Bel de politie en zeg je ze voortaan training komt geven in dit soort zaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hield Tarik nu de portier onder schot toen ze naar de studio liepen, of liep hij gewoon met het neppistool bungelend aan z'n arm? Iemand met een beetje verstand van zaken kan zien of zo iemand getraind is of niet en zo niet dan kun je hem toch wel eerder overmeesteren?
Wat heeft mijn modschap met jouw achterlijkheid te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat komt uit de mond van een mod.
Hahaha spelfout in je post. Wij mots sein egt dom.quote:
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij gaat iemand overmeesteren als hij met een pistool en dreigbrief heisa komt maken? Ik denk dat je dan wel anders piept.
LEAVE TARIK ALONE!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Scheelt iig weer een paar ton aan TBS-kosten.
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.quote:
Dus als iets kan is het per definitie goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind internet wel een goede reden. Tijden veranderen en het is logisch dat er van alles rondgaat over de dader, want het kan gewoon.
ik vind jou geen autoriteit hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.
Ik denk dat je dan echt niet nadenkt over getraind of ongetraind, maar eerder hoe je het er levend vanaf brengt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen het verhaal nog was dat hij kort geleden beide ouders verloren was, vond ik deze dader voor de verandering toch ook wel een beetje een slachtoffer, achteraf bezien (maar voor het echte verhaal rond de ouders bekend was) effectief misschien zelfs wel het grootste slachtoffer.
sinds wanneer ben jij autoriteit?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.
Je weet nooit wat er nog kan gebeuren op dat soort momenten. Nu weten we dat hij weerloos was maar dat kon hij niet weten uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Tarik toen al zijn wapen op de grond had gegooid, Tarik toen al op de grond lag en de agenten op dat moment hun wapens in terug in hun holsters hadden gedaan. Bovendien stonden er op dat moment 4 a 5 agenten heel dicht op Tarik en het zou zeer onverantwoord geweest zijn om op dat moment te schieten.
Kortom: het was dus gewoon een stoere macho-kreet tegen een weerloos jochie.
Nou en, je hoeft niet getraind te zijn om iemand neer te knallen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.
Gewoon zo:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jonguh helemaal niet geschoten geen bloed geen doden geen rookbommen geen flashbommen t was gewoon fucking kut laffe kutpolitie hier
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dus als iets kan is het per definitie goed?
Autoriteit op het gebied van internethelderij, dat dan weer wel.quote:
ja man zo had het gemoeten gewoon iedereen doodschieten beng beng beng beng beng gewoon iedereen alles helemaal dood en kapot niet wat die laffe kutpopo hier doetquote:
Hij kan net zo goed slachtoffer zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Iemand die zoiets als dit doet noem jij een slachtoffer?
Gebruik je hersencellen als je die nog hebt. Waarom onnodig risico nemen? Net zoals in de retail, bij gewapende overal: niet de held uithangen en gewoon mee werken. Als ik die portier was had ik hetzelfde gedaan. Je kan nooit weten of iets echt of nep is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als diegene net zijn ouders verloren heeft, ontzettende wartaal uitsluit en dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een psychose zit? Dit voor de camera's van een landelijk nieuwsmedium en er dus zonder twijfel voor de rest van zijn leven op aangekeken zal worden? Ja, zo iemand noem ik een slachtoffer. Van zichzelf en het lot, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef RingBewoner het volgende:
dus jij denkt dat die gozer nadat hij zijn wapen heeft weggegooid nog even live op tape 60 kogels door zijn kop jassen wel adequaat optreden is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.
Ongetwijfeld had ie de loop van zijn pistool in de zij gedrukt van de portier, zodat hij niet kon zien of het een echt wapen betrof en zodat anderen en het ook niet konden zien. Tarik liep rustig naar binnen met de portier die een brief vasthield aldus Martijn Bink, hij kwam over alsof hij als nieuwe collega erbij hoorde aldus Bink. Daarna werd alles duidelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hield Tarik nu de portier onder schot toen ze naar de studio liepen, of liep hij gewoon met het neppistool bungelend aan z'n arm? Iemand met een beetje verstand van zaken kan zien of zo iemand getraind is of niet en zo niet dan kun je hem toch wel eerder overmeesteren?
Nou ja, let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.
ik vond het voor telegraafbegrippen een redelijk normale pagina. Er staat maar één onderbuikkreet opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef Forbry het volgende:
[..]Ik bedoelde met "wat niet" dat ik er álles erg aan vind. Meer toelichting ga ik echt niet geven.
Nee, hij is, tot zijn veroordeling, een verdachte. En hoe gek iemand ook is, hier is hij geen slachtoffer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij kan net zo goed slachtoffer zijn natuurlijk.
Ben je ook zo vergevingsgezind als mensen hier de regels overtreden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Autoriteit op het gebied van internethelderij, dat dan weer wel.
Dat van z'n ouders klopte niet hè, die leven nog gewoon. Weliswaar gescheiden, maar gewoon in leven (althans, dat was vannacht nog het geval)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als diegene net zijn ouders verloren heeft, ontzettende wartaal uitsluit en dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een psychose zit? Dit voor de camera's van een landelijk nieuwsmedium en er dus zonder twijfel voor de rest van zijn leven op aangekeken zal worden? Ja, zo iemand noem ik een slachtoffer. Van zichzelf en het lot, dat dan weer wel.
Hij heeft bijzonder weinig gedaan uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef RingBewoner het volgende:
Jammer dan, genoeg hulpinstanties die daar wat aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als diegene net zijn ouders verloren heeft, ontzettende wartaal uitsluit en dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een psychose zit? Dit voor de camera's van een landelijk nieuwsmedium en er dus zonder twijfel voor de rest van zijn leven op aangekeken zal worden? Ja, zo iemand noem ik een slachtoffer. Van zichzelf en het lot, dat dan weer wel.
Tenzij hij gedwongen is om dit te doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, hij is, tot zijn veroordeling, een verdachte. En hoe gek iemand ook is, hier is hij geen slachtoffer.
Volgens mij niet, daar is hij het type niet voor. Hij heeft volgens mij geen moment iemand onder schot gehouden. Hij is iemand van brieven. Ik las dat hij verliefd was op een meisje en haar heel veel brieven heeft gestuurd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Being het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had ie de loop van zijn pistool in de zij gedrukt van de portier,
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Re het volgende:
[..]
dus jij denkt dat die gozer nadat hij zijn wapen heeft weggegooid nog even live op tape 60 kogels door zijn kop jassen wel adequaat optreden is?
Zo, je bent maar 10 uur te laat met deze grap, toch knapquote:
Klopt, maar om hem dan slachtoffer te noemen, flikker toch op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij heeft bijzonder weinig gedaan uiteindelijk.
Hihaho, origineel man.quote:
BNW is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tenzij hij gedwongen is om dit te doen.
Of juist wel. En dat hij die schijn wil wekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tip voor IS: Ga strak in pak met haren gekamd mensen onthoofden en alles is goedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef MidnightB00m het volgende:
vond zijn verschijning lichtelijk aandoenlijk (strak in het pak, haar netjes).
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je ook zo vergevingsgezind als mensen hier de regels overtreden?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
BNW is een paar deuren verder.
Vind jij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, hij is, tot zijn veroordeling, een verdachte. En hoe gek iemand ook is, hier is hij geen slachtoffer.
Haar netjes? Hij had bijna geen haar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik keur de actie absoluut niet goed, maar ik heb toch wel een beetje medelijden en vond zijn verschijning lichtelijk aandoenlijk (strak in het pak, haar netjes).
Met zulke acties worden de 'echte' gevaarlijke mensen voor de samenleving natuurlijk ook aangestoken. Dus hoop dat deze actie wel keihard gestraft gaat worden.
Arme ouders, zullen nu ook mediastortvloed over zich heen krijgen en privacyschending. Denk je even het 20.00 uur NOS nieuws te kijken en zie je later je zoon in beeld.
