abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153394833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 03:15 schreef static het volgende:
Het lijkt erop dat ik een probleem met het touchscreen heb; vooral links bovenaan waar je de status-bar naar beneden kunt trekken. Rechts werkt soms wel, soms niet.

Iemand een suggestie om te controleren of een een hardware of software probleem is?

Alles is standaard, dus geen root of iets dergelijks.
Hard reset is de enige manier om te controleren of het daadwerkelijk een software-probleem is. Aangezien ze bij het opsturen sowieso een hardreset doen, is dat iets dat je uiteindelijk sowieso moet doen.

Gedeeltelijk niet werken van touchscreens is overigens wel iets dat kan voorkomen als hardware issue. Gewoon iets in de verbindingen van de digitizer die niet goed zijn. Al is het vooral een tablet-probleem. Ik zie echter niet in waarom het op een telefoon niet zou kunnen gebeuren. Download effe een touchscreen benchmark/test-app....
  woensdag 24 juni 2015 @ 23:54:26 #102
2651 svann
night-hawk
pi_153819739
Probleempje met de topic-update:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:16 schreef svann het volgende:

De laatste dagen heb ik geregeld dat de topic-update op 'uitgeschakeld' springt en niet meer ingeschakeld kan worden.
In MAT en AT staat hij dan nog wel op 5 seconden en refresht dan ook daadwerkelijk.
Bij settings > overig staat het vinkje nog gewoon bij automatisch updaten.
Stock ROM en browser, desktop lay-out.
Met chroom, Firefox en opera gebeurt hetzelfde.

Meer mensen hier last van?
Tips?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_153837805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 03:15 schreef static het volgende:
Het lijkt erop dat ik een probleem met het touchscreen heb; vooral links bovenaan waar je de status-bar naar beneden kunt trekken. Rechts werkt soms wel, soms niet.

Iemand een suggestie om te controleren of een een hardware of software probleem is?

Alles is standaard, dus geen root of iets dergelijks.
Hard reset idd. Mocht dat het niet oplossen, dan is touchscreen verrot. Zelf ooit ook gehad met een Desire. Nieuwe besteld en toen zelf vervangen. Priegelwerk, maar te doen.
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:54:46 #104
2651 svann
night-hawk
pi_153840118
Volgens mij heeft hij hem nog geen jaar, meer een garantie-geval dan.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_153840448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef svann het volgende:
Succes bij Dynafix dan :D
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:04:16 #106
2651 svann
night-hawk
pi_154576747
Is het jullie gelukt met de M8 naar Chromecast te streamen?
Met tablet en bevriend Samsung mobiel gaat het soepeltjes.
Er is wel verbinding, kan naam ed veranderen en zie ook een thump van het beeld.
pi_154588855
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:04 schreef svann het volgende:
Is het jullie gelukt met de M8 naar Chromecast te streamen?
Met tablet en bevriend Samsung mobiel gaat het soepeltjes.
Er is wel verbinding, kan naam ed veranderen en zie ook een thump van het beeld.
ja hoor. Het werkt.

Mijn scherm doet wel raar. Soms kiest hij al veel woorden achter elkaar vanuit het suggestie rijtje. Terwijl ik nergens op klik.
Terug naar fabrieksinstellingen was niet de oplossing.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:35:47 #108
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154589862
Beeldscherm schoonmaken? Helpt bij mij altijd.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154593287
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beeldscherm schoonmaken? Helpt bij mij altijd.
Helaas. Hier niet.
pi_154607757
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:34 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Helaas. Hier niet.
Opsturen dan en de body goed controleren wanneer hij terug is, en als dat in orde lijkt, het toestel effe flink pushen. Het is waarschijnlijk zacht weer dan, dus je hebt alle mogelijkheid om zaken als de koeling en het lijmwerk te testen. Gewoon muziekstreamen en navigeren tegelijkertijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef svann het volgende:
Ding is nog geen twee jaar uit, dus iedereen die een M8 heeft, heeft nog garantie.
pi_154608985
Tja helemaal rechts onderin zit al een mini barstje. Ben dus bang dat het niet onder garantie valt aangezien het duidelijk is dat ie gevallen is. Overigens, dit probleem kwam pas maanden na de barst.
pi_154609422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:38 schreef -J-D- het volgende:
Tja helemaal rechts onderin zit al een mini barstje. Ben dus bang dat het niet onder garantie valt aangezien het duidelijk is dat ie gevallen is. Overigens, dit probleem kwam pas maanden na de barst.
Hmm, ok. Van te voren even over bellen dan. Dan weet je het zeker.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:52:33 #113
2651 svann
night-hawk
pi_154611426
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef -J-D- het volgende:

ja hoor. Het werkt.
Werkt inderdaad wel. :Y
De pop-up 'verbinding maken' heeft dezelfde kleur als de knop met de naam van de chromecast eronder.
Lijkt net één geheel, waardoor je denkt dat hij in het verbinding maken blijft hangen.
pi_158093484
Mn M8 heeft na 1,5 jaar kuren met de camera :´(
Blijkt dat de focus motor niet tegen trillen kan... daar kom je dan achter na een dagje kettingzagen en googlen :´)

Meeste hebben het tijdens motorrijden ik omdat mn telefoon in mn zaagbroek zit aan de kant waar ik de zaag vasthoud...
Narf!
pi_158094563
Android 6 komt eraan, nog voor de kerst hopelijk!
pi_158101275
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sickert het volgende:
Mn M8 heeft na 1,5 jaar kuren met de camera :´(
Blijkt dat de focus motor niet tegen trillen kan... daar kom je dan achter na een dagje kettingzagen en googlen :´)

Meeste hebben het tijdens motorrijden ik omdat mn telefoon in mn zaagbroek zit aan de kant waar ik de zaag vasthoud...
Balen....mijne na 1,5 jaar problemen met touchscreen. Als ik app dan typt ie niet de letters die ik wil...
pi_158107403
Hm, ik heb na anderhalf jaar nog steeds echt helemaal geen problemen. Soms moet ik de speakergaatjes een beetje stofvrij maken, maar verder niks.

Wel hoop ik dat de m10 echt iets gaat worden, anders zie ik het bijzonder somber in voor HTC :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158109198
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hm, ik heb na anderhalf jaar nog steeds echt helemaal geen problemen. Soms moet ik de speakergaatjes een beetje stofvrij maken, maar verder niks.

Wel hoop ik dat de m10 echt iets gaat worden, anders zie ik het bijzonder somber in voor HTC :{
Het gaat al vrij somber met HTC, en het is helemaal hun eigen schuld. Ze waren de afgelopen jaren gewoon geen sterke speler.
pi_158109340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Het gaat al vrij somber met HTC, en het is helemaal hun eigen schuld. Ze waren de afgelopen jaren gewoon geen sterke speler.
De M7 en M8 waren enorm goede telefoons, de M9 heeft gewoon gruwelijk gefaald en de nieuwere telefoons zoals de M9+ en de A9 zie je nergens.
Als HTC eens kapt met die idiote bezels, een uitstekende camera erin zet en een unieke manier van een vingerafdrukscanner erin zet (bijvoorbeeld dat het hele scherm gebruikt kan worden als vingerafdrukscanner?). En dan geen iPhone clone neerzetten zoals de A9, maar een ander uniek en sprekend uiterlijk. En tot slot gewoon goede specificaties neerzetten, dan kom je heel eind.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158109768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:33 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Balen....mijne na 1,5 jaar problemen met touchscreen. Als ik app dan typt ie niet de letters die ik wil...
Als dat het enige touchscreen probleem is, lijkt het me meer dat je je keyboard opnieuw moet kalibreren.
pi_158110203
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De M7 en M8 waren enorm goede telefoons, de M9 heeft gewoon gruwelijk gefaald en de nieuwere telefoons zoals de M9+ en de A9 zie je nergens.
Als HTC eens kapt met die idiote bezels, een uitstekende camera erin zet en een unieke manier van een vingerafdrukscanner erin zet (bijvoorbeeld dat het hele scherm gebruikt kan worden als vingerafdrukscanner?). En dan geen iPhone clone neerzetten zoals de A9, maar een ander uniek en sprekend uiterlijk. En tot slot gewoon goede specificaties neerzetten, dan kom je heel eind.
Apple heeft HTC juist gekopieerd. HTC was eerder met de unibody van aluminium met strepen eroverheen, zie ook de M7.
pi_158110516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Apple heeft HTC juist gekopieerd. HTC was eerder met de unibody van aluminium met strepen eroverheen, zie ook de M7.
De M7 had als eerste een unibody ja, Apple kopieert het met de iPhone 6 en geeft er een eigen twist aan. Maar de A9 lijkt dan weer echt precies op de iPhone 6.

Van

Naar

Naar

[ Bericht 24% gewijzigd door Neo-Mullen op 08-12-2015 20:39:59 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158122562
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit is al uitgebreid besproken. Ook de M8 was een zwakte. Zowel qua degelijkheid, ontwerp als bouwkwaliteit. De argumenten hiervoor moet je maar even teruglezen.

quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Zomaar effe een veilige nieuwe vingerdruksensor ontwerpen... Verder moet je niet vergeten dat het geld kost om dit te doen. Zelfs als HTC de perfecte telefoon neerzet, verkopen anderen, met name Samsung nog altijd beter. Sowieso moet HTC eerst kijken naar de degelijkheid van het interne werk.
  woensdag 9 december 2015 @ 02:55:51 #124
2651 svann
night-hawk
pi_158122766
Vingerafdrukscanner, ach.... Niet nodig.
Scherm is met 5" een mooie maat. Er valt nog wat te winnen bij de zwarte home-balk.

Camera met veel fancy functies, ook niet nodig.
Gewoon een goede camera is genoeg, met vooral wat practische tools.
Een eenvoudige kleurcorrectie zou mooi zijn, want het blijft blijkbaar moeilijk het spectrum goed te 'wegen'.

De kwaliteitsspeakers van de M8 zijn fijn.
Net als het strakke unibody. Glitterbezels houden ze maar als extraatje voor de Aziatische markt; nee, dank u.
Goede batterij graag en wat extra RAM natuurlijk.
Aan Sense ben ik wel gehecht geraakt.
pi_158126160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als dat het enige touchscreen probleem is, lijkt het me meer dat je je keyboard opnieuw moet kalibreren.
Hoe doe ik dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')