abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149159876

De HTC One (M8) is een evolutie van zijn voorganger en HTC legt opnieuw de nadruk op het ontwerp en de features. De behuizing bevat nog meer aluminium dan het oude model, de BoomSound-speakers zijn verbeterd, de Sense-interface heeft een opfrisbeurt gehad en HTC maakt goed gebruik van de verschillende sensors die het toestel rijk is. Paradepaardje van de nieuwe One is een tweede camera aan de achterzijde, waarmee diepte-informatie geregistreerd wordt. Dankzij die informatie is een scala aan nieuwe foto-effecten mogelijk.

HTC Ufocus
Er is een tweede camera op de achterkant toegevoegd, een twee megapixel-variant. Deze camera wordt echter niet gebruikt om foto's mee te maken, maar deze slaat diepte-informatie op tijdens het fotograferen met de hoofdcamera. Deze informatie wordt gelijk opgeslagen in het fotobestand zelf en kan worden gebruikt om bijvoorbeeld de gemaakte foto's met 3D-effect te bekijken.
Ook is het mogelijk om achteraf objecten op de foto onscherp te maken, iets wat HTC aanduidt als UFocus. Dit effect kan foto's veel sprekender maken en een bijzondere uitstraling geven.

Motion Launch
De sensors detecteren wanneer het toestel wordt opgepakt en schakelen vervolgens het touchscreen in, terwijl het scherm nog uitstaat. De gebruiker kan de telefoon vervolgens op diverse manieren wakker maken met veegbewegingen op het scherm.
Veeg je van boven naar beneden, dan verschijnt het scherm waarbij een stemcommando kan worden ingesproken. Door van links naar rechts te vegen ga je meteen naar de Blinkfeed en door van rechts naar links te vegen opent het normale homescreen zich. Een veeg van onder naar boven brengt de gebruiker terug naar de app die openstond voordat de telefoon vergrendeld werd. Een dubbele tik op het scherm heeft hetzelfde effect als het indrukken van de aan-uitknop. Die laatste feature werd ooit door Nokia geïntroduceerd met de N9 en onlangs zagen we hem nog bij LG's G2 en G Flex, onder de naam knock on.

HTC Sense 6
de HTC One M8 draait op Android 4.4 KitKat met daar overheen Sense 6.0. Volgens HTC is elke pixel in Sense 6.0 opnieuw ontworpen. De diep zwarte kleur is in het Blinkfeed overzicht aangepast naar een groene kleur. Daarnaast is Blinkfeed niet meer automatisch het startscherm, maar gewoon het normale homescreen van Android met HTC's welbekende klok is weer centraal gezet. De gebruiker kan dit overigens zelf aanpassen; je kunt er dus voor kiezen om alsnog Blinkfeed als je startscherm in te stellen. Overigens is het Blinkfeed-menu grafisch aangepast en de feed zelf werkt ook wat netter en beter.

Afmetingen : 146,36 x 70,6 x 9,35 mm
Gewicht : 160g
Scherm : 5.0 inch, Full HD 1080p
CPU : Qualcomm® Snapdragon™ 801, quad-core CPU's
Sim-kaart : nano SIM
Geheugen RAM : 2GB DDR3
Opslag : 16 GB Uitbreidingssleuf voor max. 128gb microSD
Aansluitingen : 3,5 mm, NFC, Bluetooth® 4.0, Wi-Fi® a/b/g/n/ac , micro-USB 2.0, Infraroodafstandbediening
Camera : HTC UltraPixel™-camera
Batterij : 2600 mAh

http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one-m8/ HTC
http://tweakers.net/revie(...)amera-inleiding.html Tweakers.net
http://www.gsminfo.nl/blog/reviews/6224/htc-one-m8-review GSMinfo.nl
http://nl.hardware.info/r(...)nten-beter-conclusie Hardware.info
http://www.engadget.com/products/htc/one/m8/ Engadget.com (EN)
http://www.expertreviews.co.uk/smartphones/1306885/htc-one-m8 Expertreviews.co.uk (EN)

©http://www.technobuffalo.(...)e-m8-top-5-features/

Je moet even een TR doen dat een mod 'm reekst :)
pi_149159997
Dat heb ik net in FB gevraagd.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_149160171
Mijn (oude maar fijne) Kaspersky trekt Lollipop niet helaas.
Dan maar even de (Vodafone) MacAfee of misschien toch Norton.
Wat gebruiken jullie?

Ik wil geen code op mijn lockscreen, maar die mogelijkheid is greyed out.
Gewoon een swipe omhoog voldoet.
Hoe stel ik dat weer in?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_149160254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:54 schreef svann het volgende:
Mijn (oude maar fijne) Kaspersky trekt Lollipop niet helaas.
Dan maar even de (Vodafone) MacAfee of misschien toch Norton.
Wat gebruiken jullie?

Ik wil geen code op mijn lockscreen, maar die mogelijkheid is greyed out.
Gewoon een swipe omhoog voldoet.
Hoe stel ik dat weer in?
Options > Security > Screen Lock > No Lock Screen.
pi_149160592
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:00 schreef Tchock het volgende:

Options > Security > Screen Lock > No Lock Screen.
Greyed out. :{

Hoe krijg ik screenshots zónder die systeemknoppen daaronder?
Is me één keer per ongeluk gelukt.
pi_149160732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:42 schreef svann het volgende:

[..]

Greyed out. :{
[ afbeelding ]

Hoe krijg ik screenshots zónder die systeemknoppen daaronder?
Is me één keer per ongeluk gelukt.
Je ziet wat er staat, toch? :P Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag. Wat is er anders aan jouw telefoon dan de mijne?

- Gebruik je een beveiligingsapp die dit voorkomt?
- Is het een telefoon van de zaak?
pi_149160840
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 01:58 schreef Tchock het volgende:

Je ziet wat er staat, toch? :P Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag. Wat is er anders aan jouw telefoon dan de mijne?

- Gebruik je een beveiligingsapp die dit voorkomt?
- Is het een telefoon van de zaak?
Geen telefoon van de zaak.
Waarschijnlijk dus een beveiligingsapp, maar ik heb geen apparaatbeheer toegestaan.
Maar eens puzzelen welke zich extra rechten toeëigent.
pi_149160878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:10 schreef svann het volgende:

[..]

Geen telefoon van de zaak.
Waarschijnlijk dus een beveiligingsapp, maar ik heb geen apparaatbeheer toegestaan.
Maar eens puzzelen welke zich extra rechten toeëigent.
Probeer eens in settings > security "Clear credentials"?
pi_149161314
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

In dat scherm zie je rechtsboven 3 puntjes (naast de google search balk) voor meer opties -> instellingen -> opmaak -> rasterweergave.
Ik heb dus kennelijk last van een bug die alleen te verhelpen is met een harde reset. Ik heb in mijn recent apps-scherm die Google searchbalk niet:
pi_149162460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is precies je probleem met die meldingen? Dat ze op je lockscreen verschijnen? Dat kan uit. Dat ze in de notificatiebalk komen? Dat was op Kitkat ook zo. Snap je niet zo goed.
Oude situaties: ik ben bezig op mijn telefoon en krijg een whatsappbericht. De zwarte balk bovenin laat "Bericht van (...)" eventjes zien en daarna blijft er een permanent whatsapplogo staan als notificatie. Aangezien ik geluid en trillen voor whatsapp uit heb staan gebeurd er verder niks.

Nieuwe situatie: ben bezig op mijn telefoon en krijg wederom een bericht. De telefoon trilt (terwijl bij whatsapp alles uitstaat qua meldingen), ik krijg een hele grote witte pop-up bovenin mijn scherm, de rest van scherm dimt en dit gebeurt bij elk nieuw bericht. Daarnaast staat er voor elk gesprek apart een whatsapplogo.

Echt vervelend en onwerkbaar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_149163767
Heb ff zitten lezen maar er zijn (gelukkig?) meer mensen die de zogenaamde "Head up notifications" vervelend vinden. Ben benieuwd wat tegen de pop ups te doen is.
pi_149164035
Heb nu al spijt van Lollipop... ik hoop dat mijn probleem gauw wordt verholpen, anders ga is het echt frustrerend.

edit: er wordt door experimentele software genaamd NuPlayer een aantal problemen ondervonden. Het vastlopen van apps zoals mijn probleem met Facebook Messenger, maar ook het afspelen van muziek in Soundcloud werkte niet goed.
Deze is uit te zetten: Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> *scroll naar beneden* NuPlayer gebruiken uitvinken.

Problem solved.

[ Bericht 32% gewijzigd door Neo-Mullen op 29-01-2015 15:04:12 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149171772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 02:15 schreef Tchock het volgende:

Probeer eens in settings > security "Clear credentials"?
Dat is meteen álle certificaten deleten, dat lijkt me wat te drastisch.

Ik heb alle kandidaat-apparaatbeheerders één voor één gedelete en telkens herstart, maar de opties 'lockscreen' en 'geen touchscreen' bleven onbereikbaar.
Android Apparaatbeheer is alleen maar aan of uit te zetten, lost ook niets op.

Blijf ik dus met een ongewenst lockscreen zitten. :{
pi_149171842
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb nu al spijt van Lollipop... ik hoop dat mijn probleem gauw wordt verholpen, anders ga is het echt frustrerend.

edit: er wordt door experimentele software genaamd NuPlayer een aantal problemen ondervonden. Het vastlopen van apps zoals mijn probleem met Facebook Messenger, maar ook het afspelen van muziek in Soundcloud werkte niet goed.
Deze is uit te zetten: Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> *scroll naar beneden* NuPlayer gebruiken uitvinken.

Problem solved.
Wat was precies je probleem met Soundcloud? Ik probeerde gister in de auto via bluetooth muziek af te spelen maar er gebeurde nik; de balk begon te lopen bij Soundcloud maar de tijd bleef op 0:00 staan. Gewone MP3-speler werkte wel.
pi_149171863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef svann het volgende:

[..]

Ik heb alle kandidaat-apparaatbeheerders één voor één gedelete en telkens herstart, maar de opties 'lockscreen' en 'geen touchscreen' bleven onbereikbaar.

Dat weet ik, daarom stelde ik clear credentials voor. Als je dat niet wil doen prima natuurlijk, maar dan raak je je lock screen niet kwijt. ;)
pi_149171880
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat was precies je probleem met Soundcloud? Ik probeerde gister in de auto via bluetooth muziek af te spelen maar er gebeurde nik; de balk begon te lopen bij Soundcloud maar de tijd bleef op 0:00 staan. Gewone MP3-speler werkte wel.
Mijn probleem was exact hetzelfde en is verholpen door die NuPlayer uit te schakelen.

Hier gevonden:
http://www.reddit.com/r/h(...)with_sense_lollipop/
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149172119
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:

Dat weet ik, daarom stelde ik clear credentials voor. Als je dat niet wil doen prima natuurlijk, maar dan raak je je lock screen niet kwijt. ;)
Dan zijn er niet opeens allerlei functies die zeggen iets essentieels te missen?
Waar worden die certificaten eigenlijk voor gebruikt?
pi_149172214
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn probleem was exact hetzelfde en is verholpen door die NuPlayer uit te schakelen.

Hier gevonden:
http://www.reddit.com/r/h(...)with_sense_lollipop/
Waar staat die optie?
pi_149172225
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Waar staat die optie?
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

Problem solved.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149172253
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Zit dat in de applicatie van Soundcloud of op mijn telefoon zelf?
pi_149172275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef svann het volgende:

[..]

Dingen die je nodig hebt worden opnieuw gedownload. Dus daar hoe je niet bang voor te zijn. Heb je toevallig iets gedownload voor een VPN verbinding, of wifihotspot oid? Daar ligt het aan. Het verwijderen van die certificaten gaat waarschijnlijk wel helpen. Het is onmogelijk om te zien welke certificaten goed zijn en welke niet aangezien ze de meest rare namen hebben, vaak in andere talen, zoals Turks.
pi_149172282
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zit dat in de applicatie van Soundcloud of op mijn telefoon zelf?
Nee, in de telefoon zelf. En die functie kan voor ook voor vasthangende apps zorgen buiten Soundcloud om.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149172312
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, in de telefoon zelf. En die functie kan voor ook voor vasthangende apps zorgen buiten Soundcloud om.
Ik zie die hele mogelijkheid niet op mijn telefoon bij "Instellingen".
pi_149172448
Excuus, heb ze gevonden, moest de Developer Options aanzetten.
pi_149172483
Screenshots en bewerking voor niets gemaakt :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149172497
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Screenshots en bewerking voor niets gemaakt :(
Sorry, bedankt voor de moeite. ;)
pi_149172519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:22 schreef svann het volgende:

[..]

Dan zijn er niet opeens allerlei functies die zeggen iets essentieels te missen?
Waar worden die certificaten eigenlijk voor gebruikt?
Ik zou het niet weten. Bij mij is díe optie juist grijs, suggererend dat ik überhaupt geen certificaten heb.
pi_149257195
Beste lag, o.a. in Facebook na de update :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_149257452
't Is al jaren na elke grote update hetzelfde gekloot met apps die minder lekker werken. Ik heb de mijne inmiddels alweer terug naar fabrieksinstellingen gezet, vind zo'n "fresh start" wel fijn en ook Messenger werkt weer fatsoenlijk :s)
pi_149275838
Ik heb mijn M8 nu al bijna twee maanden en ik moet zeggen dat het de beste telefoon is die ik tot nu toe heb gehad. Alles verloopt zo smooth en prachtig, alle apps werken perfect, ja, wat kan ik nog meer zeggen?

Er is alleen één klein dingetje:

[System update available]

Die balk blijft de hele tijd in mijn notificatiescherm staan.
Ik heb nog niet besloten of ik wil upgraden naar Lollipop (ik ben er wel erg enthousiast over en wil het graag uitproberen) maar na een aantal recente reviews van een aantal apps die ik dagelijks gebruik te lezen, heb ik toch opgemerkt dat er bij een groot aantal nog geen 5.0-support is.

Ik vraag me nu af, betekent 'geen support voor Lollipop' nu dat de apps helemaal niet werken, of niet goed, of vaak crashen?
Tot nu toe bevalt KitKat mij, dus ik wil graag weten wat Lollipop-support nu echt betekent, en als dat dus betekent dat de apps niet werken dan kan ik misschien beter naar een oplossing zoeken om die balk in mijn notificatiescherm weg te krijgen tot mijn apps 5.0-support hebben.
  zondag 1 februari 2015 @ 20:54:32 #32
2651 svann
night-hawk
pi_149276527
3G Watchdog heeft geen auto-shutdown meer omdat Lollipop zoiets niet toestaat van niet-systeem apps.
Jammer.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:15:26 #33
2651 svann
night-hawk
pi_149277735
Dat 'trust agents' dat ik bij beveiliging tegenkwam, lijkt me ook wel handig.
Dan kun je de beveiliging aan een lokatie koppelen.
Wel weer mét lockscreen. :P

Lockscreen was inderdaad weer goed in te stellen na het verwijderen van de certificaten.
pi_149278146
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Morgen- het volgende:
Ik heb mijn M8 nu al bijna twee maanden en ik moet zeggen dat het de beste telefoon is die ik tot nu toe heb gehad. Alles verloopt zo smooth en prachtig, alle apps werken perfect, ja, wat kan ik nog meer zeggen?

Er is alleen één klein dingetje:

[System update available]

Die balk blijft de hele tijd in mijn notificatiescherm staan.
Ik heb nog niet besloten of ik wil upgraden naar Lollipop (ik ben er wel erg enthousiast over en wil het graag uitproberen) maar na een aantal recente reviews van een aantal apps die ik dagelijks gebruik te lezen, heb ik toch opgemerkt dat er bij een groot aantal nog geen 5.0-support is.

Ik vraag me nu af, betekent 'geen support voor Lollipop' nu dat de apps helemaal niet werken, of niet goed, of vaak crashen?
Tot nu toe bevalt KitKat mij, dus ik wil graag weten wat Lollipop-support nu echt betekent, en als dat dus betekent dat de apps niet werken dan kan ik misschien beter naar een oplossing zoeken om die balk in mijn notificatiescherm weg te krijgen tot mijn apps 5.0-support hebben.
Ondanks dat 5.0 een prima update is, zou ik wachten tot de Sense 7.0 release erbij zit. De kinderziektes waar ze nu tegenaan lopen zijn tegen die tijd waarschijnlijk wel verholpen, en je hebt echt een make-over met een nieuwe lay-out, die nu nog relatief beperkt is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149279843
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ondanks dat 5.0 een prima update is, zou ik wachten tot de Sense 7.0 release erbij zit. De kinderziektes waar ze nu tegenaan lopen zijn tegen die tijd waarschijnlijk wel verholpen, en je hebt echt een make-over met een nieuwe lay-out, die nu nog relatief beperkt is.
Hmm dat is een goeie inderdaad! Ik wacht wel tot Sense 7 uitkomt. Kan stiekem eigenlijk niet wachten nu ik over Sense 7 heb gehoord :@ *O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:59:04 #36
2651 svann
night-hawk
pi_149344482
Nou, die Vodafone OTA 'aanpassing' kun je wel overslaan.
Het is in feite de Vodafone 'discover' of 'start' app.
Misschien ligt het aan Lollipop, maar bij mij werd de gewone tegoed-app onbruikbaar.
De hele handel gedelete en de gewone app opnieuw geïnstalleerd.
  donderdag 26 februari 2015 @ 01:15:38 #37
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_150055045
Morgen wordt m'n M8 opgehaald door Dynafix, ik hoop op goede service
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 26 februari 2015 @ 01:17:03 #38
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_150055072
Bedankt voor de nutteloze mededeling.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 26 februari 2015 @ 01:18:22 #39
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_150055113
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:17 schreef static het volgende:
Bedankt voor de nutteloze mededeling.
Graag gedaan static.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_150180526
HTC :') met hun kut zwarte balkje in die m9... Alsof ze het expres doen om hem niet perfect te maken
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_150182933
Presentatie van M9 viel tegen. De M9 valt me ook een beetje tegen eigenlijk.
pi_150183080
En het presteren om een goudkleurig randje om die perfecte look heen te stoppen :')_!!!
Ik begin m'n vertrouwen in het merk een beetje te verliezen met dit ding.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_150183319
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En het presteren om een goudkleurig randje om die perfecte look heen te stoppen :')_!!!
Ik begin m'n vertrouwen in het merk een beetje te verliezen met dit ding.
Ik snap dat goud ook echt niet. Antillianen zullen het vast mooi vinden, maar kom op... :{
pi_150183425
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap dat goud ook echt niet. Antillianen zullen het vast mooi vinden, maar kom op... :{
Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.
En met de M7 en M8 waren ze altijd bij Vodafone de gouden aan het aanprijzen, en nu drukken ze het door je strot door een gewone kleur alsnog te combineren met dat Frans Bauer kleurtje.

Die vooruitgang in batterij is minimaal, RAM en processorverbetering is met de prestaties van de huidige M8 nauwelijks een verbetering... dus 750eu voor een goudkleurige 20-megapixel camera? No way...

Dit had het moeten zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_150183636
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.
En met de M7 en M8 waren ze altijd bij Vodafone de gouden aan het aanprijzen, en nu drukken ze het door je strot door een gewone kleur alsnog te combineren met dat Frans Bauer kleurtje.

Die vooruitgang in batterij is minimaal, RAM en processorverbetering is met de prestaties van de huidige M8 nauwelijks een verbetering... dus 750eu voor een goudkleurige 20-megapixel camera? No way...

[ afbeelding ]
Dit had het moeten zijn.
Meh, dat is net een iets plattere IPhone 5s.Wel mooi overigens.

En die zwarte balk is inderdaad echt slecht zeg... Doet echt afbreuk aan het design van de M9, evenals dat spuuglelijke gouden randje.

M8 is trouwens ook nog flink duur. Die is ineens weer een serieuze kandidaat geworden.
pi_150184432
Ik vind het wel prima zo. De kriebels om toch het nieuwste te willen zijn na 1 afbeelding volledig verdwenen :')
pi_150185027
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Ireyon het volgende:
Ik vind het wel prima zo. De kriebels om toch het nieuwste te willen zijn na 1 afbeelding volledig verdwenen :')
Ik ga ff kijken wat Samsung te bieden heeft, al ben ik nooit kapot van Samsung telefoons. Over 10 minuten Live presentatie.

Edit: Heb gisteren even een M9 topic gemaakt. Wellicht interessant voor mensen met een M7 of M8.

DIG / HTC ONE M9 - The third One

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 13:57:19 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:56:32 #48
2651 svann
night-hawk
pi_150570577
pi_151073873
Speaker maakte laatste tijd een vervormd geluid, alsof ik ze had opgeblazen ;(
Vandaag deed mijn microfoon het zo goed als niet als ik belde. Dus ik baalde als een stekker.
Beetje gegoogled, stuitte ik op een YT filmpje waar een gast met zijn tandenborstel over de speakergrills heen ging :') dus ik dat gedaan en het viel me op dat er een teringzooi in dat zeg. Even 5 minuutjes mee bezig geweest, resultaat: weer prachtig vol en hard geluid en een weer werkende microfoon *O*

Dus voor iedereen met dezelfde problemen± you know what to do!
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 27 maart 2015 @ 00:15:26 #50
2651 svann
night-hawk
pi_151079171
Iemand?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef svann het volgende:

Hoe maak je trouwens een screenshot zónder dat die zwarte balk met systeemknoppen ook telkens meegenomen wordt?
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet wat ik toen anders deed.
pi_151087469
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Speaker maakte laatste tijd een vervormd geluid, alsof ik ze had opgeblazen ;(
Vandaag deed mijn microfoon het zo goed als niet als ik belde. Dus ik baalde als een stekker.
Beetje gegoogled, stuitte ik op een YT filmpje waar een gast met zijn tandenborstel over de speakergrills heen ging :') dus ik dat gedaan en het viel me op dat er een teringzooi in dat zeg. Even 5 minuutjes mee bezig geweest, resultaat: weer prachtig vol en hard geluid en een weer werkende microfoon *O*

Dus voor iedereen met dezelfde problemen± you know what to do!
Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.

Belvolume neemt ook enorm af door vervuiling!
pi_151088055
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.

Belvolume neemt ook enorm af door vervuiling!
Klopt, maar dat is met die tandenborstel volledig verholpen. geluid is echt weer zoals in het begin. Telefoongesprekken zijn veel duidelijker etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_151088397
Heb de M8 nu een tijdje na c.a. 2 jaar met een M7 gedaan te hebben. Heerlijk toestel, vooral na de update naar een Sense 7 custom ROM. Geen spijt van. O+

Edit: Die "truc" met tandenborstel werkte een tijdje geleden ook bij mijn M7.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 12:32:35 ]
pi_151088766
Ik wil ook Sense 7 :'(
pi_151088992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil ook Sense 7 :'(
Dan moet je je bootloader unlocken en hem flashen :)
pi_151091866
Mijn M8 vibreert niet meer. Iemand hetzelfde probleem of een eventuele fix?

En nee, ik weet heel zeker dat het niet aan een verkeerd ingestelde optie ligt.
pi_151092637
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
Mijn M8 vibreert niet meer. Iemand hetzelfde probleem of een eventuele fix?

En nee, ik weet heel zeker dat het niet aan een verkeerd ingestelde optie ligt.
M8 Vibration Stopped Working

Problem: I have always used my vibration and its been a few days now since it up and stopped working altogether. I’m using the stock keyboard with the vibrate feedback at the touch of the keys. I also normally have my alarm, ringer etc. on vibrate as well. Im getting no feedback from it at allllll and its driving me nuts.

Solution: First make sure that you have activated the vibration feature of the device.

From the home screen, tap the All Apps icon. (To quickly set the phone to Vibrate Only, press the Volume Down button until the vibrating handset icon appears)
Scroll to and tap Settings.
Scroll to and tap Sound.
Ensure the Sound profile is set to Normal.
Tap Vibrate to enable or disable the feature for calls and notifications. (The Vibrate checkbox is disabled when the Sound profile is set to Silent or Vibrate.)
Scroll to Vibrate on touch and tap to enable or disable vibrations when pressing soft keys and on certain user interface interactions.
The vibration settings are now set.

Next, make sure that Do Not Disturb is not enabled. You can check this from the quick settings menu by pulling it down from the top of the screen. You can also check on this from the main settings section, choose “Sound,” and then “Do Not Disturb.”

If the vibrate feature is still missing then you might want to do a factory reset on your device. This reverts the device to its original condition when you first bought it. Make sure to backup all your important data first.

Make sure the device is turned off
Press and hold the VOLUME DOWN button, and then press and hold the POWER button.
Wait for the screen with the three Android images to appear, and then release the POWER and VOLUME DOWN buttons.
Press VOLUME DOWN to select FACTORY RESET, and then press the POWER button.

http://thedroidguy.com/20(...)#p6i3P3ikLG0rKTDE.97

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 14:31:25 ]
pi_151092952
Factory reset dus. Bah, dan moet eerst alles gebackupt worden :')
pi_151095591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan moet je je bootloader unlocken en hem flashen :)
Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.
pi_151095845
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.
Deze ROM draai ik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694917

Volg deze guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2265618

Belangrijk:

Eerst bootloader unlocken
Dan recovery flashen --> Download hier de meest recente
Dan ROM flashen
Dan rooten.

Let wel: GOED LEZEN! Je loopt het risico je toestel te bricken. Tevens vervalt je garantie wanneer je dit uithaalt. Overigens is er wel een manier om terug te keren naar stock en dus weer aanspraak te kunnen maken op je garantie. Staat ook in de guide uitgelegd.

Succes als je je er aan gaat wagen. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 16:11:00 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 00:09:55 #61
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_151143990
Is dit topic ook voor de HTC One (M8) Mini2? :)

Ik merk namelijk sinds een paar weken dat de telefoon beduidend langzamer is als voorheen.
Voornamelijk bij het bedienen van de 'knoppen' (back, home) reageert hij seconden later nadat je de knop hebt bediend. Muziek afspelen duurt ook lang voor hij begint. Internet doet soms moeilijk etc.
Er zijn volgens mij kort achter elkaar 2 systeem updates geweest. Ik heb het niet precies in de gaten gehouden, maar volgens mij is het wel sinds de eerste update verschenen.

Hebben anderen hier ook last van?
Heb al een taskmanager geinstalleerd, maar er draait niet echt veel en het helpt ook niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 1 april 2015 @ 10:26:14 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_151254431
Ben van plan een M8 op de kop te tikken, maar zie dat er ook al een M9 op de markt is. Wat is het verschil? Alleen een betere camera?

Is het de 250 euro extra waard?
pi_151254500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben van plan een M8 op de kop te tikken, maar zie dat er ook al een M9 op de markt is. Wat is het verschil? Alleen een betere camera?

Is het de 250 euro extra waard?
Het is maar wat jij voor waarde hecht aan een betere camera. Ik vond het de moeite niet en ben voor een m8 gegaan.

Lees wat reviews van de m9, zou ik zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 10:29:33 ]
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:22:57 #64
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_151322887
Ik heb een update gekregen van HTC Sense! Via Google Play.
pi_151322973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:34:12 #66
15080 static
pi_151323216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:45:25 #67
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_151325345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:34 schreef static het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.
Sorry, dat is het inderdaad.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:13:22 #68
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_151326195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.
Jawel
pi_151326448
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:13 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Jawel
Hoe dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:23:31 #70
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_151326568
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoe dan?
Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > All
pi_151327035
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > All
Ik ben echt tantoescheel :') Thanks O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:49:14 #72
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_151327372
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ben echt tantoescheel :') Thanks O+
_O- :D no problem
pi_151371175
Iemand een oplossing voor die blauwe achtergrond bij alle apparaten. Was altijd zwart maar sinds sense home is het irritant blauw
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 18:56:05 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_153047091
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft... :+

Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153047171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft... :+

Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Ik moest één maand overbruggen voor mijn nieuwe abonnement inging toen ik mijn telefoon al had. Wilde niet wachten, dus heb mijn SD-kaartje bij zo'n Turk laten bijknippen. Duurde ongeveer vijf seconden en kostte ook geen drol maar ik kreeg wel de expliciete toevoeging dat het geheel op mijn eigen risico was (als de simkaart toen kapot was gegaan had ik dus een maand geen telefoon).

Overigens kun je bij veel providers gratis of bijna gratis micro-SDkaarten omwisselen voor nano en vice versa.
pi_153047179
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef MostWanted het volgende:
Iemand een oplossing voor die blauwe achtergrond bij alle apparaten. Was altijd zwart maar sinds sense home is het irritant blauw
Thema's?
pi_153047194
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:

Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.
Zelf knippen doe ik niet.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:02:38 #78
284411 crew  heywoodu
pi_153047288
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.
Zelf knippen doe ik niet.
Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_153047308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie :P
Ik ken dat helemaal niet. Eén winkel voor alle providers, en helemaal officieel?
pi_153048022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.
Jij kan dat bv. in jouw plaats bij de Phone House.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:27:03 #81
284411 crew  heywoodu
pi_153048155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.
Jij kan dat bv. in jouw plaats bij de Phone House.
Dan ga ik nu lekker alvast apps downloaden en dingen instellen enzo :9~ en morgenochtend gelijk even naar de Phone House, bedankt!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:27:44 #82
284411 crew  heywoodu
pi_153048182
Overigens wilde ik ook vragen of er iets mis kon zijn met een "standaard" microSD-kaartje, want die ging er niet in, tot ik zag dat ik hem in het SIM-dingetje probeerde te frotten :@
pi_153052669
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wilde ik ook vragen of er iets mis kon zijn met een "standaard" microSD-kaartje, want die ging er niet in, tot ik zag dat ik hem in het SIM-dingetje probeerde te frotten :@
Deed ik inderdaad ook, soort van. Was niet gewend dat een microsd-kaartje op die manier toegevoegd moest worden en liep daar te klooien met mijn simkaartje.

Overigens heb ik mijn simkaartje wel omgeknipt. Werkt gewoon prima. Ik heb een dual-sim, dus het zou me bij Vodafone meer dan 20 euro kosten om een wissel uit te voeren.

Als je toch gaat wisselen, zou je het kunnen proberen of het werkt. Zit je sim in de tray zonder dat hij uitsteekt (bij mij is dat zo), gaat het gewoon werken. Verpest je je simkaart, kun je alsnog een wissel aanvragen. Ze hebben daarvoor je oude simkaart niet nodig. Tenzij je nummers op je simkaart hebt staan die je overgezet wil zien worden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 mei 2015 @ 21:49:57 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_153052761
Zijn hier mensen die 'm naar standaard android hebben gezet?
Dus naar de Google Play edition?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_153055822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
In plaats van? Standaard HTC skin?
pi_153057541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Heb ik met mijn oude M7 gedaan, was geinig, maar miste na een paar dagen wel bepaalde Sense features. Mijn M8 blijft voorlopig Sense draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 23:57:36 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 02:15:10 #87
2651 svann
night-hawk
pi_153060653
Een nano-simkaart is niet alleen kleiner, maar ook dunner.
Daar moet dan ook nog aan geschuurd worden, anders zou je dat fragiele laatje kunnen forceren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 mei 2015 @ 08:16:50 #88
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_153062256
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

In plaats van? Standaard HTC skin?
Uiteraard, anders is vrij nutteloos om 'm te rooten en te flashen. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb ik met mijn oude M7 gedaan, was geinig, maar miste na een paar dagen wel bepaalde Sense features. Mijn M8 blijft voorlopig Sense draaien.
Ik gebruik Sense zo ver ik weet helemaal niet. Heb er meteen een andere launcher op gezet en een ander theme met alles erop en eraan.
Aan één kant wil van de bloatware af die er op staan, maar aan de andere kant heb ik geen zin om dat ding weer helemaal opnieuw goed te gaan zetten.
Keuzes keuzes....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:21:05 #89
2651 svann
night-hawk
pi_153312038
Aangezien de bijgeleverde media player nogal basic is -geen toonregeling, ben ik op zoek naar iets van een equalizer.
De bijgeleverde oortjes geven anders teveel bas.
Tips?
pi_153315745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:21 schreef svann het volgende:
Aangezien de bijgeleverde media player nogal basic is -geen toonregeling, ben ik op zoek naar iets van een equalizer.
Tips?
Poweramphttps://play.google.com/s(...)pz.audioplayer&hl=nl
pi_153316209
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:21 schreef svann het volgende:
Tips?
Geven ze nog steeds te veel bass als je boom sound uitzet? Ik heb ze eerlijk gezegd nooit geprobeerd...
  zondag 7 juni 2015 @ 01:23:13 #92
2651 svann
night-hawk
pi_153317598
quote:
Ziet er mooi uit!
Kan je het ook voor YouTube gebruiken?
  zondag 7 juni 2015 @ 01:26:58 #93
2651 svann
night-hawk
pi_153317666
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 00:28 schreef Djoetma het volgende:

Geven ze nog steeds te veel bass als je boom sound uitzet? Ik heb ze eerlijk gezegd nooit geprobeerd...
Dat staat uit, maar ze klinken alsof het aan staat.
Uitstekend geluid, als je het een beetje kan bijstellen tenminste.
pi_153317931
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:23 schreef svann het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit!
Kan je het ook voor YouTube gebruiken?
Poweramp is gewoon de beste muziekspeler. Die equalizer :9~

Maven komt ook wel aardig in de buurt. Leuke feature is de automatische songtekstenzoeker.
pi_153318877
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:26 schreef svann het volgende:

[..]

Dat staat uit, maar ze klinken alsof het aan staat.
Uitstekend geluid, als je het een beetje kan bijstellen tenminste.
Waarschijnlijk hebben ze die Beats dingen gewoon een op een overgezet dan. Die dingen werden toch een tijd door HTC gemaakt? Anyway, ik weet niet of je met een equalizer wil klooien. De M8 heeft standaard gewoon een heel goede audio-uitgang. Dus ik zou gewoon een betere headset kopen. Hoef je niet veel voor uit te geven om iets beters te
  zondag 7 juni 2015 @ 09:14:00 #96
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_153320655
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:38 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Poweramp is gewoon de beste muziekspeler. Die equalizer :9~

Maven komt ook wel aardig in de buurt. Leuke feature is de automatische songtekstenzoeker.
Dat laatste doet de standaard muziekspeler ook.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:18:32 #97
2651 svann
night-hawk
pi_153366840
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 02:27 schreef Djoetma het volgende:

Waarschijnlijk hebben ze die Beats dingen gewoon een op een overgezet dan. Die dingen werden toch een tijd door HTC gemaakt? Anyway, ik weet niet of je met een equalizer wil klooien. De M8 heeft standaard gewoon een heel goede audio-uitgang. Dus ik zou gewoon een betere headset kopen. Hoef je niet veel voor uit te geven om iets beters te
Ik wil toch altijd zelf wat bijregelen omdat mijn oren niet (meer) de standaard curve volgen. :)

Toch vreemd dat er geen equalizer af kon.
Dat vind ik zelf toch wat belangrijker dan al die fotospeeltjes.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:34:20 #98
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_153367657
Hoe houden jullie de gaatjes voor de speakers boven en onder trouwens schoon?
pi_153368494
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef svann het volgende:

[..]

Ik wil toch altijd zelf wat bijregelen omdat mijn oren niet (meer) de standaard curve volgen. :)

Toch vreemd dat er geen equalizer af kon.
Dat vind ik zelf toch wat belangrijker dan al die fotospeeltjes.
Is een app dat de hardware aanspreekt, wat lastiger te doen is (anders dan skin-technische zaken). HTC houdt het bij de speakers met de boomsound-aanpassing en de camera-software. Maar de audio-uitvoer doen ze niets mee. Sony biedt bijv. standaard wel een equalizer aan als ik me niet vergis.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 03:15:27 #100
15080 static
pi_153372719
Het lijkt erop dat ik een probleem met het touchscreen heb; vooral links bovenaan waar je de status-bar naar beneden kunt trekken. Rechts werkt soms wel, soms niet.

Iemand een suggestie om te controleren of een een hardware of software probleem is?

Alles is standaard, dus geen root of iets dergelijks.
pi_153394833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 03:15 schreef static het volgende:
Het lijkt erop dat ik een probleem met het touchscreen heb; vooral links bovenaan waar je de status-bar naar beneden kunt trekken. Rechts werkt soms wel, soms niet.

Iemand een suggestie om te controleren of een een hardware of software probleem is?

Hard reset is de enige manier om te controleren of het daadwerkelijk een software-probleem is. Aangezien ze bij het opsturen sowieso een hardreset doen, is dat iets dat je uiteindelijk sowieso moet doen.

Gedeeltelijk niet werken van touchscreens is overigens wel iets dat kan voorkomen als hardware issue. Gewoon iets in de verbindingen van de digitizer die niet goed zijn. Al is het vooral een tablet-probleem. Ik zie echter niet in waarom het op een telefoon niet zou kunnen gebeuren. Download effe een touchscreen benchmark/test-app....
  woensdag 24 juni 2015 @ 23:54:26 #102
2651 svann
night-hawk
pi_153819739
Probleempje met de topic-update:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:16 schreef svann het volgende:

De laatste dagen heb ik geregeld dat de topic-update op 'uitgeschakeld' springt en niet meer ingeschakeld kan worden.
In MAT en AT staat hij dan nog wel op 5 seconden en refresht dan ook daadwerkelijk.
Bij settings > overig staat het vinkje nog gewoon bij automatisch updaten.
Stock ROM en browser, desktop lay-out.
Met chroom, Firefox en opera gebeurt hetzelfde.

Meer mensen hier last van?
Tips?
pi_153837805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 03:15 schreef static het volgende:

Hard reset idd. Mocht dat het niet oplossen, dan is touchscreen verrot. Zelf ooit ook gehad met een Desire. Nieuwe besteld en toen zelf vervangen. Priegelwerk, maar te doen.
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:54:46 #104
2651 svann
night-hawk
pi_153840118
Volgens mij heeft hij hem nog geen jaar, meer een garantie-geval dan.
pi_153840448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef svann het volgende:
Succes bij Dynafix dan :D
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:04:16 #106
2651 svann
night-hawk
pi_154576747
Is het jullie gelukt met de M8 naar Chromecast te streamen?
Met tablet en bevriend Samsung mobiel gaat het soepeltjes.
Er is wel verbinding, kan naam ed veranderen en zie ook een thump van het beeld.
pi_154588855
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:04 schreef svann het volgende:
Is het jullie gelukt met de M8 naar Chromecast te streamen?
Met tablet en bevriend Samsung mobiel gaat het soepeltjes.
Er is wel verbinding, kan naam ed veranderen en zie ook een thump van het beeld.
ja hoor. Het werkt.

Mijn scherm doet wel raar. Soms kiest hij al veel woorden achter elkaar vanuit het suggestie rijtje. Terwijl ik nergens op klik.
Terug naar fabrieksinstellingen was niet de oplossing.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:35:47 #108
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154589862
Beeldscherm schoonmaken? Helpt bij mij altijd.
pi_154593287
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beeldscherm schoonmaken? Helpt bij mij altijd.
Helaas. Hier niet.
pi_154607757
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:34 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Helaas. Hier niet.
Opsturen dan en de body goed controleren wanneer hij terug is, en als dat in orde lijkt, het toestel effe flink pushen. Het is waarschijnlijk zacht weer dan, dus je hebt alle mogelijkheid om zaken als de koeling en het lijmwerk te testen. Gewoon muziekstreamen en navigeren tegelijkertijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef svann het volgende:
Ding is nog geen twee jaar uit, dus iedereen die een M8 heeft, heeft nog garantie.
pi_154608985
Tja helemaal rechts onderin zit al een mini barstje. Ben dus bang dat het niet onder garantie valt aangezien het duidelijk is dat ie gevallen is. Overigens, dit probleem kwam pas maanden na de barst.
pi_154609422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:38 schreef -J-D- het volgende:
Tja helemaal rechts onderin zit al een mini barstje. Ben dus bang dat het niet onder garantie valt aangezien het duidelijk is dat ie gevallen is. Overigens, dit probleem kwam pas maanden na de barst.
Hmm, ok. Van te voren even over bellen dan. Dan weet je het zeker.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:52:33 #113
2651 svann
night-hawk
pi_154611426
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef -J-D- het volgende:

ja hoor. Het werkt.
Werkt inderdaad wel. :Y
De pop-up 'verbinding maken' heeft dezelfde kleur als de knop met de naam van de chromecast eronder.
Lijkt net één geheel, waardoor je denkt dat hij in het verbinding maken blijft hangen.
pi_158093484
Mn M8 heeft na 1,5 jaar kuren met de camera :´(
Blijkt dat de focus motor niet tegen trillen kan... daar kom je dan achter na een dagje kettingzagen en googlen :´)

Meeste hebben het tijdens motorrijden ik omdat mn telefoon in mn zaagbroek zit aan de kant waar ik de zaag vasthoud...
Narf!
pi_158094563
Android 6 komt eraan, nog voor de kerst hopelijk!
pi_158101275
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sickert het volgende:
Mn M8 heeft na 1,5 jaar kuren met de camera :´(
Blijkt dat de focus motor niet tegen trillen kan... daar kom je dan achter na een dagje kettingzagen en googlen :´)

Meeste hebben het tijdens motorrijden ik omdat mn telefoon in mn zaagbroek zit aan de kant waar ik de zaag vasthoud...
Balen....mijne na 1,5 jaar problemen met touchscreen. Als ik app dan typt ie niet de letters die ik wil...
pi_158107403
Hm, ik heb na anderhalf jaar nog steeds echt helemaal geen problemen. Soms moet ik de speakergaatjes een beetje stofvrij maken, maar verder niks.

Wel hoop ik dat de m10 echt iets gaat worden, anders zie ik het bijzonder somber in voor HTC :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158109198
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hm, ik heb na anderhalf jaar nog steeds echt helemaal geen problemen. Soms moet ik de speakergaatjes een beetje stofvrij maken, maar verder niks.

Wel hoop ik dat de m10 echt iets gaat worden, anders zie ik het bijzonder somber in voor HTC :{
Het gaat al vrij somber met HTC, en het is helemaal hun eigen schuld. Ze waren de afgelopen jaren gewoon geen sterke speler.
pi_158109340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Het gaat al vrij somber met HTC, en het is helemaal hun eigen schuld. Ze waren de afgelopen jaren gewoon geen sterke speler.
De M7 en M8 waren enorm goede telefoons, de M9 heeft gewoon gruwelijk gefaald en de nieuwere telefoons zoals de M9+ en de A9 zie je nergens.
Als HTC eens kapt met die idiote bezels, een uitstekende camera erin zet en een unieke manier van een vingerafdrukscanner erin zet (bijvoorbeeld dat het hele scherm gebruikt kan worden als vingerafdrukscanner?). En dan geen iPhone clone neerzetten zoals de A9, maar een ander uniek en sprekend uiterlijk. En tot slot gewoon goede specificaties neerzetten, dan kom je heel eind.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158109768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:33 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Balen....mijne na 1,5 jaar problemen met touchscreen. Als ik app dan typt ie niet de letters die ik wil...
Als dat het enige touchscreen probleem is, lijkt het me meer dat je je keyboard opnieuw moet kalibreren.
pi_158110203
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De M7 en M8 waren enorm goede telefoons, de M9 heeft gewoon gruwelijk gefaald en de nieuwere telefoons zoals de M9+ en de A9 zie je nergens.
Als HTC eens kapt met die idiote bezels, een uitstekende camera erin zet en een unieke manier van een vingerafdrukscanner erin zet (bijvoorbeeld dat het hele scherm gebruikt kan worden als vingerafdrukscanner?). En dan geen iPhone clone neerzetten zoals de A9, maar een ander uniek en sprekend uiterlijk. En tot slot gewoon goede specificaties neerzetten, dan kom je heel eind.
Apple heeft HTC juist gekopieerd. HTC was eerder met de unibody van aluminium met strepen eroverheen, zie ook de M7.
pi_158110516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Apple heeft HTC juist gekopieerd. HTC was eerder met de unibody van aluminium met strepen eroverheen, zie ook de M7.
De M7 had als eerste een unibody ja, Apple kopieert het met de iPhone 6 en geeft er een eigen twist aan. Maar de A9 lijkt dan weer echt precies op de iPhone 6.

Van

Naar

Naar

[ Bericht 24% gewijzigd door Neo-Mullen op 08-12-2015 20:39:59 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158122562
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit is al uitgebreid besproken. Ook de M8 was een zwakte. Zowel qua degelijkheid, ontwerp als bouwkwaliteit. De argumenten hiervoor moet je maar even teruglezen.

quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Zomaar effe een veilige nieuwe vingerdruksensor ontwerpen... Verder moet je niet vergeten dat het geld kost om dit te doen. Zelfs als HTC de perfecte telefoon neerzet, verkopen anderen, met name Samsung nog altijd beter. Sowieso moet HTC eerst kijken naar de degelijkheid van het interne werk.
  woensdag 9 december 2015 @ 02:55:51 #124
2651 svann
night-hawk
pi_158122766
Vingerafdrukscanner, ach.... Niet nodig.
Scherm is met 5" een mooie maat. Er valt nog wat te winnen bij de zwarte home-balk.

Camera met veel fancy functies, ook niet nodig.
Gewoon een goede camera is genoeg, met vooral wat practische tools.
Een eenvoudige kleurcorrectie zou mooi zijn, want het blijft blijkbaar moeilijk het spectrum goed te 'wegen'.

De kwaliteitsspeakers van de M8 zijn fijn.
Net als het strakke unibody. Glitterbezels houden ze maar als extraatje voor de Aziatische markt; nee, dank u.
Goede batterij graag en wat extra RAM natuurlijk.
Aan Sense ben ik wel gehecht geraakt.
pi_158126160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als dat het enige touchscreen probleem is, lijkt het me meer dat je je keyboard opnieuw moet kalibreren.
Hoe doe ik dat?
pi_158141911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:05 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat?
Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense Input (Toetsenbordopties) -> Geavanceerd (Meer invoerinstellingen) -> IJkhulpmiddel
pi_158149595
Ohja, dat had ik al gedaan en hij werkt nu goed. Hopelijk blijft dat zo. Bedankt man.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:47:18 #128
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_159241090
Android Marshmallow update loopt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2016 @ 21:48:05 #129
284411 crew  heywoodu
pi_159241123
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef blup het volgende:
Ziet ie er dan gelijk weer helemaal anders uit enzo? Voor mijn gevoel is het pas een paar maanden geleden dat ik een update geïnstalleerd heb die alles er weer totaal anders uit deed zien -O-
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:02:45 #130
2651 svann
night-hawk
pi_159241783
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef blup het volgende:
Ik kreeg net een cluster van drie kleine updates met alleen een versienummer.
Samen nog geen 2,5 MB.
Is dat de voorbereiding?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:19:07 #131
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_159242388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:02 schreef svann het volgende:

[..]

Ik kreeg net een cluster van drie kleine updates met alleen een versienummer.
Samen nog geen 2,5 MB.
Is dat de voorbereiding?
ja, die had ik ook.
Na 3 kleine, opnieuw opstarten komt de grote.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:21:29 #132
2651 svann
night-hawk
pi_159242472
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef blup het volgende:

ja, die had ik ook.
Na 3 kleine, opnieuw opstarten komt de grote.
Nog geen vervolg gehad.

En daarna doet alles het nog? :P
pi_159246715
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ziet ie er dan gelijk weer helemaal anders uit enzo? Voor mijn gevoel is het pas een paar maanden geleden dat ik een update geïnstalleerd heb die alles er weer totaal anders uit deed zien -O-
Een paar maanden geleden? Ze hebben een grote update (5.1) gewoon helemaal overgeslagen...
En eigenlijk loopt het nog steeds achter aangezien de nieuwste revisie 6.0.1 is. Hoe dan ook, het ziet er allemaal hetzelfde uit qua menu. Alleen wat kleurtjes in de instellingen zijn anders en hier en daar is er een handig knopje bijgekomen (cq. van Vanilla Android overgenomen).
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef svann het volgende:

[..]

Nog geen vervolg gehad.

En daarna doet alles het nog? :P
Handmatig checken voor updates. Dan komt alles binnen.

Heeft iemand al geprobeerd zijn sd-kaart te gebruiken als interne opslag? Wat doet dat in de ervaring met de performance?
  woensdag 20 januari 2016 @ 02:07:52 #134
2651 svann
night-hawk
pi_159246820
Daar is ie!

1.16 GB en zestig minuten update-tijd. :D

Beloofde specs spreken me wel aan.
  woensdag 20 januari 2016 @ 05:42:40 #135
2651 svann
night-hawk
pi_159247068
Nou, neem er de tijd voor.
Ook een stuk of tien HTC systeem-apps moeten geüpdatet.

Dan is er met een aantal apps iets vaags over rechten die moeten worden toegekend.
Soms is dan de gevraagde machtiging grijs uitgefade en nergens aan te krijgen.
Apps die bovenop andere apps gebruikt worden?
Een handleiding in begrijpelijke taal zou wel handig zijn.
  woensdag 20 januari 2016 @ 05:52:15 #136
15080 static
pi_159247071
He-le-maal niets hier.
  woensdag 20 januari 2016 @ 07:28:46 #137
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_159247237
Lijkt erop dat de sysupdate te vroeg is. de nieuwe apps waren nog niet live.
Visueel is er niet veel veranderd trouwens.
  woensdag 20 januari 2016 @ 07:39:42 #138
2651 svann
night-hawk
pi_159247274
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:28 schreef blup het volgende:
Lijkt erop dat de sysupdate te vroeg is. de nieuwe apps waren nog niet live.
Visueel is er niet veel veranderd trouwens.
Je hebt wel als eerste de Playstore geüpdatet?
De oude doet het namelijk niet meer onder Android 6.
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:38:08 #139
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_159247671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:39 schreef svann het volgende:

[..]

Je hebt wel als eerste de Playstore geüpdatet?
De oude doet het namelijk niet meer onder Android 6.
ja
  woensdag 20 januari 2016 @ 09:10:45 #140
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_159247975
pi_159270398
Heeft iemand trouwens de optie gebruikt om je sd-kaart als intern geheugen te gebruiken?
pi_159281900
Schijnt niet zo'n goeie deal te zijn, je sd kaart wordt dan het "hoofdgeheugen" en je ziet het interne geheugen van de telefoon zélf niet meer.
http://liliputing.com/201(...)orage-at-a-cost.html
...
pi_159284206
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef Garbageman het volgende:
Schijnt niet zo'n goeie deal te zijn, je sd kaart wordt dan het "hoofdgeheugen" en je ziet het interne geheugen van de telefoon zélf niet meer.
http://liliputing.com/201(...)orage-at-a-cost.html
Klopt, maar of het in de ervaring ook uitmaakt?? Het is niet zo dat dergelijke toegangsprestaties voor de werking van de app iets zou moeten uitmaken lijkt me. Dus als iemand het heeft uitgeprobeerd (na een grote update een hard reset is sowieso geen slecht plan) ben ik wel benieuwd naar de ervaringen. De M8 is weer mijn primaire telefoon met de nodige data erop dus voordat ik een hard reset kan doen ben ik wel weer een maand verder.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 05:42 schreef svann het volgende:
Nou, neem er de tijd voor.
Ook een stuk of tien HTC systeem-apps moeten geüpdatet.

Dan is er met een aantal apps iets vaags over rechten die moeten worden toegekend.
Soms is dan de gevraagde machtiging grijs uitgefade en nergens aan te krijgen.
Apps die bovenop andere apps gebruikt worden?
Een handleiding in begrijpelijke taal zou wel handig zijn.
Dit is juist positief. Het biedt je de mogelijkheid om apps de toegang te ontzeggen tot zaken waar ze niets mee te maken zouden moeten hebben.

Ik moet zeggen dat ik overigens best tevreden ben met deze update. Jammer dat er qua GUI geen leuke verrassingen zijn en alles er hetzelfde uit ziet, maar qua prestaties zit het feitelijk wel goed.

[ Bericht 16% gewijzigd door Djoetma op 21-01-2016 16:48:30 ]
pi_159284668
Het idee is dat je je snellere geheugen verruilt voor je (vaak tragere) sd kaart volgens dat verhaal in het linkje.
Mijn HTC M8 heeft standaard al 32Gig aan boord dus voor mij is het niet een handige optie. Nu kan ik nog dingen op de sd kaart zetten en als ik met mijn geklooi met andere roms iets verpruts dan heb ik b.v. de foto's nog op de sd kaart, en b.v. een Rom die ik direct weer kan flashen om de boel weer aan de gang te krijgen.
...
pi_159286966
Hm, voorheen kon ik bij energiebeheer instellen dat ik, ondanks spaarstand, alsnog trillingsfeedback kreeg bij de knoppen onderaan het scherm. Nu heb ik die keuze niet meer (kan het althans niet vinden). Jammer...
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 januari 2016 @ 01:57:35 #146
2651 svann
night-hawk
pi_159298264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:40 schreef Djoetma het volgende:

Dit is juist positief. Het biedt je de mogelijkheid om apps de toegang te ontzeggen tot zaken waar ze niets mee te maken zouden moeten hebben.
Dat vind ik ook een vooruitgang. :Y
Ik ging dan ook meteen bij machtigingen kijken wat daar te regelen viel, maar struikelde over allerlei onduidelijke termen.

Als u deze instelling voor rechten wilt wijzigen, moet u eerst de schermoverlay uitschakelen via 'instellingen' > 'Apps.
Kom je uit bij:
"Over andere apps tekenen." Apps met toestemming.
(Filter ingeschakeld, uitgeschakeld, apps met toestemming)

En dan een beperkt rijtje apps.
Met deze machtiging kan een app worden weergegeven bovenop andere apps die je gebruikt en....
Gaat nog steeds over machtigingen aan of uit zetten.

Creatief vertaald, maar een onbegrijpelijk doolhof zo. Dat bedoelde ik.

Ik heb vooral wat onnodige machtigingen voor contacten uitgezet.
Ook moest ik af en toe opnieuw toegang tot de sd-card geven als die was verdwenen.
Het lijkt alsof je nu veel meer apps naar de sd-card kunt verplaatsen, maar dan geven ze (als dat nog steeds niet de bedoeling is) na een paar klicks een 'te weinig geheugen'.

Ben voorlopig nog tevreden met mijn M8. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 22-01-2016 02:05:23 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 januari 2016 @ 09:12:07 #147
284411 crew  heywoodu
pi_159299959
Ik zit eens naar de verschillen te kijken tussen 5 en 6, maar ik zie dat Gallery vervangen is door een of andere cloud-app? :{
http://www.gottabemobile.(...)arshmallow/?gbmsl=13

Voor ik ga updaten wil ik dan toch wel erg graag weten of je dat hele cloudgebeuren ook gewoon uit kunt zetten? Ik zit er helemaal niet op te wachten namelijk en Gallery werkte altijd ideaal :)
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:41:54 #148
2651 svann
night-hawk
pi_159309817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit eens naar de verschillen te kijken tussen 5 en 6, maar ik zie dat Gallery vervangen is door een of andere cloud-app? :{
http://www.gottabemobile.(...)arshmallow/?gbmsl=13

Voor ik ga updaten wil ik dan toch wel erg graag weten of je dat hele cloudgebeuren ook gewoon uit kunt zetten? Ik zit er helemaal niet op te wachten namelijk en Gallery werkte altijd ideaal :)
Je bedoelt de HTC-gallary app met mappen als camera-opnames, downloads, screencaps enzo?
Die is er nog gewoon ongewijzigd.
Er is wel een nieuwe Google app "foto's", die wil naar de cloud.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 januari 2016 @ 17:47:42 #149
284411 crew  heywoodu
pi_159309937
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:41 schreef svann het volgende:

[..]

Je bedoelt de HTC-gallary app met mappen als camera-opnames, downloads, screencaps enzo?
Die is er nog gewoon ongewijzigd.
Er is wel een nieuwe Google app "foto's", die wil naar de cloud.
Ah ok, ik las ergens dat Gallery vervangen was door iets als "Google Photos +" ofzo :P
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:45:44 #150
2651 svann
night-hawk
pi_159315835
Hee, de calculator heeft een update gehad.
Groene balk naar links swipen voor extra functies.

News Republic is ook nieuw. Een soort Flipboard zo te zien.
Gratis korting op mijn opslagruimte, niet te verwijderen.
pi_159339735
Paar vragen aan jullie:
Knoppen onderin krijg ik niet aan het trillen, alleen als energiebesparing uit staat. Voorheen kon je instellen dat ze dan toch trillen.
En mijn Endomondo hardloopapp trackt niet meer. Heb qua rechten toegestaan dat ie GPS en lokatie mag volgen. Hij doet het alleen als ik de telefoon ontgrendel en ik de app open. Zeer ergerlijk dit.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159340252
Spotify slaat z'n muziek niet meer op de SD-kaart op.. Niet chill als je alles in Extreme kwaliteit download -O-
  zondag 24 januari 2016 @ 21:53:16 #153
2651 svann
night-hawk
pi_159367677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef Ireyon het volgende:
Spotify slaat z'n muziek niet meer op de SD-kaart op.. Niet chill als je alles in Extreme kwaliteit download -O-
Misschien staat de machtiging 'opslagruimte' niet aan?
Bij sommige apps moest ik dat na de update aanzetten voor het weer business as usual was.
pi_159452728
Nou goed, misschien wel een oplossing voor het volgende probleem: mijn toetsenbord is moeilijk langzaam sinds die update :r

Ik had die hele klote update niet moeten doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159452940
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou goed, misschien wel een oplossing voor het volgende probleem: mijn toetsenbord is moeilijk langzaam sinds die update :r

Ik had die hele klote update niet moeten doen.
Gewoon Swiftkey gebruiken
pi_159453770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Gewoon Swiftkey gebruiken
Held _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159454857
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Held _O_
Als je geen swype gebruikt, zou je de Fleksy kunnen proberen. Is een soort van kopie van het Blackberry 10 OS toetsenbord en buiten het origineel (aangezien ze bepaalde functies en gestures hebben overgenomen komt het overduidelijk daar vandaan) gewoon het beste toetsenbord dat er is. Gebruikt dezelfde voorspellingsengine als swiftkey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')