Waarom mag het niet als iemand in de war is, maar wel als iemand bij z'n volle verstand is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Ceviche het volgende:
Stel dat deze man psychisch in de war is, dan vind ik het raar dat hij herkenbaar in beeld wordt gebracht. Je weet niet of deze man ziek is, ik vind dat ze wel heel makkelijk zijn hoofd hebben uitgezonden.
Dat van die beveiliging zou me ook niet verbazen, misschien wilde hij dat gewoon aantonen en op tv laten zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Ceviche het volgende:
Kan me niet voorstellen dat als dit bij RTL was gebeurd ook alle zenders hun programmering zouden schrappen eigenlijk. Ja, er is iemand binnengedrongen met een pistool, maar in feite is er niks gebeurd behalve dat ze bij de NOS erg geschrokken zijn en dat ze mooie beelden hebben.
Stel dat deze man psychisch in de war is, dan vind ik het raar dat hij herkenbaar in beeld wordt gebracht. Je weet niet of deze man ziek is, ik vind dat ze wel heel makkelijk zijn hoofd hebben uitgezonden.
Gisteren bij RTL late night zonden ze een filmpje van die Tarik uit, van zijn facebook geloof ik. Ook in pak, beetje een apart filmpje. Zou me niets verbazen als blijkt dat dit hele gedoe een experiment is of de beveiligig van de NOS deugt of dat het een studentengrap is, of dat die Tarik een film maakt ofzo. Zou wel lekker dom zijn, dat wel.
Brieven schrijven, wat een baas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
Hij is een tijd verliefd geweest op een vriendin van mij. Die heeft hij echt heel veel brieven gestuurd. Dat was wel apart, maar ook weer niet heel erg,'' zegt een oud-klasgenoot.
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)et-gewelddadig.dhtml
Lachwekkend, die mensen die altijd de expert lopen uit te hangen hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:45 schreef 10minuteman het volgende:
Ik moest lachen om het stukje 'adequeaat optreden' van de politie.
Dit was namelijk een lachertje.
Totaal geen tactiek. Alleen even naar de monitoren kijken en dan loopt er zo'n oude politie agent loopt naar binnen. Je kunt wel door de glazen kijken waar de man de pistool zich bevind.
Punt was dat de man richting de politie keek en makkelijk met wat training een of twee neer had kunnen schieten.
Ik miste organisatie van de poltitie. Duidelijk dat ze hier niet op getraind waren.
Misschien krijgt hij op Valentijnsdag nu een hoop brieven, dat verlicht zijn detentie enigszins...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, daar is hij het type niet voor. Hij heeft volgens mij geen moment iemand onder schot gehouden. Hij is iemand van brieven. Ik las dat hij verliefd was op een meisje en haar heel veel brieven heeft gestuurd.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De kortzichtigheid in dit topic is groot
Niks gedaan? Iemand onder druk zetten met een vermeend vuurwapen vind ik persoonlijk niet niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:45 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft geen flikker gedaan.
Snel afhandelen deze onzin en over tot de orde van de dag.
Ik ben het hier mee eens. Zolang je niet weet wat er aan de hand is met die jongen hadden ze hem niet herkenbaar in beeld moeten brengen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Ceviche het volgende:
Kan me niet voorstellen dat als dit bij RTL was gebeurd ook alle zenders hun programmering zouden schrappen eigenlijk. Ja, er is iemand binnengedrongen met een pistool, maar in feite is er niks gebeurd behalve dat ze bij de NOS erg geschrokken zijn en dat ze mooie beelden hebben.
Gisteren bij RTL late night zonden ze een filmpje van die Tarik uit, van zijn facebook geloof ik. Ook in pak, beetje een apart filmpje. Zou me niets verbazen als blijkt dat dit hele gedoe een experiment is of de beveiligig van de NOS deugt of dat het een studentengrap is, of dat die Tarik een film maakt ofzo. Zou wel lekker dom zijn, dat wel.
Ook een fucking lang briefje, tegen de tijd dat iemand dat uitheeft ben je een minuut verder. Je wil toch juist zo snel mogelijk je ding doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of juist wel. En dat hij die schijn wil wekken.
Vergelijk het even met mensen afknallen, onthoofden, etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks gedaan? Iemand onder druk zetten met een vermeend vuurwapen vind ik persoonlijk niet niks.
Behalve mensen met een pistool bedreigen en gijzelen dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij heeft bijzonder weinig gedaan uiteindelijk.
Die (eventuele) verwardheid staat er los van. Ik vind dat het aantal fouten wel meevalt (of ik moet van alles over het hoofd zien, als je een opsomming wilt geven van alle fouten die jij ziet... graag!). Ik heb zelf ook een universitaire studie gedaan, maar genoeg mensen op dat niveau die de Nederlandse taal slechter beheersen dan deze jongen (even puur op basis van deze brief beoordeeld).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef Brannagh het volgende:
Als ik merk hoe erg er op het middelbaar onderwijs gehamerd wordt op de Nederlandse taal, dan is het nog helemaal niet zo makkelijk om dan naar de uni te mogen met zo'n niveau. Maar als hij inderdaad in de war was... Dan snap ik het.
Hoezo moet ik dat meteen daarmee gaan vergelijken? Jij kan het niet zien als een individuele gebeurtenisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:18 schreef waht het volgende:
[..]
Vergelijk het even met mensen afknallen, onthoofden, etc.
Angsthaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Het blijft terrorisme ook al was dat wapen nep.
Klopt, niet zo janken allemaal. Er zijn belangrijker zaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat meteen daarmee gaan vergelijken? Jij kan het niet zien als een individuele gebeurtenis
hij had ook een echte kunnen regelen en een paar mensen neer kunnen schieten, vergeleken daarbij is er niet echt iets gebeurd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks gedaan? Iemand onder druk zetten met een vermeend vuurwapen vind ik persoonlijk niet niks.
Geen angsthaas, gewoon realistisch.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:19 schreef byah het volgende:
ik denk dat de politie op de hoogte was dat het wapen nep was en dat er daarom niet op een AT gewacht is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Het blijft terrorisme ook al was dat wapen nep.
Dat is dus maar de vraag.quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.quote:
Rare vergelijking. Er wordt iemand bedreigd met een vuurwapen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
hij had ook een echte kunnen regelen en een paar mensen neer kunnen schieten, vergeleken daarbij is er niet echt iets gebeurd.
Als je bijna wordt aangereden ben je ook van je fiets gevallen en geschrokken maar dan kun je ook wel stellen dat er niet echt iets gebeurd is.
Zo kun je de helft van de criminaliteit wel onder terrorisme scharen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Braindead2000 het volgende:
En dan staat er op teletekst "Geen aanwijzingen voor terrorisme".
Mooi getimed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.
Dit had een groter doel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo kun je de helft van de criminaliteit wel onder terrorisme scharen.
Hij wilde ons 'grote wereldzaken die de samenleving moet weteb' laten weten, verkregen door zijn, naar eigen zeggen, werk bij inlichtingendiensten die zij dus voor ons verborgen houden.quote:
Dat weet ik wel zeker. Anders hebben ze wat uit te leggen aan het AT of DSI.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:19 schreef byah het volgende:
ik denk dat de politie op de hoogte was dat het wapen nep was en dat er daarom niet op een AT gewacht is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef Toga het volgende:
Nou, die heeft z'n "moment of glory" al gehad voor z'n leven; een nekschot en vergeten maar weer.
Gebeurt iedere dag bij overvallen. Is vreselijk als het je gebeurt maar om er zo'n ophef over te maken op tv vind ik wat overdreven. Ik praat het niet goed maar ik vind de algemene reactie gewoon wat overdreven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Er wordt iemand bedreigd met een vuurwapen.
Een erg concreet/publicitair doel, of zijn insteek echt politiek was zullen we goed mogelijk nooit weten. Ook kun je, je in geval van een psychose afvragen of er uberhaupt wel sprake was van een reëel doel.quote:
onwaar. Dan ben je alsnog van je fiets gepleurd met wonden tot gevolg en wellicht zelfs iets gebroken oid. Dit is hetzelfde als stellen dat het niet erg is dat je huis affikt omdat je biet doodgegaan benquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
hij had ook een echte kunnen regelen en een paar mensen neer kunnen schieten, vergeleken daarbij is er niet echt iets gebeurd.
Als je bijna wordt aangereden ben je ook van je fiets gevallen en geschrokken maar dan kun je ook wel stellen dat er niet echt iets gebeurd is.
Terrorisme is angst zaaien. dat is dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:24 schreef Chadi het volgende:
Dit als terrorisme bestempelen is een beetje ....
Feitelijk juist.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:24 schreef Chadi het volgende:
Dit als terrorisme bestempelen is een beetje ....
3 weken na Charlie Hebdo gewapend een redactie binnen lopen. Ze hadden gelijk een kogel door zijn hoofd moeten schieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een erg concreet/publicitair doel, of zijn insteek echt politiek was zullen we goed mogelijk nooit weten. Ook kun je, je in geval van een psychose afvragen of er uberhaupt wel sprake was van een reëel doel.
Dat is iedere bankoverval ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terrorisme is angst zaaien. dat is dit.
Lijkt mij vooralsnog hoogstens publicitair.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij wilde ons 'grote wereldzaken die de samenleving moet weteb' laten weten, verkregen door zijn, naar eigen zeggen, werk bij inlichtingendiensten die zij dus voor ons verborgen houden.
Lijkt mij politiek dus (en danig verward)
Je kunt wel stellen dat het minder erg is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
onwaar. Dan ben je alsnog van je fiets gepleurd met wonden tot gevolg en wellicht zelfs iets gebroken oid. Dit is hetzelfde als stellen dat het niet erg is dat je huis affikt omdat je biet doodgegaan ben
Het is juist logisch omdat dit een ander geval is, namelijk een tv studio, het geval dat dit liv op tv is geweest. De uitzending vond ik ook wel wat lang duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gebeurt iedere dag bij overvallen. Is vreselijk als het je gebeurt maar om er zo'n ophef over te maken op tv vind ik wat overdreven. Ik praat het niet goed maar ik vind de algemene reactie gewoon wat overdreven.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef Wespensteek het volgende:
Hij was ook wel erg beleefd als gijzelnemer. Toen zijn gijzelaar vertrok vroeg hij nog wat die ging doen.
Er had een fatsoenlijk beveiligingsbeleid moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
3 weken na Charlie Hebdo gewapend een redactie binnen lopen. Ze hadden gelijk een kogel door zijn hoofd moeten schieten.
Dit vind ik anders dan een bankovervalquote:
Er werd geen geld buit gemaakt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit vind ik anders dan een bankoverval
Gelukkig doen ze dat niet. Misschien is deze man psychotisch, dan is hij gewoon ziek. Kan hij niets aan doen. Zeker als achteraf blijkt dat het wapen nep was ben ik blij dat ze hier niet gelijk iedereen neerschieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
3 weken na Charlie Hebdo gewapend een redactie binnen lopen. Ze hadden gelijk een kogel door zijn hoofd moeten schieten.
Komt omdat het NOS is, als het een of andere onbekende radiozender ofzo was geweest was er nooit zoveel aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gebeurt iedere dag bij overvallen. Is vreselijk als het je gebeurt maar om er zo'n ophef over te maken op tv vind ik wat overdreven. Ik praat het niet goed maar ik vind de algemene reactie gewoon wat overdreven.
Tsja, hoeveel van die gekken lopen er nog rond en tot hoever laten we ze gaan om de boel te ontregelen? We hebben maar één aanslag op een vliegtuig nodig gehad om nu uren in de rij te staan op 't vliegveld, nu kan de NOS permanente beveiliging krijgen, straks staat er bij iedere supermarkt een vadsige bewaker met machinegeweer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |