Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense Input (Toetsenbordopties) -> Geavanceerd (Meer invoerinstellingen) -> IJkhulpmiddelquote:
Ziet ie er dan gelijk weer helemaal anders uit enzo? Voor mijn gevoel is het pas een paar maanden geleden dat ik een update geïnstalleerd heb die alles er weer totaal anders uit deed zienquote:
Ik kreeg net een cluster van drie kleine updates met alleen een versienummer.quote:
ja, die had ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:02 schreef svann het volgende:
[..]
Ik kreeg net een cluster van drie kleine updates met alleen een versienummer.
Samen nog geen 2,5 MB.
Is dat de voorbereiding?
Nog geen vervolg gehad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef blup het volgende:
ja, die had ik ook.
Na 3 kleine, opnieuw opstarten komt de grote.
Een paar maanden geleden? Ze hebben een grote update (5.1) gewoon helemaal overgeslagen...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet ie er dan gelijk weer helemaal anders uit enzo? Voor mijn gevoel is het pas een paar maanden geleden dat ik een update geïnstalleerd heb die alles er weer totaal anders uit deed zien
Handmatig checken voor updates. Dan komt alles binnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef svann het volgende:
[..]
Nog geen vervolg gehad.
En daarna doet alles het nog?
Je hebt wel als eerste de Playstore geüpdatet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:28 schreef blup het volgende:
Lijkt erop dat de sysupdate te vroeg is. de nieuwe apps waren nog niet live.
Visueel is er niet veel veranderd trouwens.
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 07:39 schreef svann het volgende:
[..]
Je hebt wel als eerste de Playstore geüpdatet?
De oude doet het namelijk niet meer onder Android 6.
Klopt, maar of het in de ervaring ook uitmaakt?? Het is niet zo dat dergelijke toegangsprestaties voor de werking van de app iets zou moeten uitmaken lijkt me. Dus als iemand het heeft uitgeprobeerd (na een grote update een hard reset is sowieso geen slecht plan) ben ik wel benieuwd naar de ervaringen. De M8 is weer mijn primaire telefoon met de nodige data erop dus voordat ik een hard reset kan doen ben ik wel weer een maand verder.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef Garbageman het volgende:
Schijnt niet zo'n goeie deal te zijn, je sd kaart wordt dan het "hoofdgeheugen" en je ziet het interne geheugen van de telefoon zélf niet meer.
http://liliputing.com/201(...)orage-at-a-cost.html
Dit is juist positief. Het biedt je de mogelijkheid om apps de toegang te ontzeggen tot zaken waar ze niets mee te maken zouden moeten hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:42 schreef svann het volgende:
Nou, neem er de tijd voor.
Ook een stuk of tien HTC systeem-apps moeten geüpdatet.
Dan is er met een aantal apps iets vaags over rechten die moeten worden toegekend.
Soms is dan de gevraagde machtiging grijs uitgefade en nergens aan te krijgen.
Apps die bovenop andere apps gebruikt worden?
Een handleiding in begrijpelijke taal zou wel handig zijn.
Dat vind ik ook een vooruitgang.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:40 schreef Djoetma het volgende:
Dit is juist positief. Het biedt je de mogelijkheid om apps de toegang te ontzeggen tot zaken waar ze niets mee te maken zouden moeten hebben.
Je bedoelt de HTC-gallary app met mappen als camera-opnames, downloads, screencaps enzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit eens naar de verschillen te kijken tussen 5 en 6, maar ik zie dat Gallery vervangen is door een of andere cloud-app?
http://www.gottabemobile.(...)arshmallow/?gbmsl=13
Voor ik ga updaten wil ik dan toch wel erg graag weten of je dat hele cloudgebeuren ook gewoon uit kunt zetten? Ik zit er helemaal niet op te wachten namelijk en Gallery werkte altijd ideaal
Ah ok, ik las ergens dat Gallery vervangen was door iets als "Google Photos +" ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:41 schreef svann het volgende:
[..]
Je bedoelt de HTC-gallary app met mappen als camera-opnames, downloads, screencaps enzo?
Die is er nog gewoon ongewijzigd.
Er is wel een nieuwe Google app "foto's", die wil naar de cloud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |