er op dat moment 4 a 5 agenten heel dicht op Tarik en het zou zeer onverantwoord geweest zijn om op dat moment te schieten.
Kortom: het was dus gewoon een stoere macho-kreet tegen een weerloos jochie.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_149200459
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

De politie kon meekijken in de studio, schakel een wapenexpert in en die kan via ingezoomde beelden zien dat dat wapen gewoon nep is. De politie wist gewoon al dat het nep was, anders loop je niet zo naar binnen.
Waarom deden ze dan zo hysterisch als ze het al wisten? En waarom konden ze er niks over zeggen tijdens de persco als het toch al zeker was?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:51:18 #37
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149200465
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:48 schreef Nammie het volgende:

[..]

De dreigbrief is een beetje geschreven alsof 'ie in de war was. Staan te onrealistische dingen in.
Dat ook. Het is allemaal zo amateuristisch, dat het een beetje een afleiding lijkt te zijn voor iets anders. Als hij alleen zou handelen zou hij veel beter voorbereid moeten zijn, en ook standvastiger. En als hij bij een groep zou horen, is het lastig voor te stellen dat hij nou degene is met de grootste babbel.

Al is er eigenlijk helemaal niks bekend over zijn beweegredenen, toch? Misschien wilde hij wel gewoon even een lief woordje doen voor de mede mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:51:51 #38
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149200473
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig prachtige plastic exemplaren printen. En er zijn wapens in de omloop die afdoende als nep worden beschouwd die niet nep zijn.

Ik zou mij bedenkingen hebben bij een man in strak pak, want dat kan ie namelijk wel betalen?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:52:23 #39
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_149200476
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:45 schreef 10minuteman het volgende:
Ik moest lachen om het stukje 'adequeaat optreden' van de politie.
Dit was namelijk een lachertje.

Totaal geen tactiek. Alleen even naar de monitoren kijken en dan loopt er zo'n oude politie agent loopt naar binnen. Je kunt wel door de glazen kijken waar de man de pistool zich bevind.

Punt was dat de man richting de politie keek en makkelijk met wat training een of twee neer had kunnen schieten.

Ik miste organisatie van de poltitie. Duidelijk dat ze hier niet op getraind waren.
QFT!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:52:30 #40
434872 10minuteman
pi_149200478
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind jou oprecht enig.
Mja is toch zo? Hij is bekend. Precies wat 'ie wilde.
pi_149200480
Ik hoop dat we nog te horen krijgen wat hij wilde vertellen aan de Nederlandse Burger.
pi_149200485
quote:

[..]

Volgens mij heb je iets te veel politie series gekeken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_149200488
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:44 schreef Nielsch het volgende:
Was Hans dan die man die met Tarik in de studio zat? En zo nee, wat was dan zijn rol?
Hans kwam met zijn handen in zijn zakken op TV en is dus een TVGOD _O_ Verder is hij schakeltechnicus en dankzij hem hebben we überhaupt beelden van de studio, hij heeft de camera aangezet

Oh ja, en hij heeft een bierbuik
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_149200489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij daar in zit? En zelfs dan nog, waarom zou het dan niet kunnen?
Ik schreef "als". Geen idee of hij daadwerkelijk in en psychose of iets dergelijks zat/zit. ALS dat zo was/is, dan slaat dat "dumb" nergens op. Iemand is dan gewoon (tijdelijk) ziek en moet beschermd worden. Zowel door te "blurren", zijn naam niet geheel vrij te geven en door niet allerlei andere privéshit over/van zo iemand openbaar te maken...
Tails tell tales
pi_149200497
De CNN collega's vonden het verrassend dat deze getinte man niet doorzeeft werd met kogels door de Nederlands politie en stelde dat de Nederlandse politie mogelijk workshops kan geven in de Verenigde Staten... ;)
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_149200502
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat ook. Het is allemaal zo amateuristisch, dat het een beetje een afleiding lijkt te zijn voor iets anders. Als hij alleen zou handelen zou hij veel beter voorbereid moeten zijn, en ook standvastiger. En als hij bij een groep zou horen, is het lastig voor te stellen dat hij nou degene is met de grootste babbel.

Al is er eigenlijk helemaal niks bekend over zijn beweegredenen, toch? Misschien wilde hij wel gewoon even een lief woordje doen voor de mede mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Ik denk dat hij niet helemaal in orde was. Hij praatte ook vrij onsamenhangend en dat hij was gestuurd door de hogere macht ofzo. En dat hij binnenkreeg wat 'ie moest doen. Beetje harrie in de warrie dus. Ik denk dat het in z'n hoofd zit/zat.
pi_149200504
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:43 schreef Brannagh het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog dat hij op een universiteit zit, en dan zo'n dreigbrief durft te tonen :o
Soortgelijke opmerkingen nu vaker gelezen, maar ik vind het wel heel erg meevallen? :?
Tails tell tales
pi_149200505
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Waarom zoek je ratio in/achter de daden van een overduidelijk verwarde persoon?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:54:58 #49
434872 10minuteman
pi_149200506
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef Being het volgende:
De CNN collega's vonden het verrassend dat deze getinte man niet doorzeeft werd met kogels door de Nederlands politie en stelde dat de Nederlandse politie mogelijk workshops kan geven in de Verenigde Staten... ;)
De politie was ook zeer zwak in deze. Je kon gelijk zien: geen training.
pi_149200508
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Waarom deden ze dan zo hysterisch als ze het al wisten? En waarom konden ze er niks over zeggen tijdens de persco als het toch al zeker was?
Omdat hij misschien naast dat wapen ook iets verstopt kan hebben onder dat pak. Daarom wapen laten vallen en handen omhoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')