Options > Security > Screen Lock > No Lock Screen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:54 schreef svann het volgende:
Mijn (oude maar fijne) Kaspersky trekt Lollipop niet helaas.
Dan maar even de (Vodafone) MacAfee of misschien toch Norton.
Wat gebruiken jullie?
Ik wil geen code op mijn lockscreen, maar die mogelijkheid is greyed out.
Gewoon een swipe omhoog voldoet.
Hoe stel ik dat weer in?
Greyed out.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:00 schreef Tchock het volgende:
Options > Security > Screen Lock > No Lock Screen.
Je ziet wat er staat, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Greyed out.
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik screenshots zónder die systeemknoppen daaronder?
Is me één keer per ongeluk gelukt.
Geen telefoon van de zaak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:58 schreef Tchock het volgende:
Je ziet wat er staat, toch?Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag. Wat is er anders aan jouw telefoon dan de mijne?
- Gebruik je een beveiligingsapp die dit voorkomt?
- Is het een telefoon van de zaak?
Probeer eens in settings > security "Clear credentials"?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:10 schreef svann het volgende:
[..]
Geen telefoon van de zaak.
Waarschijnlijk dus een beveiligingsapp, maar ik heb geen apparaatbeheer toegestaan.
Maar eens puzzelen welke zich extra rechten toeëigent.
Ik heb dus kennelijk last van een bug die alleen te verhelpen is met een harde reset. Ik heb in mijn recent apps-scherm die Google searchbalk niet:quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In dat scherm zie je rechtsboven 3 puntjes (naast de google search balk) voor meer opties -> instellingen -> opmaak -> rasterweergave.
Oude situaties: ik ben bezig op mijn telefoon en krijg een whatsappbericht. De zwarte balk bovenin laat "Bericht van (...)" eventjes zien en daarna blijft er een permanent whatsapplogo staan als notificatie. Aangezien ik geluid en trillen voor whatsapp uit heb staan gebeurd er verder niks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is precies je probleem met die meldingen? Dat ze op je lockscreen verschijnen? Dat kan uit. Dat ze in de notificatiebalk komen? Dat was op Kitkat ook zo. Snap je niet zo goed.
Dat is meteen álle certificaten deleten, dat lijkt me wat te drastisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:15 schreef Tchock het volgende:
Probeer eens in settings > security "Clear credentials"?
Wat was precies je probleem met Soundcloud? Ik probeerde gister in de auto via bluetooth muziek af te spelen maar er gebeurde nik; de balk begon te lopen bij Soundcloud maar de tijd bleef op 0:00 staan. Gewone MP3-speler werkte wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb nu al spijt van Lollipop... ik hoop dat mijn probleem gauw wordt verholpen, anders ga is het echt frustrerend.
edit: er wordt door experimentele software genaamd NuPlayer een aantal problemen ondervonden. Het vastlopen van apps zoals mijn probleem met Facebook Messenger, maar ook het afspelen van muziek in Soundcloud werkte niet goed.
Deze is uit te zetten: Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> *scroll naar beneden* NuPlayer gebruiken uitvinken.
Problem solved.
Dat weet ik, daarom stelde ik clear credentials voor. Als je dat niet wil doen prima natuurlijk, maar dan raak je je lock screen niet kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is meteen álle certificaten deleten, dat lijkt me wat te drastisch.
Ik heb alle kandidaat-apparaatbeheerders één voor één gedelete en telkens herstart, maar de opties 'lockscreen' en 'geen touchscreen' bleven onbereikbaar.
Android Apparaatbeheer is alleen maar aan of uit te zetten, lost ook niets op.
Blijf ik dus met een ongewenst lockscreen zitten.
Mijn probleem was exact hetzelfde en is verholpen door die NuPlayer uit te schakelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat was precies je probleem met Soundcloud? Ik probeerde gister in de auto via bluetooth muziek af te spelen maar er gebeurde nik; de balk begon te lopen bij Soundcloud maar de tijd bleef op 0:00 staan. Gewone MP3-speler werkte wel.
Dan zijn er niet opeens allerlei functies die zeggen iets essentieels te missen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:
Dat weet ik, daarom stelde ik clear credentials voor. Als je dat niet wil doen prima natuurlijk, maar dan raak je je lock screen niet kwijt.
Waar staat die optie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mijn probleem was exact hetzelfde en is verholpen door die NuPlayer uit te schakelen.
Hier gevonden:
http://www.reddit.com/r/h(...)with_sense_lollipop/
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb nu al spijt van Lollipop... ik hoop dat mijn probleem gauw wordt verholpen, anders ga is het echt frustrerend.
edit: er wordt door experimentele software genaamd NuPlayer een aantal problemen ondervonden. Het vastlopen van apps zoals mijn probleem met Facebook Messenger, maar ook het afspelen van muziek in Soundcloud werkte niet goed.
Deze is uit te zetten: Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> *scroll naar beneden* NuPlayer gebruiken uitvinken.
Problem solved.
Zit dat in de applicatie van Soundcloud of op mijn telefoon zelf?quote:
Dingen die je nodig hebt worden opnieuw gedownload. Dus daar hoe je niet bang voor te zijn. Heb je toevallig iets gedownload voor een VPN verbinding, of wifihotspot oid? Daar ligt het aan. Het verwijderen van die certificaten gaat waarschijnlijk wel helpen. Het is onmogelijk om te zien welke certificaten goed zijn en welke niet aangezien ze de meest rare namen hebben, vaak in andere talen, zoals Turks.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is meteen álle certificaten deleten, dat lijkt me wat te drastisch.
Ik heb alle kandidaat-apparaatbeheerders één voor één gedelete en telkens herstart, maar de opties 'lockscreen' en 'geen touchscreen' bleven onbereikbaar.
Android Apparaatbeheer is alleen maar aan of uit te zetten, lost ook niets op.
Blijf ik dus met een ongewenst lockscreen zitten.
Nee, in de telefoon zelf. En die functie kan voor ook voor vasthangende apps zorgen buiten Soundcloud om.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit dat in de applicatie van Soundcloud of op mijn telefoon zelf?
Ik zie die hele mogelijkheid niet op mijn telefoon bij "Instellingen".quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, in de telefoon zelf. En die functie kan voor ook voor vasthangende apps zorgen buiten Soundcloud om.
Sorry, bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Screenshots en bewerking voor niets gemaakt
Ik zou het niet weten. Bij mij is díe optie juist grijs, suggererend dat ik überhaupt geen certificaten heb.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:22 schreef svann het volgende:
[..]
Dan zijn er niet opeens allerlei functies die zeggen iets essentieels te missen?
Waar worden die certificaten eigenlijk voor gebruikt?
Ondanks dat 5.0 een prima update is, zou ik wachten tot de Sense 7.0 release erbij zit. De kinderziektes waar ze nu tegenaan lopen zijn tegen die tijd waarschijnlijk wel verholpen, en je hebt echt een make-over met een nieuwe lay-out, die nu nog relatief beperkt is.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Morgen- het volgende:
Ik heb mijn M8 nu al bijna twee maanden en ik moet zeggen dat het de beste telefoon is die ik tot nu toe heb gehad. Alles verloopt zo smooth en prachtig, alle apps werken perfect, ja, wat kan ik nog meer zeggen?
Er is alleen één klein dingetje:
[System update available]
Die balk blijft de hele tijd in mijn notificatiescherm staan.
Ik heb nog niet besloten of ik wil upgraden naar Lollipop (ik ben er wel erg enthousiast over en wil het graag uitproberen) maar na een aantal recente reviews van een aantal apps die ik dagelijks gebruik te lezen, heb ik toch opgemerkt dat er bij een groot aantal nog geen 5.0-support is.
Ik vraag me nu af, betekent 'geen support voor Lollipop' nu dat de apps helemaal niet werken, of niet goed, of vaak crashen?
Tot nu toe bevalt KitKat mij, dus ik wil graag weten wat Lollipop-support nu echt betekent, en als dat dus betekent dat de apps niet werken dan kan ik misschien beter naar een oplossing zoeken om die balk in mijn notificatiescherm weg te krijgen tot mijn apps 5.0-support hebben.
Hmm dat is een goeie inderdaad! Ik wacht wel tot Sense 7 uitkomt. Kan stiekem eigenlijk niet wachten nu ik over Sense 7 heb gehoordquote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ondanks dat 5.0 een prima update is, zou ik wachten tot de Sense 7.0 release erbij zit. De kinderziektes waar ze nu tegenaan lopen zijn tegen die tijd waarschijnlijk wel verholpen, en je hebt echt een make-over met een nieuwe lay-out, die nu nog relatief beperkt is.
Graag gedaan static.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:17 schreef static het volgende:
Bedankt voor de nutteloze mededeling.
Ik snap dat goud ook echt niet. Antillianen zullen het vast mooi vinden, maar kom op...quote:Op zondag 1 maart 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En het presteren om een goudkleurig randje om die perfecte look heen te stoppen_!!!
Ik begin m'n vertrouwen in het merk een beetje te verliezen met dit ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |